Alhaista! Hyvää keikkaa vaan, soitan sinne pommiuhkauksen pari minuuttia ennen keikan alkua.1108 kirjoitti:Revin sun Satyriconin lippus juuri. Ala itkeä.Sudenhenki kirjoitti:...
Bongaa "Kityläinen" !
Re: Bongaa "Kityläinen" !
Oliko se Huima, joka tänään iltapäivällä hölkkäsi ilman paitaa pitkin Töölönlahden rantaa?
Jos sen keho oli valeltu oliiviöljyyn, niin siinä tapauksessa se oli Huima.Aito_Johanna kirjoitti:Oliko se Huima, joka tänään iltapäivällä hölkkäsi ilman paitaa pitkin Töölönlahden rantaa?
safi kirjoitti:Hyi helvetti. Luulin teidän laskeneen leikkiä, kun jo aikasemmin luin jostain teidän pitävän lampaita sisällä ja vielä makuuhuoneessa. Mitä ihmettä teidän päässänne oikein liikkuu ja miksi niitä elukoita ei voi pitää siellä missä pidätte muitakin karvaisia kavereitanne? Seinähulluja olette molemmat..ei voi muuta sanoa.prosessi kirjoitti: Onneksi pian bääbäät voi siirtää ulos, voi taas makkarinkin siivota ihmisasumuksen näköiseksi.

Vai menin minä taas henkilökohtaisuuksiin *reps*. Miten ihmeessä se voi aina olla noin helppoa, kun en kuitenkaan edes tunne sinua.Durasel kirjoitti:
Kyllä juon alkoholia, kiitos huomautuksesta ja henkilökohtaisuuksiin käymisestä. Omasta puolestani totean sulle että ulosta jo se RAUTAKANKI ja väännä sitä ahdasmielisyys-venttiiliäsi edes vähän auki.
Itseasiassa kun tuli kerran puheeksi taidan niellä vielä toisen rautakangen ja kiristää entisestään ahdasmielisyys-venttiiliäni. On tämä ajoittain aika helvetin viihdyttävää.
Kerro sitten kun olet huomannut senkin, että liika salilla huhkiminen kuluttaa turhan paljon energiaa, jota tarvittaisiin aivojen käyttöön. Minä voin lohduttaa ja kertoa, että ilman aivojakin kyllä tulee yllättävän hyvin toimeen.safi kirjoitti:Itseasiassa kun tuli kerran puheeksi taidan niellä vielä toisen rautakangen ja kiristää entisestään ahdasmielisyys-venttiiliäni. On tämä ajoittain aika helvetin viihdyttävää.

Vai että ihan kaikille eh heh? Tämä saattaa tulla sinulle suurena yllätyksenä, mutta täältä löytyy henkilöitä, joiden juttuja luen mielelläni ja voin sanoa jopa pitäväni heistä. Osan olen tavannut naamatusten ja osaa en. Poikkeuksetta he ovat kuitenkin tyyppejä, jotka tietävät mitä elämältään haluavat, eivätkä paru suureen ääneen jokaista pientä elämän järjestämää vastoinkäymistä. Sinä et kuulu heihin. Sinä olet tyyppi, jonka jutut voi samantein hypätä yli menettämättä mitään tähdellistä. Viestimääräsi kertoo sinusta jo kaiken oleellisen.Elukka kirjoitti: No, onneksi sinä täysjärkisyyden airut olet täällä kertomassa kaikille kuinka paljon tyhmempiä, hullumpia tai muuten huonompia he sinuun verrattuna ovatkaan.
Olet harvinaisen oikeassa. Pysy vaan 1108 siellä tontun kainalossa. Suoraan sanoen te olette kuin luodut toisillenne.Sudenhenki kirjoitti: Ei se sua kelpuuta.
Paidan kiskominen oli ihan kiihottavaa, joo...safi kirjoitti:Osan olen tavannut naamatusten ja osaa en.

No niinhän sitä voisi äkkiseltään luulla. Suosittelen kuitenkin ensin kokeilemaan miltä itsestään ja terveydestään huolehtiminen tuntuu. Saattaisit jopa yllättyä miten paljon lisäenergiaa ja hyvänolontunnetta liikunnasta saakaan. Saattaisi sinultakin jäädä muutama masennuksen hoitoon tarkoitettu pilleri syömättä, kun muuttaisit hiukan elintapojasi.prosessi kirjoitti:
Kerro sitten kun olet huomannut senkin, että liika salilla huhkiminen kuluttaa turhan paljon energiaa, jota tarvittaisiin aivojen käyttöön.
Nyt täytyy taas kiirehtiä salille..
Älä nyt ole tuollainen! Anna nyt, mielesi tekee kumminkin. Jooko?safi kirjoitti:Olet harvinaisen oikeassa. Pysy vaan 1108 siellä tontun kainalossa. Suoraan sanoen te olette kuin luodut toisillenne.
Nooh, kannattaa olla varuillaan. Tiedä sitten kuka nussii ketäkin, jos tilanne laukeaa lisääntymiskamppailuksi1108 kirjoitti:Älä nyt ole tuollainen! Anna nyt, mielesi tekee kumminkin. Jooko?safi kirjoitti:Olet harvinaisen oikeassa. Pysy vaan 1108 siellä tontun kainalossa. Suoraan sanoen te olette kuin luodut toisillenne.
Ooh!safi kirjoitti:Olet harvinaisen oikeassa. Pysy vaan 1108 siellä tontun kainalossa. Suoraan sanoen te olette kuin luodut toisillenne.Sudenhenki kirjoitti: Ei se sua kelpuuta.

-
- Kitisijä
No miten luulit niitä lampaita laskettavan, jos uni ei tule?safi kirjoitti:Hyi helvetti. Luulin teidän laskeneen leikkiä, kun jo aikasemmin luin jostain teidän pitävän lampaita sisällä ja vielä makuuhuoneessa.prosessi kirjoitti: Onneksi pian bääbäät voi siirtää ulos, voi taas makkarinkin siivota ihmisasumuksen näköiseksi.
Nyt penikseni on fantastinen!
Prossu nyt vaan sattuu heittelemään 20 ja 40 kilon rehusäkkejä vaivatta, ja luultavasti heittelisi sinuakin aika vaivatta. Jos harrastusmaatilalla ei saa oheistuotteena liikuntaa niin en tiedä missä saisi.safi kirjoitti:Saattaisit jopa yllättyä miten paljon lisäenergiaa ja hyvänolontunnetta liikunnasta saakaan. Saattaisi sinultakin jäädä muutama masennuksen hoitoon tarkoitettu pilleri syömättä, kun muuttaisit hiukan elintapojasi.
No hei kamoon, safi nyt vaan haluaa päteä upealla, täydellisellä kropallaan (kun ei muutakaan ole) joten annetaan likan päteä.AarneAnkka kirjoitti: Prossu nyt vaan sattuu heittelemään 20 ja 40 kilon rehusäkkejä vaivatta, ja luultavasti heittelisi sinuakin aika vaivatta. Jos harrastusmaatilalla ei saa oheistuotteena liikuntaa niin en tiedä missä saisi.
Mistä me tiedämme, ettei raasu käperry iltaisin ypöyksin kylmään sänkyynsä itkemään, kun tajuaa, ettei se upea kroppa sitä onnea tuokaan?
Ja ketjun oikeaan aiheeseen: bongasin tänään itseni peilistä, mutta en runkannut.
Aina vaan paranee. Ihanko tosissaan sinä Aarne muruseni tulet kertomaan minulle maatilan arjesta ja pidät sitä oikein hyötyliikuntana. Nyt työnsit kyllä kätesi paskaan ja vielä oikein harrastusmaatila. Ei jumakekka *ulvoo naurusta*AarneAnkka kirjoitti: Prossu nyt vaan sattuu heittelemään 20 ja 40 kilon rehusäkkejä vaivatta, ja luultavasti heittelisi sinuakin aika vaivatta. Jos harrastusmaatilalla ei saa oheistuotteena liikuntaa niin en tiedä missä saisi.
Olette te oikeastaan aika hauskoja. Tänne voi heitellä ihan mitä tahansa ja se menee ihan täydestä ainakin tyhmimpiin. Olisko Ninni sinunkin parempi, vain jättää juttuni lukematta..pääsisit paljon vähemmällä miettimisellä.ninnithequeen kirjoitti: Ja ketjun oikeaan aiheeseen: bongasin tänään itseni peilistä, mutta en runkannut.
Kuule ihan hymyssä suin luen sun juttujasi.safi kirjoitti:Olette te oikeastaan aika hauskoja. Tänne voi heitellä ihan mitä tahansa ja se menee ihan täydestä ainakin tyhmimpiin. Olisko Ninni sinunkin parempi, vain jättää juttuni lukematta..pääsisit paljon vähemmällä miettimisellä.ninnithequeen kirjoitti: Ja ketjun oikeaan aiheeseen: bongasin tänään itseni peilistä, mutta en runkannut.
Sinun sitruuna-aivojesi pohdittavaksi jää, hymyilenkö naurettavuuttasi vai säälittävyyttäsi.
Jos toisten ulkomuodon haukkuminen on sinusta huumoria, et voi olla kovin täysjärkinen.
Käsittääkseni paikoillaan olevan ihmisen päässä kiertää suurempi määrä verta tai ainakin paikaltaan liikkeelle haikailevan päässä. Liiallisuudessaan aiheutuu tuskaa ja varmasti paljon ajatuksia herättää tuo vilkastunut aivotoiminta.hyötyliikuntana.
Ja myös useimmiten aamuyön tunneilla paljon liikuttuani ja väsyneenä olen yllättävän hyvävointinen.

Liikunta aiheuttaa hyvää oloa ja keskittyminen asioihin helpottaa kaikenlaista oman itsensä mietiskelyä tai häpemistä, jota tulee tehtyä paljon paikoillaan istumalla.
Just joo. Mitä tahansa minä olen tänne kirjoittanut, niin toisen ulkomuotoa minä en ole KOSKAAN arvostellut. Olen pitänyt siitä vielä erityisen tarkasti huolta, koska se olisi aivan liian helppo ja henk.koht tapa vittuilla sellaiselle tyypille josta ei pidä. Kerran meinasin ylittää rajan, kun kysäisin elukalta? tapaileeko hän ylipainoista eukoa.. Silloinkaan en kohdistanut sitä keneekään tiettyyn henkilöön, joten se siitä. Myönsin jopa menneeni liian pitkälle.ninnithequeen kirjoitti: Jos toisten ulkomuodon haukkuminen on sinusta huumoria, et voi olla kovin täysjärkinen.
Ala eukko kaivella niitä kohtia, jossa olen hyökännyt ivailemalla suoraan toisen ulkomuotoa. Helvetti, jos sinä teet rivien välistä omia päätelmiäsi asioista, niin syytön minä siihen olen!
Kas kun juuri tämä tuli mieleeni. Myöntämistäsi en ole huomannut, joten anteeksi siitä. Mutta jos kehotat samaista henkilöä "kokeilemaan pitämään huolta itsestään ja harrastamaan liikuntaa" niin vähän kalskahti korvaan, tai tässä tapauksessa silmiin. Ko. henkilö on myös hyvin avoimesti kertonut ongelmistaan täällä, ja minusta kukaan ei ole oikeutettu vähättelemään hänen elämäntyyliään tai sairauksiaan. Sinä kun teet sen vielä niin helvetin rumasti. Ei voi kuin ihmetellä.safi kirjoitti:Kerran meinasin ylittää rajan, kun kysäisin elukalta? tapaileeko hän ylipainoista eukoa.. Silloinkaan en kohdistanut sitä keneekään tiettyyn henkilöön, joten se siitä. Myönsin jopa menneeni liian pitkälle.
Lopettakaas rotkot se kinaaminen ja kattokaa maikarin leffaa ny, mutta runkata ei sit saa!
Se on kyl aika håttis tsiksi siin leffas, saax ihan vähä runksiipunksii?Katto Kassinen kirjoitti:Lopettakaas rotkot se kinaaminen ja kattokaa maikarin leffaa ny, mutta runkata ei sit saa!