Tapion miitti 17.6.2006

Info tulevista miiteistä
millivanilli

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jääpi dumikselta nämä kinkerit väliin. Haluaako joku lähettää toipilaalle terkkuja?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

millivanilli kirjoitti:Jääpi dumikselta nämä kinkerit väliin. Haluaako joku lähettää toipilaalle terkkuja?
Mitämitämitä on tapahtunut?????? :shock:
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ninnithequeen kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Jääpi dumikselta nämä kinkerit väliin. Haluaako joku lähettää toipilaalle terkkuja?
Ei se mitään vakavaa ole enää. Mä voin huomenna raportoida enemmän herran voinnista, tänään en valitettavasti taida ehtiä.

EDIT: siis ehdi käydä moikkaamassa dumista..
Viimeksi muokannut millivanilli, 15.06.2006 12:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

millivanilli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Ei se mitään vakavaa ole enää. Mä voin huomenna raportoida enemmän herran voinnista, tänään en valitettavasti taida ehtiä.
No, mut jokatapauksessa aivan sairaasti Dumikselle terveisiä. Koettaa parantua pian.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumis, Toivottavasti työperäinen ja korvaukset alkaa juosta..
Ettei taas olis kuitenkin itsehankittua, urheilu on..

dumari oli hyvä lipunkantaja, kukahan viittis tulla yhtä aikasen kuin dumis viimeksi..
Ois auto heitalahdentorille parkkeerata, sit tarvis jonkun vahtii kanmoi välillä..
Ellen sitten pysäköi nurtsille ja viritä matkailukatosta päälle..
Aploodeja..toisaalta

Sit ois kivaa et joku tois hiiliä paikalle tullessaan, ei maksa paljoa, niitä kuluu sellanen kolme säkkii pitkän päivän mittaan..
Mulla on grillusarseanaalia *Hagfors vehkeet ok, ja pihit..
Taitaa olla aika ilmoittautua Atrian rillikisoihin..
Pyyhin Netikettiin..
Saz
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Saz »

Herra Manala kirjoitti:
Saz kirjoitti:Mä peruin oman miittini tällä kertaa. "Deittini" on estynyt.
Älä nyt viitsi! Tule sitten ilman deittiä. Kitymiitit tuntuvat jostain syystä aiheuttavan hirveitä ennakkopelotuksia. Ihan hyvin sinne uskaltaa tulla yksinkin. Itsekin olen tullut!

Sitäpaitsi kyllä se naatzukin uskaltaa kun sitä ensin vähän potkasee.
Na on valitettavasti pitkällä sairaslomalla. :/
Ja itsekin lähden mieluummin mökkeilemään varsinkin kun helleviikonloppu tulossa. Mutta kyllä mä itseni joskus johonkin miittiin varmasti kutsun. Vaikkapa sitten tuollaiseen pienempään, jos joskus "oikeat" ihmiset ovat kokoontumassa.
Mylwin
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Saz kirjoitti:jos joskus "oikeat" ihmiset ovat kokoontumassa.
Ei täällä ole oikeita ihmisiä. Usko minuu, oon tavannut suurimman osan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
JoeB
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Mylwin kirjoitti: Ei täällä ole oikeita ihmisiä. Usko minuu, oon tavannut suurimman osan.
Mistas sitten tietaa oikean ihmisen :)

Ja vahan topikkiinkin, voipi olla etta ainakin joksikin aikaa tulee tultua puolen paivan tienoilla, toinen happeninki alkaa vasta lahempana iltaa joten kylla tuossa muutaman hetken ehtii katsella maisemia.
Mylwin
Kitisijä

JoeB kirjoitti: Mistas sitten tietaa oikean ihmisen :)
Aivoverenkierron toiminnasta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Jaahas, kyllä se nyt näyttäisi siltä että ainakin taloudellinen tilanteeni sallisi pienen miittausreissun... Pitäisköhän? :D
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

ElanorRaven kirjoitti:Jaahas, kyllä se nyt näyttäisi siltä että ainakin taloudellinen tilanteeni sallisi pienen miittausreissun... Pitäisköhän? :D
:shock:
ElanorRaven

huima kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Jaahas, kyllä se nyt näyttäisi siltä että ainakin taloudellinen tilanteeni sallisi pienen miittausreissun... Pitäisköhän? :D
Mitämitähäh?
Mylwin
Kitisijä

Mylwin-setä lähtee nyt kotiin ja terangille. Miun puhelinnumeron omaavat voivat kysellä halutessaan, mikäli olen jossakussapaikassa.
Olen jossain, mutta en takaa että siellä missä haluaisitte.

En tiiä huomisesta, perinteiseen tyyliin ilmestytään jos ilmestytään.
- Ann 2005
Niba
Kitisijä

ElanorRaven kirjoitti:
huima kirjoitti:
Mitämitähäh?
Älä hannaa, vaan tule edes kerran?
Pyyhin Netikettiin..
ElanorRaven

Niba kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
huima kirjoitti:
Mitämitähäh?
Älä hannaa, vaan tule edes kerran?
En minä tiedä uskallanko, jos se saa tuollaisia shokkireaktioita aikaan :P
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

ElanorRaven kirjoitti:En minä tiedä uskallanko, jos se saa tuollaisia shokkireaktioita aikaan :P
Hei mä olen mies, mä saan aina tuollaisia jäykistymisreaktioita kauniiden naisten lähettyvillä - ei niitä kannata pelästyä.

Toisaalta kohta sitä aletaan olla jo niin vanha - ettei seiso enää kuin silmät päässä... ja ajatus.

Onhan huomenna perjantai?
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sietäisitteköhän te mua+pikkuihmistä pari tuntia... :roll:
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:Sietäisitteköhän te mua+pikkuihmistä pari tuntia... :roll:
Enitaim :h:

Juu, meikä olis tulossa Lolitan kanssa jossain vaiheessa, kun saadaan käsitys siitä, mihin aikaan muut sinne menevät. Mies pääsee töistä 16.30, ja saapuu sen jälkeen paikalle.

Mä olen valkoinen kuin lakana, pitäisköhän muistaa "voidella" itsensä hyvin, ettei tarvitse kerjätä vierailta apuja?
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jees jees, väliin jää; töissä vierähtää helposti puolille öin.

Olisi ollut hassun hauskaa nähdä ainakin MathaFuckerin asenne (plus tietenkin paljon puhutut tissit ja perse) livenä ja se, onko ElanorRavenilla (ex-EleanorRaven) tatuoituna risti väärinpäin otsaan. Joku toinen kerta sitten...
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

millivanilli kirjoitti:Haluaako joku lähettää toipilaalle terkkuja?
Kyllä haluaa! o/
Ja puhalluksen pipiin *PUUH*!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Juu, meikä olis tulossa Lolitan kanssa jossain vaiheessa, kun saadaan käsitys siitä, mihin aikaan muut sinne menevät.
Hei mihis aikaan meette?
Mä voisin tulla samaan aikaan, ko miekkosella on töihin lähtö ja muksun mummille Espooseen vienti jo klo 12? Lupas heittää mut siis kaheksitoista sinne, mut en tod. mee viäl sillo...
Niba
Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Juu, meikä olis tulossa Lolitan kanssa jossain vaiheessa, kun saadaan käsitys siitä, mihin aikaan muut sinne menevät.
Hei mihis aikaan meette?
Mä voisin tulla samaan aikaan, ko miekkosella on töihin lähtö ja muksun mummille Espooseen vienti jo klo 12? Lupas heittää mut siis kaheksitoista sinne, mut en tod. mee viäl sillo...
Mä todellakin menen..
Jophkuu tohon aikaoihi..
Pyyhin Netikettiin..
RuNkkuTonttu

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kylläpä harmittaa, kun olin pakotettu lupautumaan muutto avuksi. Olisi kollut kiva juoda hieman pussikaljaa uusien (ja vanhojen) tuttavuuksien kanssa... Jos sitä pääsisi jossain vaiheessa lipeämään sieltä sinne puistoon?
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Joo. Sano sille nysvärille että kyllä siellä Koffin puistossa on myös invapaikkoja rullatuolipotilaille, ja jatkopaikoissakin vaan lohkeaa helpommin jos on jalka, käsi tai pää paketissa.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllä se nyt olisi tultava, koska mä olen sun eAviomiehen kanssa jo suunnitellut paikalle saapumisen. Saavutte minun ja muiden ihanien ja mukavien neitojen kanssa samassa kuormassa ja ratikassa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx