Seksuaalinen suuntautumisesi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen seksuaaliselta suuntautumiseltani:

Heteroseksuaalinen mies
67
43%
Bi-seksuaalinen mies
3
2%
Homoseksuaalinen mies
1
1%
Heteroseksuaalinen nainen
37
24%
Bi-seksuaalinen nainen
27
17%
Homoseksuaalinen nainen
4
3%
En halua kertoa / en osaa päättää / EVVK / Tuulenpuiska
16
10%
 
Ääniä yhteensä: 155

Herra Manala

Re: Biseksuaalisuus on muoti

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Sannu kirjoitti:Ei jotenkin kauheesti yllättynyt, että naisista 18% kertoi olevansa bi-seksuaalisesti suuntautunut. Se taitaa niin olla muotia.
Tämä gallup perustettiin vasta, joten suuntaviivat tuskin ovat vielä niin kovin selvät sen suhteen kuka on hetero ja kuka ei.

Vastausprosentit jakaantuvat kaikkien kesken, myös miesten, eli 18% ei ole 18% naisista vaan 18% kaikista vastanneista. Jos tarkastellaan naisten vastauksia, niin tällä hetkellä tilanne on 5/4/0 hetero/bi/homo, eli tämän valossa 44% naisista on vastannut olevansa bi-seksuaaleja, ei 18%.
Sannu

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Pahoittelen kirjoitusvirheitä..en ole vilä tottunut tähän vitun pieneen kannettavan näppikseen...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Perusta sannu oma ketju aiheelle, ruksattavin vaihtoehdoin erikseen miehille ja naisille, että anonyymistikin voivat vastata.
Filovirus

Re: seksikumppanien määrä

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Sannu kirjoitti: Mikä on se määrä kumppaneita, miten monta normaalilla esim.kolmikymppisellä on ollut siihen mennessä.Kommentoikaa!!!
Voisin ihan nopeasti ajatella asian niin, että se määrä kumppaneita, jonka voi ääneen sanoa, oli se sitten 0 taikka 200, kunhan on sinut itsensä kanssa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: seksikumppanien määrä

Viesti Kirjoittaja nexie »

Sannu kirjoitti: Nyt kaksi vuotta seurustelleena en vieläkään kehtaa myöntää kumppanille että niitä on kertynyt jo lähemmäs 30 ja suurin osa parin sinkkuvuoden aikana ennen häntä. Kommentoikaa!!!
Jonkin verran palstajulkisuutta saanutta myöhäisviktoriaanista ns. poikuus -teoriaa soveltaen oikea ratkaisu on viritellä uusioneitseen sädekehä pään päälle ja pyöristää mainittu luku kolmeen (3), todeta kaikkien kumppaneiden olleen miehiä ja että seksiä on harrastettu vain vakituisessa parisuhteessa.
Don't Panic!
SingleMalt

Re: seksikumppanien määrä

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Filovirus kirjoitti:
Sannu kirjoitti: Mikä on se määrä kumppaneita, !
oli se sitten 0 taikka 200, kunhan on sinut itsensä kanssa.
Niitä määriä on kaksi. Ensimmäinen on se, jonka kerrot kumppanillesi. Toinen on se todellinen luku, jonka pidät omana tietonasi..
HellBell

Re: seksikumppanien määrä

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Sannu kirjoitti:.. Nyt kaksi vuotta seurustelleena en vieläkään kehtaa myöntää kumppanille että niitä on kertynyt jo lähemmäs 30 ja suurin osa parin sinkkuvuoden aikana ennen häntä. Kommentoikaa!!!
Onko mies antanut ymmärtää, ettei hän suvaitsisi sellaisia määriä seksijuttuja kohdallasi? Sinä olet sinä ja menneesi on osa sinua - joko hän hyväksyy sen tai sitten ei. Menneistä sinua syyllistävän tyypin kanssa ei kannata jakaa tulevaisuuttaan.
Sannu

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Joo, kolme taitaa olla aika hyvä..tosin aika epäuskottava myöskin näin nykymeiningeissä. Sitä paitsi näin jälkeen päin ajateltuna, ei olis kyllä ihan jokaisen baarituttavuuden kanssa kannattanut jatkoille lähteä silloin parikymppisenä... "ihan vaan nukkumaan" hengessä... kaduttaa...
Filovirus

Re: seksikumppanien määrä

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

SingleMalt kirjoitti:
Filovirus kirjoitti:
Sannu kirjoitti: Mikä on se määrä kumppaneita, !
oli se sitten 0 taikka 200, kunhan on sinut itsensä kanssa.
Niitä määriä on kaksi. Ensimmäinen on se, jonka kerrot kumppanillesi. Toinen on se todellinen luku, jonka pidät omana tietonasi..
Ainiin, unohdin.
Minä vaan en ymmärrä miksei omalle kumppanilleen luku voi sanoa, ei nyt välttämättä tarkasti, mutta mieluummin sanoa vaikka 50 jos luku lähempänä 60 kuin sano 3.
Sannu

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Joo, mä olen itseasiassa päätöksen jo tehnyt ja sanonut ettei mun menneisyys kuulu sille, johon hän totesi, ettei oikeastaan edes haluaisi tietää...mitä sitten sillä tarkoitti..
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Ann »

Sannu kirjoitti:kaduttaa...
Miksi? Saitko taudin, tulitko raskaaksi, teitkö abortin, saitko stalkkerin perääsi, otettiinko väkisin..

Okej, olit arvostelukyvytön. Big deal.
Rotan aivot valtasivat pääni.
SingleMalt

Re: seksikumppanien määrä

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Filovirus kirjoitti:Ainiin, unohdin.
Minä vaan en ymmärrä miksei omalle kumppanilleen luku voi sanoa, ei nyt välttämättä tarkasti, mutta mieluummin sanoa vaikka 50 jos luku lähempänä 60 kuin sano 3.
Minä en ainakaan halua edes moista asia tietää, eikä minua kiinnosta tietää, millaista sinkkuelämää toinen on viettänyt. En myöskään takuulla kerro omista retkistäni kaikkea ja vielä vähemmän kerron sänkyni kautta kulkeneiden määrästä.

Minä haluan seurustella nykyisyydessä ja tulevaisuudessa, enkä takertua menneisyyteen.
Turbohaltija

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Frigidi. Jos rehellisiä ollaan.
Filovirus

Re: seksikumppanien määrä

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

SingleMalt kirjoitti:
Filovirus kirjoitti:Ainiin, unohdin.
Minä vaan en ymmärrä miksei omalle kumppanilleen luku voi sanoa, ei nyt välttämättä tarkasti, mutta mieluummin sanoa vaikka 50 jos luku lähempänä 60 kuin sano 3.
Minä en ainakaan halua edes moista asia tietää, eikä minua kiinnosta tietää, millaista sinkkuelämää toinen on viettänyt. En myöskään takuulla kerro omista retkistäni kaikkea ja vielä vähemmän kerron sänkyni kautta kulkeneiden määrästä.

Minä haluan seurustella nykyisyydessä ja tulevaisuudessa, enkä takertua menneisyyteen.
Ei kaikkea tarvitsekkaan kertoa eikä kaikkea haluakkaan kysyä. Silleen se menee.
Sitä lähinnä ajoin takaa, että jos suoraan kysytään niin miksi tuntea tarvetta valehdella? Miksi ei voi kertoa menneisyydestään ja olla mitä on?
Siihen ei nyt liity haluatko sinä tietää/kertoa saati minä.
SingleMalt

Re: seksikumppanien määrä

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Filovirus kirjoitti:Sitä lähinnä ajoin takaa, että jos suoraan kysytään niin miksi tuntea tarvetta valehdella? .
Ehkä siksi, ettei ole kovin ylpeä menneisyydestään, ei ole varma miten toinen siihen reagoi, tai ei vaan halua muistella moisia touhujaan? Ehkä siksi, ettei halua moisen tiedon kummittelevan jossain vaiheessa suhteessa..
Sannu

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Se miksi kaduttaa ei liity mihinkään ikävään tapahtumaan, tautiin jne. Ehkä vaan semmoinen moraalisesti rappeutunut olo ; ) Vaikka itse nautti ihan yhtä lailla niin kuitenkin...eihän nainen saisi...naisen pitäisi olla vaikeasti tavoiteltava eikä antaa pimppaa ventovieraalle. Kai siihen morkkikseen liittyy se fiilis dokailusta yms. harva kai on ylpeä seksikumppanien suuresta määrästä.
PerttiMakimaa

Re: seksikumppanien määrä

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

HellBell kirjoitti:Onko mies antanut ymmärtää, ettei hän suvaitsisi sellaisia määriä seksijuttuja kohdallasi? Sinä olet sinä ja menneesi on osa sinua - joko hän hyväksyy sen tai sitten ei. Menneistä sinua syyllistävän tyypin kanssa ei kannata jakaa tulevaisuuttaan.
Itse en halua pahoittaa elämänkumppanini mieltä höpöttelemällä entisistä seksikokemuksistani. Miksi ihmeessä haluaisin? Menneet ovat menneitä.
HellBell

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Sannu kirjoitti:.. "ihan vaan nukkumaan" hengessä... kaduttaa...
..vaikka toinen miten vänkyttäisi muuta, niin siinähän sitten vain vänkkää takaisin..
"Haluaisin sua, heii.. älä nyt viitti.."
"Stop tykkänään. Nukkumaan tänne tultiin ja nukkumaan tässä käydään.. voidaan vaikka jutskailla samalla. Erilaista mutta kivaa?"
"Örrinmörrin.. Ei ole kivaa. Haluun.."
"Älä jänkytä mies. Vaihtelu virkistää.. Vain nukkua toisen vieressä - oletko kokeillut vähiin aikoihin sellaista.."
"Jänkynänkyn. What the hell. Otan tämän extreme-kokemuksena."

(onnistuu)
Viimeksi muokannut HellBell, 21.09.2005 18:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Filovirus

Re: seksikumppanien määrä

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

SingleMalt kirjoitti:
Filovirus kirjoitti:Sitä lähinnä ajoin takaa, että jos suoraan kysytään niin miksi tuntea tarvetta valehdella? .
Ehkä siksi, ettei ole kovin ylpeä menneisyydestään, ei ole varma miten toinen siihen reagoi, tai ei vaan halua muistella moisia touhujaan? Ehkä siksi, ettei halua moisen tiedon kummittelevan jossain vaiheessa suhteessa..
Tuo on ihan asiaa, sitä en kiellä.
Sanoinhan postauksessani, että kunhan on sinut itsensä kanssa, jos sitä ei ole niin asiat varmasti saattavat kummitella, ja voivat sitä tehdäkkin vaikka olisikin itse sinut asian kanssa jos kumppani ei ole. Kuitenkin pitkässä ja tiiviissä suhteessa menneisyys useimmiten tavalla tai toisella tulee eteen, ja voisin kuvitella että sellainen ihminen huomaisi, jos kiertelisin ja kaartelisin, ja voihan sitä toiselle kertoa, että häpeää, pelkää vaikutuksesta suhteeseen ym.

En mä hae tässä mitään oikeaa tapaa vaan huvikseni mietin.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Ann »

Sannu kirjoitti:harva kai on ylpeä seksikumppanien suuresta määrästä.
Mutta ei ole mitään syytä itseään enää tuon takia ruoskia, eikä kantaa niitä miehiä henkisenä painolastina mukanaan.

Jos tunnet tarvetta puhua menneisyydestäsi, niin aika ikävältä se kuulostaa, ettet voisi sitä miehesi suhtautumisen takia tehdä. Olettaen, ettei kyse ole siitä, että alkaisit seikkaperäisesti kuvailla jokaista aktia erikseen nostalgiankiilto silmissäsi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Sannu

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Miten te sitten itse suhtaudutte omien seksikumppanienne määrään?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Ann »

Sannu kirjoitti:Miten te sitten itse suhtaudutte omien seksikumppanienne määrään?
Perustas nyt tälle aiheelle se oma ketjunsa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
HellBell

Re: seksikumppanien määrä

Viesti Kirjoittaja HellBell »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Itse en halua pahoittaa elämänkumppanini mieltä höpöttelemällä entisistä seksikokemuksistani. Miksi ihmeessä haluaisin? Menneet ovat menneitä.
Se on aina niin ihmisistä kiinni - sen verran voi kait kiistattomasti kertoa, kuin katsoo itsestä ja toisesta olevan ookoon. Muu kiistanalaisempaa.
Jos toinen haluaa tietää menneestä.. jos toinen ei halua tietää siitä.. ja mitä itse haluaa siitä kertoa ja mitä toisaalta haluaa/ei halua toisen kertovan omasta menneestään.. Suhteutettavia juttuja.
Ihanteellista olisi kumppanin hyväksyminen kaikkinensa, että tämä tuntisi olonsa rakastettavan avoimeksi eikä sellaiseksi jonka pitäisi ehdoin tahdoin salailla tiettyjä puolia itsestään.
"Sinä olet sinä ja sinua rakastan.."-tyylisesti.
Geetzu

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gattaca kirjoitti:Jos mies rakentaa sata taloa, mutta imee yhtä kyrpää, hänet muistetaan kyrvänimijänä muttei talonrakentajana.
Ei kerta homoa tee.
SingleMalt

Re: Seksuaalinen suuntautumisesi

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Geetzu kirjoitti:Ei kerta homoa tee.
..eikä toinen kerta satu enää niin paljon.