Aaah.. en usko että siirtyy tuonpuoleiseen ihan heti, ensin pidetään pehmustetussa asutuksessa jonkin aikaa... Suomen metodeilla pääsee avohoitoon Kampin keskuksen pihalle n. 4h kuluttua.
Mä oon ennustanut Nykäsen pikaista kuolemaa 20 vuotta!exsu kirjoitti:M
Tosin samaa povailin myös herra Nykäsen kohdalla.
En usko. Tämä on aika mones kerta, kun Nykänen on raitistunut.AngryBird kirjoitti:.
Toivottavasti muuten Nykäsen muutos on lopullinen
En mäkään, mutta toivon.Dave kirjoitti:En usko. Tämä on aika mones kerta, kun Nykänen on raitistunut.AngryBird kirjoitti:.
Mä uskon, niin kauan kun nykyinen nainen kulkee mukana. Siinä missä masa oli myrkkyä merville, oli mervi yhtä lailla myrkkyä sille.Dave kirjoitti:En usko. Tämä on aika mones kerta, kun Nykänen on raitistunut.AngryBird kirjoitti:.
Sehän on jo, eikä toi taida olla ees ainoa kerta kun on pärähdellyt päässä ja äänet jutelleet.Dave kirjoitti:Tuksun onni olisi, jos pimahtaisi oikein HC-uskoon ja ryhtyisi Jeesuksen morsiameksi..
Älä kysy, mitä maasi voi tehdä sinun eteesi, vaan mitä sinä voit tehdä maasi eteen.Mayah kirjoitti:Mutta kuka pelastaisi Keskisen Vesan?
Rakkaus muutti minut-tyyppinen lausunto on pelottavan hauras ja asiaintila häilyvä. Vielä kun lisää raittiuspuheet niin avot!Dave kirjoitti:En usko. Tämä on aika mones kerta, kun Nykänen on raitistunut.AngryBird kirjoitti:.
Onks siellä niin tylsää, että pitää roikkua Kitinässä keskustelemassa Nykäsestä?Ylermi Ylihankala kirjoitti:Terkut Bremenistä!
Kolmas päivä toden sanoi. Huikea tunne lukea kotimaasta kielellä jota ymmärtää. En ole muuten lukenut päivääkään saksaa koskaan, sen kyllä huomaaswirl kirjoitti:Onks siellä niin tylsää, että pitää roikkua Kitinässä keskustelemassa Nykäsestä?
Kuolaa ihanan miehen takia?swirl kirjoitti:^^Onko tolla Tuksulla mällit naamalla vai mitä helevettiä?!!