Fawkes terapiaan!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
mustanikki

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

mustanikki kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Joo ja siis mulla...
No vitun huomiohuora, etkö vois vaan jo lopettaa?
Hei, täähän on kivaa! Moi. Olen mustanikki ja en uskalla kirjoittaa omalla nimimerkilläni koska olen velliperse ja vinku-liisa.

skviik-skviik!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

mustanikki kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Joo ja siis mulla...
No vitun huomiohuora, etkö vois vaan jo lopettaa?
Hei, täähän on kivaa! Moi. Olen mustanikki ja en uskalla kirjoittaa omalla nimimerkilläni koska olen velliperse ja vinku-liisa.

skviik-skviik!
Ai niin, se olin mie. Onkohan mullakin persoonallisuushäiriö? Hmm.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Tix

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Mylwin kirjoitti:Onkohan mullakin persoonallisuushäiriö? Hmm.
On. Et oo viel tajunnu miten miehekästä on hyökkäillä herkkää tyttölasta kohtaan anonyymisti. Siinä ne rintakarvat vasta kasvaa.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Häh?! Mä luulin ihan että se oon mä! Nyt kyllä hoitoon ja hoplaa, hippulat vinkuen! Sitten ANHH-kokoukseen ja siellä tunnustukset kehiin. Kun ongelman myöntää, se on jo askel eteenpäin.

ANHH= AnonyymitNettiHuomioHuorat
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tix kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Onkohan mullakin persoonallisuushäiriö? Hmm.
On. Et oo viel tajunnu miten miehekästä on hyökkäillä herkkää tyttölasta kohtaan anonyymisti. Siinä ne rintakarvat vasta kasvaa.
Tai naisekasta! Vaikka veikkaisin että SKVIIK-mustanikki on oikeasti itsenäiseen lisääntymiseen kykenevä alkulima, koska muutoin tuollaiset paskageenit tuskin olisivat päässeet jatkumaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Mylwin kirjoitti: Ei tuo ollutkaan sulle kohdistettu. Snapa on taas vaan sukeltanut pää edellä ePerseeseen, ja käyttää ihmisten välisiä ristiriitoja päästäkseen länkyttämään jostain.
Ööö... onkos Lastentappaja hylännyt rynkyn ja palannut tinneripussin ja skeban ääreen?

Ihmisten välisiä ristiriitoja..? Tämähän on aika selkeästi pään aukomista teenagedramaqueeneilusta, jota HB heitti Geetzulle. Siis että jos on jotakin kirjoittanut joskus jonnekin ja toinen ei ole sitä lukenut niin "idiootti!" Ja muutenkin säälikää-mua-tavarasta.
Tuo yv-kama tässä ketjussa ei juurikaan eroa mitenkään vastaavista G-miehen terapia-ketjusta. Vai eroaako?

Minä en ainakaan keksi miten tästä voi vetää jotakin g-miehen ja hb:n välisestä todellakin pimeästä vuorovaikutuksesta. En siitä ole kyllä mitään tajunnutkaan ja juurikaan mitään edes lukenut.

Juuri tuon Geetzulle heitetty dramaqueen-pössis toi Fawkesin mieleen ja sitten toit sinäkin Fawkesin mieleen siinä ketjussa.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Crowbar kirjoitti: Juuri tuon Geetzulle heitetty dramaqueen-pössis toi Fawkesin mieleen ja sitten toit sinäkin Fawkesin mieleen siinä ketjussa.
Tuliko ikävä? :h:
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Ann kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: Juuri tuon Geetzulle heitetty dramaqueen-pössis toi Fawkesin mieleen ja sitten toit sinäkin Fawkesin mieleen siinä ketjussa.
Tuliko ikävä? :h:
Ei enään kun sun Lastentappaja ja Peppi hoitaa homman kotiin.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Katos kun sinäkään et Crowbar käsitä sitä alkeellisinta ajatusta siinä hommassa että Geetzun tuleminen neuvomaan mua Gattacaan kohdistuvassa sanomisessani oli loukkaavaa ja sen jatkaminen vielä häneltä.
Se että Geetzu on aina jaksanut nuolla sua.. Joo, toimii.

Mutta mä en olekaan koulutusalistuksen läpikäynyt narttunen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: ..
Pikaviestit, sähköpostit ja muut kahdenväliset keskustelut ei mua nappaa pätkääkään, ne on teidän kahden välisiä juttuja, eikä niiden käyttäminen toimintansa perusteluun palstalla kyllä ainakaan paranna tilannetta.
Joo ja siis mulla ei Gattacan kanssa ole mitään muita meilejä kuin sen ketjun pohjalta hänen mulle lähettämänsä yv johon vastasin parilla meilillä ja joissa mun puolelta pointtina törkynsä lopettaminen.
Ei ihan noin, mutta sanoa en saa.
Ymmärrän että ärsyynnyit, mutta nyt TIEDÄN että syy perusvireeseesi en ole minä. Ja nyt hiljaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Crowbar kirjoitti: Lastentappaja ja Peppi
Kiusaisit itsesi kokoisia.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Ann kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: Lastentappaja ja Peppi
Kiusaisit itsesi kokoisia.
Elco on hörökorva.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Crowbar kirjoitti: Ööö... onkos Lastentappaja hylännyt rynkyn ja palannut tinneripussin ja skeban ääreen?
Ei sitä rynkkyä jaksa ilman tinneripussia heiluttaa. Skeban ääreen voisi kyllä palatakin, mutta ei vielä.
Ihmisten välisiä ristiriitoja..? Tämähän on aika selkeästi pään aukomista teenagedramaqueeneilusta, jota HB heitti Geetzulle. Siis että jos on jotakin kirjoittanut joskus jonnekin ja toinen ei ole sitä lukenut niin "idiootti!" Ja muutenkin säälikää-mua-tavarasta.
Geetsu arvosteli hellbelliä gattacan arvostelemisesta, johon hb sitten reagoi. Mun mielestä ihan loogista - jos joku ulkopuolinen tulisi nyt valivalittamaan että sanoin sulle ikävästi ja että oon PsykoUkko niin varmasti lataisin ihan samalla tavalla sillekin. Daah.
Tuo yv-kama tässä ketjussa ei juurikaan eroa mitenkään vastaavista G-miehen terapia-ketjusta. Vai eroaako?
No eipä kyl. Ymmärtäisin pikaviestikorttien vetämisen hihasta jonain viimeisenä vaihtoehtona jos mitään muuta perustelua omalle toiminnalleni en löytäisi ja olisin erittäin vahvasti sitä mieltä että olisin tullut kohdelluksi kehnosti, mutta vastareaktio yksityisviesteihin on aina sama, riippumatta sen oikeutuksesta.
Juuri tuon Geetzulle heitetty dramaqueen-pössis toi Fawkesin mieleen ja sitten toit sinäkin Fawkesin mieleen siinä ketjussa.
Hassua, että jos herkkä nainen avautuu niin ollaan dramaqueeneja ja hormonihäiriöisiä menkkapilluja mutta jos herkkä mies avautuu ja huutaa niin se on coolia tulkintaa. Onko sillä merkitystä mitä sanoja käytää ja kenelle? Eikö se tunnetila ole kuitenkin sama niiden draamailuiden takana, oli ihminen kuka tahansa?

Fawkes oli raivossaan paikoitellen hieman epärationaalinen, mun mielestä HB:n raivo on vähän toista sorttimenttia jo oikeutukseltaan, vaikka ulosanti muistuttaisikin Fååksia.

Hellbellin huomiohuorailusta pahiten varmasti herneen vetää joku huomiohuora, joka pelkää huomiohuorailunsa menevän kankkulan kaivoon kun on kilpailua kentällä. Tiedä sitten kuka sitten on säälittävä ja kuka ei.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

HellBell kirjoitti:Katos kun sinäkään et Crowbar käsitä sitä alkeellisinta ajatusta siinä hommassa että Geetzun tuleminen neuvomaan mua Gattacaan kohdistuvassa sanomisessani oli loukkaavaa ja sen jatkaminen vielä häneltä.
Joo, en tajuakaan.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Crowbar kirjoitti:
Ann kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: Juuri tuon Geetzulle heitetty dramaqueen-pössis toi Fawkesin mieleen ja sitten toit sinäkin Fawkesin mieleen siinä ketjussa.
Tuliko ikävä? :h:
Ei enään kun sun Lastentappaja ja Peppi hoitaa homman kotiin.
Keksi jotain omaperäisempää, tinttitukka. Mutsis oli kun sua teki.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
1108

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tässä hiekkalaatikossa sitten mikään ei ole muuttunut.

Flips vaan teillekin.
elco

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja elco »

Crowbar kirjoitti: Elco on hörökorva.
Tajuutko yhtään paljon muhun sattuu?
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mylwin kirjoitti: ....
Allekirjoitan kaiken tuon paitsi en sitä, että ulosanti olisi muistuttanut Fawkesin ulosantia.

Se tietty kun jos otan pulttia jostakin, niin laitan impulsiivisemmin juttua, mutta ei siitä vielä fawkesia tehdä. Se vaatii jo erityisjutskia.
1108

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

HellBell kirjoitti:Se vaatii jo erityisjutskia.
Oman isän peniksen perseeseen 10cm, serkun runkatessa vieressä?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti: Allekirjoitan kaiken tuon paitsi en sitä, että ulosanti olisi muistuttanut Fawkesin ulosantia.
En mä niitä siten tulkinnutkaan, mutta ilmeisesti Snapa tulkitsi. Tarkoitin, että vaikka sun avautuminen olisikin sen mielestä muistuttanut fawkesin flippailuja niin jo pelkästään tausta on täysin erilainen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

1108 kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Se vaatii jo erityisjutskia.
Oman isän peniksen perseeseen 10cm, serkun runkatessa vieressä?
Justiinsa sitä. Siihen vielä marsu joka näykkii housunpunttia.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

elco kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: Elco on hörökorva.
Tajuutko yhtään paljon muhun sattuu?
Aitoa tuskaa, jota voi kokea vain intternetissä?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Tix

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Mylwin kirjoitti:Hassua, että jos herkkä nainen avautuu niin ollaan dramaqueeneja ja hormonihäiriöisiä menkkapilluja mutta jos herkkä mies avautuu ja huutaa niin se on coolia tulkintaa. Onko sillä merkitystä mitä sanoja käytää ja kenelle?
Ei tietenkään.

http://kitina.net/viewtopic.php?t=4463& ... sc&start=0

Kaverille kans, Crow?
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mylwin kirjoitti: En mä niitä siten tulkinnutkaan, mutta ilmeisesti Snapa tulkitsi. Tarkoitin, että vaikka sun avautuminen olisikin sen mielestä muistuttanut fawkesin flippailuja niin jo pelkästään tausta on täysin erilainen.
♥ Sä olet parempi kuin joku guru..♥

Kiitän oikeasti sua kukkuramitoin sun sanoistasi. Arvostan. ♥
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Fawkes terapiaan!

Viesti Kirjoittaja Ann »

elco kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: Elco on hörökorva.
Tajuutko yhtään paljon muhun sattuu?
Onhan ne tuulisella säällä varmaan aika epäkäytännölliset.
Rotan aivot valtasivat pääni.