Sarasvuo etenee

Yleinen lätinä jä kitinä
Chap

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja Chap »

Crowbar kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Ylipäätään miksi ennen osattiin tehdä bisnestä ilman mielikuvia vuorista, kukkuloista ja niiden valloituksista tai ilman oman tahtotilan analysoimista. Miten ihmeessä on ikinä osattu priorisoida ja tehdä tavotteita.
Kyse on siitä, että rima nousee – nykyään tarvitaan niin paljon enemmän taitoja pärjätäkseen edes auttavasti liikemaailmassa: kielitaitoa, nopeaa oppimiskykyä, talousosaamista, esiintymiskykyä, itsetuntemusta, sisäisen linnakkeen rakentamista jne.
Rima nousee heti kun joku sanoo niin ja onnistuu kauppaamaan mielikuvan siitä, että rima on mukamas noussut. Käsillä oleva tieto on toki moninkertaistunut ja sen myötä paskapuhe. Siinä mielessä voi sanoa, että rima on noussut. Mutta on se nyt helvetti, että paskapuheesta selvitymiseen ostetaan paskapuhetta olevia löpötinsössöjä.
Urpoja ne on vittu. Vanhaan aikaan sentään osattiin. Siihen samaan aikaan kun lomamatkoista kertomista katsottiin leuhkimisena ja retosteluna. Silloin kun vielä rakastuttiin.
Niin, ennen kaikki oli paremmin. Tupakkiaskinkin sai kahdella markalla. Ihmettelen miten ennen selvittiin bisneksessä kun ei ollut tietokoneita, kännyköitä, lentokoneita, junia, höyrylaivoja tai autoja. Vittu, ihan hyvin selvittiin. Pullamössöä tää nykyinen.
elco

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja elco »

Chap kirjoitti: Niin, ennen kaikki oli paremmin.
Niin oli. Entisaikojen ihmiset eivät yksinkertaisesti kykenisi käsittämään, miten tavattoman haastavaa ja vaikeaa elämä nykyään voi olla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18767
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tärkein ominaisuus Sarasvuossa on se että hän on koulutukseltaan ylioppilas.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Chap kirjoitti: Pullamössöä tää nykyinen.
EW:tä lainatakseni pullamössöä on siis vain ja ainoastaan nykyinen valkoinen. Itsetuntemusmantraan kun tuntuu kuuluvan, että sinun pitää olla nähnyt kansanmurha ja nälkää, jotta et olisi pullamössöä. Pullamössö on siis huonompi asia kuin ei-pullamössö. Kuitenkin itsetuntemukseen kuulu se, että toimii oikein eikä vahingoita toista. Tämä siis jos olet pullamössö. Mutta jos et ole pullamössö niin olet nähnyt yo. kauheudet ja on odotettavaa, että raiskaat ja hakkaat, mutta tällöin pahempi juttu on se, että pullamössö ei ymmärrä tätä koska ei tunne itseään. Eli valkoisia pullamössöjä on kahta lajia, niitä jotka tuntevat itsensä ja niitä jotka eivät. Ensimmäiset pelastavat maailman ja TIETÄVÄT. Jälkimmäiset ovat eksyneitä ja pelkäävät ja ovat... niinku... pullamössöä. Minulle on epäselvää, että onko itsensä tunteva pullamössö samalla viivalla, huonompi tai parempi kuin musta kansanmurhan nähnyt ei-pullamössö?
EW Trainers' Houseen töihin heti!
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
NuoriDaavid

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Crowbar kirjoitti: EW Trainers' Houseen töihin heti!
Harkitsen asiaa.
Chap

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja Chap »

elco kirjoitti:
Chap kirjoitti: Niin, ennen kaikki oli paremmin.
Niin oli. Entisaikojen ihmiset eivät yksinkertaisesti kykenisi käsittämään, miten tavattoman haastavaa ja vaikeaa elämä nykyään voi olla.
Pikemmin he voisivat hämmästyä sitä miten haastavaa heidän olisi pärjätä meidän ajassa siten, että saavuttaisivat saman sosiaalisen aseman.
Quarter

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja Quarter »

http://www.satama.com/videos/blarp.html ... nt=finnish

Jos joku tietää, niin referoisiko?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16753
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Minulle osui viime yönä sellainen aikalailla kammottava ja puistatuksia herättävä kokemus, että näin unta Kitinästä. Onneksi psyykkiset defenssimekanismini ovat sen verran hyvässä vedossa, että en enää muista unesta sisältöä lain / vaan vain / sen, että Kitinää se tosiaan koski. Sellaisen kimmokkeen siitäkin kokemuksesta kuitenkin sain, että ajattelin surffailla pitkästä aikaa katsomaan, mitä täällä tapahtuu.

Ja kas kummaa, sama meno jatkuu! Yllätyksettömyydessään Kitinä on vähän kuin radion merisää: ei ihmisiä sisällöllisesti kiinnosta kuulla Bogaskärin tuulilukemia, mutta koetapa lakkauttaa ohjelma ja ihmisten järkkyvä perusturvallisuudentunne täyttää palautelinjat. Hyvä meno.

Toisaalla etenevä Eniten ärsyttävien asioiden ketju on kyllä siinä mielessä semanttisesti mielenkiintoinen ja uudehko ilmiö, että vaiika sen tarkoituksena on viitata eniten ärsyttäviin asioihin, se pikemminkin ilmentää niitä olematta itse kuitenkaan sellainen. Tai siis ehkä kaikkein ärsyttävin asia on tuollainen realismin kaapuun huonosti pakattu tympeä omaan napaan tuijottelu eli kategorinen kieltäytyminen eettisen perspektiivin omaksumisesta. Onneksi toveri Googlebot (Hebuli, tyylistä päätellen?) jaksaa selittää, oma verenpaineeni nousisi liikaa.

Mutta tämän ketjun aiheeseen. Ei yllätä, että juuri EW puolustaa Sarasvuota, tuota amerikkalaisuuden niljakkaimpien muotojen etäispesäkettä vanhalla mantereella. Sarasvuohan ilmentää - kas, olemme taas tuon ilmentämisen äärellä, aika makeeta - oivasti tavallaan tuota samaa oikeudenmukaisuuden alistamista tympeälle hyväksikäytölle, jota vastaan G-botkin taistelee: jos Sarasvuon valmennussanoman kiteyttäisi niin se kai olisi jotain siihen suuntaan, että työntekijän ei pidä marista - muuttamisyrityksistä puhumattakaan - modernin pätkätyöelämän todella härskeistä riiston rakenteista sun muista paikallisista joustoista, vaan hänen on käännyttävä sisäänpäin ja löydettävä sisäinen voimansa sopeutua mihin tahansa siten, että hän voi olla onnellinen missä olosuhteissa hyvänsä. EW:hän (ja erityisesti SE) on jopa nostanut tämän nyky-yhteiskunnan suurimmaksi ongelmaksi nousseen "ajatus"kuvion oman itsensätuntemisetiikkansa kulmakiveksi.

Ei kai tässä voi kuin lopettaa purkauksensa samaan toteamiseen, jonka käyttöön Kitinä lähes poikkeuksetta ajaa: Oi aikoja, oi tapoja.

Edit: Tiedä nyt sitten liittyykö aiheeseen, mutta tylsistyttävästä pituudestaan huolimatta merkintä 30.8. on minusta lukemisen arvoinen. Muutenkin aika hyvä blogi.
Viimeksi muokannut urpiainen, 31.08.2007 13:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Crowbar kirjoitti:EW:tä lainatakseni pullamössöä on siis vain ja ainoastaan nykyinen valkoinen.
Hölön kölön. Moisiin "lainauksiin" saisit kernaasti esittää lähdeviitteen.
Itsetuntemusmantraan kun tuntuu kuuluvan, että sinun pitää olla nähnyt kansanmurha ja nälkää, jotta et olisi pullamössöä.
Pullamössö on tyyppi, jolla asiat ovat verraten hyvin, mutta joka käyttäytyy kuin kansanmurhan ja nälänhädän uhri, ja odottaa kansanmurhan ja nälänhädän uhrien olevan tästä itselleen kiitollisia.
Minulle on epäselvää
No shit? Ei olisi tarvinnut erikseen mainostaa.

Muista olla vastaamatta tähän, oonhan sun noressa!
NuoriDaavid

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti: ..
Tervetuloa takaisin! Hyvin kirjoittaville on aina tilaa (jopa punaisille akateemikoille :wink: )
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

urpiainen kirjoitti:Ei yllätä, että juuri EW puolustaa Sarasvuota, tuota amerikkalaisuuden niljakkaimpien muotojen etäispesäkettä vanhalla mantereella.
Arvioin edelleen ihmisiä heidän senhetkisten toimiensa ja niiden hyvien ja/tai huonojen vaikutusten perusteella, en sen mukaan minkä leiman kategorisointipakkoliikkeinen mieli heihin tulee lyöneeksi. Villi veikkaukseni on, että sinulla ei liene sen vertaa kosketusta Sarasvuon tekemisiin kuin itselläni (mutkan kautta). Mutta mitäpä siitä, ihmisen arvo tai arvottomuushan riippuu ensisijaisesti siitä, miten hyvin hän onnistuu karttamaan amerikkalaisuutta ja mitä ne kaikki muut paha-statuksen embleemit taas olivatkaan. Hassua tässä on lähinnä se, että sinä olet tullut soimanneeksi minua dogmatismista!

Jos Sarasvuo on voinut helpottaa ihmisten arkea vaativan työelämän pyörteissä, minä arvostan häntä siitäkin huolimatta, että joskus aiemmin hän herätti minussa silkkaa inhoa. Kertoisitko, miten tuo oma maailman nykymenon soimaamisesi auttaa ja ketä, niin katsotaan onko sinulla tosiaan enemmän varaa moittia Sarasvuota kuin Sarasvuolla sinua.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja BrianW »

NuoriDaavid kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: EW Trainers' Houseen töihin heti!
Harkitsen asiaa.
EW voisi hyvinkin olla hyvä valinta. Tosin siellä yleensä ollaan hieman vähäsanaisemman ilmaisun linjoilla.

Kuten totesin tunnen muutamia ihmisiä, jotka ovat siellä töissä. Hyvä ystäväni oli pari vuotta. Lähti nyt Australiaan vaihteeksi mutta tekee edelleen töitä myös Sarasvuolle. Hän on erittäin lahjakas ja pätevä ja helvetin hyvä jätkä niin kauniiksi naiseksi. Käsittääkseni oli yksi avainhenkilöistä suunnittelemassa tätä Satamajuttua. Toimi ennen Trainershousea isohkon pörssiyhtiön toimitusjohtajana hyvällä menestyksellä.

Siellä on myös muutamia, joista minusta tuntuu, että heillä on kohtuuttoman vähän elämän ja businesskokemusta antaakseen muuta kuin ulkokultaisia neuvoja pitkään liike-elämässä olleille ihmisille.

Kaikille heistä on kuitenkin yhteistä kova kunnianhimo ja halu pistää itsensä peliin tavoitteidensa saavuttamiseksi.

En tiedä sitten kumpi on painavampaa kamaa esim Hra Crowbarin sanoma, jonka tueksi hänellä on esittää se mielikuva, joka ainakin minulle on syntynyt alkoholisoituneesta agressiivisesta useimpien asioiden ja erityisesti naisten vihaajasta vai Sarasvuon, jolla on paitsi itselle hilloa riittävästi kyky järjestää töitä aikamoiselle joukolle ihmisiä.

Minusta teot ratkaisevat eivät puheet.

Sinällään jos niistä vanhoista hyvistä ajoista puhutaan, kyllä minä TÄLLÄ tietämyksellä lähtisin mieluummin kaukopartioon Sarasvuon porukassa kuin hra Crowbarin. Tosin, voin olla aivan väärässä koska tunnen livenä vain vähän Sarasvuota enkä ollenkaan kapteeni Crowbaria. Minua vaan huolestuttaisi, että heti kun olisimme tuhoamassa ryssän huoltokeskusta kapteeni Crowbar vapauttasi ensimmäisenä votkapullon ja muut tavoitteet unohtuisivat. Jutut tietysti olisivat jälkeenpäin kovia.

Olisikin mielenkiintoista kuulla mikä on oikein herra Crowbarin mielestä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

BrianW kirjoitti:Minua vaan huolestuttaisi, että heti kun olisimme tuhoamassa ryssän huoltokeskusta kapteeni Crowbar vapauttasi ensimmäisenä votkapullon ja muut tavoitteet unohtuisivat. Jutut tietysti olisivat jälkeenpäin kovia.
Mokaaja. Viina tekee tällaisesta seksuaalisesta monstrosity-mahtisonnista neljätoista kertaa tehokkaamman. Katsos kun dokaa niin on vitusti vähemmän aikaa tehdä duuni, mut tekee sen silti siinä ajassa. Tulos? Olen tehokkaampi.
Tuo on sentään totta. Tiedätkö? Niinku tästä maailmasta. Olen nähnyt ruumiinavauksen eikä siellä näkynyt linnakkeita. Tietsä? Eli se ei niinku ole tästä maailmasta.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16753
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

EveryWoman kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Ei yllätä, että juuri EW puolustaa Sarasvuota, tuota amerikkalaisuuden niljakkaimpien muotojen etäispesäkettä vanhalla mantereella.
Arvioin edelleen ihmisiä heidän senhetkisten toimiensa ja niiden hyvien ja/tai huonojen vaikutusten perusteella, en sen mukaan minkä leiman kategorisointipakkoliikkeinen mieli heihin tulee lyöneeksi.
Juh. Kuten selitin, uskoisin juuri Sarasvuon ja sarasvuolaisuuden vaikutusten olevan todella epäeettisiä ja vahingollisia - eritoten, kun moni ihminen (ilmeisesti äitisikin?) on saatu aivopestyä luulemaan vaikutuksia hyviksi. Tosiasiallisten sosiaalisten vaikutusten arvio kun ei aina aukene niin helposti. Lyhyesti voisi kai sanoa, että - miten tulenkin toistuvasti kiinnittäneeksi huomiota tähän itsensätuntemishorinan ilmeisen uskonnolliseen eetokseen? - Sarasvuon touhu on oopiumia kansalle, koko lausuman assosiaationaalisessa painavuudessa.
EveryWoman kirjoitti:Villi veikkaukseni on, että sinulla ei liene sen vertaa kosketusta Sarasvuon tekemisiin kuin itselläni (mutkan kautta).
Minä taas veikkaisin täsmälleen toisin päin. Mitä voitin?
EveryWoman kirjoitti:Mutta mitäpä siitä, ihmisen arvo tai arvottomuushan riippuu ensisijaisesti siitä, miten hyvin hän onnistuu karttamaan amerikkalaisuutta ja mitä ne kaikki muut paha-statuksen embleemit taas olivatkaan. Hassua tässä on lähinnä se, että sinä olet tullut soimanneeksi minua dogmatismista!
Siteeraisin tähän Tenavat-sarjakuvan Tellun useintoistettua tokaisua Amadeukselle: sarkasmi ei sovi sinulle.
Viimeksi muokannut urpiainen, 31.08.2007 15:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Crowbar kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Minua vaan huolestuttaisi, että heti kun olisimme tuhoamassa ryssän huoltokeskusta kapteeni Crowbar vapauttasi ensimmäisenä votkapullon ja muut tavoitteet unohtuisivat. Jutut tietysti olisivat jälkeenpäin kovia.
Mokaaja. Viina tekee tällaisesta seksuaalisesta monstrosity-mahtisonnista neljätoista kertaa tehokkaamman. Katsos kun dokaa niin on vitusti vähemmän aikaa tehdä duuni, mut tekee sen silti siinä ajassa. Tulos? Olen tehokkaampi.
Tuo on sentään totta. Tiedätkö? Niinku tästä maailmasta. Olen nähnyt ruumiinavauksen eikä siellä näkynyt linnakkeita. Tietsä? Eli se ei niinku ole tästä maailmasta.
Heh, kuten totesin jutut on kovia eikä todellakaan tästä maailmasta.

Oikeasti minä uskon, että olet samanlainen kiltti mössöttäjä livenä kuin tuo numbakin joka vain heittää verta ja suolenpätkiä ja hurjia juttuja mutta todellisuudessa on kiltti aviomies, joka muistaakseni kuvien mukaan nöyrästi pisti smokinkin päälle häihinsä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Rahkapussi

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Crowbar kirjoitti: EW Trainers' Houseen töihin heti!
Mä en kyl usko, että EW sopisi heidän työntekijäprofiiliinsa.

Tunnen pintapuolisesti erään Jari Sarasvuon alaisen työntekijän, iranilaissyntyinen kauppakorkeasta viittä vaille valmiin ekonomin, joka heittää vapaa-aikanaan aika rankkaa stand-up-komiikka, jolla hälventää "rättipäihin" eli lähi-idän immeisiin kohdistuvia ennakkoluuloja, mutta muistaa kritisoida fundamentalisteja, niitä kaikissa kansallisuuksissa ja uskontokunnissa esiintyviä. Kaverista oli keväällä Hesarin NYT-liitteessä juttuakin.

Sittemmin olen törmännyt häneen yleisissä kulkuneuvoissa ja kysellyt hänen työskentelystään Sarasvuon alaisena. Kaveri on vahvistanut sen, mitä olen odottanutkin: Sarasvuo arvostaa persoonia ja "kykyihmisiä", mutta odottaa voitontahtoa ja tulostavoitteellisuutta. Lisäksi työpaikalla edellytetään bisnespukeutumista eli pukua/jakkupukua. Minä en kritsoi tätä: Traine's Houseen ja Ignikseen hakeutuvat ihmiset, jotka jakavat saman maailmankuvan ja tavoitteet kuin Sarasvuo. Minusta tässä ei ole mitään pahaa, sillä tämä on yksi tapa toimia työelämässä. Yhteiskunnassa ja elinkeinoelämässä on myös suuri määrä ihmisiä, jotka eivät ajattele kuten JS. Hänen maailmakuvansa ja tapansa tehdä bisnestä ei ole minulta mitenkään pois. Hienoa, että menestyy valitsemallaan tiellä.

Edellämainittu kaveri viihtyy kybällä valitsemassaan työpaikassa ja kertoo oppivansa koko ajan paljon.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

BrianW kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Minua vaan huolestuttaisi, että heti kun olisimme tuhoamassa ryssän huoltokeskusta kapteeni Crowbar vapauttasi ensimmäisenä votkapullon ja muut tavoitteet unohtuisivat. Jutut tietysti olisivat jälkeenpäin kovia.
Mokaaja. Viina tekee tällaisesta seksuaalisesta monstrosity-mahtisonnista neljätoista kertaa tehokkaamman. Katsos kun dokaa niin on vitusti vähemmän aikaa tehdä duuni, mut tekee sen silti siinä ajassa. Tulos? Olen tehokkaampi.
Tuo on sentään totta. Tiedätkö? Niinku tästä maailmasta. Olen nähnyt ruumiinavauksen eikä siellä näkynyt linnakkeita. Tietsä? Eli se ei niinku ole tästä maailmasta.
Heh, kuten totesin jutut on kovia eikä todellakaan tästä maailmasta.

Oikeasti minä uskon, että olet samanlainen kiltti mössöttäjä livenä kuin tuo numbakin joka vain heittää verta ja suolenpätkiä ja hurjia juttuja mutta todellisuudessa on kiltti aviomies, joka muistaakseni kuvien mukaan nöyrästi pisti smokinkin päälle häihinsä.
Sinulla on työ A, jonka normaalisti hoidat ajassa 8h. Nyt juot. Juo paljon. Sinulla on taas edessäsi työ A, mutta teet sen ajassa 4h. Oletko hoitanut työn A tehokkaammin kuin ennen?
Noin katsos. Nyt näet, että jutut ovat ihan tästä maailmasta.

Ota ihminen B. Leikkaa se auki. Löydätkö linnakkeen? Noin, katsos! Nyt näet, että mitään Sisäistä Linnaketta ei olekaan olemassa. Se siis ei ole tästä maailmasta.

Oikeasti minä uskon, että olet livenä jopa yksinkertaisempi kuin tänne kirjoittaessasi. Yksinkertaisempi kuin Dave. Yhdessä letkauttelette "miksi et vaihda töitä?" juttujanne olette vakaata kuin kallio, jolla seisotte. Hienoja viisaita miehiä.
Haluatko nyt että puolustaudun etten ole kiltti mössöttäjä livenä? Olen lyönyt tyttöystävääni toistuvasti. Olenko vielä kiltti?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Tix

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja Tix »

Trainer's housen voittomarginaali perustuu muuten älyttömän hinnoittelun lisäksi työntekijöiden hillittömään riistoon. Paskalla palkalla helvetisti töitä, sairasloma on tuntematon käsite, tavoitettavuus oltava 24/7 ja kaiken lisäksi viikottainen hengennostatuspuhetilaisuus, jossa kehutaan paljon laskuttaneet ja lytätään vähän laskuttaneet.

Kuuntelin silmät ja suu pyöreänä kun pari heikäläistä kuvaili oloja. Kumpikin on sittemmin ex-heikäläinen. Sääliksi käy niitä ressukoita jotka ovat Sataman palkkalistoilla tällä hetkellä.
Storia

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja Storia »

Rahkapussi kirjoitti:Traine's Houseen ja Ignikseen hakeutuvat ihmiset, jotka jakavat saman maailmankuvan ja tavoitteet kuin Sarasvuo. Minusta tässä ei ole mitään pahaa, sillä tämä on yksi tapa toimia työelämässä. Yhteiskunnassa ja elinkeinoelämässä on myös suuri määrä ihmisiä, jotka eivät ajattele kuten JS. Hänen maailmakuvansa ja tapansa tehdä bisnestä ei ole minulta mitenkään pois. Hienoa, että menestyy valitsemallaan tiellä.
Hear hear!

Itse olen tavannut Sarasvuon pari kertaa; työn puolesta ja vapaalla kerran ravintelissa. Tästä on kauan, mutta diggasin miehestä jo silloin, kun sitä yleisesti ottaen pidettiin täys mulkkuna. Miksikään guruksi en lähtisi määrittelemään, eikä kiinnosta niin paljoa, että vaivautuisin esim. kirjojaan lukemaan. Point if any: ilmeisesti tyyppi on saanut paljon hyvää mieltä aikaan ympärilleen ja sitä mukaa kerryttänyt täytettä lompakkoonsa. Siinä ei ole koskaan mitään pahaa.
Storia

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja Storia »

Crowbar kirjoitti: Olen lyönyt tyttöystävääni toistuvasti.
:off: Älkää nyt puhuko hyvä ihminen paskaa.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Storia kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: Olen lyönyt tyttöystävääni toistuvasti.
:off: Älkää nyt puhuko hyvä ihminen paskaa.
BrianW tarkoitti kiltteyden jotenkin pilkkana tyyliin "oikeesti sä oot kuitenkin kiva!!!". Tämä on mielestäni järjetöntä. Nyt sitten pitäisi jotenkin puolustautua etten ole "kiva". No, käyks vaikka että hakkaan muijaani. Syön hamstereita, you know.

Ainoa todellinen pilkkahan tuossa BrianWllä oli kehitysvammaiseen vertaaminen, mutta olen kuullut ettei ne kaikki kuolaa, joten en ottanut tunteita päähäni siitä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja aasi »

Miten mulle tulee koko ajan Trainer's Housesta mieleen uskonlahko?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Storia

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja Storia »

Crowbar kirjoitti:BrianW tarkoitti kiltteyden jotenkin pilkkana tyyliin "oikeesti sä oot kuitenkin kiva!!!". Tämä on mielestäni järjetöntä.
Ool rait. En lukenut keskusteluanne, silmäilin vaan. Point taken.
Yönmustaritari

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Crowbar kirjoitti: Olen lyönyt tyttöystävääni toistuvasti. Olenko vielä kiltti?
Voi ei Elco parka :shock:

Rahkapussi kirjoitti: Mä en kyl usko, että EW sopisi heidän työntekijäprofiiliinsa.
No todellist vaikka minä kyllä sanoisin, että miksipä ei. Jos molempien paras käyttötarkoitus on halonhakkuu alustanan toimiminen niin kertoohan se mahdollisesti jotain yhteisistä tarkoitusperistä.
prosessi

Re: Sarasvuo etenee

Viesti Kirjoittaja prosessi »

aasi kirjoitti:Miten mulle tulee koko ajan Trainer's Housesta mieleen uskonlahko?
Jos vaikka siitä, että se on, vaikkakin melko hyvin naamioitu. Ainakaan uhrit eivät sitä tajua.