Vaikka mun Dodgenkaan maine ei ole parhaasta päästä (hylkäystilastojen ykkönen katsastuksessa), niin ei varmaan noitakaan ole helppo kaupata eteenpäin
VAG:n pitäisi laittaa ko. malleihein jatkettu takuu, esim 8 vuotta. Olisi maineen kannalta paras ratkaisu. Poteroon kaivautumalla pääsee vain syvemmälle kuoppaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
James Potkukelkka kirjoitti:VAG:n pitäisi laittaa ko. malleihein jatkettu takuu, esim 8 vuotta. Olisi maineen kannalta paras ratkaisu. Poteroon kaivautumalla pääsee vain syvemmälle kuoppaan.
Olisihan se järkevämpi ratkaisu, mutta käytännössä kuluttajasuojalaki kyllä suojaa vaikka 8 vuotta - eri asia sitten, että tyhmää että jokainen joutuu erikseen selvän asian tappelemaan. Jos on tyyppivika, se on tyyppivika.
exPertti kirjoitti:Ja siihen päälle, että silti ne ostavat uuden volkkarin oli se vanha miten paska hyvänsä. Eli brändin vahvuutta, hyväksytään yksi paska välissä tuote oli se miten paska hyvänsä.
Jännä miten sä et näe tätä samaa tuolla ranskisleirissä. Tosin asetelma on toisin päin, paskojen välissä voi tulla yksi vahinkohyvä Tyyppiviat eivät ole harvinainen asia, ja TSI/DSG-autot ovat helvetin mukavia ajaa ja taloudellisia tehoonsa nähden. Ei niiden myynti mikään ihme ole. Veikkaan, että jokainen tyyppivian uhriksi joutunut joka ei saa vikaa korjattua maahantuojan piikkin kyllä vaihtaa merkkiä. Jos VW toimisi rationaalisesti, se myöntäisi tyyppivian olemassaolon ja korjauttaisi ne mutinoitta.
James Potkukelkka kirjoitti:Veikkaan, että autoni tulee kesä-heinäkuun vaihteessa. Aavistuksen voi harmittaa, jos auto rekisteröidään 30.6 ja sähköautojen autovero poistuu 1.7
Voit toki vaikuttaa rekisteröintipäivään, eihän se tule viereille ennen kuin se laitetaan vireille.
James Potkukelkka kirjoitti:Veikkaan, että autoni tulee kesä-heinäkuun vaihteessa. Aavistuksen voi harmittaa, jos auto rekisteröidään 30.6 ja sähköautojen autovero poistuu 1.7
Voit toki vaikuttaa rekisteröintipäivään, eihän se tule viereille ennen kuin se laitetaan vireille.
Niin. Eihän tässä olisi ongelmaa, jos tietäisi, koska vero muuttuu ja paljonko. Jos kyse on esim. tonnista, niin ei jaksaisi kikkailla. 5k:n takia jo jaksaisi.
Pahin vaihtoehto on, jos tulee ajoissa tieto, että vero poistuu esim 1.8 ja joutuu sitten esim. kuukauden odottamaan tietäen, että auto olisi valmiina, mutta ei voi ottaa käyttöön
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
Takakulmasta katsottuna toi toroidion ei oikeastaan näytä pahalta ja ohjaamo on karun miehekäs.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Kesäkuun viimeinen päivä sain Teslan. Olen tyytyväinen. Ainoa pieni first world -ongelma on, että kuskin edessä oleva pienempi näyttö resonoi määrätyillä nopeuksilla ja tien pinnoilla. Ääni ei toki kuuluisi, jos ei olisi muuten niin hiljainen auto.
Kyseessä ei ole ominaisuus vaan vika. Olen jo varannut ajan korjaukseen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
James Potkukelkka kirjoitti:Kesäkuun viimeinen päivä sain Teslan. Olen tyytyväinen. Ainoa pieni first world -ongelma on, että kuskin edessä oleva pienempi näyttö resonoi määrätyillä nopeuksilla ja tien pinnoilla. Ääni ei toki kuuluisi, jos ei olisi muuten niin hiljainen auto.
Kyseessä ei ole ominaisuus vaan vika. Olen jo varannut ajan korjaukseen.
James Potkukelkka kirjoitti:Kesäkuun viimeinen päivä sain Teslan. Olen tyytyväinen. Ainoa pieni first world -ongelma on, että kuskin edessä oleva pienempi näyttö resonoi määrätyillä nopeuksilla ja tien pinnoilla. Ääni ei toki kuuluisi, jos ei olisi muuten niin hiljainen auto.
Kyseessä ei ole ominaisuus vaan vika. Olen jo varannut ajan korjaukseen.
Millaisia käyttösäteitä on tarjonnut?
Riippuu paljon nopeudesta. 400 km pääsisi, jos ajaisi rauhallisesti (ei yli 100km/h). Talvella toki vähemmän. Kulutus kasvaa nopeuden toiseen potenssiin, eli kasvaa nopeasti vauhdin kasvaessa.
Kävin syntymäpaikkakunnalla reilun 400 km päässä, mennessä Toijalan superchargerilla latasin hampparia syödessä ja paluumatka eri reittiä (mutka häissä) ABC:n Chademolla 15 min kahvitauon aikana, lisäksi toki lataukset yöllä parkissa sekä kotipaikkakunnalla että hotellissa häissä käydessä. Eli lataukset eivät ole hidastaneet matkantekoa. Olisin samat pysähdykset tehnyt polttisautollakin.
Ensimmäinen autoni, joka kääntää päitä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija