
Megadrive-versiossa oli ainakin aika kakka musiikki, ja grafiikkakin oli kakempaa.
Se noissa konsoliversioissa kyllä paransi pelattavuutta että hyppiminen tapahtui lisänapilla eikä ohjaimella. Amigan yhden napin ohjain häiritsee monissa muissakin peleissä, erityisesti kolikkopelikäännöksissä kuten Bionic Commando ja New Zealand Story.
Amigan Bionic Commandossa oli muuten aevan mahtava musiikki vaikka samplet olivatkin arsesta, paljon parempi kuin edes kolikkopeliversiossa. Jopa musiikkihullu kaverini joka yleisesti piti Amiga-pelien musiikkeja luokattoman huonoina (lähinnä just huonolaatuisten samplejen ja vain neljän äänikanavan takia) kehui sen maasta taivaisiin ja vielä takaisinkin.
Pitäisi varmaan tsekata Bionic Commandon Rearmed-uusioversio joka ilmestyi joskus tuossa loppukesästä.