Arvatkee kuka on taas kuumeessa prkl. Just sain syötyy antibioottikuurin loppuun ja taas nousee kuume. Hitto mulla on joku kuolemantauti...
Piti mennä tänään baaritiskin taakse myymään viinaa mutta kipeeksi kun tulin niin luvassa on rauhallinen kahdenkeskeinen koti-ilta peiton alla. Sen verran on pakko liikkua että käyn hoitaa kissat. Tai sitten pistän ton rohjakkeen kipittämään sinne.
Oonko muuten ainoa jolla on kuumeisena ihme nälkä ja mielihalu tiettyihin ruokiin? Mun ois pakko saada ny ranskalaisia ja hapankorppua
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kosiskeltu mutten ole suostunut. Moni kaveri mukana. Millä tasolla oot?
Tais olla kasidivisioona ja muutenkin ihan n00beja ollaan. Sinänsä ihan hauskaa ajanvietettä, joka ei vie liikaa aikaa. Tänään taas Perttelin Potkijoilla tiukka sarjapeli.
Duck kirjoitti:Mietin edelleen paljonko tuo oikeastaan eroaa graavilohesta
Aika paljon, kiitos kuminan.
No onhan graavilohejakin vaikka miten monta erilaista, olen nähnyt tervagraavattua, kylmäsavu-graavattua, hunajagraavattua, rosé-graavattua ja konjakkigraavattua... joten miksei kuminagraavattuakin? Onko se juuri se kumina joka tekee tuosta jääkellarilohea eikä graavilohea?
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Oliks täällä muuten Hattrickin pelaajia?
HC b0rn-hoppaas Ltd (254190)
Emmä tota^ sanonu. Pakko kuitata, kun palstan hiekkalaatikkokerho ei voi käsittää, miten ja miksi joku lainaa väärin. Et kyl ne wanhatkin mokaa ja sillee...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Alkaa pikkuhiljaa kypsyttämään tää paikallanolo ja melkein minkään tekemättömyys. Perkeleen silmä, parane !
Takaan tuli, hella ja koukku onkin jo kuumama.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sulla on ihan kunnon joukkue. Millä tuon juniorisarjan saisi, pitääkö olla Supporter? Itse saan nostettua vain yhden pelaajan viikossa junioreista ukkoihin.
McJanne kirjoitti:Myöskään junnujoukkueesta ei saa nostettua yhtä pelaajaa enempää ukkoihin viikossa, mutta on sillä aika paljon paremmat mahdollisuudet haarukoida ketä kannattaa nostaa.
Mulla ei enää näy se kohta, jossa sai liittyä junioriliigaan, näkyy vain tuo nostomahdollisuus. Kerran sieltä on tullut hyvä pelaaja, vaikka rahallinen sijoitus on maksimissa. Muuten tulee vain skeidaa.