Tai sitten en. Kauneimmassa visiossani olen lenitamainen leidi, joka työskentelee oman konsulttiyrityksen leivissä sarasvuomaisesti ihmisiä innostaen. Tällä täydellä hutulla, johon toki itse 130% uskon, elätän itseni varsin mukavasti. Minulla on avara valkoisella sisustettu kattohuoneistolofti keskikokoisen kaupungin ytimessä, jonka suuren keittiön suuren lieden ääressä kestitsen ystäviäni, joiden kanssa olen saanut viettää mielenkiintoista ja antoisaa elämää jo vuosikymmeniä. En usko olevani naimisissa, korkeintaan trendikkäästi kihloissa, mutta kumppanillani on oma asunto. Minulla on myös aikaa viljellä suurta terassipuutarhaani ja mahdollisuus viettää vapaa-aikaani suurkaupunkien hulinassa sekä saaressa sijaitsevalla kesähuvilallani. Terveyteni on kunnossa, korkeintaan lenkkeilystä jumittavia pohjelihakseni kiristää puolimaratonin jälkeen, mutta sekin hoituu joogalla ja magnesiumilla. Olen onnellinen ja kummilapseni pitävät minua maailman parhaana tätinä, ja vierailevat usein luonani omien perheidensä kanssa.
Jalat maassa, pää pilvissä
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)