Tottakai tiedän, sinne asemalle ei vaan saa mistään puhelinnumeroa ja yleiseen hätänumeroon en viitsisi tämän asian kanssa soitella.nowaysis kirjoitti:Tiedätkö siis, minne asemalle veivät? Ehkä sieltä olet jo kysellytkin mutta kehotanpahan vielä.
Lanka-Lauantai
-
Vesper
- Kitisijä
Re: Lanka-Lauantai
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
nowaysis
- Kitisijä
Poliisi.fi pitäis löytyä kaikkien asemien yhteystiedot. Vasen ylälaita hälytysnumeron alla.
Älä suutu jos katoit jo eikä löytyny
Älä suutu jos katoit jo eikä löytyny
Prepare for the worstest.
-
Nehemiah James
Mä katoin sen Enbusken tänään. Hyvä brokkis. Enbusken brokkikset on alkaneet olla aika hyviä tätä nykyä. Sale hoiti ex-tempore haastattelun vakavasti asiasta hyvin. Muut vain luisteli.
-
Vesper
- Kitisijä
Joo, en mä nyt ihan urpå näissä asioissa ole. Lupakanslian numero on ainoa saatavilla oleva, siihen vastataan arkena 9-16:15. Ja kyllä, kokeilin jo mm. numerotiedusteluakin.nowaysis kirjoitti:Älä suutu jos katoit jo eikä löytyny
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
Nehemiah James
No huh taas!! Tsemppiä siihen suuntaan!! *pus* Mee jonnekin riehuu paskat pois päästä.Vesper kirjoitti:Joo, en mä nyt ihan urpå näissä asioissa ole. Lupakanslian numero on ainoa saatavilla oleva, siihen vastataan arkena 9-16:15. Ja kyllä, kokeilin jo mm. numerotiedusteluakin.nowaysis kirjoitti:Älä suutu jos katoit jo eikä löytyny
-
Niba
- Kitisijä
-
nastamuumio
Ihan uskomatonta, että kello on vasta mitä on, kun on niin saatanan pimeetä ja koko ajan vaan pimenee ja vituttaa.
-
Jenny Daa-aah! ling
Ansaitset synttärisuikkarin, vähintään!Manaaja kirjoitti:Seksi ois ihan jees.
-
tuulenpuiska
omg. Kaikki se kalja eikä krapulan häivääkään (huomenta). Kai se on kun tissuttelee hiljakseen ja vetää rasvaista mättöä siinä sivussa sekä nukkuu pitkään. Uusi kierros? 
-
bliss
Nimenomaan lanka-lauantai, loppuilta menee sujuvasti villasukkaprojektin parissa 
-
Dumis
Joo-o. Dyynin jälkeen vähän siivoilin ja söin. Matsinkin sain kattoa melkein kokonaan yksin kun kaveri kikkaili julkisilla tänne näki 9 vikaa minsaa matsista. Nysse lähti ja mietin että kattoisko sarjoja vai pelaisko pokkaa ja maistais wiskiä.
-
Frederik Krueger
- Kitisijä
Lähtisköhän ulos? Jos tämä tauti(?) on kuolemaksi, pitää mun sentään muutama viedä mukanani.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
Stadinarska
- Kitisijä
Ai ois! Minä aion toimia tänään. Astun kenties uuteen aikaan? Mulla on lämmin! Luulen, että sulla on kylmä!Manaaja kirjoitti:Seksi ois ihan jees.
Hihhii.
Arska der Stadi
Viimeksi muokannut Stadinarska, 07.11.2009 23:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Lapitii
- Kitisijä
Oijoi kuinka ehana perinteinen lavvantaiehtoo. Sauna, oluset, lotot ja vitut.
Viime aikojen megavitutuset taidan sujauttaa PMS:n piikkiin (normisti on vaan yks vihaan maailmaa -päivä), Päädyin tähän ku päiväl tsiikasin BB-Cathyn ja -Kätlinin lähtöjä ja porasin valtoimenaan liikutuksesta. Snadisti normia enempi emotional vissiin, =P
Viime aikojen megavitutuset taidan sujauttaa PMS:n piikkiin (normisti on vaan yks vihaan maailmaa -päivä), Päädyin tähän ku päiväl tsiikasin BB-Cathyn ja -Kätlinin lähtöjä ja porasin valtoimenaan liikutuksesta. Snadisti normia enempi emotional vissiin, =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
Lapitii
- Kitisijä
^ Ja siis alkoholilla ei tietenkäään ole vaikutusta asiaan, suljetaan se vaihtoehto nyt ensimmäisenä pois.
Itse henkiökohtaisestihan en juurikaan käytä alkoholia.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
tuulenpuiska
Ei tietenkään! Muissa on vikaa, ei Lapitiissa!Lapitii kirjoitti:^ Ja siis alkoholilla ei tietenkäään ole vaikutusta asiaan, suljetaan se vaihtoehto nyt ensimmäisenä pois.
-
Manaaja
Onneks sain vähintään neljästiJenny Daa-aah! ling kirjoitti:Ansaitset synttärisuikkarin, vähintään!Manaaja kirjoitti:Seksi ois ihan jees.
Onnee vaan sinnekin.