Suoraa palautetta håttiksille

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Suoraa palautetta håttiksille

KYLLÄ!!
7
19%
Kyllä
10
28%
En osaa sanoa
2
6%
En
5
14%
EN!!
2
6%
Pauli Hanhiniemi
10
28%
 
Ääniä yhteensä: 36

Lucas Jackson

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Masan kuvailemasta problematiikastahan tässä on kyse. Ja kuten äänestystulos toistaiseksi osoittaa, niin aika fifty – sixty mennään. Itselläni kun on tapana antaa positiivista palautetta. En kuitenkaan koskaan viheltele, mutta muuten jopa sanallisesti (toki kohteliaasti) tai ainakin silmin ja ilmein. Hyvin harvassa tilanteessa on kuitenkaan mahdollisuutta etukäteen selvittää onko positiivinen palaute kyseiselle naiselle sopivaa vai ei. Tämän kevään havainnoista on jäänyt sellainen tuntuma, että kovin moni nainen vain vaivautuu huomiosta, joten onko minun siis syytä vetää henkinen munkin kaapu ylleni ja pitää katse varpaissa?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En voi antaa palautetta hottiksille kun en ole koskaan opetellut viheltämään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rouva Pupu

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lucas Jackson kirjoitti: Tämän kevään havainnoista on jäänyt sellainen tuntuma, että kovin moni nainen vain vaivautuu huomiosta, joten onko minun siis syytä vetää henkinen munkin kaapu ylleni ja pitää katse varpaissa?
Ei, ei, ei. Aina on olemassa tämmösiä huomio huoria 8)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Pupu kirjoitti: huomio huoria 8)
:yo:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lucas Jackson kirjoitti:Tämän kevään havainnoista on jäänyt sellainen tuntuma, että kovin moni nainen vain vaivautuu huomiosta, joten onko minun siis syytä vetää henkinen munkin kaapu ylleni ja pitää katse varpaissa?
Ei, ei, ei. Ehkäpä nämä vosut ajattelevat että onpa törkee mies, kun on varattu ja flirttaa. Eli eivät osaa ottaa kohteliaisuutena niinsanotusti. Pieni flirtti johtamatta mihinkään on ihan kivaa hei. Jos flirttinä nyt pidetään kohteliasta kommenttia ulkonäöstä tai jopa pelkkää hymyilyä. En pistä pahakseni ollenkaan.
Jos ukko on vieressä mulle hymyillään kyl paljon vähemmän :D
Geep

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Geep »

Ai niin sekin piti kyllä kirjata, että pikkuruiset mies-inhoni saattavat olla nousussa... Siis sormustettujen äijien osoittama huomio saa pienet inhoväreet selkään. Vaikka tajuan päässäni viattoman flirtin ja petoksen eron oikein hyvin (enkä ole oikeasti moksiskaan jos oma mies hymyilee vieraisiin suuntiin, sanalliset kehut taas pitäköön sisällään) niin jostain ne väreet vaan tulevat.
masa

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: No selitä sitten rautalangasta.
masa kirjoitti: No kyllähän Suomalainen flirttaakin nousuhumalassa, mutta kadulla kävelessään se joko tuijottaa kengänkärkiään, taivasta, näyteikkunoita tai kelloaan. Vastaantulijaa se ei taatusti vilkaisekaan.
Paha flirtata tai kehua, kun ei siihen anneta edes tilaisuutta. Tai ainahan voi huutaa:"Hei neito. Neito hei! Juu sinä siellä, juu juu juuri sinä! Olet erittäin raikas ja suloinen näky tuossa kukkamekossasi!!"
Viimeksi muokannut masa, 23.04.2008 11:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herra Manala

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:Ai että Suomalainen nainenko ottaisi kohteliaisuuksia vastaan tuntemattomilta miehiltä tai jopa flirttailisi. Oletko nyt ihan tosissasi?
Ottavat toki. Kunhan tuntematon mies on mokkakikkeli ja ollaan mieluiten Epsanjan auringon alla.
masa

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti: Ottavat toki. Kunhan tuntematon mies on mokkakikkeli ja ollaan mieluiten Epsanjan auringon alla.
:D
Geep

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Geep »

ninnithequeen kirjoitti:Jos ukko on vieressä mulle hymyillään kyl paljon vähemmän :D
Mun mies on aina ihmetelly millaseks sen tarttis ittensä tuunata, ettei vieraat äijät uskaltais lähestyä naistaan. Oon lepposasti rauhotellu, että sen olemus varmaan vaan viestii sellasta hyvää itsetuntoa ja äijämäisyyttä ja ollaan edelleen niin umpirakastuneen näkösiä kadulla, ettei ketään pelota hymyillä. Mielessäni kelaan, että sitä vaan luullaan mun homokamuks. 8)
Herra Manala

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geep kirjoitti:Ai niin sekin piti kyllä kirjata, että pikkuruiset mies-inhoni saattavat olla nousussa... Siis sormustettujen äijien osoittama huomio saa pienet inhoväreet selkään. Vaikka tajuan päässäni viattoman flirtin ja petoksen eron oikein hyvin (enkä ole oikeasti moksiskaan jos oma mies hymyilee vieraisiin suuntiin, sanalliset kehut taas pitäköön sisällään) niin jostain ne väreet vaan tulevat.
Jep. Suomessahan katse vastaa ehdottelua sukupuoliyhdynnästä. Lisää siihen pieni vislaus, niin kyseessä on kohtuullisen törkeänirstaan luokan ehdotus eläimellisestä takaapäinpanemisesta nartun hiukset nyrkin sisällä. Menis mullakin väreet, hei!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Herra Manala kirjoitti: Jep. Suomessahan katse vastaa ehdottelua sukupuoliyhdynnästä. Lisää siihen pieni vislaus, niin kyseessä on kohtuullisen törkeänirstaan luokan ehdotus eläimellisestä takaapäinpanemisesta nartun hiukset nyrkin sisällä. Menis mullakin väreet, hei!
Ajattele jos tekisit noin vielä työpaikalla. Ai ai sitä syytteiden määrää!
The great club outshines the individual, always and forever.
Herra Manala

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Elppis kirjoitti:Ajattele jos tekisit noin vielä työpaikalla. Ai ai sitä syytteiden määrää!
Joo. Pidänkin tehokkaasti katseen lattiassa enkä koskaan katso työkavereita (tai muitakaan ihmisiä for that matter!) silmiin. Tuijotan korkeintaan tietokoneen monitoria sillä silmällä. Muuten tulee ihan liikaa efektejä, ehdotteluja, ongelmia ja sitä kamalaa kamalaa vastuuta teoistaan. Pitääkin olla tällanen hunksi, vittu.
masa

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja masa »

Kuva
Geep

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Geep »

Miten teidän omat naiset suhtautuu vierailta saamaansa huomioon?
Lucas Jackson

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Elppis kirjoitti:Ai ai sitä syytteiden määrää!
Tänään iskin jarrun päälle. Nimittäin työpaikan yksi håttis oli poikkeuksellisesti laittanut hiukset kiinni. Olin jo aikeissa kertoa kuinka hänelle sopii tuollainen kampaus, kun näin hänen kaunis kaulansa tulee esille. Imaisin aivopieruni hetikohta takaisin, enkä päästänyt sitä ilmoille. Olisin kohta ollut syytettynä työpaikka-ahdistelusta. Nyt ahdistaa, kun en voinut ilmaista itseäni itselleni luontaisella tavalla. No, aina ei voi voittaa.
Geep

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Siirrät ahdistuksen ja luontevan ilmoittelun kotioloihin? Mitä eikö miksei? :D
Lucas Jackson

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Geep kirjoitti:Miten teidän omat naiset suhtautuu vierailta saamaansa huomioon?
Iloisesti raportoi ellen satu olemaan itse läsnä.
ninnithequeen

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geep kirjoitti:Miten teidän omat naiset suhtautuu vierailta saamaansa huomioon?
En nyt tähän sinänsä vastaa, mutta jos joku akka alkaa esim. baarissa piirittää mun miestä niin saan kyllä skitsokohtauksen :shock: Tai siis saisin, näin ei ole kyllä käynyt.

Vähänkö oon kaksnaamanen paska. Vuoskaudet on ukko kattonu kuinka mulle flirtataan ku oon töissä baarissa, ja mä yleensä jopa vastaan siihen. Se nyt vaan on tuhannen tosi että ne asiakkaat saa pysymään siellä baarissa heittämällä flöittiä, hapannaamoja ei kukaan kattele. Ja jos yksinäinen mies tulee baariin, eikä kehtaa minkään porukan sekaan änkeä, niin kyllä se jää juttelemaan siihen tiskille sitten tarjoilijan kanssa.

Paras oli: olin laittamassa baaria kiinni, ukko istui tiskillä mua oottamassa, ja viereen tullut äijä sitten heitti ukolle mun ollessa takahuoneessa: "Onpa hyvännäköinen tarjoilija, mitenhän ton sais iskettyä?" Mies pokkana otti huikan lasistaan ja totes: "en mä vaan tiedä". :D
Lucas Jackson

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Geep kirjoitti:^ Siirrät ahdistuksen ja luontevan ilmoittelun kotioloihin?
No niinhän mä toiminkin. Olenhan mä siitä tännekin muistaakseni raportoinut. Ehkä sen teho on vain kotioloissa vähentynyt liiallisen ilmentämisen seurauksena?! Tiedä näitä.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ne jotka itkee miten positiivista palautetta ei oteta vastaan, ei vaan osaa antaa sitä oikein. Mitä te oikein teette, panoliikkeitä lantiolla kieli ulkona?

Mä en ole kiinnostunut vieraiden huomiosta mutta kun joku iskee silmää tai hymyilee, ihan peruskohteliaisuuteen kuuluu vastata hymyllä. Ei siinä yrmistellä tai nostella nokkaa. Eri asia on sitten vislailut, huutelut ja runkkauseleet. En kyllä niillekään nyrkkiä pui mutta kehonkieli ei ole yhtä lämmin ja suvaitseva kuin hienovaraisempiin huomionosoituksiin. Varmaan sama vaiva kuin Blissillä, en kiinnitä niin paljon huomiota muihin, joten hoksaan enemmän mauttomia kuin kauniita flirttejä. Silleen oma moka.

Oma elehdintä jää paljolti hymyilyyn ja keskustelutilanteissa ystävällisyyteen, jos näitä nyt voi flirtiksi sanoa. En tahdo antaa väärää mielikuvaa, joka menneiden kokemuksien perusteella syntyy erittäin helposti.
Elämä kantaa, jos sen antaa
masa

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja masa »

Melnais kirjoitti:Ne jotka itkee miten positiivista palautetta ei oteta vastaan, ei vaan osaa antaa sitä oikein.
No se on kieltämättä aika vaikea tietää kaikkien pk-seudun 145 573 kivannäköisen naisen toivomus, miten positiivista palautetta juuri hänelle pitäisi antaa.
Geep

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Geep »

masa kirjoitti:No se on kieltämättä aika vaikea tietää kaikkien pk-seudun 145 573 kivannäköisen naisen toivomus, miten positiivista palautetta juuri hänelle pitäisi antaa.
Hymystä on hyvä alottaa. Testaa ekat parikyt tuhatta vaikka vienosti hymyillen. :D

Pläh, tää onkin aika mielialasta riippuvainen aihe (hah, mikä ei) ja saatan jo huomenna vinkua muuta.
Viimeksi muokannut Geep, 23.04.2008 11:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Melnais »

masa kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Ne jotka itkee miten positiivista palautetta ei oteta vastaan, ei vaan osaa antaa sitä oikein.
No se on kieltämättä aika vaikea tietää kaikkien pk-seudun 145 573 kivannäköisen naisen toivomus, miten positiivista palautetta juuri hänelle pitäisi antaa.
Möh sullekin. Mikä hirvee tarve ylipäänsä on suhteessa ollessaan saada kontaktia kaikilta pääkaupunkiseudun hyvännäköisiltä naisilta? Syö omaa kakkua.
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Melnais kirjoitti:Ne jotka itkee miten positiivista palautetta ei oteta vastaan, ei vaan osaa antaa sitä oikein. Mitä te oikein teette, panoliikkeitä lantiolla kieli ulkona?

Mä en ole kiinnostunut vieraiden huomiosta mutta kun joku iskee silmää tai hymyilee, ihan peruskohteliaisuuteen kuuluu vastata hymyllä. Ei siinä yrmistellä tai nostella nokkaa. Eri asia on sitten vislailut, huutelut ja runkkauseleet. En kyllä niillekään nyrkkiä pui mutta kehonkieli ei ole yhtä lämmin ja suvaitseva kuin hienovaraisempiin huomionosoituksiin.
Ah, sä olet niin oikeessa tässä.

Välillä on varsinkin duunissa joku hölmö saanu väärinkäsityksen, kun ilosena juttelen hänen kanssaan hiljasena päivänä. Pakkohan se on, jos siinä nokan eessä seistä tökötetään! Pari kertaa mukava juttukumppani on sitten jääny työvuoroni jäkeen sinne odottamaan mua, vaikka ihan salamana häivyn samantein kotiin. Ystävällisestä niitänäitä-puheestakin jotkut saa ihan väärän käsityksen. Vaikka taatusti se kihlasormus sormessa näkyy. Ja sit suututaan. Jestas. Joillain ei ole mitään päässä. Mä juttelen sun kanssa tässä ohimennen nyt, koska mulle maksetaan siitä. Kiitos näkemiin.