Tosinaisten torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kimmen kirjoitti: Mitä pitäisi tehdä löytääkseen mielekkään työn jonka tekemisestä oikeasti tykkää, ja saisi siitä jotain itselleenkin muutakin kuin laihan tilin? :cry:
Syntyä Hiltonin perheeseen?
bedlam

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Halluun kottiiiiiin! Oli niin mukava aamu, mutta sitten piti polkea yksin tyhjään toimistoon lukemaan Kitinää. Mitä järkeä tässon?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:Halluun kottiiiiiin! Oli niin mukava aamu, mutta sitten piti polkea yksin tyhjään toimistoon lukemaan Kitinää. Mitä järkeä tässon?
Karkaa sieltä! (eikä edes löytynyt sellaista ovelasti yön pimeydessä hiippailevaa hymiötä)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Pikku-Akka

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

bedlam kirjoitti:Halluun kottiiiiiin!
:komp:
On niin nätti ilmaki kaiken lisäksi.
bedlam

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Halluun kottiiiiiin! Oli niin mukava aamu, mutta sitten piti polkea yksin tyhjään toimistoon lukemaan Kitinää. Mitä järkeä tässon?
Karkaa sieltä! (eikä edes löytynyt sellaista ovelasti yön pimeydessä hiippailevaa hymiötä)
No arvaa haluaisinko! Ei siinä mitään jos olisi jotain duunattavaakin, mutta kun ei ole...
Pikku-Akka kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Halluun kottiiiiiin!
:komp:
On niin nätti ilmaki kaiken lisäksi.
Mä en enää edes älyä, että on nätti ilma. Kohta kolme kuukautta ollut jo samanlaista paistetta. Mutta onhan se kyllä, nyt kun mainostit=)
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Työteho on huipussaan.. Oon käynyt syömässä ja skannannut 5 paperia.. huoh!
Sutenööri

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Vielä 3 kk takaperin vitutti työpaikan sijainnin vaihdos. Enää ei kyl vituta yhtään. Päivän ruokatunnista on muodotunut päivän kohokohta, kun täällä on töissä niin helvetin hyvännäköistä neitoa. Ehanaa.
Viimeksi muokannut Sutenööri, 24.08.2006 11:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustanikki kirjoitti:Viime yö oli meni vähän lutkailuks. Aluks kolme kundia nuoli kermavaahtoa mun kiihottavan seksikkäältä vartalolta. Siinä sitten ennen pitkää asiat eteni pöydältä makuukammariin, missä imin yhden kundin kyrpää samalla ku se toinen pani kiimaisen rajusti mua takaapäin. Jne.

Tää elämä joskus vähä heittelee.
Superior?
Kikkelis kokkelis.
Flipperix

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Sutenööri kirjoitti:Vielä 3 kk takaperin vitutti työpaikan sijainnin vaihdos. Enää ei kyl vituta yhtään. Päivän ruokatunnista on muodotunut päivän kohokohta, kun täällä on töissä niin helvetin hyvännäköistä neitoa. Ehanaa.
Einsteinin suhteellisuusteorialla tuntuu olevan loputon soveltamisala. Jopa työmatkan pituus ja kesto ovat suhteellisia, vaikka itse työ ei vaihdu.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kimmen kirjoitti: Mitä pitäisi tehdä löytääkseen mielekkään työn jonka tekemisestä oikeasti tykkää, ja saisi siitä jotain itselleenkin muutakin kuin laihan tilin? :cry:
Voitaisiin miettiä yhdessä... Sulle suosittelisin seksisymbolin töitä! :wink: En kyllä osaa näin kylmiltään sanoa, mihin voisit lähettää hakemuksen, mutta kun keksin, ilmoitan.

Jeah. Nyt töitä. Lupaan, etten kityile ennen kello viittä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Uuh.
Perhedraama todennäköisesti jatkuu tänään, mutta mikäs sen parempaa.
Kiitos kaikille kannustavista kommenteista ja kehitysehdotuksista, sinullekin Ann, vaikka joudun tuottamaan sinulle pettymyksen ilmoittaessa lävistyksen olevan yläpään huulissa

Rotta eläinlääkäriin tunnin päästä... :(
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Camilla kirjoitti:Huomenta. Olin eilen lapsenvahtina. Äippä saapui kotiin puoliltaöin, hirveessä kännissä.. Ihmettelen vaan miten se saa ne kakrut kuskattua tarhaan autolla aamulla??
Kylmää. Entäs jos jompaakumpaa olisi pitänyt lähteä vielä yöllä viemään lääkäriin sen jälkeen kun sinä olit poistunut? Helppo sanoa lapsettomana mutta silti; en tule koskaan olemaan tilanteessa, jossa lapsilla ei olisi selväpäistä huolehtijaa. Päivän närkästys siis äidille, ei vahdille.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Sutenööri

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Melnais kirjoitti: Kylmää. Entäs jos jompaakumpaa olisi pitänyt lähteä vielä yöllä viemään lääkäriin sen jälkeen kun sinä olit poistunut?
Taksi?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

KisSandra kirjoitti:Aa.. niin, irmelianneli: Mites se pörräily tänään? Mä pitäisin tavoitteena vapautua muista velvoitteistani 14:30 mennessä (ei, en aio nukkua tänään iltapäivään asti vaikka valvonkin vielä tähän aikaan, olen mennyt onneton sopimaan itselleni velvoitteita aamupäivään) eli voisin olla valmis lähtöön esmeex 15:reikä leipä maissa.. Mites sulla?
Passar bra! Tulin just pacesta, ja oon ihan sippi, ett ei haittaa vaikka täs lepuuttais rauhassa muutaman tunnin. Ilmottele, ku oot valmis ni enköhän mäkin sit oo!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Sutenööri kirjoitti:
Melnais kirjoitti: Kylmää. Entäs jos jompaakumpaa olisi pitänyt lähteä vielä yöllä viemään lääkäriin sen jälkeen kun sinä olit poistunut?
Taksi?
Sosiaaliviranomaisilla voi olla sanottavaa kun äiti tulee parin promillen humalassa kahden lapsen kanssa päivystykseen keskellä yötä. Mulla on tiukka linja monessa asiassa ja tämä on yksi niistä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Sutenööri

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Melnais kirjoitti: Sosiaaliviranomaisilla voi olla sanottavaa kun äiti tulee parin promillen humalassa kahden lapsen kanssa päivystykseen keskellä yötä.
Ei ole totta. Eli mutsi ei saa koskaan vetää perseitä olalle, jos kotona on kakaroita?
Tiikeriankka

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Keikaus kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Viime yö oli meni vähän lutkailuks. Aluks kolme kundia nuoli kermavaahtoa mun kiihottavan seksikkäältä vartalolta. Siinä sitten ennen pitkää asiat eteni pöydältä makuukammariin, missä imin yhden kundin kyrpää samalla ku se toinen pani kiimaisen rajusti mua takaapäin. Jne.

Tää elämä joskus vähä heittelee.
Superior?
Joku on vaan kattonut liikaa aikuisviihdettä..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Viime yö oli meni vähän lutkailuks. Aluks kolme kundia nuoli kermavaahtoa mun kiihottavan seksikkäältä vartalolta. Siinä sitten ennen pitkää asiat eteni pöydältä makuukammariin, missä imin yhden kundin kyrpää samalla ku se toinen pani kiimaisen rajusti mua takaapäin. Jne.

Tää elämä joskus vähä heittelee.
Superior?
Mun taas tuli Sipsi mieleen :oops:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Sutenööri kirjoitti:
Melnais kirjoitti: Sosiaaliviranomaisilla voi olla sanottavaa kun äiti tulee parin promillen humalassa kahden lapsen kanssa päivystykseen keskellä yötä.
Ei ole totta. Eli mutsi ei saa koskaan vetää perseitä olalle, jos kotona on kakaroita?
Enhän minä niin sanonut, vaan että kotona pitää olla selvä aikuinen huolehtimassa niistä lapsista. Tosin en ymmärrä miksi mutsin pitäisi vetää perseet olalle kun kotona on lapsia.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sutenööri kirjoitti:Eli mutsi ei saa koskaan vetää perseitä olalle, jos kotona on kakaroita?
Saa tottakai, mutta lapsilla pitää olla selväpäinen huoltaja, esim. lapsenvahti jää aamuun asti tai lapset on hoidossa jossakin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ja kyllä, olen huomannut miten piponi senkun kiristyy kun ikää tulee lisää. Mä paheksun ja moralisoin ja olen suvaitsematon. Mielipiteet tiukkenee.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Flipperix

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Melnais kirjoitti:Sosiaaliviranomaisilla voi olla sanottavaa kun äiti tulee parin promillen humalassa kahden lapsen kanssa päivystykseen keskellä yötä. Mulla on tiukka linja monessa asiassa ja tämä on yksi niistä.
Mitäs sanottavaa niillä voisi olla? Olisko se sanottava

1) Vanhemmat eivät saa olla humalassa
2) Jos vanhemmat ovat humalassa, he eivät saa tuoda taksilla päivystykseen keskellä yötä lapsia jos lapsilla on hätä
2) Vanhemmat eivät saa olla humalassa jos lapsilla ei ole ulkopuolista hoitajaa kunnes promillet ovat nollissa
3) Vanhemmat eivät saa olla humalassa jos lapsilla ei ole ulkopuolista hoitajaa kunnes promillet ovat nollissa, eikä oma vanhempi saa tällöin viedä edes lapsia päivystykseen taksilla, jos heillä on hätä

Nimittäin se, jos sosiaaliviranomaisilla on sanottavaa tuollaisesta, se johtaa helposti siihen että niissäkin tapauksissa joissa sanomiseen ei olisi aihetta siihen, että lapsia ei tuoda päivystykseen. Mä olen kaikkein eniten huolissani niistä lapsista, joiden tuomista ei edes harkita tai vanhemmat ovat sammuneet. Vähän vois miettiä millaisia sammakoitaan suustaan päästää.

Ei vanhempien humalatila lapsia vahingoita, vaan vanhempien vääränlainen käytös. Vääränlaista käytöstä ei liene ole tulla kotiin ja vapauttaa lapsenvahti puolilta öin kun lapset jo nukkuvat. Vääränlaista käytöstä on olla viemättä lapset päivystykseen, jos tulee hätä. Vääränlaista käytöstä ei kuitenkaan ole se, että ei käyttäydy kuin marttyyri ja että kaikki oma elämä loppuu vanhemmuuden myötä. Correct me if I am wrong. Ja ennen kuin leimahdat tästä, sanon että yksi mun läheisimmistä sukulaisista on tehnyt lastensuojelun eteen enemmän ku juur kukaan tässä maassa. Olen nähnyt äitini humalassa. Minulla ei ole siitä traumaa.
Sutenööri

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Melnais kirjoitti: Enhän minä niin sanonut, vaan että kotona pitää olla selvä aikuinen huolehtimassa niistä lapsista.
Aa joo. Minulta katosi pois tuo "sen ikäiset lapset, jotka tarvitsevat kaitsijaa" -asia.
Tosin en ymmärrä miksi mutsin pitäisi vetää perseet olalle kun kotona on lapsia.
Minä taas ymmärrän hyvinkin. Mä kun olisi päivät perätysten kännissä kuin käki jos mulla olisi sinappi-ikäisä kakaroita kotona :mrgreen:
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Duoda duoda. Hyy.. huo.. tjn.

Ihan pikkasen venyvä käsite tuo tasan klo 11 ylös näköjään mutta pääsinpä vimein ylös minäkin (jääköön hiustenpesu illemmalle..). Nyt pian kaupunkiin sovittuihin juttuihin ja nähtäväksi jää mitä sen jälkeen..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tosinaisten torstai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Flipperix kirjoitti: Ja ennen kuin leimahdat tästä...
Ei mua leimahduta. Muistan vaan erittäin surullisina kokemuksina ne hetket, kun omasta äidistä ei ollut turvaa herätessäni yöllä, kun olisi ollut hätää aikuisesta. Kun nousi korvakipuinen kuume tai painajaiset pelottivat. Humalainen aikuinen ei ole lapselle läsnä vaikka onkin fyysisesti paikalla, eikä hänestä ole auttamaan. En myöskään koe että äidin (tai kenen vain lapsesta huolehtivan aikuisen) elämä muuttuisi marttyyrimaiseksi uhrautumiseksi ellei hän saa vetää kännejä.

Sosiaaliviranomaisten tehtävä on käsittääkseni varmistaa että lapsista huolehditaan. Lapsistaan välittävän aikuisen luulisi havahtuvan ihan puhutteluun jossa muistutettaisiin vastuusta. Eli hyvä että heräsit tällä kertaa, entä jos et olisi viinalta havahtunut, tai olisit arvellut olevasi ajokunnossa ja lähtenyt lapsia tuomaan. En kannata hurjia sanktioita ja syyllistämistä sillä ihmiset tekevät virheitä.
Elämä kantaa, jos sen antaa