Masentava Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Chap

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Zeb kirjoitti:
Sundance Kid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Odottelen malttamattomana PersonalJesuksen ensimmäistä käskyä.
Uh! Kaunis avatar!
Olen photoshopannut itseni tunnistamattomaksi. Uh.
Äläs nyt pihtaa! Haluan nähdä kuvasi ja sitten ... no, jääköön kertomatta.
Sundance Kid

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Zeb kirjoitti:
Sundance Kid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Odottelen malttamattomana PersonalJesuksen ensimmäistä käskyä.
Uh! Kaunis avatar!
Olen photoshopannut itseni tunnistamattomaksi. Uh.
No UH!! Tähän kohtaan sopii ainoastaan merkittävin kitinässä tunnettu kohteliaisuus; panisin!!
Zeb

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Chap kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Olen photoshopannut itseni tunnistamattomaksi. Uh.
Äläs nyt pihtaa! Haluan nähdä kuvasi ja sitten ... no, jääköön kertomatta.
Pihtaaminen on sitä mitä osaan parhaiten.
Zeb

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Sundance Kid kirjoitti:No UH!! Tähän kohtaan sopii ainoastaan merkittävin kitinässä tunnettu kohteliaisuus; panisin!!
Hui kaamee! :oops:
PerttiMakimaa

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Pyry-Matias kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Öh, mitä sinä voitat tällaisella? Vaihda alaa?
Ei tämä ole mikään kilpailu, jossa voitetaan tai hävitään. Saati vaihdetaan alaa. Toimin tässä(kin) pitkälti omantunnon ja moraali- yms. käsityksieni pohjalta. Työyhteisössä tärkeintä on tasapuolisuus ja oikeudenmukaisuus. Kumpaakin sukupuolta tulee kunnioittaa. Siis ihan näitä perusjuttuja. Saan itselleni ja toivottavasti monelle muulle paremman mielen ja puhtaan omatunnon, kun toimin kuten toimin.

Sitten vielä tiedän olevani riittävän vahva ja mielipidettäni arvostettavan, että koen lähes velvollisuudekseni toimia esmes määräaikaisten naistutkijoiden airuena.
Eli vastaus oli "arvostus naiskolleegoilta". No, pillunsaanin turvaaminenhan se oli miesten motivaatio ihan mihin tahansa. Yleensä vaan miesporukoissa naisten puolelle asettuminen voi pitemmän puoleen laskea sitä mielipiteen arvostusta.

Huomioisin tätä lukevalle, että tässä ei ole kyseessä ollenkaan se mitä sanottiin ja mitä ei olisi pitänyt sanoa. Tai "kanteluun" johtava asia. Epäilemättä siinä oli korjattavaa. Yleensä vaan motiivit tällaiselle korkealentoiselle moraalille menevät miehillä aina siihen yhteen ja ainoaan asiaan.
PerttiMakimaa

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Zeb kirjoitti:Olen photoshopannut itseni tunnistamattomaksi. Uh.
Onko sinulle noin kauniit kasvonmuodot? Hienoa.
Zeb

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

PerttiMakimaa kirjoitti:Yleensä vaan motiivit tällaiselle korkealentoiselle moraalille menevät miehillä aina siihen yhteen ja ainoaan asiaan.
Älä nyt prkl muserra maailmankuvaani! Minä kun kuvittelin, että miehillekin vaikka oikeudenmukaisuus ja tasavertaisuus voisivat merkitä jotain.
Zeb

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Olen photoshopannut itseni tunnistamattomaksi. Uh.
Onko sinulle noin kauniit kasvonmuodot? Hienoa.
Se on vaan hyvä kuva. Ainakin noin shopattuna.
Pyry-Matias

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

PerttiMakimaa kirjoitti:Yleensä vaan motiivit tällaiselle korkealentoiselle moraalille menevät miehillä aina siihen yhteen ja ainoaan asiaan.
Olen minä ennenkin harrastanut tämäntyyppistä "sosiaalista itsemurhaa", kun ole kritisoinut kovaan ääneen ja useasti mm. alkoholiin liittyviä epäoikeudenmukaisuusasioita työpaikallani. Mutta tulkinnanvapautta en yritä silti sinultakaan riistää.
PerttiMakimaa

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Zeb kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Yleensä vaan motiivit tällaiselle korkealentoiselle moraalille menevät miehillä aina siihen yhteen ja ainoaan asiaan.
Älä nyt prkl muserra maailmankuvaani! Minä kun kuvittelin, että miehillekin vaikka oikeudenmukaisuus ja tasavertaisuus voisivat merkitä jotain.
No, juurihan sanoin että merkitsevät. Merkitsevät ehkä mahdollisuutta lisääntyä omaa tasoaan paremman naaraan kanssa. :)
PerttiMakimaa

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Pyry-Matias kirjoitti:Olen minä ennenkin harrastanut tämäntyyppistä "sosiaalista itsemurhaa", kun ole kritisoinut kovaan ääneen ja useasti mm. alkoholiin liittyviä epäoikeudenmukaisuusasioita työpaikallani. Mutta tulkinnanvapautta en yritä silti sinultakaan riistää.
No, jos oletetaan että olisin väärässä (jota en ole :) ).

Miksi sitten pidät kovaa ääntä asioista? Oletat siitä olevan hyötyä urakehityksellesi? Älä nyt puhu mistään korkeasta moraalista tai muusta hyödyttömästä. Ihmiset lopulta ajattelevat vain itseään. Joskus itsekkyys on vaan niin ihanan kauniiseen auttamisen kaapuun puettu ettei sitä heti tajua.
Zeb

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Älä nyt prkl muserra maailmankuvaani! Minä kun kuvittelin, että miehillekin vaikka oikeudenmukaisuus ja tasavertaisuus voisivat merkitä jotain.
No, juurihan sanoin että merkitsevät. Merkitsevät ehkä mahdollisuutta lisääntyä omaa tasoaan paremman naaraan kanssa. :)
Senkin kyynikko! Sitä paitsi ei sitä niin pitkään pysty bluffaamaan. Lisäks joutuu vielä elämään itsensä kanssa.
PerttiMakimaa

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Zeb kirjoitti:Se on vaan hyvä kuva. Ainakin noin shopattuna.
Ääriviivat paljastavat totuuden. Kaikki näkyy olevan paikallaan.
Zeb

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Se on vaan hyvä kuva. Ainakin noin shopattuna.
Ääriviivat paljastavat totuuden. Kaikki näkyy olevan paikallaan.
Nyt mä alan vähän vaivaantua...
PerttiMakimaa

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Zeb kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Se on vaan hyvä kuva. Ainakin noin shopattuna.
Ääriviivat paljastavat totuuden. Kaikki näkyy olevan paikallaan.
Nyt mä alan vähän vaivaantua...
Äläs nyt. Olen vaan vähän levoton tänään. Koetan loitsuta (en sentään virpoa) tämän gattagaelementin puheestani pois. Anteeksi. :oops:
Chap

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Pyry-Matias kirjoitti:olen kritisoinut kovaan ääneen ja useasti mm. alkoholiin liittyviä epäoikeudenmukaisuusasioita työpaikallani.
Mistä oli kyse? Pomo kielsi vetämästä brenkkua maijan ratissa?
masa

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Onko ND:lle tullut ero akasta tai kitinästä kun ei näy?
Bliss

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

masa kirjoitti:Onko ND:lle tullut ero akasta tai kitinästä kun ei näy?
Todennäköisesti ukaasi, että akasta tulee ero, ellei kitinä jää...
Chap

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

masa kirjoitti:Onko ND:lle tullut ero akasta tai kitinästä kun ei näy?
Mun teoria on, että ND ei kehtaa tulla tänne kun se meni sijoittamaan roskaosakkeisiin kurssien ollessa huipussaan. Kyllä se tänne palaa kunhan kurssit kääntyvät taas nousuun.
PerttiMakimaa

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Bliss kirjoitti:
masa kirjoitti:Onko ND:lle tullut ero akasta tai kitinästä kun ei näy?
Todennäköisesti ukaasi, että akasta tulee ero, ellei kitinä jää...
Ymmärsin toisenkädentiedon perusteella, että hän koettaa muuttua Paremmaksi Ihmiseksi (tm) ja olla kitisemättä ja siten olla valehtelematta vaimolleen.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Hellu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Eli vastaus oli "arvostus naiskolleegoilta". No, pillunsaanin turvaaminenhan se oli miesten motivaatio ihan mihin tahansa. Yleensä vaan miesporukoissa naisten puolelle asettuminen voi pitemmän puoleen laskea sitä mielipiteen arvostusta.

Huomioisin tätä lukevalle, että tässä ei ole kyseessä ollenkaan se mitä sanottiin ja mitä ei olisi pitänyt sanoa. Tai "kanteluun" johtava asia. Epäilemättä siinä oli korjattavaa. Yleensä vaan motiivit tällaiselle korkealentoiselle moraalille menevät miehillä aina siihen yhteen ja ainoaan asiaan.
Miten joku kehtaa oksentaa tällästä paskaa?
Avaa sä vaan niitä ketjuja jostain vitun ulkoiluvaatteista sun muusta yhtä tärkeestä äläkä sekaannu oikeisiin asioihin. Idiootti.
PerttiMakimaa

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Hellu kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Eli vastaus oli "arvostus naiskolleegoilta". No, pillunsaanin turvaaminenhan se oli miesten motivaatio ihan mihin tahansa. Yleensä vaan miesporukoissa naisten puolelle asettuminen voi pitemmän puoleen laskea sitä mielipiteen arvostusta.

Huomioisin tätä lukevalle, että tässä ei ole kyseessä ollenkaan se mitä sanottiin ja mitä ei olisi pitänyt sanoa. Tai "kanteluun" johtava asia. Epäilemättä siinä oli korjattavaa. Yleensä vaan motiivit tällaiselle korkealentoiselle moraalille menevät miehillä aina siihen yhteen ja ainoaan asiaan.
Miten joku kehtaa oksentaa tällästä paskaa?
Avaa sä vaan niitä ketjuja jostain vitun ulkoiluvaatteista sun muusta yhtä tärkeestä äläkä sekaannu oikeisiin asioihin. Idiootti.
Menikö sinultakin usko ihmiskuntaan tai ainakin miessukupuoleen?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Heti täällä ollaan aamusta panemassa :P

Sipsi - sun puhelimeen ilmestyi eilen viesti, jos huomasit ;)

Tuli nukuttua liiankin hyvin, molemmat ollaan ihan pöhnässä vieläkin...

Ajattelin käydä tänään leikkauttamassa hiukset, alkaa olla jo taa 50% kuollutta tavaraa.

Nyt katsomaan meihen viereen eilen nauhoitettuja House:ja :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Hellu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Menikö sinultakin usko ihmiskuntaan tai ainakin miessukupuoleen?
Sä et apina kuulu kumpaankaan, joten ei.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt vippaa.

Tuijottelin puolentuntia lehdykäistä, jolla on käsittämättömiä koodeja ja niihin tehtyjä muutoksia eri väreillä. Jossain vaiheessa näkymä alkoi saamaan eroottisia vivahteita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.