Herran oletetut kulkureitit kannattaa ainakin suojata, tai edes matot matkan varreltaninnithequeen kirjoitti:Erittäin käyttökelpoinen idea.

Herran oletetut kulkureitit kannattaa ainakin suojata, tai edes matot matkan varreltaninnithequeen kirjoitti:Erittäin käyttökelpoinen idea.
Mä taidan rullata kaikki matot vaatehuoneeseen...Bliss kirjoitti:Herran oletetut kulkureitit kannattaa ainakin suojata, tai edes matot matkan varreltaninnithequeen kirjoitti:Erittäin käyttökelpoinen idea.
Jätä makuupussi ovelle ja laita ovi turvalukkoon. Eipähän ainakaan oksentele sisälle.ninnithequeen kirjoitti:Mä taidan rullata kaikki matot vaatehuoneeseen...
Heh.Patz kirjoitti:Jätä makuupussi ovelle ja laita ovi turvalukkoon. Eipähän ainakaan oksentele sisälle.ninnithequeen kirjoitti:Mä taidan rullata kaikki matot vaatehuoneeseen...
Miehet on vähän kun koiria, ne pitää ehdollistaa. Niin kauan kun jatkat ukkos jälkien siivoomista, se jatkaa oksentelua.
eikun rullaat sen äijäs maton sisään niin jos hermostut ja vasaralla humahutat niin, helpompi hoitaa roskikseen koko mies!ninnithequeen kirjoitti:Mä taidan rullata kaikki matot vaatehuoneeseen...Bliss kirjoitti:Herran oletetut kulkureitit kannattaa ainakin suojata, tai edes matot matkan varreltaninnithequeen kirjoitti:Erittäin käyttökelpoinen idea.
älä pelottele toi toteuttaa sen vielä.Niba kirjoitti:eikun rullaat sen äijäs maton sisään niin jos hermostut ja vasaralla humahutat niin, helpompi hoitaa roskikseen koko mies!ninnithequeen kirjoitti:Mä taidan rullata kaikki matot vaatehuoneeseen...Bliss kirjoitti:Herran oletetut kulkureitit kannattaa ainakin suojata, tai edes matot matkan varrelta
Se on viimonen kerta ku tuut mun koneelle.maque kirjoitti:älä pelottele toi toteuttaa sen vielä.
Paikkaat sen tietenkin jeesus-teipillä!brona kirjoitti:Paskat, oon onnistunut pehmittämään kipsini kantapäästä ja ohjeissa lukee, että hospitaaliin uusimaan koko hoito, jos murtuu. On kyllä ihan tukeva muuten eikä nilkka pääse heilumaan. What should I do, anyone?