Hei mulla on vihreet silmät!BettyB. kirjoitti:Oooooh, vaihdatko sen tohon mun ruskeasilmäiseen hottikseen??

Hei mulla on vihreet silmät!BettyB. kirjoitti:Oooooh, vaihdatko sen tohon mun ruskeasilmäiseen hottikseen??
Reilu diili siis! Sulo ei edes karvaa eikä kuolaa, kaiken lisäks se ei oikeen diggaa miehistäBliss kirjoitti:Sulo?![]()
Toki. Tosin sinisilmäisen mukana tulee ruskeasilmäinen, kuolaava ja karvainen hottis
Samiksii!!pikkuego kirjoitti:Hei mulla on vihreet silmät!
Jaahas, heti kun ruskea silmä välttää niin mut jo kaupattu muualle! Vitun Siat!pikkuego kirjoitti:Hei mulla on vihreet silmät!BettyB. kirjoitti:Oooooh, vaihdatko sen tohon mun ruskeasilmäiseen hottikseen??
Ditto. Lennän kohta Wieniin.Edith kirjoitti:Viikkoa myöhemmin oisin varmaan tullut mukaan, mutta uskon, että pärjäätte ilman minuakin!
Sähän liikut vaarallisilla vesillä vai mites se meni, heikoilla hangilla.Pyry-Matias kirjoitti:Osallistujista päätellen tulossa on panoreissu. Ehkä niba änkee völjyyn ja kämping löytää tiensä myös pallogrillin ammottavaan kitaan. Elämme jänniä.
Taidan tulla..nowaysis kirjoitti:Jos Niba ei osallistu, ni voitais tulla pistäytyyn, ellei mennä möksälle![]()
Ja siis jos ilma on hyvä ja tähtien asento suotuisa.
Joitain mahdollisesti paikalle saapuvia olisi oikein mukava tavata
Ei ihan siihen kerkee kun pitää hoitaa muutama juttu. Mutta hiukan myöhemminBettyB. kirjoitti:Noniin, ilmakin suosii eli hopi hopi kaikki Suokkiin! Mä tähtään tonne yhden ja kahden väliin, numeron saa naamakirjasta
Jee jee, koordinaatit saa puhelimitseBliss kirjoitti:Mutta hiukan myöhemmin
Sehän pitää sua kilpailijana, kato.pikkuego kirjoitti:Lisäks aivan käsittämätöntä, että löytyy koira, joka ei automaattisesti pidä mua parhaana kaverinaan