BB 2011

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Manaaja

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lapitii kirjoitti:Ai Manalakaan ei malta mennä nukkumaan jännän rankun ääreltä.
Eiks tää ollu 24/7? Lopetan vasta kun visasta loppuu kate eikä eteisestä mahdu enää tyhjien pitsalaatikoiden läpi noutamaan ulko-ovelta täysinäisiä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mulla ei onneksi ole vielä mitään hätää.

Kuva
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Laitoin tän jo yöllä mutta dellasin ku tuntu liian ilkeeltä: ^ Yhdistä ikä oikeaan vartaloon: 23, 24, 30 ja 34 v.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tää tän vuoden BB on ihan loisto. Selkeesti viime kauden palaute tylsästä paskasta on otettu huomioon, nyt kun taloon laitettiin neljä uutta kokelaseukkoa kilpailemaan muista kilpailijoista eristetyn Beniksen huamiosta, ja kun kolmen päivän jälkeen vain yksi näistä kokelaseukoista otetaan sitten jatkoon - Beniksen valitsemana tietenkin.

Ei ole nimittäin vähään aikaan tullut nähtyä noin pillutyrkkyä kanaa kuin mitä toi Netta on, vaikkei Benis ole millään tavalla siitä kiinnostunut. Mutta kun Benis on niin ihana kikkelillään ajatteleva koira, joka menee minne vaan, missä vaan, kunhan saa vähän viinaa ja naisellista huamioo. Loistopaskaviihdettä!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Rintaa, reittä ja revää
"Suomalaista naiskauneutta parhaimmillaan."

njoo. Siis ihan normaalin näköisiä naisia (silikoneja lukuunottamatta), mutta kuvateksti menee liikaa wattuilun puolelle.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Yhh, must ei oo ihan normia että himpun päälle parikymppiset mimmit on tollasii selluliittipalloja. Tai jos on, niin aika karseeta.

Yltsin kanssa samaa mieltä, että kausi on tosiaankin hyvä. Toi Benkun (yöööh mikä limanuljaska) homma ei juur kiinnosta, mutta noin muuten menee ihan putkeen - hyvät asukasvalinnat, hyvät tehtävät jne. Tätä ulkomajoitusta jo odottelinkin, helmee. Rankuissa vähän mielikuvituksettomuutta ja ylipäätäänkin niitä sais tulla enemmän, esim. jatkuvasta tuotannosta puhumisesta.
Mut joo, jo useamman mustan paskan kauden jälkeen, odotukset ei ollut korkella mutta todella positiivisesti yllätti.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lapitii kirjoitti:Yltsin kanssa samaa mieltä
Aloit sitte vittuilee vai?
Toi Benkun (yöööh mikä limanuljaska)
"Mä oon niin kauheen kiltti. Siis mä oon tosi mukava ja kiltti. Mä niinku hymyilen aina ja oon sillee pirtee ja ihana."

"- Mikä on sun huonoin luonteenpiirre?"

"Se et mä en osaa suuttuu. Oon niin kauheen kiltti ja ihana kaikkia kohtaan aina."
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Manaaja kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Yltsin kanssa samaa mieltä
Aloit sitte vittuilee vai?
Hupsista! =D No mut mitäs kuulostat ihan Yltsiltä hei!

Ulkomajotukselle osu vähän turhan lämpöset kelit, mut onneks sentään pieni myrskynpoikanen.
Lapitii kirjoitti:Rankuissa vähän mielikuvituksettomuutta ja ylipäätäänkin niitä sais tulla enemmän, esim. jatkuvasta tuotannosta puhumisesta.
Tsa-daa: 15.9. 00.01 'Salar tuli pk-huoneesta. Nyt ei enää saa puhua mistään tuotannon asioista, "Seuraavasta tulee oikeesti tosi paha rangaistus."' [BBPlaza]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kyllähän BB:ssä keskimäärin löytyy aina melkosen hyvää runkoo, että ei sieltä varmaan siinä mielessä kannata itsetunnon kohotusta lähteä etsimään. Totaalisen hottista tätiä on tuossakin kuvassa. Nää nuoret siiderimäkkäriplösöt kyl vähän ihmetyttää [ällöttää], enkä nyt siis puhu pelkästään BB:stä.

Joo ei tän häädön ny näin pitäny mennä. Oskar oli kaikesta limaisuudestaan huolimatta asukkaana hyvä, Terhi sen sijaan ainoa jonka (rääkymisen) takia joutuu vaihtamaan kameraa. Brrb. Ehottomasti ois joutanu ekana ulos, mut noo ens viikol sit. Annika on kans totaalisen ärsyttävä feikkihörö, yäk. Muista ei niin väliä, vaikka eipä noilla tapeteilla tuolla mitään tee. Sebu on ehdoton ykkössuosikki ja Janicakin ihqttaa. <3
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4304
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ajoin tänään melko läheltä BB-talon ohi. Oon siis itekin melkein julkkis.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Nyt en voinut olla nauramatta :D
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2011 ... 0_bb.shtml

Ehkä ainoa kohta koko BB:n historiasta jonka olisin halunnut nähdä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumiz kirjoitti:Nyt en voinut olla nauramatta :D
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2011 ... 0_bb.shtml

Ehkä ainoa kohta koko BB:n historiasta jonka olisin halunnut nähdä.
"Salar raivostui pierusta - BB-talossa pelättiin väkivaltaa
Torstai 22.9.2011 klo 01.54 (päivitetty klo 09.24)

Pierusta alkanut tilanne muodostui uhkaavaksi Big Brother -talossa."



:lollero:

Nauroin ääneen nähdessäni otsikon.

Varmasti jokainen nuori journalistiopiskelija haaveilee, että pääsee käyttämään neljännen valtiomahdin valtaa, ja kirjoittamaan tällaisia otsikoita.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

"Senkin sika, sä pierasit mun naamalle. Mä kaadan sut maahan!!!1"

:lollero:
Ruokalan kalapuikko Pena
RP

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä en ole vieläkään päässyt seuraamaan tätä BB:tä juuri laisinkaan, mutta Salarin suosio talon naisten keskuudessa on puhdas mysteeri minulle. Ei pysty käsittämään. Nyt on ilmeisesti Veerakin kallistettu, Suvin vielä ymmärtäisin, mutta että Veeran lookilla siunattu nainen. Oh hoh.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja So Hard »

RP kirjoitti:Mä en ole vieläkään päässyt seuraamaan tätä BB:tä juuri laisinkaan, mutta Salarin suosio talon naisten keskuudessa on puhdas mysteeri minulle. Ei pysty käsittämään. Nyt on ilmeisesti Veerakin kallistettu, Suvin vielä ymmärtäisin, mutta että Veeran lookilla siunattu nainen. Oh hoh.
Kysynnän ja tarjonna laki. Talon ulkopuolella näin ei tapahtuisi, mutta miestarjonta ei vasta reaalimaailmaa. Tarjolla olevat vapaat vaihtoehdot o(li)vat pieni, hinkuyskäiseltä kuulostava kiukkuinen semikaljukekkuli Turkista, läskiä orankia muistuttava äidin kanssa asuva aikamiespoika sekä puolimetrinen klyyvari ja sen takaa löytyvä uskovainen rasvatukka. Eihän siinä paljon kilpailuasetelmaa ole. Kylän kukot Mikael ja Ben ottivat blondit päältä, kaljamahainen kakstoistavuotias uhmaikämamu jäi lopuille sitten kukoksi tunkiolle.
Universaali disclaimer.
RP

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

So Hard kirjoitti:
RP kirjoitti:Mä en ole vieläkään päässyt seuraamaan tätä BB:tä juuri laisinkaan, mutta Salarin suosio talon naisten keskuudessa on puhdas mysteeri minulle. Ei pysty käsittämään. Nyt on ilmeisesti Veerakin kallistettu, Suvin vielä ymmärtäisin, mutta että Veeran lookilla siunattu nainen. Oh hoh.
Kysynnän ja tarjonna laki. Talon ulkopuolella näin ei tapahtuisi, mutta miestarjonta ei vasta reaalimaailmaa. Tarjolla olevat vapaat vaihtoehdot o(li)vat pieni, hinkuyskäiseltä kuulostava kiukkuinen semikaljukekkuli Turkista, läskiä orankia muistuttava äidin kanssa asuva aikamiespoika sekä puolimetrinen klyyvari ja sen takaa löytyvä uskovainen rasvatukka. Eihän siinä paljon kilpailuasetelmaa ole. Kylän kukot Mikael ja Ben ottivat blondit päältä, kaljamahainen kakstoistavuotias uhmaikämamu jäi lopuille sitten kukoksi tunkiolle.
Kun noin kauniisti muotoilet niin pakko yhtyä ryhtyä. Tavallaan harmi että Mikael pariutui, talon korkein markkina-arvo. Beniin voisi huonona päivänä haksahtaa, on se sen verran neiti ettei hyvänä päivänä kykenisi, mutta että facepalmata itsensä Salarin kanssa. Joitain asioita en vaan pysty käsittämään, perusteluista huolimatta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti: Joitain asioita en vaan pysty käsittämään, perusteluista huolimatta.
Yhdyn. Ja jos olis edes komea, paskakin luonne kävis. Tai toisinkin päin. Mutta kun jätkä on kokonaisuutena pelkkää oksetusta, en vaan tajua.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Huoio Kitysinkut! Tamerilla on deitti-ilmo maikkarissa: kämpästä saa plussaa!

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/telev ... man-naista

Kaikille, jotka haluavat 40-vuotiaalta näyttävän 26-vuotiaan.

Kuva
RP

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Salar on vastenmielinen mies, korjaan poika. Mä olen lopen kyllästynyt kuuntelemaan miten se puhuu Veeralle, ja Veera on mitä ilmeisemmin heikko ja peliin sopiva naisihminen ja ottaa vastaan kaiken sen paskan mitä herra suo tarjota (sänkytaitojensa mollaaminen muka huumorilla, ulkonäön mollaaminen ja mitä muuta näitä löytyykään, kunnon repertuaari).

Salar on kyllä niin klassinen esimerkki miehestä, joka deittailee huomattavasti oman markkina-arvonsa yläpuolella olevaa daamia, käyttää mitä oksettavampaa taktiikkaa eli henkistä väkivaltaa jotta saa toisen alistumaan, tuntemaan itsensä alempi arvoiseksi ja kelpaamattomaksi muille. Naiseksi joka ei muuta ansaitse kuin Salarin.

Jos tuo on jonkun mielestä viihdettä ja fanittamisen arvoista niin ehkä en sittenkään ole ihan hukassa "sosiaalisen omatuntoni kanssa".

Yök.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

RP kirjoitti:Naiseksi joka ei muuta ansaitse kuin Salarin.
Ei se itse asiassa kyllä ansaitsekaan.

Mutta kuka ois uskonu että live-elämän Cartman löytyy Suomen Turkkussest. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti:Kunnon kahtiajako vallitsee talossa.
Joo ja muutenkin paljon aggrea ilmassa.
Kyllähän toki juonittelun salliminenkin jotain vaikuttaa, mut imo tänä vuonna on valittu selkeesti vittumaisempaa porukkaa kun aiemmin.

Edelleen kuitenkin tosi hyvä kausi. Tosin kohta taitaa olla taas käsillä se vaihe etten pysty seuraan, koska suhteessa porukan kokoon ällöjä on niin paljon ettei niitä pääse pakoon kameroiden vaihtelullakaan.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Minnan raahaaminen taloon oli tuottajilta paha moka. Talutettava ja todella mitäänsanomaton tyyppi varmasti haittasi asukkaitakin usein. Eihän ne juuri kehtaa sitä toisilleen myöntää, sanansaattaja siinä ammuttaisi. Mutta vääjäämättä riippakivihän tuo oli. Sitten tuo häätöhaastis...yhtä yybervaivaantunutta lässytystä. Siis aivan eri kohtelu kuin muilla. Ei voi kuin kysyä, miksi?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Beniin voisi huonona päivänä haksahtaa
Jos tuosta Salarista voisi enää huonompaa korttia pelata, niin tämä on se. Oksettavampaa selkärangatonta pelaavaa ja manipuloivaa narsistista kusimatoa saa hakea. Kaveri kertoo muille ylpeästi naureskellen miten on kussut nukkuvan pultsarin naamalle ja ihmettelee kun reaktiona muilta ei tulekaan yhtyvää naurua.

Ja mitä pitää olla päässä vialla että vittu tatuoittaa kaunokirjaimilla oman nimensä koko selkänsä levyiseksi?

Hyivittu, hyivittu, hyivittu. Salar on sentään avoimesti kusipää. Benistä taas tulee niin kieroja, tunnekylmiä, itserakkaita ja teennäisvastenmielisiä viboja että nousee viimeisetkin selkäkarvat pystyyn.

Ja eilen kun Sebastian kysyi jengiltä että kuka teistä uskoo pääsevänsä taivaaseen helvetin sijaan jos nyt kuolisitte, niin ei ole vaikea arvata kuka oli taas jengin ainoana varma valinnastaan. Kaverihan on varma myös siitä että se on valittu suoraan sinne finaaliin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: BB 2011

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rectal recoil.
Pyyhin Netikettiin..