Oikea Mies

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

silsis kirjoitti:Tuliks kellekään paineita?
Onko gattacan esinahan alla spermajäänteitä edellisestä runkkukerrasta?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ehania vastauksia.
Olisin toivonut silti enemmän provoontumista. Pöh.

Jatkan omaa listaani: Kunnon Mies elättää perheensä, on hyvä isä ja hellä aviomies.
Kunnon Mies väheksyy homoja vaikka heidät ehkä hyväksyykin. Kunnon Mies ajaa partansa silloin kun huvittaa. Kunnon mies tykkää härskeistä vitseistä. Kunnon mies ei käytä Superman-kalsareita.
silsis

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja silsis »

Mylwin kirjoitti:
silsis kirjoitti:Tuliks kellekään paineita?
Onko gattacan esinahan alla spermajäänteitä edellisestä runkkukerrasta?
Hmmm...varsin kiehtova ja aina aktuelli sekä relevantti kysymys. Jos lähestytään aihetta hygienian hoidon sekä ejakulointifrekvenssin suhteeseen hupun syömään hautumaan, on ongelmana empiirisen tutkimusmateriaalin potentiaalinen kvantitatiivinen vähyys, johtuen tutkimuksen merkittävyyden fragilikaatiosta tieteellisen alttarin herruuden ikeessä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:Kunnon mies ei käytä Superman-kalsareita.

:cry:
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
huima

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti:Ja jos ihan tosissaan puhutaan: mies joka menee sivariksi muusta kuin terveydellisistä syistä, on luuseri. Piste.
No jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.

Vaikka itse melkein harhauduin Myltsin ottamalle polulle ja olen tyytyväinen reservin upseeri, pidän monta siviilipalveluksen suorittanutta henkilöä erittäin suuressa arvossa heidän arvomaailmansa, vakaumuksensa ja suoraselkäisyytensä takia.

Sen sijaan että he olisivat ottaneet ratkaisut ja maailmankuvan ylhäältä annettuna - he ovat nähneet vaivaa sen eteen itse ja tehneet myös omat perustellut ratkaisunsa. Se vaatii huomattavasti enemmän ja osoittaa enemmän miehekkyyttä kuin olla kyseenalaistamatta yhteiskunnan ja maailman rakenteita - ja tehdä vain 'niin kuin pitää'.
elco

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja elco »

silsis kirjoitti: Hmmm...varsin kiehtova ja aina aktuelli sekä relevantti kysymys. Jos lähestytään aihetta hygienian hoidon sekä ejakulointifrekvenssin suhteeseen hupun syömään hautumaan, on ongelmana empiirisen tutkimusmateriaalin potentiaalinen kvantitatiivinen vähyys, johtuen tutkimuksen merkittävyyden fragilikaatiosta tieteellisen alttarin herruuden ikeessä.
Manala=silsis
silsis

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja silsis »

elco kirjoitti:Manala=silsis
Sä et tunne itseäsi.
SikaMika

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Oikea Mies ei puhu eikä pussaa - ainakaan ei puhu eikä pussaa paskaa. Oikea Mies tappaa talossa ja puutarhassa ja saunan takana. Oikea Mies kiroilee, provoilee ja kuuntelee Mr. Bunglea.
ninnithequeen

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kunnon mies ei käytä Superman-kalsareita.

:cry:
:paijaa:
Kyl se siitä.

Huima: hyvä pointti. Mut ei silti taivu mun kalloon.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

silsis kirjoitti:
elco kirjoitti:Manala=silsis
Sä et tunne itseäsi.
Näihin kahteen riviin kiteytyy useiden vuosien jatkuva debaatti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
silsis

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja silsis »

Mylwin kirjoitti:
silsis kirjoitti:
elco kirjoitti:Manala=silsis
Sä et tunne itseäsi.
Näihin kahteen riviin kiteytyy useiden vuosien jatkuva debaatti.
Nyt sä loukkasit elcon miehisyyttä, kun vastasit ennen sitä. Et vaan malttanut.
ninnithequeen

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jatkuu:

Kunnon Mies mököttää eikä puhu tunteistaan, koska se ei osaa.
Kunnon Mies piereskelee ja pitää sitä hauskana. Hänestä pierut eivät haise.
Kunnon Mies rakastaa vapaapainia ja muita älyttömyyksiä, muttei kehtaa sitä julkisesti tunnustaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti: Kunnon Mies rakastaa vapaapainia ja muita älyttömyyksiä, muttei kehtaa sitä julkisesti tunnustaa.
Mä kehtaan tunnustaakin! Mutta mulla on toisaalta supermieskalsaritkin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Kunnon Mies rakastaa vapaapainia ja muita älyttömyyksiä, muttei kehtaa sitä julkisesti tunnustaa.
Mä kehtaan tunnustaakin! Mutta mulla on toisaalta supermieskalsaritkin.
No niinpä.
CandyMan

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

ninnithequeen kirjoitti:Millainen teistä on Kunnon Mies, isolla ämmällä?
Joo joo, mies isolla M:llä (Munalla).

Kunnon mies juoksee Cooperin reippaasti yli kolmentonnin ja pinkoo satasen alle kolmentoista sekunnin. Vetää myös kovasti viinuu Kity-pikkujouluissa mutta ei saa turpiinsa.
Geetzu

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Saako hän laittaa geeliä hiuksiinsa, ostaa vain ja ainoastaan muotivaatteita...
Mulle se kaikkein oikein mies räpsii vähän vahaa päähän jos on sattunut kasvattamaan hiuksia. Ja sheivailee partansa eri tyyleillä, silleen tosi seksisti. Käyttää laseja mut joskus piilareita jos haluaa vaihtelua silmien väriin. Voi pomon pyynnöstä luopua varsin hyvin lävistyksistään, jotka ovat vain koristamassa ihoaan, kulkee mielellään tatuoinnit peitettynä. Sormusta ei ota sormesta vaikka mikä olis (hah). Ei toitota seksijuttuja, mutta ei häpeile edes uudessa seurassa itseään, ekassa duunin saunaillassa kertoi joskus saaneensa miespuoliselta henkilöltä oikein hyvän suikkarin. Pukeutuu tilanteen mukaan mittatilauspukuun kravatilla tai ääripäänä tuulipukuun, jonka vaimonsa kanssa yhdessä valinnut alennuksesta, yleensäkin sopeutuu kadehtimallani tavalla porukkaan kuin porukkaan niin käyttäytymisellään kuin pukeutumisellaankin.

Ei ole juuri pakottanut mua kuuntelemaan inttijuttuja (ihan sama, vaikka ei olisi palvelusta suorittanutkaan ase kädessä), sen sijaan haluaa aina kuulla töistä tullessaan millaisia leikkejä mulla ja lapsella on ollut ja pakottaa mut avautumaan maailman pienimmistä ongelmistani. Ja höpöttää milloin mistäkin koiranpennusta, johon törmäsi lenkkipolulla ja ostaa joskus kaupasta pieniä sukkia, joita voidaan vauvakuumeissamme sohvalla kaunareita katsellen hiplata. Jaksaa melkein aina mun harhat ja hankaluuteni, jos ei jaksa niin ainakin näyttelee hyvin sen pienen vaaditun hetken kun kaipaan sitä. Kastelee kukat ja vie roskat (unohdan molemmat), kaks ehdottoman tärkeetä asiaa Miehessä. Valittaa joskus ihanan miesmäisellä tavalla rahankäytöstäni saaden mut tuntemaan itseni Naiseksi ihan tosissaan. Maksettuaan visalaskun tuo työmatkalta kuitenkin juuri sen korun, mitä en edellisellä viikolla raaskinut itse ostaa. Morkkistelee usein, koska saan kukkia usein, face to face tai pikakuljetuksella.

Urheilee, pitää itsestään (ja musta, koska en itse osaa) muutenkin huolta. Yrittää joskus puuttua kitinä-ajankäyttööni (10 points). Vähän miinusta siitä, ettei haluaisi mun palaavan töihin eli pitää siis mua kotilehmänä ja vauvanteko- ja hoitokoneena. Joka elää seksillä ja huomiolla. Ja lahjoilla. Rakkaudella. Autokuumeesta ja milloin mistäkin "pakkosaada" -jutusta lisää miinusta, mut toisaalta käyttää joskus mun kuorintageelejä suihkussa. Jotenkin ihanan miesmäistä. Lista on loputon, mut ehkä se lukee tän safkiksella vaklatessaan kitinä-käyttöäni. *g*
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Geetzu kirjoitti:Ei ole juuri pakottanut mua kuuntelemaan inttijuttuja (ihan sama, vaikka ei olisi palvelusta suorittanutkaan ase kädessä)
Mutta eikö Oikea Nainen kuuntelisi niitä, jos se niitä haluaa kertoa? Toimii niinq kahteen suuntaan.
käyttää joskus mun kuorintageelejä suihkussa. Jotenkin ihanan miesmäistä.
Kaikkihan niin tekee. Mä ainakin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mylwin kirjoitti:
käyttää joskus mun kuorintageelejä suihkussa. Jotenkin ihanan miesmäistä.
Kaikkihan niin tekee. Mä ainakin.
No mut sehän on vaan ihkua, että muillakin on niin ihkuja miehiä. <3
Moneen kohtaan tekstissäni vois kai heittää "kaikkihan niin tekee", en osannu miettii kato mitään silleen erikoisuuksia... Ihanuuksia vain, jotka kummemmin miettimättä tulivat mieleen näin aamukahvin äärellä.

Mä en välttämättä oo Oikea Nainen, mut kyllähän mä mitä tahansa yritän joo kuunnella... Ehkä ne inttijutut on yliannoksena kuitenkin uppoontunu päähäni miesten iltoihin osallistuessa. :]
Dumari

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Dumari »

edit: tarpeeton kikkare puis.
Viimeksi muokannut Dumari, 19.09.2006 13:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Oikea mies omaa niin hyvän itsetunnon, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, yrittämättä taipua väkisin valmiisiin TosiMiehen muotteihin.
Oikea mies pystyy tekemään itse ratkaisunsa ja antaa piutpaut ulkopuolisten esittämille vaatimuksille siitä, mitä oikea mies saa tai ei saa olla.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
swirl

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Juuri näin. Myös Huiman kommenttia lukiessani tunsin komppikitaran alkavan soimaan.

Tosimies osaa olla oma itsensä ja seisoa sanojensa takana eikä ole jokaisen tuulen heiluteltavissa.
bedlam

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä olen Ninnin määritelmillä jotain aivan muuta. Olen sivari, käytän geeliä, käytän olkalaukkua, käytän kosteusvoidetta, ajelen munakarvani, olen joskus ajellut jopa rintakarvani (ne kaikki 8kpl), minulla on ollut lävistyksiä naamassa, minulla on ollut pitkä tukka, lepertelen kissalleni 'iskä'-muodossa, alan helposti itkemään elokuvia katsellessa, ällötän julkisilla paikoilla kulti- ja murupuppeli-hössötysnimityksillä ym ym. Onneksi kuitenkin tuo kumppanini minusta juuri tällaisena tykkää ja itse asiassa minusta kaivoi pitkälti omalla olemuksellaan tämän tyypin esiin. Petihommissa annan sitten sen luolamiehen ja raakalaisen silloin tällöin esiin murtautua, se riittää.
SikaMika kirjoitti:Oikea Mies kiroilee, provoilee ja kuuntelee Mr. Bunglea.
Tähänkin pitää vielä mainita, sähän ET tykännyt kyseisestä bändistä. Takinkääntäjä!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja martza »

Lilo kirjoitti: Oikea mies omaa niin hyvän itsetunnon, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, yrittämättä taipua väkisin valmiisiin TosiMiehen muotteihin.
Oikea mies pystyy tekemään itse ratkaisunsa ja antaa piutpaut ulkopuolisten esittämille vaatimuksille siitä, mitä oikea mies saa tai ei saa olla.
:komp: :komp:

Oikea mies uskaltaa myös puhua omia tunteistaan(myönteisistä/kielteisistä), osaa pussata ja halia ja myös uskaltaa olla heikko, kun siihen on aihetta Nih..
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6692
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja aasi »

martza kirjoitti:
Lilo kirjoitti: Oikea mies omaa niin hyvän itsetunnon, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, yrittämättä taipua väkisin valmiisiin TosiMiehen muotteihin.
Oikea mies pystyy tekemään itse ratkaisunsa ja antaa piutpaut ulkopuolisten esittämille vaatimuksille siitä, mitä oikea mies saa tai ei saa olla.
:komp: :komp:

Oikea mies uskaltaa myös puhua omia tunteistaan(myönteisistä/kielteisistä), osaa pussata ja halia ja myös uskaltaa olla heikko, kun siihen on aihetta Nih..
:nuts:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Oikea Mies

Viesti Kirjoittaja Clay »

martza kirjoitti:
Lilo kirjoitti: Oikea mies omaa niin hyvän itsetunnon, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, yrittämättä taipua väkisin valmiisiin TosiMiehen muotteihin.
Oikea mies pystyy tekemään itse ratkaisunsa ja antaa piutpaut ulkopuolisten esittämille vaatimuksille siitä, mitä oikea mies saa tai ei saa olla.
:komp: :komp:

Oikea mies uskaltaa myös puhua omia tunteistaan(myönteisistä/kielteisistä), osaa pussata ja halia ja myös uskaltaa olla heikko, kun siihen on aihetta Nih..
Brokeback mountain?
Nyt penikseni on fantastinen!