Miten voi olla näin hirveä ikävä toista, vaikka aamulla nähtiin?
Yritän keskittyä töihin, mutta kesäloma alkaa vallata mieltä. Tarkoituksena on lähteä vierailemaan synnyinkaupunkiini, heti juhannuksen jälkeen, jotta ei jouduta oopperaruuhkiin. Varmistuisi nyt tuon yhden loma, niin pääsisi varaamaan hotellihuoneen.
milli kirjoitti:Miten voi olla näin hirveä ikävä toista, vaikka aamulla nähtiin?
Tuo on sitä nuoruuden paloa. Ans olla kun aika vähän kuluu, niin lasket minuutteja siihen että toinen lähtis käymään jossain ja saisit olla illan kotona itseksesi
milli kirjoitti:Miten voi olla näin hirveä ikävä toista, vaikka aamulla nähtiin?
Tuo on sitä nuoruuden paloa. Ans olla kun aika vähän kuluu, niin lasket minuutteja siihen että toinen lähtis käymään jossain ja saisit olla illan kotona itseksesi
Ei tarvi kulua näköjään ku vuosi.. (tai vaihtoehtoisesti 4 kk yhdessä asumista YKSIÖSSÄ)
Takana valvottu yö. Ois kiva sanoa että seksin takia mutta kun ei!
Näin unta KÄÄRMEISTÄ, niitä oli sängyssä, terassilla, joka paikas. Eipä oo noitakaan otuksia hetkeen vilissy unissa.
Iskee niskaan varmaan joku lomaressi, oon nähny duunistaki (ihan liikaa) unia.
killkill kirjoitti:Minkälaista tuo muuhun tuotantoon verrattuna? Ovatko vanhat miljonääri-punkkaripierut ovat kaivaneet "Smash"-aikaisen innon naftaliinistä?
Itseasiassa uskallan sanoa että kyllä on. Huomattavasti vanhemman tyylin runttausta, toimii ainakin mulle.
killkill kirjoitti:Tuo on sitä nuoruuden paloa. Ans olla kun aika vähän kuluu, niin lasket minuutteja siihen että toinen lähtis käymään jossain ja saisit olla illan kotona itseksesi
Ei tarvi kulua näköjään ku vuosi.. (tai vaihtoehtoisesti 4 kk yhdessä asumista YKSIÖSSÄ)
Kohta tulee 8 kk täyteen, josta suurimman osan ajasta tulee oleiltua minun yksiössäni. Parii kuukauteen ei olla oltu päivääkään erossa toisistamme. Ja juu, onhan se välillä ihan kiva olla yksinkin kotona, mutta silloinkin kaikki aika menee siihen että kuitenkin valmistautuu siihen, että toinen tulee taas takaisin. Ehkä tuohon tulee sit pieni muutos jos (.. tai toivottavasti kun) muutetaan yhteen
milli kirjoitti:Ehkä tuohon tulee sit pieni muutos jos (.. tai toivottavasti kun) muutetaan yhteen
Setämiehen kokemusten mukaan tulee muutos. Polttoleikkausliekki muuttuu sellaiseksi mukavaksi takkatuleksi, joka välillä rätisee ja paukahtelee mutta enimmäkseen lämmittää mukavasti ja valaisee tunnelmallisesti.
Toki yksilöllisiä juttuja eikä meikäläisen löpinöitä tästä aiheesta kannata missään nimessä ottaa minkään sortin asiantuntija-datana..
killkill kirjoitti:Polttoleikkausliekki muuttuu sellaiseksi mukavaksi takkatuleksi, joka välillä rätisee ja paukahtelee mutta enimmäkseen lämmittää mukavasti ja valaisee tunnelmallisesti.
killkill kirjoitti:Polttoleikkausliekki muuttuu sellaiseksi mukavaksi takkatuleksi, joka välillä rätisee ja paukahtelee mutta enimmäkseen lämmittää mukavasti ja valaisee tunnelmallisesti.
Äh. Voi paska. Mulla on nyt sitten tossa säkillinen vaatteita joista pitäis päästä eroon, enkä jaksa ryhtyä huuto.net-sähellykseen enää omien vaatteiden kanssa. *rumia sanoja*