Huomas futiskentällä ja häiritsi peliä ajoittain aika lailla. Oli tasainen peli mut tuli takkiin 1-0. Mulla oli toisella jaksolla rantatontti, mut pukkasin yli - ei kelvannut Pääsi ainakin pelaamaan koko pelin, siitä jäi hyvä fiilis.
Ajattelin palkita elämäni päähenkilön piffillä jossain keskustan raflassa. Onneksi ei muuten eilen tullut lähdettyä polttarimiitin jälkeen baariin, se oli aika lähellä. Tommonen neljä isoa ei vielä aiheuta krapulaa.
Mut nyt syömään, et ehdin kotiin takas FA-Cupin alkuun. Muistakaa futisimmeiset, helmi matsi tulossa eli ManU vs. Chelsea.
Käytiin perheen kanssa kävelyllä, syötiin jätskit, leivottiin pullaa, pesin saunan ja kylppärin, nyt laitoin jauhelihakeittoa tulemaan, pyykit pyörii koneessa, illalla vielä mustikkapiirakkaa meinasin pyöräyttää. En kyllä koneessa.
*marttailee*
Tosin nyt oon ansainnut rauhallisen lukuhetken etupihalla auringossa kukkasteni kanssa
Herätty, piti mennä kauhomaan palstaa, en mennyt..
Syöty puolikiloa parsaa, toivottavasti ei vaikuta elähdyttävästi..
Pää kipea pitääkö valvoa hesariin asti ja vielä lukea sitä?
No huomenna päivällä grillaan makkaran ja illalla paistan pihviä, vuoroin vieraissa..
Harmi ja sääli, melkosta italialaistyyppistä styrspeletiä koko eka jakso. Voiko seiftimmäksi enää mennä? Vedän tässä kitisti kahvia kisajuomana, mut voipi olla et R-kioski kutsuu jossain vaiheessa
Imuroin koko kämpän, pyyhin pölyt, pesin vessat ja kylppärin.. ja lisänä viel vedin nelinkontin 3 huoneen lattiat rätin kans. Niin ja oon pyykänny kans.
Virtaa piisaa vielä vaikka kuinka, taitaa taas johtua jostain kuun asennosta.
Tää lähtis lämmittämään saunaa (tosi raskas homma, tars yhtä katkaisijaa kääntää....)
Raparperipiirakkaa piti tehdä, mutta en viitti mennä katkomaan raparperia tonne pihalle, kun naapurissa on grillibileet.
edit: kijrotusvrihe
Viimeksi muokannut Bliss, 19.05.2007 19:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uaah.
Vappu oli tosiasiassa vasta eilen. Ainakin jos minulta kysytään. Ensin pussikaljalla puistossa kaveriporukan kanssa, sitten yhteensä kolmeen baariin. Käsittämätöntä menoa, taas vaihteeksi.
Mutta tällä kertaa en edes katsellut ketään, ehkä koska katseltavaa ei ollut, tai siksi että olen löytänyt vanhan haavan edellisestä suhteesta ja keskityn tonkimaan sitä verille..
Darra on johtanut täydelliseen mässypäivään, colaa, sipsejä, pizzaa, muffinsseja. Aion pitää ruokaorgiat niin etten halua kuukauteen nähdä mitään edellämainituista.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
BettyB. kirjoitti:kurkunpääntulehdusta pukkaa. Puhekielto päällä ja sairaslomaa keskiviikolle. Miten sitä saa aikansa kulumaan??
Lähde ryyppäämään. Mutta se tosin saattaa johtaa poskiontelontulehdukseen jälkitautina, tai johtaa jokatapauksessa. Nimim. Kymmenen päivää sairaslomaa.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Razormaid kirjoitti: Ensin pussikaljalla puistossa kaveriporukan kanssa, sitten yhteensä kolmeen baariin. Käsittämätöntä menoa, taas vaihteeksi.
Mutta tällä kertaa en edes katsellut ketään, ehkä koska katseltavaa ei ollut, tai siksi että olen löytänyt vanhan haavan edellisestä suhteesta ja keskityn tonkimaan sitä verille..
Darra on johtanut täydelliseen mässypäivään, colaa, sipsejä, pizzaa, muffinsseja. Aion pitää ruokaorgiat niin etten halua kuukauteen nähdä mitään edellämainituista.
Jos kyse tosiaan Ari Koivusen kotipaikasta niin laimeeta on..
Ei voi mitään..
Vaola kirjoitti:Kaikkee ei voi saada. Mäkin näköjään jätin matti myöhäisen kiskakäynnin väliin, ja kiukuttelen sitten karkinhimoissani koko illan. Ehkä pitää korkata sitten siideri...