Olin kasannut parin päivän ostokset hihnalle ja valmis maksamaan: kortti ei toimi. Mitä helvettiä, tililä on rahaa, mikä mättää? "Sampo-pankin korteissa on varmaan jotain vikaa..". Käteistä oli 3€, joten ostin leipää ja maitoa, niillä pärjää ainakin iltapäivän. Perkele! Jonotin 20 minuuttia asiakaspalveluun (yhä kierrellen kaupassa toivonkipinän kera), sanoivat että käyttökatkos on jatkunut nyt 30 min, ja sen pitäisi olla lyhyt / sitä korjataan kokoajan. 30 min kuluttua ei saanut automaateiltakaan käteistä joten läksin kotio.
Tulipahan ainakin helvetin turha kävelylenkki tehtyä. Tuulikin vituttaa. Grr. Onneksi Prismassa oli uunituoreita ja vielä lämpimiä ranskanleipiä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Olin kasannut parin päivän ostokset hihnalle ja valmis maksamaan: kortti ei toimi. Mitä helvettiä, tililä on rahaa, mikä mättää? "Sampo-pankin korteissa on varmaan jotain vikaa..". Käteistä oli 3€, joten ostin leipää ja maitoa, niillä pärjää ainakin iltapäivän. Perkele! Jonotin 20 minuuttia asiakaspalveluun (yhä kierrellen kaupassa toivonkipinän kera), sanoivat että käyttökatkos on jatkunut nyt 30 min, ja sen pitäisi olla lyhyt / sitä korjataan kokoajan. 30 min kuluttua ei saanut automaateiltakaan käteistä joten läksin kotio.
Tulipahan ainakin helvetin turha kävelylenkki tehtyä. Tuulikin vituttaa. Grr. Onneksi Prismassa oli uunituoreita ja vielä lämpimiä ranskanleipiä.
Voi raasu. Kyllä on tullu kuunneltua sontaa tosta Samposta, ihan käsittämätöntä kun jatkuu ja jatkuu vaan ongelmat
Tääl ei oo mitään ruokaa ja ukolla menee myöhään töissä. Pah. Taidanpa syödä hapankorppuja ja juustoa. Niin ja jogurttia. Kahviin on sentään maitoa.
Sielt tulee tänään yks lätkämatsi telkkarista, mutta taitaa jäädä kattomatta. Onnea vaan Bedlamille etukäteen.
Bluntly kirjoitti: Ehkä hyvä pitää taukoa urheilusta tänään.
Samis kumpaankin lauseeseen.
[/quote]
Mä taidankin pitää urheiluttoman viikon. Alkuviikosta ihan vaan väsytti ja nyt oon jotenkin kipee. En mee ees tänään töistä töihin, vaan meen kotiin makaamaan.
Aasille kumminkin terkkuja-perkkuja ja onnittelut-ponnittelut!
Ei helvetti, nyt oon tullu lopullisesti hulluks. Päässä soi "muista aina liikenteessä, monta vaaraa ompi eessä". Siis lastenlaulut on soinu ennenki, mut tää on kyllä jo vähän liikaa.
Pitäisköhän keksiä jotain järkevää tekemistä lopputyöpäiväks?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi kirjoitti:Ei helvetti, nyt oon tullu lopullisesti hulluks. Päässä soi "muista aina liikenteessä, monta vaaraa ompi eessä". Siis lastenlaulut on soinu ennenki, mut tää on kyllä jo vähän liikaa.
Pitäisköhän keksiä jotain järkevää tekemistä lopputyöpäiväks?
Sielt tulee tänään yks lätkämatsi telkkarista, mutta taitaa jäädä kattomatta. Onnea vaan Bedlamille etukäteen.
Joo, hei..tästä pitikin kysyä. (Oon tosiaan katellu lätkää viimeks joskus vuosia sitten, niin sen takia aivan pihalla.) Eli, onko se nyt niin, että jos Kärpät voittaa tänään, niin ne voittaa koko hässäkän? Ei kysyvä tieltä eksy, ja sitäpaitsi teksti-tv hämäs mua.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Joo, hei..tästä pitikin kysyä. (Oon tosiaan katellu lätkää viimeks joskus vuosia sitten, niin sen takia aivan pihalla.) Eli, onko se nyt niin, että jos Kärpät voittaa tänään, niin ne voittaa koko hässäkän? Ei kysyvä tieltä eksy, ja sitäpaitsi teksti-tv hämäs mua.
Eiku ne tarvii neljä voittoa. Kaksi jo plakkarissa.
Rouva Pupu kirjoitti:
Pelkäämpä, jotta taas vaihteeksi on enemmän paskanpuhujia kuin toteuttajia.
Perjantaina varattu aika osuuspankiiin. Katsotaan saavatko aikaiseksi yhtä hyvän asuntolainatarjouksen kuin sampo sai. Jos saavat vaihtuu pankki heti. Muuten voi olla hieman hankalaa..
Rouva Pupu kirjoitti:
Perjantaina varattu aika osuuspankiiin. Katsotaan saavatko aikaiseksi yhtä hyvän asuntolainatarjouksen kuin sampo sai. Jos saavat vaihtuu pankki heti. Muuten voi olla hieman hankalaa..
Kokeile Nyrpeää Pankkia? Kuulemma Handelillakin hyvää jyvää?
Rouva Pupu kirjoitti:
Olen ainakin kuullut, että hyviä tarjouksia on tullut. Aiomme myös vaihtaa tuohon osuuspankkiin. Tuntuu siellä olevan aikamoinen ruuhka tällä hetkellä. No, on meillä siellä jo ennestäänkin yksi tili, mutta suurimmat lainat sitten sammossa.
Suvinen kirjoitti:Joko ajattelitte kohta katkaista tuon erotiikka- osaston ehdottomasti eroottisimman ketjun? Oikeasti, mitä järkeä on tapella työpaikkojen ja ammattien paremmuudesta, vanhoista kaunoista ja flippauksista, puutarhanhoidosta ja kaikesta universumin sisällä tuossa yhdessä helvetin ketjussa?
Eikös se ole ihan kätevää tunkea kaikki tappelut yhteen ketjuun, niin niitä on helpompaa vältellä?
Suvinen kirjoitti:Joko ajattelitte kohta katkaista tuon erotiikka- osaston ehdottomasti eroottisimman ketjun? Oikeasti, mitä järkeä on tapella työpaikkojen ja ammattien paremmuudesta, vanhoista kaunoista ja flippauksista, puutarhanhoidosta ja kaikesta universumin sisällä tuossa yhdessä helvetin ketjussa?
Eikös se ole ihan kätevää tunkea kaikki tappelut yhteen ketjuun, niin niitä on helpompaa vältellä?
Ennemmin ajattelin kyllä, että eri aiheista tappelut omiin lokeroihinsa, niin tietää ainakin mitä tappelua milloinkin on seuraamassa. Enhän minä herranjestas sentään näitä välttele!
Tuolla tavalla elämään tulee kätevästi lisää haastetta. Itsekkäästi ja viihdearvoa huomioimatta täytyy myöntää, että minua kyllä hieman hirvitti kun ND pohti pitäisikö minun ärsyttävyydestäni perustaa ihan oma ketju. Tiedä vaikka olisin päätynyt ennen pitkää itku kurkussa poistamaan tunnukseni, tai jotain. Tuolla aihe hukkui kätevästi muun sälän sekaan.