Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vesper kirjoitti:Sen oon onneks jo seivannut, mähän olen tän kundin kanssa käynyt tiivistä sähköostivaihtoa tapahtumista ja kannustanut häntä tunnustamaan. Eli tiukan paikan tullen voin aina vetää meilit esiin.
Pyysin toki myös omaa käytöstäni anteeksi. Sinkkuna toki saan tehdä mitä tahansa ja vaikka yrittää vietellä muiden ukkoja. Moraalitonta? Kyllä. Ei se silti minusta parisuhteen rikkojaa tee. Ja siis tässä tapauksessahan en edes flirttaillut.
Ok. Sittenpä ei muuta kuin tsemppiä ja voimia! Elcon kommentti myös aiheellinen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

EveryWoman kirjoitti:Eiks vois ennemmin laittaa meiliä sille pojalle? Esim. "Uskon, että tyttö haluaisi tietää, enkä voi elää itseni kanssa jos pimitän tietoa, mutta kaikkien kannalta olisi kyllä parempi jos tieto tulis sulta itseltä, joten ajattelin ehdottaa sitä ensin".
Tätähän mä olen sille yrittänyt jankata jo aika moneen kertaan, muttei tunnu menevän perille. Itse tunnustamalla olis parisuhteella vielä tulevaisuus, se että minä joudun kertomaan ei anna kovin hyviä kertoimia...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Onko tieto 100% varmaa?

Älä kerro mitään muuta kuin varmat havainnot juuri sellaisena kuin ne tapahtuivat - ei siis mitään oletuksia.
Itse toisena osapuolena olleena tieto on 100% varmaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Sitten vielä yksi kyseenalaistus (vai joko se meili lähti?): jotkut ihmiset ovat rakentaneet elämänsä tietoisen itsepetoksen varaan. Ajattelu menee kai jotenkin niin, että koska kaikki kuitenkin joskus pettävät, niin parempi vaan olla ajattelematta asiaa liikaa omalla kohdalla, jotta pystyy kumppaninsa kanssa tästä "faktasta" huolimatta suhdetta jatkamaan. Tällaiseen uskova ei välttämättä näe mitään myönteistä siinä, että hänelle kerrotaan toisen pettämisestä.

Mutta sitten on niitä, jotka aivan ehdottomasti haluavat tietää, eivätkä näe elämässä mitään mieltä jos ystävät pimittävät itseltä näin tärkeitä asioita. Ja moni kai sijoittuu näiden ääripäiden väliin tyyliin: ei pidä mitenkään ihanana palveluksena sitä, jos asiasta kerrotaan, mutta jos pystyy lopulta tarttumaan tilanteeseen ja saamaan siitä irti joko paremman parisuhteen tai vähintään parantuneen itsetuntemuksen, niin on lopulta sitä mieltä että oli kuitenkin hyvä saada tietää. Tai jos ei pysty, niin saattaa syyttää kertojaa omasta onnettomuudestaan.

Onko siis havaintoja siitä, millä huudeilla kyseinen daami mahtaa huidella?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Eiks vois ennemmin laittaa meiliä sille pojalle? Esim. "Uskon, että tyttö haluaisi tietää, enkä voi elää itseni kanssa jos pimitän tietoa, mutta kaikkien kannalta olisi kyllä parempi jos tieto tulis sulta itseltä, joten ajattelin ehdottaa sitä ensin".
Tätähän mä olen sille yrittänyt jankata jo aika moneen kertaan, muttei tunnu menevän perille. Itse tunnustamalla olis parisuhteella vielä tulevaisuus, se että minä joudun kertomaan ei anna kovin hyviä kertoimia...
No, toivottavasti se tytsä on sen verran kiva ja hyvä ihminen että se ansaitsee tulla lähetetyksi suhteesta. Sitä minä nimittäin toivon, julmana ihmisenä, että jätkä jää ko nalli kalliole. TOISAALTA jos se tyttö on ihan hirviä ämmä niin ehkä ne sit jatkaa mikä on molemmille oikein. Raportoihan asiain kulku, tää on kiinnostava.

Itse jätin kerran kertomatta, kaveri oli nyreissään mutta ymmärsi. Ja silloin ei ollut asuntolaina mukana kuvioissa. Toiste en toudellakaan jätä kertomatta jos kyseisenlainen tilanne tulee vastaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mitähän jännäjännää sitä tänään keksisi?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
elco

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Itse toisena osapuolena olleena tieto on 100% varmaa.
Siis jos sä panit sitä niin kannattaa kyllä varautua siihen, että syy on tyttiksen mielestä yksinomaan ja vain sun.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

elco kirjoitti:Siis jos sä panit sitä niin kannattaa kyllä varautua siihen, että syy on tyttiksen mielestä yksinomaan ja vain sun.
Varautua voi, mut ei hyvä syy jättää kertomatta (etkä kyllä niin väittänytkään).
elco

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

EveryWoman kirjoitti:
elco kirjoitti:Siis jos sä panit sitä niin kannattaa kyllä varautua siihen, että syy on tyttiksen mielestä yksinomaan ja vain sun.
Varautua voi, mut ei hyvä syy jättää kertomatta (etkä kyllä niin väittänytkään).
Pitäkää huonona ihmisenä, mutta jos joku frendi tulisi mulle heittämään, että jotenkin päädyttiin sänkyyn avovaimosi kanssa, kun SE pokas mut niin poistaisin kyllä varmistimen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

EveryWoman kirjoitti:Onko siis havaintoja siitä, millä huudeilla kyseinen daami mahtaa huidella?
Onneksi on, siksi kerronkin. Hänen bestiksensä kuuluu minun ystäviini, ja olen asiasta häneltä tiedustellut.
En ehkä olisi edes niin kovasti asiasta kertomassa, mutta pariskunta on nyt muuttamassa ensimmäistä kertaa yhteen ja aikovat suorilta käsin ostaa yhteisen omistusasunnon. Asunnon, joka on molemmille ensiasunto. En haluaisi itse olla tekemässä ko. päätöstä ilman kaikkia faktoja, jotka parisuhteeseeni liittyy. Jos mies on noin pettämisherkkä kun suhteessa on vielä menossa honeymoon, mitä se on parin vuoden päästä? Daami on myöskin muuttamassa toiselle paikkakunnalle miehen perässä, menee vähän turhan monta asiaa siis solmuun jos ja kun tämä pettäminen tulee selville vaikka vuoden kuluttua.

Ja ei, emme hinkanneet pissavehkeitä yhteen, mutta lähes kaikkea muuta kylläkin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Pitäkää huonona ihmisenä, mutta jos joku frendi tulisi mulle heittämään, että jotenkin päädyttiin sänkyyn avovaimosi kanssa, kun SE pokas mut niin poistaisin kyllä varmistimen.
Lähtisikö molemmilta henki vaiko vaan siltä frendiltä?
Niin kliseistä kun onkin, ei kolmas osapuoli voi rikkoa parisuhdetta, jos siinä suhteessa on muuten kaikki kohdillaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vesperille tsemppiä!
Mulla on vähän samanlainen tarina menneisyydessä, ja ihan kamala showhan siitä tuli.

Ihan kamala työpäivä melkein takana. Rauhallinen koti-iltama ja telkkaria ja ruokaa kiitos.
Mielenkiintonen ilmiö, on muuten se että kollega on alkanut frendiytymään mun kanssa. En osaa päättää onko se hyvä vai huono juttu. Hmm.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sinänsä hassua, että mulla olis näitä narautettavia tältä kesältä useita. Kenenkään muun kanssa ei ole ollut mitään fyysistä, mutta kahden ystävättären miehet ovat osapuilleen vannoneet rakkauttaan minulle. Yksi olisi lempannut avovaimonsa siltä istumalta, jos olisin näyttänyt vihreää valoa. Mielestäni henkinen pettäminen on fyysistä pahempaa, silti ei ole näiden kahden muun tapauksessa ollut samanlaista tarvetta/halua kertoa asioista. Aika pimeetä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Lähtisikö molemmilta henki vaiko vaan siltä frendiltä?

Niin kliseistä kun onkin, ei kolmas osapuoli voi rikkoa parisuhdetta, jos siinä suhteessa on muuten kaikki kohdillaan.
Frendiltä vaan. Tai siis käytännössä varmaan en koskaan puhuisi sille frendille enää. Enpä kyllä osituksen jälkeen sille tyttiksellekään.

Jälkimmäinen virkkeesi on paskapuhetta. Kaiken kohdallaanolo on suhteellista ja tilaisuus vain tekee varkaan. Toki jokainen vastaa teoistaan itse jne, mutta varattuihin - etenkin tuttuihin tai edes puolituttuihin - ryhtyminen on silti perinjuurin veemäistä ja mielestäni saat tuosta ansaitusti vihamiehen, jonka välillinen läsnäolo kaveripiirissäsi tulee kuitenkin jossain vaiheessa kostautumaan.

Mielestäni ei tässä tilanteessa ole sinun asiasi alkaa heidän suhdettaan rikkomaan. Omasta mielestäni gubbe kertoo jos on kertoakseen. Minun on kovin vaikea nähdä, mitä asian viestittämisellä haet ja miksi.

Ugh, olen puhunut.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Eli sinä et omalla kohdallasi haluaisi tietää?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

elco kirjoitti:Frendiltä vaan. Tai siis käytännössä varmaan en koskaan puhuisi sille frendille enää. Enpä kyllä osituksen jälkeen sille tyttiksellekään.
Ei edelleenkään hyvä syy jättää kertomatta. Jos olisi oikeasti syytä epäillä, että petetty alkaisi räiskimään ampuma-aseilla, niin sitten varmaan jättäisin väliin. Niin kertomisen kuin moisen tyypin kanssa kaveeraamisenkin. Jos taas ystäviä ollaan, niin toisesta välitetään eikä olennaisia tietoja pimitetä (paitsi tietenkin jos toinen sellaista kohtelua nimenomaisesti toivoo).
Jälkimmäinen virkkeesi on paskapuhetta. Kaiken kohdallaanolo on suhteellista ja tilaisuus vain tekee varkaan. Toki jokainen vastaa teoistaan itse jne, mutta varattuihin - etenkin tuttuihin tai edes puolituttuihin - ryhtyminen on silti perinjuurin veemäistä ja mielestäni saat tuosta ansaitusti vihamiehen, jonka välillinen läsnäolo kaveripiirissäsi tulee kuitenkin jossain vaiheessa kostautumaan.
Jos kerran pettäminen jopa hyvässä parisuhteessa on mielestäsi noinkin viaton ja ymmärrettävä juttu, niin miksi ihmeessä suuttuisit siitä niin julmetusti?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Meili lähti, nyt alkaa ruumiiden lasku...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Pyysin toki myös omaa käytöstäni anteeksi. Sinkkuna toki saan tehdä mitä tahansa ja vaikka yrittää vietellä muiden ukkoja. Moraalitonta? Kyllä. Ei se silti minusta parisuhteen rikkojaa tee. Ja siis tässä tapauksessahan en edes flirttaillut.
Taidan vetää ruksin seinään, sillä nyt en vain kerrankin ymmärrä sua näissä jutuissa. Mun mielestä on jotenkin melko kaksinaismoralistista ensin peuhata varatuksi tiedetyn miehen kanssa ja sen jälkeen kieliä asiasta sen toiselle puoliskolle. Aikamoista moraalisen vastuun siirtoa ulkopuolelle. Jos sä oikeasti olisit huolissasi kyseisten ihmisten liiton laadusta, sä et kyseisiin liittoihin sekaantuisi alunperinkään, joten herää hieman kysymys, että mahtaako sulla olla ns. oma lehmä ojassa, ja suunnittelet kielimistä ainoastaan saadaksesi kyseisen hepun itsellesi?

Jos kyse olisi siitä että olisit nähnyt sen äijän touhuamassa ihan kenen tahansa muun naisen kanssa kuin sun itsesi, ymmärtäisin halusi informointiin kyllä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Taidan vetää ruksin seinään, sillä nyt en vain kerrankin ymmärrä sua näissä jutuissa.
Tiedetään, paska ämmä. Puolustuksena sanottakoon, että mä en tehnyt mitään, olin vaan vastaanottavana osapuolena.

Edit: ja ei, en halua kollia itselleni.

Oon muuten ehkä muutenkin melkoinen kaksinaismoralismin huipentuma. En ikinä itse pettäisi kumppaniani.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti:Jos sä oikeasti olisit huolissasi kyseisten ihmisten liiton laadusta, sä et kyseisiin liittoihin sekaantuisi alunperinkään, joten herää hieman kysymys, että mahtaako sulla olla hieman ns. oma lehmä ojassa, ja suunnittelet kielimistä ainoastaan saadaksesi kyseisen hepun itsellesi?
Tokkopa nyt sentään, koska kaveri on niin pettämisherkkä. Minä ainakin lukisin moisen viestin ultimaattisena vittuiluna: panin kumppaniasi, koska voin.

Toki haluaisin tietää, jos minua petettäisiin. En vain ymmärrä, mikä ihme voi olla pettäjän rikoskumppanin motiivi kertoa asiasta minulle? Jos ko. rikoskumppani olisi huolissaan henkisestä hyvinvoinnistani niin hänen olisi voinut olettaa olleen sitä jo ennen kuin tilanne oli ns. päällä.

Ainoat mieleen tulevat motiivit ovat pahoja. Ja minä en tässä ole se, joka aikamoisessa tunnekuohussa lukee petettynä sitä viestiä.
Viimeksi muokannut elco, 09.09.2009 16:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vesper kirjoitti:Sinänsä hassua, että mulla olis näitä narautettavia tältä kesältä useita. Kenenkään muun kanssa ei ole ollut mitään fyysistä, mutta kahden ystävättären miehet ovat osapuilleen vannoneet rakkauttaan minulle. Yksi olisi lempannut avovaimonsa siltä istumalta, jos olisin näyttänyt vihreää valoa.
Mites, keskustelitko kuviosta miesten itsensä kanssa?

Ainakin sen olen eräältä varatulta liiveihin uiskentelijalta kysynyt, että miten tämä kuvittelee minun olevan kiinnostunut seurustelemaan miehen kanssa, joka ei ole kumppanilleen tärkeissä asioissa rehellinen. Mies sitten ryhtyi rehellisemmäksi ja lopulta pari erosi rauhanomaisesti ja ovat hyviä ystäviä edelleenkin (mies nykyisin naimisissa ilmeisen onnellisesti). Se oli kyllä lähestulkoon helpoin mahdollinen keissi, koska mies oli jo valmiiksi huomattavasti keskimääräistä rehellisempi ja varsin tietoinen rehellisyyden arvosta ihmissuhteissa. Tuossa kohdassa oli vain päässyt tapahtumaan huolimattomuusvirhe.
Mielestäni henkinen pettäminen on fyysistä pahempaa, silti ei ole näiden kahden muun tapauksessa ollut samanlaista tarvetta/halua kertoa asioista. Aika pimeetä.
Mäkin jäin tätä miettimään, koska periaatteessa olen tuosta väittämästä samaa mieltä. Olisiko kuitenkin niin, että kun fyysiseen pettämiseen sisältyy aina myös henkistä petturuutta (luvalla paneskeluhan ei ole pettämistä), niin yhteenlaskettuna tilanne on pelkkää henkistä pettämistä ikävämpi? Lisäksi voi olla jotenkin helpompaa ajatella, että kumppaninsa jättämisestä puhuva mies on vain hetkellisessä mielenhäiriössä, ja että suhde voi jatkua entisellään mielenhäiriön mentyä ohi. Fyysinen teko varmaan jättää kuitenkin syvemmät jäljet kuin pelkkä sanallinen tunnustus, varsinkaan jos tunnustettavasta asiasta ei ole niin varma, että mielipide olisi muuta kuin ohimenevä? En siis tarkoita että kaikissa tapauksissa nuo ihastumiset todella menisivät ohi, mutta itselleen voi olla helpompaa uskotella niin.
Zeb

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Etukäteistiedotteena, että tarkoitukseni ei ole moralisoida tässä ketään, kunhan kommentoin ja utelen.

Niin, siis Vesper, tiesitkö sä siitä jätkän varattu-statuksesta sekaantuessasi siihen? Jos tiesit, niin siinä tapauksessa olisin itse sillä linjalla, että kannattaisi pitää lätty kiinni ja hävetä itsekseen matalalla profiililla. Tai niin mä tekisin. Ellet tiennyt, niin silti olisin enemmän elcon linjoilla tässä asiassa, ellei se tyttö sitten ole sun ystävä. Ystävän suojeleminen olisi itselläni ainakin ainoa motiivi lähteä paljastelemaan yleensäkään tuollaisia tietoja.

Elcolla on mun mielestä monta hyvää pointtia tässä ketjussa. Vaikka Vesper olet tavallaan oikeassa siinä, ettei hyvään suhteeseen kolmas osapuoli pääse sorkkimaan, niin hyvissäkin suhteissa voi olla syystä tai toisesta hyvin huonoja vaiheita, jolloin sorkkiminen voikin ohimenevästi olla mahdollista. Silti tämä ei toki poista sitä faktaa, että pettäjällä itsellään on tietysti ensisijaisesti vastuu omasta suhteestaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Ainoat mieleen tulevat motiivit ovat pahoja.
Niin no, ennen tapahtumia en tuntenut pariskuntaa erityisen hyvin, enkä tiennyt esim. edessä olevista asuntokaupoista ja yhteenmuuttamisista. Tämä tieto minulle valkeni viikon kuluessa, ja se lisäsi tätä narautushalua. Samoin se, että useista mahdollisuuksista huolimatta kundi ei ollut halukas rehellisyyteen, enkä toivoisi sellaista kumppania edes pahimmalle viholliselleni. Minulla kun on melko rankka historia näiden pettäjien ja valehtelijoiden suhteen.

Ehkä mä haen tällä vaan omaa rangaistusta ja sitä myöten helpotusta henkiseen pahaan olooni. Raukkamaista, mutta ehkä rehellistä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:En vain ymmärrä, mikä ihme voi olla pettäjän rikoskumppanin motiivi kertoa asiasta minulle? Jos ko. rikoskumppani olisi huolissaan henkisestä hyvinvoinnistani niin hänen olisi voinut olettaa olleen sitä jo ennen kuin tilanne oli ns. päällä.

Ainoat mieleen tulevat motiivit ovat pahoja.
Nimenomaan. Tuo motiivi oli mulle ensin mieleentullut. Voi tosiaan olla aivan päin persettä veikattu, mutta ei ne muutkaan järkeistettävät motiivit oikein sen paremmilta kuulosta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sukupuoli- ja seksuaalineutraali keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

EveryWoman kirjoitti:Mites, keskustelitko kuviosta miesten itsensä kanssa?
Keskustelin, ja ainakin toinen näistä miehistä on ilmeisimmin tahollaan tehnyt melko radikaalejakin ratkaisuja. En oikein ymmärrä miehiä, jotka vielä varattuja ollessaan hommaavat uutta tyttöystävää. Kuka sellaisen miehen haluaisi, sehän luultavasti toistaa kuvionsa myöhemmin.

Zeb taisi juuri vahvistaa säännön, sillä olin juuri sanomasa, että on melko hassua, että tässä esimerkkitapauksessa tuntuu miehillä ja naisilla olevan hyvin päinvastaiset mielipiteet.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.