Anteeks.

Ai jaa. No sitten se on ihan selvä asia! Olisihan tuo nyt pitänyt tietää. (Pahus nielaisin verigreipin kokonaan mahaani kun mun piti halkaista se...)Geetzu kirjoitti:Kattelin ku lemppariorava parvekkeellani repi kävystä siemeniä ilmeellä "vittu, tää on jäässä" ja päätin mennä lutkuttamaan pippeliä. Meinasin rikkoa pähkinät repiessäni niitä siemeniä..........
Anteeks.
Olisit heti kertonut. Ihmettelin miten voi niin pimee olla ettei Arskan ehdotukseen jaltsupelistä ja frisbeestä lähde siitä paikasta.-Superior- kirjoitti:Koen rumat ja läskit enemmän omaksi jutukseni. Minulla on asian tiimoilta jopa erään fetisistiyhdistyksen jäsenyys.
Tuskinpa...NuoriDaavid kirjoitti:Ainoat limat olisivat tyttöjen pikkareissa.
feliformia kirjoitti:Tuskinpa...NuoriDaavid kirjoitti:Ainoat limat olisivat tyttöjen pikkareissa.
Mikähän siinä muuten on? Silmien muoto, nenän? Kulmakarvat, leuka? Juonteet, huulet? Siis jos täysin yrittää katsoa jotain pärstää tuntemattomana antamatta yleishabituksen vaikuttaa (vaikeeta tod)...feliformia kirjoitti:^Parempi, mutta ei siltikään. Naamakarvat eivät tee mistä tahansa pallinaamasta hottista. Ei vaan ole mun makuuni.
Mulla on toisinpäin tuo, ihan tosielämässäkin tosin.Geetzu kirjoitti:
Miesten suhteeni makuni on kai hyvin laaja, löydän komeutta vähintään joka kolmannesta tuolla hollywoodissa, naisten suhteen taas tääääysin eri juttu.
En kyllä osaa sanoa. Jos aletaan analysoimaan tuon Leppilammen - meinasin kirjoittaa vahingossa Limalammen - naamaa, niin silmät ovat liian pienet ja kaukana toisistaan, nenä on liian nöpö ja kasvon muotokaan ei mua viehätä. Tuo partakaan ei oikein sovi, kun posket ovat liian pyöreät. Liian poikamainen naama karvoille. Huulia en ole koskaan edes huomannut katsoa, mutta jos tuota kuvaa katsoo, niin ovat ne aika olemattomat.Geetzu kirjoitti:Mikähän siinä muuten on? Silmien muoto, nenän? Kulmakarvat, leuka? Juonteet, huulet? Siis jos täysin yrittää katsoa jotain pärstää tuntemattomana antamatta yleishabituksen vaikuttaa (vaikeeta tod)...
Jep, samma här. Kunhan halusin apuja ajatuksilleni, jotka nimenomaan topicin myötä pomppasivat.feliformia kirjoitti:-- Mulla ei ole tapana tällä tavalla analysoida ihmisten ulkonäköä, mutta kun kerran kysyttiin. Joskus siihen, että joku on mielestäni hyvännäköinen, riittää se, miten ihminen kantaa itsensä, pilke silmäkulmassa, kaunis hymy tai se, miten hiukset kihartuvat korvien yläpuolella.
NuoriDavella taisi tässä kohtaa vähän värähtää.feliformia kirjoitti: Verratakseni esim. omaa miesmakuani Leppilammen tapaukseen laitan tähän ensin kuvan Mikosta, joka ei aiheuta mitään väristyksiä:
Oletko taas menettänyt kosketuksen feminiiniseen puoleesi?elco kirjoitti:NuoriDavella taisi tässä kohtaa vähän värähtää.feliformia kirjoitti: Verratakseni esim. omaa miesmakuani Leppilammen tapaukseen laitan tähän ensin kuvan Mikosta, joka ei aiheuta mitään väristyksiä:
Tämä olisi vielä hauskemmin sanottu, jos tietäisin, kehen tällä viitataan.Ann kirjoitti: Eikä ole mikään ihme, eikä edes kumma, että ihminen, joka kihottuu vittu jostain saatanan jyrsijästä, kurlais aamukahvinsakin alas Leppilammen spermisiideillä.
NuoriDaavid kirjoitti:Tämä olisi vielä hauskemmin sanottu, jos tietäisin, kehen tällä viitataan.Ann kirjoitti: Eikä ole mikään ihme, eikä edes kumma, että ihminen, joka kihottuu vittu jostain saatanan jyrsijästä, kurlais aamukahvinsakin alas Leppilammen spermisiideillä.
Geetzu kirjoitti:Kattelin ku lemppariorava parvekkeellani repi kävystä siemeniä ilmeellä "vittu, tää on jäässä" ja päätin mennä lutkuttamaan pippeliä. Meinasin rikkoa pähkinät repiessäni niitä siemeniä..........
Tässä kohtaa pokka petti.Ann kirjoitti:Mutta tuleeko ne saatana kännissä aamuyöstä ja vääntää sut siltaan, kun tahtovat tankojumppaa, niin.. kysyn vaan? Mä voitelen leipäni siltä reikäpuolelta.