Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MadameDeMeloni

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

-Superior- kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Naiset on yleisesti ottaen aika vittumaisia ja ikäviä olentoja.
Oi! Ihanaa! Nainen puhuu naisista alentavasti!! Ooh! Taustalla on varmasti kokemusta ja oi joi joi kuinka kokemus merkitseekään! Yleisesti ottaen olen sitä mieltä, että miehet ovat ihania!! Minäkin haluaisin sellaisen!! Oih miksen jo saa, naiset tukahduttavat maskuliinisuuteni!
Antaisin aika paljon jos saisin satuttaa sua :twisted:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Liika iloisuus ja positiivisuus. Ei voi vittu aina naurattaa.
Ai ei vai.... :oops:
Plääh, mie puhuin tyhjännauramisesta ja aurinkosta ja ihkupihkusta ja sidukasta ja mansikoista ja hattaroista.
Välillä voi olla yltiöpositiivinenkin, mutta se ei ole pidemmän päälle terveellistä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 2:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Flipperix

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

elco kirjoitti:Kyllähän se niin on, että liika karvoitus on vastenmielisintä naisessa.
Vaikea valita kumpi on kammottavampaa - obeesi lihavuus vaiko viikset. Yhdistelmä oli jokin aikaa sitten dokumentissa, jossa kerrottiin karrvaisista naisista. Kaikkien painajaisten äiti.
MadameDeMeloni

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

-Superior- kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Antaisin aika paljon jos saisin satuttaa sua :twisted:
Saat, jos mä pääsen yöks sun tissien väliin. ;)
Deal!
slam

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:Bimbous saa äänet minultakin.
Oikeesti sellanen hihittelevä, ylimeikattu, blondattu, yhden aivosolunsa kanssa saa veren kiehumaan..
panopelit nousemaan?
NuoriDaavid

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Joskus törmää oikein ultra-bimbo-blondi karrikatyyrin. En tiedä onko se vastenmielistä, mutta se on äärimmäisen rasittavaa, yritän minimoida kontaktit kyseisen kaltaisiin henkilöihin.

Mielummin karvainen nainen kuin ultra-bimbo-blondi.
Tiikeriankka

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Moni mieleen tulevista, joihin olen törmännyt koskee varmaankin molempia sukupuolia mutta se mainittu pissismäinen käytös varmaan.. Sellaisen kanssa ei vaan voi tulla toimeen.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mä kyllä melkein niitä pissiksiäkin siedän paremmin kuin oikein karvaista naista jonka naama on täynnä karvoja ja kainalokarvat sojottaa paidan välistä. YÖÖööööK.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Sannnu kirjoitti:
Mutta vastaan, että liiallinen meikki. Koska se haisee..ainakin jotkut hallpismerkit. Välillä bussissa on sellainen ällövaniljainen haju, joka tulee siitä kun joku on tällänyt ihan liikaa
Ei kai meikit, edes halpisselaiset, haise niin paljon, että koko bussi lemuaa :?: Eiköhän tässä tapauksessa hajuefekti ole saatu aikaiseksi hiuslakkojen ja -geelien ynnä muiden hajusteiden avulla.

Vanhentuneet meikit haiskahtavat (etenkin ripsiväri) hinnasta riippumatta, mutta niiden käyttämistä en kenellekään itseään arvostavalle kyllä suosittelisi eivätkä nekään sentään metrien päähän haise.

Mutta itse kyselyyn. En osaa sanoa, mikä juuri naisissa voisi ärsyttää. Yleensä se ärsytys kai on enemmänkin sellaista yleistä liittyen johonkin (luonteen)piirteeseen, joka voi koskea kumpaa tahansa sukupuolta (esim. tahallinen ilkeys ja hankaluus ym.).
leila

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja leila »

Itsessäni vastenmielisintä on ehkä jäkätys sekä kaikenlaiset hormonaaliset heitot suuntaan tai toiseen. Karvoituksestani pidän. Hiukseni ovat ihanat. Epähygieenisyys taas ei korista miestä eikä naista.
Sutenööri

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Kaksi asiaa, jotka viimeaikoina ovat saaneet vitutuksen erittäin korkealle.

1. Rakennettiin kaverille terassia 3 pv. Sen avopuoliso, kitisevä, mariseva jäkättävä persereikä istuskeli pihalla, poltteli tupakkaa ja siemaili punaviintä. Se perkeleen avuton lehmä ei saanut edes kahveja keitettyä työmiehille, vaan isäntä joutui nekin keittämään itse. Oikea nainen olisi pitänyt kahvipannun kuumana, perunakattilan porisemassa ja raksamiehet kylläisenä.

2. Erään naisystäväni naisystävä baarissa. 2 kertaa tuo lutka teki saman tempun minun mennessäni baaritiskille tilaamaan. Minä tilasin oman juomani ja tämä omansa, sekä kaverinsa. Yllättäen kahdessa eri baarissa ei lasten leikkivisa kelvannutkaan, kun neito tarjosi maksuksi visa elektronia. Siinä sitten räpsytellään silmiä ja turvaudutaan minuun että voisinko maksaa.. No herrasmies maksoi, mutta ei puhettakaan kiitoksesta saatika takaisinmaksusta.
Typerä lehmä. Harmi ettei kolmatta kertaa ehtinyt tehdä samaa temppua. Olisin saletisti jättänyt lehmän märehtimaan tiskille ilman käteistä.
SnapaHead

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Hei pimp. Eikös kohdata 1 ja 2 olisi ollut selviä jollette olisi pillun määräiltävissä olevia vässyköitä.
CandyMan

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Viime viikolla näin metroasemalla ehkä neli-viisikymppisen lihavahkon naisen, joka oli likaisissa kledjuissa, tamppasi jalkaansa vihaisena (jaloissa muistaakseni aamutossut), huusi käsittämättömiä hävyttömyyksiä ohikulkijoille ja tarrautui yhtä solttupoikaakin käsivarresta jääden huutamaan hänelle. Hiukset olivat sekaiset ja rasvaiset, hampaiden pinnalla ja väleissä oli kolmen millin kerros kellertävää paskaa eli plakkia, silmät pyörivät hulluina päässä, suusta lensi vaahtomaista sylkeä hänen paasatessaan jne.

Hän oli yksilönä ehkä pahinta naisrintamalla mitä olen kohdannut pitkään aikaan. En osaa päättää mikä yksittäinen piirre hänessä olisi se kaikkein pahin, onko se täyshulluus, toisiin takertuminen vai mahdollisesti epähygieenisyys. Vastaan että pahinta naisissa on kokonaisuus.
Viimeksi muokannut CandyMan, 06.09.2006 10:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Patz

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sutenööri kirjoitti:1. Rakennettiin kaverille terassia 3 pv. Sen avopuoliso, kitisevä, mariseva jäkättävä persereikä istuskeli pihalla, poltteli tupakkaa ja siemaili punaviintä. Se perkeleen avuton lehmä ei saanut edes kahveja keitettyä työmiehille, vaan isäntä joutui nekin keittämään itse. Oikea nainen olisi pitänyt kahvipannun kuumana, perunakattilan porisemassa ja raksamiehet kylläisenä.
Pakko puuttua tähän eli KIMMEN, missä olet?? Tää on just esimerkkitapaus siitä mistä sulle kitisin, jos satut muistamaan. :mrgreen:

Ja itse asiaan: ärsyttävintä naisissa on sisäsyntyinen tarve puukottaa selkään ja juoruilla toisten asioista. Niin ja se avuttomuus ettei osata pienintäkään "miesten juttua" tehdä omatoimisesti. Vittu opetelkaa!
Sutenööri

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

SnapaHead kirjoitti:Hei pimp. Eikös kohdata 1 ja 2 olisi ollut selviä jollette olisi pillun määräiltävissä olevia vässyköitä.
Kohdassa 2 mokasin, kun en kehdannut ystäväni vuoksi antaa tuon lehmän kuulla kunniaansa, mutta kohdassa 1, on isäntä kyllä sellainen idiootti, kun edes katselee sitä helvetin lehmää. Siinä on niin kallis ja tyytymätön nainen, että se pitäisi valaa kylpyammeeseen 200 kilolla betonia ja pudottaa itämereen muun ongelmajätteen sekaan.
leila

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja leila »

Sutenööri kirjoitti:1. Rakennettiin kaverille terassia 3 pv. Sen avopuoliso, kitisevä, mariseva jäkättävä persereikä istuskeli pihalla, poltteli tupakkaa ja siemaili punaviintä. Se perkeleen avuton lehmä ei saanut edes kahveja keitettyä työmiehille, vaan isäntä joutui nekin keittämään itse. Oikea nainen olisi pitänyt kahvipannun kuumana, perunakattilan porisemassa ja raksamiehet kylläisenä.
Minä olen saanut tänä kesänä kaverikseni kaksi kirvesmiestä juuri sillä, että olen huolehtinut niille sapuskaa aina kotona ollessani (siis lomalla palkkatyöstä). Uhkasivat hommata minut äitiyslomalle, että olisin aina kotosalla laittamassa ruokaa. Enkä siis todella ole mikään gourmet chef, mutta nälkäiselle miehelle tuntuu riittävän keitto ja ystävällinen hymy. Jospa nää timpurit tulisivat tekemään mulle autotallin ensi kesänä.
saika

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja saika »

Tää vastais kateellisuus, vaikka sitä ilmenee molemmissa sukupuolissa kyllä. Naisporukassa on vain niin paljon hankalampi tulla toimeen kuin miesten keskellä. Viisi miestä jos on yhtäaikaa samassa tilassa niin ne heittää keskenään hyvää läppää ja tulee toimeen. Viisi naista jos on keskenään niin siihen muodostuu hyvinkin nopeasti kaksi kuppikuntaa joissa molemmissa puhutaan pahaa siitä toisesta porukasta tai siihen kuuluvasta. Miehet yleensä kilpailee keskenään ihan ääneen ja/tai teoilla, naiset vain mielessään.

Stereotypia, I know. Onneks ihan kaikkiin ei päde.
Elukka

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

  • nalkutus
  • kiukuttelu
  • marttyyrius
  • älytön ja/tai aggressiivinen känniördääminen
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

saika kirjoitti:Tää vastais kateellisuus, vaikka sitä ilmenee molemmissa sukupuolissa kyllä. Naisporukassa on vain niin paljon hankalampi tulla toimeen kuin miesten keskellä. Viisi miestä jos on yhtäaikaa samassa tilassa niin ne heittää keskenään hyvää läppää ja tulee toimeen. Viisi naista jos on keskenään niin siihen muodostuu hyvinkin nopeasti kaksi kuppikuntaa joissa molemmissa puhutaan pahaa siitä toisesta porukasta tai siihen kuuluvasta. Miehet yleensä kilpailee keskenään ihan ääneen ja/tai teoilla, naiset vain mielessään.

Stereotypia, I know. Onneks ihan kaikkiin ei päde.
Okei, stereotypia. Mutta silti sen kuulee usein. Mietin millaisessa seurassa liikutte, millaisia ystäviä (tai "ystäviä") teillä on. Mua ei ystävän taholta ole koskaan puukotettu selkään paitsi ehkä joskus teininä, mutta ne voi laskea sen iän piikkiin.

Ehkäpä sitä nyt katsookin tarkemmin kenen kanssa haluaa olla tekemisissä ja mieluummin olen yksin kuin haalin ystäviä, jotka on vain "ystäviä". Eipä minulla tosin maailman suurinta ystäväpiiriä olekaan (minulle silti ihan riittävä, kun en kuitenkaan jaksa koko ajan olla tapaamassa jotain, vaan mielelläni olen yksin), mutta sitäkin ihanampi ja kaikki tosiaan ovat ystäviä isollä Y:llä.
saika

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja saika »

Kreitsu kirjoitti: Mietin millaisessa seurassa liikutte, millaisia ystäviä (tai "ystäviä") teillä on. Mua ei ystävän taholta ole koskaan puukotettu selkään paitsi ehkä joskus teininä, mutta ne voi laskea sen iän piikkiin.
Ei muakaan ystävän taholta ole puukotettu selkään, mutta naispuolisten työkavereiden, koulukavereiden seurassa kun juttelee niin melkein heti joku alkaa puhumaan jostain täysin ulkopuolisesta ihmisestä..

A: "tiesitkö että Milla on lähdössä Kreikkaan jo toista kertaa tänä vuonna? Sillä on kuulemma joku adonis siellä kenen luona se käy..."
Minä: "Niinkö, kiva sille" *Aijjaa. Kiinnostaa tosipaljon*
A: "Juu, mikähän siinä on ettei suomalainen kunnon mies kelpaa"
Minä: *haukotus* "Niin, en tiedä. Pitääkin tästä mennä jo töiden pariin takaisin, veny viime tauko vähän liikaa niin pitää nyt lähtee aiemmin, heippa!"

Stereotypiani perustuu siis ns. hyvänpäiväntuttujen käytökseen, jonka perusteella ei tee mieli alkaa muodostamaankaan sen lähempiä ystävyyssuhteita.

Ystävistä n. 80% on miehiä.
AarneAnkka

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:
  • nalkutus
  • kiukuttelu
  • marttyyrius
  • älytön ja/tai aggressiivinen känniördääminen
About sama setti mulla listan kärjessä. Ja tietty se siis niiq daa pissisnirppanokkailu. Voitaneen kai laskea kiukutteluksi.
ninnithequeen

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saika kirjoitti:Ystävistä n. 80% on miehiä.
Mulla vissiin 95 %.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja nexie »

Mä olen sukupuolineutraali ja sanon, että henkinen tyhjäkäynti on vastenmielisyyden ytimessä on sen takana tupla-X tai kromosomiyhdistelmä.
Don't Panic!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Entä mikä on vastenmielistä naisessa...

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

saika kirjoitti:

Stereotypiani perustuu siis ns. hyvänpäiväntuttujen käytökseen, jonka perusteella ei tee mieli alkaa muodostamaankaan sen lähempiä ystävyyssuhteita.

Ystävistä n. 80% on miehiä.

Onhan noita henkilökemiaongelmia varmasti olemassa sukupuolesta riippumatta. Itse koitan pysytellä niistä erossa enkä toisaalta ole huomannut sellaista työpaikallni. Mutta jos ne puhuukin paskaa minusta, iik. No jos puhuvatkin, niin olen onnellisen tietämätön siitä.

Minun ystävistä varmaankin noin 95 prosenttia on naisia, mikäli asia tähän jotenkin liittyy.