bliss kirjoitti:Kotipäivä nro 2. Iltapäivällä varmaan me molemmat kiipeillään seinille...
Amatöörit!11 Mulla 8. päivä menossa, viides muksun kanssa Ekat tosin on aina mullakin vaikeimmat, sit tottuu kotirytmiin.. Toinen antibioottikuuri lähti käyntiin, keuhkot tosin ok, olen tyytyväisesti väärässä. Toivon todella, että tällä talttuu.
Joskus tää kahden lapsen kanssa kotoilu on niin mielettömän helppoa ja ihanaa, että.
Ovat niin innoissaan tulevasta isänpäivästä, että nyt tunnin jo harjoitelleet esitystä tytsän huoneessa. Välillä kurkin onko kaikki ok mut ei mitään hätää, osaavat näköjään leikkiä yhdessä. Ah.
Lappari, luen rauhassa kohta yv:n!
Aha, nyt lentelee leluja ikkunoihin mut kyl tää täst taas rauhottuu. Meen esittämään prinsessatanssin, auttaa aina.
Tajusin just että mullahan ei ole illaksi totaalisen mitään suunnitelmia Huomenna dyynia joskus 10-14, joten voi ehkä mennä nettipokan pelaamiseksi ja wiskin juomiseksi jossen mitään keksi.
exPertti kirjoitti: käsikauppalääkkeetkin.
"Tilapäiseen vitutukseen. Jos oireet jatkuvat..." :D
Ai käsikaupasta? Mul ei noin hyvää luvata ees reseptillisissä!!!! Mistä muuten tulikin mieleeni... Lääkkeet!!
Tai jos mä vaan tolla karpalolonkerolla....
Ja JennyDaa-aah, ei mkn kiire, kunhan avauduin... plaaah, sori, älä välitä. Mut vastaa ja neuvo kuitenki!!
Lapitii kirjoitti:Ja JennyDaa-aah, ei mkn kiire, kunhan avauduin... plaaah, sori, älä välitä. Mut vastaa ja neuvo kuitenki!!
Sait ensireaktioni. Neuvon yleensä kännissä paremmin, voin seuraavassa nousussa kirjotella mut sinne on niin pitkä aika, että todnäk kaikki on jo hyvin.
Tänää voisi naatiskella skumppaa illalla ja .....
Ei mitään syytä erikseen, mutta ihan sen takia vaan, että on perjantai.
Sitä ennen kuitenkin Itikseen hankkimaan tyttärelle synttärilahja. Ajattelin ostaa lahjakortin johonkin vaatekauppaan. Poikaa muistelen sitten vastaavalla summalla rahaa, hänen tililleen.
Kaksosilla synttärit ensi viikolla ja itsellä Isänpäivä sunnuntaina, joten lahjojen vaihtoa molemminpuolin.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
martza kirjoitti:Sitä ennen kuitenkin Itikseen hankkimaan tyttärelle synttärilahja. Ajattelin ostaa lahjakortin johonkin vaatekauppaan. Poikaa muistelen sitten vastaavalla summalla rahaa, hänen tililleen.
Millä perusteella päädyit siihen, että pojalle rahaa ja tyttärelle lahjakortti? Miksei molemmille lahjakortti tai molemmille rahaa?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
martza kirjoitti:Sitä ennen kuitenkin Itikseen hankkimaan tyttärelle synttärilahja. Ajattelin ostaa lahjakortin johonkin vaatekauppaan. Poikaa muistelen sitten vastaavalla summalla rahaa, hänen tililleen.
Millä perusteella päädyit siihen, että pojalle rahaa ja tyttärelle lahjakortti? Miksei molemmille lahjakortti tai molemmille rahaa?
Poitsu ei halua muuta kuin rahaa. Poitsu ei vaatteista välitä. On tällä hetkellä intissä ja raha on hänelle siten siellä tärkein. Saa sitten syödäkseen munkkeja tarpeekseen. Syö muuten älyttömiä määriä niitä. On ilmoittanut, että 3-5 munkkia menee päivässä. Olen yrittänyt vähän rauhoitella tätä ylen syömistä. Tuo sokerimäärä taitaa olla hirmuinen.
Tyttären toive oli lahjakortti vaatekauppaan.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Sait ensireaktioni. Neuvon yleensä kännissä paremmin, voin seuraavassa nousussa kirjotella
Kitz siitä ja anteeks omani, mä kirjotan kai aina näistä tommost terapiapaskaa ja varsinki kännis, yäk. Mut on aivopesty iik!!
Btw: Ensireaktiohan on just se paras!