Olen töissä

Tekosyitä otat loparit tai sitten ilmoittaudut sairaaksi..Jyrki73 kirjoitti:Minäkin lähtisin milelläni mutta aika ei sovi.
Olen töissä
Ei se ole ylipidon vika, jos ohjelmisto ei toimi. Yrittäkää jo ymmärtää!Niba kirjoitti:Jostain syystä mun YVt ei lähde!
Ylipidossa on nyt luistonesto-ongelma?
toimiiko citiposti?
AASi?Elppis kirjoitti:Ei se ole ylipidon vika, jos ohjelmisto ei toimi. Yrittäkää jo ymmärtää!Niba kirjoitti:Jostain syystä mun YVt ei lähde!
Ylipidossa on nyt luistonesto-ongelma?
toimiiko citiposti?
Lähetän sinulle tiedot SMS kautta kun nämä vermeet ei oikein toimi..AarneAnkka kirjoitti:Koskas muuten on maksujen eräpäivä? Lähempänä lähtöpäivää -kö?
Kyllä minä yksityisviestisi sain, mutta siinä ei ollut mainintaa eräpäivästä. Siksi vaan kysyin.Niba kirjoitti:Lähetän sinulle tiedot SMS kautta kun nämä vermeet ei oikein toimi.. Eräpäivä on tietysti mahdollisimman pian että endin elämässäni? jotain muutakin tehdä kun tuon suoritteen..
Muaki kiinnostaisi kyllä tietää, ketä kaikkia on tulossa....ninnithequeen kirjoitti:Ketäs teitä on lähdössä nyt sitten sinne?
Hei, no worries. N'sync on jo hajonnut ja Justiini ei taida vaivautua.Herra Manala kirjoitti:Vähän ihmeellistä että pitäisi ilmoittautua mukaan ilman että julkisesti tiedetään ketä sinne on edes lähdössä. Kyllä minua ainakin kiinnostaisi tietää vietänkö pari vuorokautta sync vai non-sync -seurassa.
Rakas manaaja, oletko sinä tulossa?Herra Manala kirjoitti:Vähän ihmeellistä että pitäisi ilmoittautua mukaan ilman että julkisesti tiedetään ketä sinne on edes lähdössä. Kyllä minua ainakin kiinnostaisi tietää vietänkö pari vuorokautta sync vai non-sync -seurassa.
Kerrotaan sitten tukholmassa sähköpostilla?ninnithequeen kirjoitti:Ketäs teitä on lähdössä nyt sitten sinne?
Ei ole lähdössä.Niba kirjoitti: Ilmeisesti Ninni ei ole lähdössä vai onko?
Kyllä kaikki lähtijät taitaa kuNppaninsa jo tiedostaa.ninnithequeen kirjoitti:Mutta jos joku olisikin lähdössä niin eikö olisi kiva kertoa ketkä ovat matkakumppaneina...?
Parittaja!mustaenkeli kirjoitti:up!! sans saa...
Nyt tarvii ottaa neljäs hytti käyttöön.
Jos vielä emmit, elä enää mieti, vaan lähentele nibaa!
Vilpittömästi, olen!Niba kirjoitti:mustaenkeli kirjoitti:up!! sans saa...
Parittaja!![]()
Nyt jos olisin Krilli sanoisin heti että"ystävyytemme päättyi tähän!"mustaenkeli kirjoitti:Vilpittömästi, olen!Niba kirjoitti:Parittaja!mustaenkeli kirjoitti:up!! sans saa...![]()