Tukeva torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Toimistorotta kirjoitti: Sinne on muuttanut mamumies,
Mä veikkaa kyllä että joku hämiksen frendi on muuttanut sinne dullapuskineen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23568
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toimistorotta kirjoitti: Sinne on muuttanut mamuperhe, joka grillaa talon koiria olohuoneessa nuotiolla
Vääntelin hiukan persumaisemman vastauksen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

EZY8965 HELSINKI SCHEDULED
:paavi:



Jaaha. Mitä sitä söis tänään. Oiskohan kebupäivä..
RP

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

^Tuo hämiksen frendi sai häädön, ettekös nyt muista kun tuossa jokin aika sitten ne kukkaviljelmät ratsattiin. Oli mennyt kastelujärjestelmä rikki, vesivahinko. Asunto oli vuokrattu vain kasvatukseen, joten talonmiehet sen sitten bongas. Ja mä sain katsella seksyjä poliisisetiä.

Tixula voitti, osittain.
masa

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:^^ Cancelled?
:doh:

Scheduled:han siinä lukee.
elco

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti: Voittaja ei saa mitään.
elcopisteetkin on parempi kuin tämä.

En vastaa mitään.
masa

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Niin niin. Siksi ihmettelinkin, kun pohdit että mitähän sitä yksin tässä söisi.
Voi tahvo sua. Mä olen töissä, perhe Englannissa ja ruokis lähestyy. Miten ihmeessä tuosta voi päätellä että lento on peruttu?
masa

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Kirjoitan ensireaktioni palstalle kuten aina, Retu.
No se on kyllä kieltämättä huomattu.
RP

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
RP kirjoitti: Voittaja ei saa mitään.
elcopisteetkin on parempi kuin tämä.

En vastaa mitään.
No kun ei ole mitä tarjota. Kuka nyt pupupisteitäkään haluaisi.

No hitto, älä sitten vastaa!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Yay, keuhkoputkentulehdus is back. Toisen antibioottikuurin antoivat. Nyt on kuumeinen ja kaikinpuolin surkea olo ja 12 h 20 min aikaa kirjoittaa 3-4 liuskan essee kulttuurintutkimuksesta. Vielä en oo aloittanut, mutta muistiinpanoja mulla on vaikka romaania varten. En tajuu, miten voin selvitä tästä.
Toimistorotta

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

swirl kirjoitti:Yay, keuhkoputkentulehdus is back. Toisen antibioottikuurin antoivat. Nyt on kuumeinen ja kaikinpuolin surkea olo ja 12 h 20 min aikaa kirjoittaa 3-4 liuskan essee kulttuurintutkimuksesta. Vielä en oo aloittanut, mutta muistiinpanoja mulla on vaikka romaania varten. En tajuu, miten voin selvitä tästä.
"Kulttuurintutkimus on pääsääntöisesti aika homoa enkä tajua siitä juuri mitään. Kissa söi loput kolme liuskaa.

T. Swirl"
Stinky

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ihanaa, kohta pääsee syömään ja sit joutuu silmälääkäriin.
Vähän jänskättää.
NuoriD

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toimistorotta kirjoitti:
swirl kirjoitti:Yay, keuhkoputkentulehdus is back. Toisen antibioottikuurin antoivat. Nyt on kuumeinen ja kaikinpuolin surkea olo ja 12 h 20 min aikaa kirjoittaa 3-4 liuskan essee kulttuurintutkimuksesta. Vielä en oo aloittanut, mutta muistiinpanoja mulla on vaikka romaania varten. En tajuu, miten voin selvitä tästä.
"Kulttuurintutkimus on pääsääntöisesti aika homoa enkä tajua siitä juuri mitään. Kissa söi loput kolme liuskaa.

T. Swirl"
PKV (Pääasiallisesti keskushermostoon vaikuttavat) -lääkkeiden resepteille käy yleensä jokin näistä:

-Koira söi
-Meni pesukoneeseen
-Katosi muuten vaan
-Laukku varastettiin
-Jäi mökille/kaupunkiin/Ruotsiin

Valitse jokin näistä
Toimistorotta

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:PKV (Pääasiallisesti keskushermostoon vaikuttavat) -lääkkeiden resepteille käy yleensä jokin näistä:

-Koira söi
-Meni pesukoneeseen
-Katosi muuten vaan
-Laukku varastettiin
-Jäi mökille/kaupunkiin/Ruotsiin

Valitse jokin näistä
Kummallista, että juuri noille resepteillä käy juuri noin. Taitavat olla sukua kuulakärkikynille ja sateenvarjoille, katoavat mystisesti olemattomiin. Hukkaajat lienevät usein sellaisesta vähän epäsiistimmästä päästä.
NuoriD

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toimistorotta kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:PKV (Pääasiallisesti keskushermostoon vaikuttavat) -lääkkeiden resepteille käy yleensä jokin näistä:

-Koira söi
-Meni pesukoneeseen
-Katosi muuten vaan
-Laukku varastettiin
-Jäi mökille/kaupunkiin/Ruotsiin

Valitse jokin näistä
Kummallista, että juuri noille resepteillä käy juuri noin.
Se on mystistä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18776
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:Voiko päivä enää ihanammin alkaa!
No eipä juurikaan. Unohdin reppuni paikallisjunaan ja asiakas kuumottaa kekäleenä paketin perään, jota vasta kootaan purkalla ja laastarilla etelässä.
Sulla on tosi hauskaa töissä! Viimeksi kun unohdin jotain paikallisjunaan, olin juonut viisi litraa boolia.
Virolaiset on kovia poikia tekemään töitä mutta taitaa riippua töistä.
Virolaiset puhuu poroista taasen ja niin edelleen..
Yleensä virolaisten lehtien kestojulkkis on joku suomalainen mies joka on ryöstetty, hakattu ja housut kintuissa keskellä liikenteenjakajaa ja yrittää ostaa jotain epämääräistä, naisia tai tupakkaa ohikulkijoilta..


btw. Toimistorotan kasvojen hionta on tainnut mennä kuin sormi sian perseeseen..

Itse en kyllä Virossa vetäisi peltejä kiinni, korkeintaan jossain "sivistyneessä" paikassa kuten Helsinki tai Berliini, toisaalta ei voi enää sitäkään, koska "lokit" ovat ruvenneet yöpymään Kauppatorilla ja Hakaniemessä lainasähkön avulla.. Nämä muuttolokit jotka nykyään muuttaa keväisin eteläisen Itä-Euroopan ruohoaavikoilta talvehdittuaan..
Luulen ettei heidän karkoittamisekseen merenrantaterasseilta riitä kalastussiimojen vetely ilmaan eikä klassisen musiikin soitto kuten huumeongelmaisiin tai nuorisoon. Lisäksi nuo lokit eivät osaa käyttää edes vesivessaa jota Kolera-altaaksi kutsutaan. Olen luullut että lokkien irtolaisuudeta on säädetty laissa jo 1800-luvulla toivottavasti lakia ei ole korjattu myöhemmin, tai sitten lain tulkinta on muuttunut?
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sitten uutta autoa katsastelemaan. Soronoo.
Dumis

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hmm.. meikällä on kutsu 100 hengen pippaloihin, joka on mallia avec. Mutta ei aveccia öle. Pyytäköhän ihmiset toisiaan tollein pileisiin vai tehdäänkö niin vain leffassa.
masa

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumis kirjoitti:Pyytäköhän ihmiset toisiaan tollein pileisiin vai tehdäänkö niin vain leffassa.
Älä pyydä sit ketään bestistä aveciksi. Et pääse skoraan jos paikalla onkin joku daami ilman avecia.

Been there, done that.
Toimistorotta

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Dumis kirjoitti:Hmm.. meikällä on kutsu 100 hengen pippaloihin, joka on mallia avec. Mutta ei aveccia öle. Pyytäköhän ihmiset toisiaan tollein pileisiin vai tehdäänkö niin vain leffassa.
Kyllä aika monet pyytää. Häihin en kyllä lähtis juhlaparille vierasta aveccia lähtisi raahaamaan.
bliss

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Dumis kirjoitti:Hmm.. meikällä on kutsu 100 hengen pippaloihin, joka on mallia avec. Mutta ei aveccia öle. Pyytäköhän ihmiset toisiaan tollein pileisiin vai tehdäänkö niin vain leffassa.
Parhaat juhlat joissa olen ikinä ollut, olivat juurikin tuollaiset: pyydettiin aveciksi Vanajanlinnan itsenäisyyspäiväjuhliin.
Dumis

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hmm.. kyseessä on 5 kaverin 3-kymppisbileet ja epäilen että tunnen ainakin pari muuta juhlakalua sen mut pyytäneen lisäksi, eli paikalla olevista tunnen varmasti vähintään 20%. Epäilen että yks parhaista kavereistani tulee paikalle, joten "bestistä" ei tartte ottaa avecicksi. Mietin vaan että pyytäiskö jotain potentiaalista daamia messiin, mutta toisaalta sit olis pakko olla sen kanssa vain... Eikä semmoistakaan ole nyt oikein tiedossa, joten ehkä meen vaan ilman ja katon mitä paikan päältä löytyy.
masa

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumis kirjoitti: mutta toisaalta sit olis pakko olla sen kanssa vain...
Juuri näin. Tuo seikka pilaa juhlat sinun osaltasi. Jos et sitten ole LööööV aveciisi.
Toimistorotta

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Melkoinen aikaansaava tuo ranskan maajoukkueen turma, Zahia Dehar. Kohta on puolet maajoukkuepallisteista pulassa kun ei ole pallit pysynyt kurissa ja kaverille kierrätetty kans. Tosin veikkaan että Ranskassa ei yksikään tuomari laita maajoukkuepallistille ehdotonta sokerileipurin kakkua.
Toimistorotta

Re: Tukeva torstai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

exPertti kirjoitti:On tuo ainakin paremman näköinen kuin tämä avatartätisi.
J-TUK on ilmiö. Toi on vaan joku tusinatisulunttu. Panisitko?