Fisuperjantai
-
- Kitisijä
Re: Fisuperjantai
Mieleen iski ajatus kupillisesta kahvia ja samantien pamahti stondis päälle. Luuleeko kroppa, että tungen mulkkuani johonkin mokkamasterin aukkoon?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Jesssss! Autoni on korjattu ja noudettavissa! Kuudestoista kerta toden sanoo, vai mitensenytoli.
Latte macchiato tujauksella vaniljasiirappia
Ja kohta kotiin. Täähän on ihan helmi päivä ollut muutenkin kun työkaverin ranskanbulldogit on ollut täällä töissä päivähoidossa![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)

Ja kohta kotiin. Täähän on ihan helmi päivä ollut muutenkin kun työkaverin ranskanbulldogit on ollut täällä töissä päivähoidossa
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Repesin.Bluntly kirjoitti:Mieleen iski ajatus kupillisesta kahvia ja samantien pamahti stondis päälle. Luuleeko kroppa, että tungen mulkkuani johonkin mokkamasterin aukkoon?
Mun pitäs vähän niinku olla jo menossa ja tässä mä vaan jumitan ja juutuubitan ihquja biisejä...
^Mikset sä aikasemmin sanonut et sulla on lohta ja viiniä
Nyt mä kerkesin jo sopia muuta.

-
- Kitisijä
'Mä luulin jo melkein sua ruuan asiantuntijaksi, pastelohta, oliko purkki- vai pakasteherneitä siinä sivussa?Manaaja kirjoitti:Yh, lohi oli kuivaa. Sen siitä saa kun uskoutuu pakasteille.
Pyyhin Netikettiin..