Nuoren Daavidin kärsimykset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ainoa no-no -alue on kaikki, joka voitaisiin jotain kautta käsittää kontaktin ottamisena muihin naisiin.
Tässä on hyvä esimerkki siitä, mitä tapahtuu kun toisen luottamus petetään.
Aivan. Ja koska mä itse olen syyllinen, niin kärsin elinkautiseni.
NuoriDaavid

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chap kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Annan ehkä tässä kitinöinnissä turhan negatiivisen kuvan tilanteesta.

Eli kyllä mä nyt suurimmaksi osaksi saan itse päättää elämästäni. Ainoa no-no -alue on kaikki, joka voitaisiin jotain kautta käsittää kontaktin ottamisena muihin naisiin.
Eli esim. poistuminen kotoa? :ditchthepig:
Siellähän niitä naisia on. Ja netissä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti:Annan ehkä tässä kitinöinnissä turhan negatiivisen kuvan tilanteesta.

Eli kyllä mä nyt suurimmaksi osaksi saan itse päättää elämästäni. Ainoa no-no -alue on kaikki, joka voitaisiin jotain kautta käsittää kontaktin ottamisena muihin naisiin.
Ymmärrän vaimosi pelot, koska olet antanut aikanaan selkeän syyn olla luottamatta.

Silti, asiasta on kymmenen vuotta, eikö rangaistus ole jo kärsitty? Mun mielestä noin kova luottamuspula ja mustasukkaisuus syö suhdetta sisältäpäin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja martza »

NuoriDaavid kirjoitti: Eli kyllä mä nyt suurimmaksi osaksi saan itse päättää elämästäni. Ainoa no-no -alue on kaikki, joka voitaisiin jotain kautta käsittää kontaktin ottamisena muihin naisiin.
Voitko käydä ystäviesi tai kolleekojesi kanssa ihan vapaasti ulkona, että sinun ei tarvitse miettiä sitä, että mitähän nyt vaimosi tuumaa, mitä mahdat tehdä ulkona?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:
City:n aikaan kerroin vaimolle cityilystäni, kun pyysin iltalomaa mennäkseni miittiin. Tuloksena oli hajonnut tietokoneen näppis ja ikuinen+6kk porttikielto Cityyn.

Jos nyt kertoisin, että kitinöin, niin.. En uskalla edes ajatella, mitä siitä seuraisi. Sanottakoon, että lievimpänä mahdollisena seurauksena näen kotikoneen ja kommarin hajottamisen.
Huh mitä menoa. Aikuisten oikeasti, Vaimollasi lienee jonginasteisia itsentunto ja luottamusongelmia, kuten jo myöhemin totesit. Otan osaan Dave, ei oo voinu tietää että elämäsi on oikeasti noin vaikeaa.

Mutta samaan hengenvetoon pakko sanoa aikasta munatonta menoa sinulta, ja ihme kyräilyä Akaltas. 10v sitten käyneet typeryydet on mielestäni vähän syyn hakemista. Normaalisti ihmiset yrittää päästää asioista irti, ennenkaikkea ikävistä.

Suosittelen Akan ruotuun laittamasta ja itsemäärämis oikeuden palauttamista aloittajalle.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Rouva Pupu

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Aivan. Ja koska mä itse olen syyllinen, niin kärsin elinkautiseni.
Mä taas olen hieman sitä mieltä (ihan kokemuksestakin), että jos päättää "antaa anteeksi" ja "unohtaa" ne toisen viuhahtelut niin sen päätöksen kanssa pitää oppia elämään. Jos siihen ei pysty, parempi lähteä kävelemään.

Olen myös sitä mieltä, että toinen menee jos on mennäkseen, siihen ei vahtimiset/vahtimatta jättämiset vaikuta. Joten miksi siis tehdä sen vaikeimman kautta eli elää epäluuloisena vahtien melkein jokaista liikettä. Ja kieltää, olla toisen vanhempi kun pitäisi olla kumppani.
Sundance Kid

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Lilo kirjoitti:Silti, asiasta on kymmenen vuotta, eikö rangaistus ole jo kärsitty? Mun mielestä noin kova luottamuspula ja mustasukkaisuus syö suhdetta sisältäpäin.
Yhdyn tähän laulukuoroon joka täällä nyt kuorossa ohjeitaan Davelle lauleskelee. Tilanne taitaa olla tällä palstalla 10-0 mielipiteiden suhteen. Olisko Dave ihan oikeasti aika nostaa kissa pöydälle?! Niin kuin aikuisten oikeasti?! Jos håttiksesi ei ota ymmärtääkseen asioiden laitoja, niin kimppaterapiaan poks. Joku roti tohon hommaan tulis saada.
NuoriDaavid

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Jotta asia olisi riittävän vaikea, niin en aivan 130%:sti luota itsekään itseeni.

En voi kaksi sormea Visa-kortin päällä vannoa, että en kännissä tilaisuuden tullen pettäisi vaimoani.

Syynä tähän ovat aivoni, tuo laajin genitaali. Jostain syystä (syytän evoluutiopsykologiaa) humalatilan noustessa liian korkealle saattaisin unohtaa olevani naimisissa.

Lisäksi alkoholinkäyttööni sisältyy positiivinen palautemekanismi, humalatilan saavuttaessa tietyn treshold-tason ryyppy hirttää kiinni.

Eli oman itsenikin suojelemiseksi saattaa olla parasta kahlita minut täydenkuun aikaan rautoihin.

Tosin libidon lasku vanhetessa on viimeaikoina näyttänyt suotuisia merkkejään. Ollessani heavy-bileissä jokin suttura tuli ottamaan kontaktia, mutta lähdin kotiin. Tuo esimerkki muuten osoitti, että naiset edelleen rakastavat renttuja: pitkätukkaperuukki ja tatuointihihat tekevät miehen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriDaavid kirjoitti:Jotta asia olisi riittävän vaikea, niin en aivan 130%:sti luota itsekään itseeni.

En voi kaksi sormea Visa-kortin päällä vannoa, että en kännissä tilaisuuden tullen pettäisi vaimoani.

Syynä tähän ovat aivoni, tuo laajin genitaali. Jostain syystä (syytän evoluutiopsykologiaa) humalatilan noustessa liian korkealle saattaisin unohtaa olevani naimisissa.

Lisäksi alkoholinkäyttööni sisältyy positiivinen palautemekanismi, humalatilan saavuttaessa tietyn treshold-tason ryyppy hirttää kiinni.

Eli oman itsenikin suojelemiseksi saattaa olla parasta kahlita minut täydenkuun aikaan rautoihin.

Tosin libidon lasku vanhetessa on viimeaikoina näyttänyt suotuisia merkkejään. Ollessani heavy-bileissä jokin suttura tuli ottamaan kontaktia, mutta lähdin kotiin. Tuo esimerkki muuten osoitti, että naiset edelleen rakastavat renttuja: pitkätukkaperuukki ja tatuointihihat tekevät miehen.
NO ok, mä oon sun vaimos puolella.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Aivan. Ja koska mä itse olen syyllinen, niin kärsin elinkautiseni.
Jos 12 vuoden paikkaaminen ei ole muuttanut tilannetta mihinkään, niin miten luulet sen muuttavan esim 30 vuodessa?

Lyön kanssasi eurokossun vetoa, että päädytte avioeroon kun lapsenne muuttavat kotoa pois.
NuoriDaavid

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Lyön kanssasi eurokossun vetoa, että päädytte avioeroon kun lapsenne muuttavat kotoa pois.
Tuskin. Mä en kestäisi sitä, että vaimo veisi puolet rahoistani. :roll:
masa

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Tuskin. Mä en kestäisi sitä, että vaimo veisi puolet rahoistani. :roll:
Eli veto hyväksytty?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:
Lyön kanssasi eurokossun vetoa, että päädytte avioeroon kun lapsenne muuttavat kotoa pois.
Tuskin. Mä en kestäisi sitä, että vaimo veisi puolet rahoistani. :roll:
Saakelin pässi, et sitten ole tehny avioehtoa? Aijai, jo Kimi osasi tuon liikkeen. Vai etkö vielä silloin ollut armotonta tiliä takova lekuri?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Chap

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:
Lyön kanssasi eurokossun vetoa, että päädytte avioeroon kun lapsenne muuttavat kotoa pois.
Tuskin. Mä en kestäisi sitä, että vaimo veisi puolet rahoistani. :roll:
Mitä sun vaimo tekee? Eikö myös hän ole tuonut talouteenne rahaa?
NuoriDaavid

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Haemaeraemies kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:
Lyön kanssasi eurokossun vetoa, että päädytte avioeroon kun lapsenne muuttavat kotoa pois.
Tuskin. Mä en kestäisi sitä, että vaimo veisi puolet rahoistani. :roll:
Saakelin pässi, et ole tehny avioehtoa? Aijai, jo Kimi osasi tuon liikkeen. Vai etkö vielä silloin ollut armotonta tiliä takova lekuri?
Jotenkin asia unohtui. Olin varmaakin tulisesti rakastunut. Sitä paitsi jos olisin mennyt avioehtoa tekemään, niin liitto olisi jäänyt siihen.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja martza »

NuoriDaavid kirjoitti: Tuskin. Mä en kestäisi sitä, että vaimo veisi puolet rahoistani.
Kai sä olet avioehdon tehnyt fiksuan miehenä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sori, mutta miten "unohtaa" että on naimisissa?

Tähän väliin vitsi:

Mies heräsi omasta sängystä aamulla, kauhea krapula ja hämäriä muistikiuvia aikaisemmalta illalta. Avasi silmät, ja näki lasin appelsiinimehua ja ruusun yöpöydällä. Vaatteet olivat siististi viikattu tuolille ja ilmassa leijui ihana pekonin tuoksu. Mies lähti kävelemään keittiöön päin; huomasi ison reiän seinässä eteisen vieressä, oksennusta vessan lattialla... Voi helvetti, mitä nyt on meneillään?
Keittiössä oli aamupala valmiina pöydässä odottamassa, lapset siististi pukeutuineina valmiina kouluun. Miehen aloittaessa aamupalan syömisen, tuli vaimo keittiöön, patisti lapset kouluun ja antoi miehelle pitkän suudelman. Mies oli ihan ällikällä löyty: huomasihan idioottikin että oli itse tullut eteisen seinästä kännipäissään läpi, oksentanut vessan ja aivan varmasti kuorsannut ja haissut koko yön. Vaimolta hienosta aamusta tiedustellen vaimo vastasi: "Tulit eilen änkyräkännissä kotiin ja sammuit sängylle. Rupesin sitten vetämään sulta housuja pois ja huusit kovaan ääneen "ÄLÄ HELVETISSÄ! MÄ OLEN NAIMISISSA!".

Heh.
Viimeksi muokannut Elppis, 14.12.2007 10:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chap kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:
Lyön kanssasi eurokossun vetoa, että päädytte avioeroon kun lapsenne muuttavat kotoa pois.
Tuskin. Mä en kestäisi sitä, että vaimo veisi puolet rahoistani. :roll:
Mitä sun vaimo tekee? Eikö myös hän ole tuonut talouteenne rahaa?
Hän oli lähes 10 vuotta kotona ja nykyäänkin tienaan 10 kertaa häntä enemmän. Kotona olo oli tietysti lasten hoitoa, eli kyllä siltä ajalta hänelle oikeudenmukaisesti kuuluisikin osansa.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Ei jessus!
Kyllä nainen on alhaisin olio - antaa nyt tuollaiselle pillua.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12440
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tuollaisia ongelmia ei synny in the first place, kun pysyy ns. vanhapoikana. *on vanhapoika* :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Homeboy65 kirjoitti:Tuollaisia ongelmia ei synny in the first place, kun pysyy ns. vanhapoikana. *on vanhapoika* :wink:
Sinulla se ei ole valintakysymys vaan ainoa mahdollisuus.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
NuoriDaavid

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Tuskin. Mä en kestäisi sitä, että vaimo veisi puolet rahoistani. :roll:
Eli veto hyväksytty?
Jos olemme vielä kitinässä, niin ok. Heh. Nuorin on 7v, eli Aasille täytyy toivoa pitkää ikää.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja martza »

Itse olen menossa naimisiin ensi kesänä toista kertaa ja avioehto on itsestään selvyys. En viitsisi kolmatta kertaa ostaa OK taloani itselleni.
Kihlatulleni se on ihan OK, mutta vielä on sopimatta, miten tuo jakosuhde talooni menee oikein.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

NuoriDaavid kirjoitti: Sitä paitsi jos olisin mennyt avioehtoa tekemään, niin liitto olisi jäänyt siihen.
No tuo nyt jo kertoo aikalailla vaimostasi. Eihän se ole mikään epäluottamuslause ketään kohtaan että tekee avioehdon. Huomaa kyllä ettän naisen aivoista: haluaa avioehdon = SÄ ET OIKEASTI RAKASTA MUAYHYYYYYYY.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12440
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nuoren Daavidin kärsimykset

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Crowbar kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Tuollaisia ongelmia ei synny in the first place, kun pysyy ns. vanhapoikana. *on vanhapoika* :wink:
Sinulla se ei ole valintakysymys vaan ainoa mahdollisuus.
Perustele. :kele:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix