Heti aamusta seksii ja kaikkee.
Päivä varattu siivoomiselle, ku illalla tulossa vieraita, jee!

Kasvit kestävät paremmin hapenpuutetta alkoholia muodostamalla. alkoholi on sekaantunut moneen asiaan..Xiberia kirjoitti:Jahas, perjantai! Vaivaiset neljä tuntia koulua. Etsin pikaisesti vielä tietoa hapenpuutteen seurauksista elimistössä, jotta minulla olisi tänään aiheeseen jotain sanottavaa.
You are trying to hard!Bluntly kirjoitti:Päivän ainut ilouutinen oli, että olen onnistunut saamaan neljä kiloa lisää viikonloppuna siansyönnilla. Taas riisitaautisen rajan yläpuolella.
Mutta kun kaikki alkoi menemään päin mäntyä niin meni sitten kunnolla. Ensiksi löin kyynärpään kunnolla. Sitten salilla ei onnistunut oikein mikään, penkistäkin tuli semmoista runkkua että jos siinä olisi ollut akka päällä niin olisi saanut kunnon kyydit. Yksikään sarja ei mennyt kunnolla läpi.
Kaupasta oli myyty kaikki alennuspaidat vaikka niitä oli eilen vielä pitkä tangollinen.
Nyt kyynärpää on musta, jäykkä ja pirun kipeä.
Sain Robbielta juuri. Nyt soi hieman erilaisempi, Rudebox. Uh.MadameDeMeloni kirjoitti:I could use some intensive care.
Kärsi kärsi kirkkaamman kruunun saat!irmelianneli kirjoitti:Hammasta särkeeee!! Ei kehtais lähtee kesken päivän käymään missään. Toivottavasti niillä on jotain iltapäivystystä. Viikonlopun tulokin taas ahistaa kybällä. Miksei huomenna voi olla jo maanantai!?
No helevetti, kipu on mun kaveri hei! Älä ala mulle hei. Juurihoidettu on, ja ny taas paskana. Vittu. Arvaa tuntuuko hei?Niba kirjoitti:Kärsi kärsi kirkkaamman kruunun saat!
Eikä yhtähyvin voisi laittaa kruunua natriumkarbonaatti-liuokseen?
Mut' hei! Ei se mitn, kipu on Kingi!
Jos ei koskaan ole tuntenut suurta kipua, ei ole tiennyt elävänsä!
(perunalastusukupolvi)
En epäile tunteesi aitoutta, koska tunne on aina kokijalleen tosi!irmelianneli kirjoitti:No helevetti, kipu on mun kaveri hei! Älä ala mulle hei. Juurihoidettu on, ja ny taas paskana. Vittu. Arvaa tuntuuko hei?Niba kirjoitti:Kärsi kärsi kirkkaamman kruunun saat!
(perunalastusukupolvi)
Ehanaa, mullakin oli yks joka juurihoidettiin uudestaan, kun eka kerta ei toiminu. Mua ei vaan oikeastaan sattunut ollenkaan. Se vaan märki siellä juuressa ja tuntui oudolta.irmelianneli kirjoitti:No helevetti, kipu on mun kaveri hei! Älä ala mulle hei. Juurihoidettu on, ja ny taas paskana. Vittu. Arvaa tuntuuko hei?Niba kirjoitti:Kärsi kärsi kirkkaamman kruunun saat!
(perunalastusukupolvi)
Ei o leekot jääny huonolle hoidolle, toisilla hajoo vaan helpommin ku toisilla. Mulla tais alkaa koko homma siitä että joku vanha paikka oli lohjennu ja siitä pöpöperkele päässy ineen jylläämään.Niba kirjoitti:En epäile tunteesi aitoutta, koska tunne on aina kokijalleen tosi!irmelianneli kirjoitti:No helevetti, kipu on mun kaveri hei! Älä ala mulle hei. Juurihoidettu on, ja ny taas paskana. Vittu. Arvaa tuntuuko hei?
Kipu on siis tunne. Onkos sulta hampuli jääny huonolle hoidolle vai miksi sulle kaikkea karmeaa on tapahtunut, kuten juuri juurihoitoja?
=(Lolita kirjoitti: en aio laittaa kuvia galleriaan.
Niiden kuulukin paisua, mutta tärkeintä on antaa hommalle jokin käsittämätön nimi kuten omani, jonka kannessa komeilee teksti "Corba ja COM ohjelmistolohkojen integrointi NEMUssa".millivanilli kirjoitti:vai alkaako opinnäytetyöni paisua kuin pullataikina tämän jälkeen.
Bluntly kirjoitti:Niiden kuulukin paisua, mutta tärkeintä on antaa hommalle jokin käsittämätön nimi kuten omani, jonka kannessa komeilee teksti "Corba ja COM ohjelmistolohkojen integrointi NEMUssa".