Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
PerttiMakimaa

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetzu kirjoitti:
Chap kirjoitti:Mut oikeesti, kyllä te pystytte parempaan, tänne vaan niin syitä, turha kainostella.
No saatana! Oon hyvännäkönen ja varakas, terve ja helposti raskautuva mutta sterilisaatioon varsin suostuvainen ja lääkkeiden avulla shoppailusta pidättyväinen unelma! :D
Saisimmeko vielä lisätietoja tästä väitetystä alistuvuudestasi ja miellyttävyydenhalustasi seksuaalialueella. Vain taustatietolomaketta varten. :jouden:
Geetzu

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Saisimmeko vielä lisätietoja tästä väitetystä alistuvuudestasi ja miellyttävyydenhalustasi seksuaalialueella. Vain taustatietolomaketta varten. :jouden:
Päivän hetkellinen kainostelukohtaus iski just tähän väliin sopivasti, täytyy lähtee siis hiekkikselle. 8)
Zeb

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Chap kirjoitti:Kyllä näistä vaihtoehdoista mä edelleen valitsisin itteni. Mut oikeesti, kyllä te pystytte parempaan, tänne vaan niin syitä, turha kainostella.
Näistä vaihtoehdoista myös minä valitsisin Chapin. Mä olen edelleen niiden empatiapisteiden lumoissa. ND heitti tulot ehkä vitsinä, tai sitten ehkä ei? Epäilyttävää joka tapauksessa.

Itseäni en osaa/halua kehua.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23568
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jämäosastoa, mutta helppo.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
PerttiMakimaa

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetzu kirjoitti:Päivän hetkellinen kainostelukohtaus iski just tähän väliin sopivasti, täytyy lähtee siis hiekkikselle. 8)
Nostit vielä esiin sellaisen "itse viattomuus" -kortin. Se luultavasti nostaa osakkeitasi vielä...
prosessi

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Geetzu kirjoitti:Rupes naurattamaan kun mietin miten oon saanu ns. kilttejä pakkeja. Aina on kerrottu mitä on liikaa, miten olen liian sitä ja tätä ja ihan vaan liikaa. Nykyäänkin harvoin kuulee mitä puuttuu, uupuu, mitä tarvittaisiin lisää, aina vaan liikaa liikaa liikaa! Ihmiset on sanoissaan hassuja. Tajuskohan joku, whateva.
Minä olen törmännyt samanlaiseen tilanteeseen vain kerran teininä, mutta siinä ei ollut mitään kilttiä. Heppu totesi ettei minun kanssani voi seurustella, koska jokaisen tapaamisen jälkeen tarvitsee pari viikkoa aikaa toipua henkisesti. Sen verran jäätävällä tavalla vielä sanottu, ettei tuntunut kivalta.
prosessi

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Chap kirjoitti:Grand Marina, huone 317.
Vaunut muuttuvat kurpitsaksi, ei kerkee.
Smailer

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Smailer »

Chap kirjoitti: ... Mut oikeesti, kyllä te pystytte parempaan, tänne vaan niin syitä, turha kainostella.
Kun olen mitä olen.
Tix

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Savannah kirjoitti:
Chap kirjoitti: Mutta mitä annettavaa itse kullakin on?
Ei yhtikäs mitään. Olen todella rasittava jääräpää.
Pipari se on peikollakin.
Rouva Pupu

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Olen håttis, vai mitä?
NuoriDaavid

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:ND heitti tulot ehkä vitsinä, tai sitten ehkä ei? Epäilyttävää joka tapauksessa.
Koskaan en oo vitsaillu.
Zeb

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Koskaan en oo vitsaillu.
Minä taas en ole koskaan mitään ottanu enkä ota!
prosessi

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

"En ikinä liittyisi klubiin, joka ottaisi minun kaltaiseni henkilön jäsenekseen." (Groucho Marx)
Savannah

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tix kirjoitti: Pipari se on peikollakin.
Hyvin mahdollista. Ei tosin kaikilla peikoilla.
prosessi

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

prosessi kirjoitti:Minä olen törmännyt samanlaiseen tilanteeseen vain kerran teininä, mutta siinä ei ollut mitään kilttiä. Heppu totesi ettei minun kanssani voi seurustella, koska jokaisen tapaamisen jälkeen tarvitsee pari viikkoa aikaa toipua henkisesti. Sen verran jäätävällä tavalla vielä sanottu, ettei tuntunut kivalta.
Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee, mutta en voinut estää kyseistä henkilöä palaamasta mieleeni turhankin tarkkaan. Hänellä oli ihme fetissi liittyen alastomuuteen, jostain syystä joka ikinen kerta seksiä harrastettaessa hän halusi itse riisua minut, eikä vaatteitten riisuminen riittänyt, vaan lisäksi piti riisua sormukset, kaulakorut, korvikset ja hiuskiinnikkeet, ihan kaikki. En koskaan lakannut ihmettelemästä, että miksi tuntui kiusalliselta, että mies riisuu minulta korvakorut, kun seksissä itsessään ei kuitenkaan ollut mitään kiusallista. Kerran heppu kuitenkin unohti nilkkasukkani jalkaani, eikä tainnut toipua siitä koskaan. Roistomaisuuttani en itse maininnut asiasta...
Tix

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Savannah kirjoitti:
Tix kirjoitti: Pipari se on peikollakin.
Hyvin mahdollista. Ei tosin kaikilla peikoilla.
Riippuu onko kovin karsas siitä minne tuikkaa.
Savannah

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tix kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Tix kirjoitti: Pipari se on peikollakin.
Hyvin mahdollista. Ei tosin kaikilla peikoilla.
Riippuu onko kovin karsas siitä minne tuikkaa.
Nirsoilla on aina vaikeampaa.
Tix

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Savannah kirjoitti:Nirsoilla on aina vaikeampaa.
Mutta keskimäärin mukavampaa.
Bliss

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Niin. Miksi?
Mä olen ainutlaatuinen :] (sekä saatanan vaikea käsitellä, mutta se on jo eri asia)
Savannah

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tix kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Nirsoilla on aina vaikeampaa.
Mutta keskimäärin mukavampaa.
Etkö ole kuullut, että määrä korvaa aina laadun?
NuoriDaavid

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:Niin. Miksi?
Mä olen ainutlaatuinen :] (sekä saatanan vaikea käsitellä, mutta se on jo eri asia)
Ainutlaatuinen voi olla monella tavalla.
Bliss

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Ainutlaatuinen voi olla monella tavalla.
Eikä :shock:
Herra Manala

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetzu kirjoitti:No saatana! Oon hyvännäkönen ja varakas
Faijas oli.
Geetzu

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:No saatana! Oon hyvännäkönen ja varakas
Faijas oli.
Totta. Enää se on vain varakas. My future. 8)
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Jaa miksi kukaan olisi minusta kiinnostunut, ehkä kokonaisuus on sellainen että kanssani voi elää mukavasti ilman huolia tulevaisuudesta kunhan vain eletään muutaman harvan säännän mukaan joista en jousta sitten lainkaan.

Tulot ovat suuremmat kuin menot (hyvätuloiseksikin haukuttu vaikka itse pidän itseäni pienituloisena) joten sillä osa-alueella ei ole ongelmia, ulkonäkö ja luonne ovat kaiketi ihan ok (väittävät jopa söpöksi, mikä toisaalta voi olla jopa ongelma). Muutenkaan minusta ei juurikaan tietääkseni löydy piirteitä jotka tuntuvat aiheuttavan ongelmia niin monessa suhteessa.

Joskus pohdinkin josko olen liian "helppo" ja mukautuvainen elinkumppani kun tietoiset vaatimukseni kumppanilta eivät todellakaan ole oleet mitenkään kummoiset ja annan paljon tilaa kumppanille harrastaa omia juttujaan. Ehkä minun pitäisi olla särmikkäämpi tapaus jotta kumppanille olisi haastetta enemmän mutta kun ei jaksa innostaa tapella asioista jotka ovat minulle yhdentekeviä. No nykyinen suhde toimii ja se on hyvä.