Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23573
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Opel paskalla ei ohitella, paitsi alamäessä.

Haaveilen aidosta Suzuki Altosta (tai aston martin DB9(kyllä, preferoin DB9:ä ennen Vantagea)).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Monsieur Manala

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Tänään huollosta autoa hakiessani spottasin varaosatiskillä mainoksen ylimääräisestä vakionopeusviiksestä, johon saa esiohjelmoitua 3 eri nopeutta omien nappiensa taakse. Juuri tuollaista olen aina kaivannutkin, että saisi omista napeistaan painamalla vaihdettua vakioylinopeudensäätimestä nopeudet 90, 110 ja 130.

Sääli vain että moinen paksuhko muovinen tonkelo (kaikki kolme esivalintanappia olivat vierekkäin-limittäin viiksen päässä) olisi ihan pirun ruma pulkan omien kromikoristeltujen viiksien vieressä. :( Saispa tollaset napit rattiin...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23573
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Veikkaisin huoltolaskusi olevan enemmän kuin tuon Opel Paskan jälleenmyyntiarvo(ilman ceedeitä).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Monsieur Manala

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Bluntly kirjoitti:huoltolaskusi
0€.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23573
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Höh! Ainut missä tuolla kolsolla olisi voinut Elvistellä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kilahdin syyttä yhelle tutulle pienessä hutikassa. Nolottaa, hävettää ja vituttaa. Nyt siitä ei ole kuulunut vaikka anteeksi pyysin. Tai no kun kysyin et onks kaikki ok mein välillä niin se vastas että kaikki on hyvin. Taitaa silti pitää mua ihan sekopäänä :oops: Ei ole yhtään mun tapasta tommonen. En tiiä mikä muhun meni. Miten mä saisin selitettyä sille tilanteen..
Stinky

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Tiiä siitä sitten.. Toivon että se nyt ei tuomitsis mua ton perusteella. Joskus sitä kämmää mutta toivottavasti se antais mulle uuden tilaisuuden. Jos ei niin, sit sille ei vaan voi mitään :(
Onslow

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Onneksi en suuremmin iloinnut YT:neuvotteluista selviämistä. Olisi meinaan ollut lyhytaikainen ilonaihe.

Joo pertsa. Älä edes kysy.

Olisikohon nyt alanvaihdon aika.. Tarviskos joku takkamuurari kisälliä?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja huima »

Onslow kirjoitti:Onneksi en suuremmin iloinnut YT:neuvotteluista selviämistä. Olisi meinaan ollut lyhytaikainen ilonaihe.
Osanottoni.

Tuliko vain lomautus vai menikö huonommin?
Onslow

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Neljä intialaista hakkaa yhden suomalaisen.
Onslow

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti:?
No vittu joo.
Stinky

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Nostin kissan pöydälle ja kysyin mitä tarkalleen tapahtu. Sain vastauksen ja oikeesti rupes melkein naurattaa, niin pienestä sit kuitenkin oli kyse. Pyysin anteeks ja sanoin et oon morkkistellu tässä siitä asti ja et minuu vituttaa. Sanoin ettei ole minun tapaistani tuommoinen ja että jos tuntis mut paremmin niin tietäis.
Eipä vastannut sit enää mitään.. Huokaus.
Mulle on flipattu vieläkin pahemmin ja jopa varatun miehen taholta, elikkäs ihan ilman syytä.. Pystyin antaa anteeksi ja nykyään ollaan hemmetin hyviä ystäviä.
Et kai tässä tuli selväks sekin miten toinen asiat ottaa vastaan. Ehkäpä siis parempi et juttu loppu nyt kun myöhemmin.

Edit. Se siitä. Enemmän mua vituttaa mun toisen kissan astma ja sen pärskiminen. Ei se että sillä on astma ja pärskii mut mua vituttaa sen puolesta kun se kärsii. Eikä lekurit anna mitään mikä sen oloa helpottais. Tana.
Onslow

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

McJanne kirjoitti:Sorbusta
Uh. Liian hapokasta, ei pysty.
McJanne kirjoitti: Toisaalta edessä aukeaa nyt lukematon määrä mahdollisuuksia ja aikaa valita mieleisensä on varmasti riittävästi.
Onko yksityisillä tulisijamuurareilla töitä niin paljon, että kannattaisi homma opetella?

IT-alalla jos meinaa pysyä, ei passaa olla kovin kauaa duunittomana. Silloin käy heikosti.
McJanne kirjoitti:Tsemppiä.
Tänks
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23573
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisin tilannut pari paitaa, mutta nettikauppa on nurin.

Ratkon sitten vanhat ja ompelen niihin lisää kangasta, että mahtuvat päälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
elco

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

Siis niinku vittu miten toi Timo TA Mikkosen ohjelma voi olla karmea! Tiesin kyllä, että kaveri pystyy aikamoiseen, mutta että tuollaiseen. Ziisus!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

elco kirjoitti:Siis niinku vittu miten toi Timo TA Mikkosen ohjelma voi olla karmea! Tiesin kyllä, että kaveri pystyy aikamoiseen, mutta että tuollaiseen. Ziisus!
Ah, tnx muistutuksesta. Eikös se oo jossain netti-tv:ssä tsiikattavissa. Sopii mun luppoiluaamuun ko nakutettu.
Takuuvarmaa laatuviihdettä!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
MGandhi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Lapitii kirjoitti:
elco kirjoitti:Siis niinku vittu miten toi Timo TA Mikkosen ohjelma voi olla karmea! Tiesin kyllä, että kaveri pystyy aikamoiseen, mutta että tuollaiseen. Ziisus!
Ah, tnx muistutuksesta. Eikös se oo jossain netti-tv:ssä tsiikattavissa. Sopii mun luppoiluaamuun ko nakutettu.
Takuuvarmaa laatuviihdettä!
Koska olen laiska ja sulla on aikaa, niin laitappa linkkiä kun löydät. Nyt nimittäin onkin sellainen liian seesteinen fiilis, joka olisi mukava lopettaa silmittömään raivoon, jonka vain Timo T.A. saa aikaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mäkin missasin Mikkoset, linkkiä heti kun löytyy!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

exPertti kirjoitti: Jos ei linkkiä löydy niin ainahan voimme ruveta keskustelemaan lastenhoidosta. :)
Sun kanssa lastenhoidosta keskustelu kieltämättä on varmasti täsmälleen samanlaista kuin se Timo T.Ankin kanssa olisi. Mulla on sun mielestä riittämättömät taustatiedot ja sillä siisti, joten mun mielipiteiden arvo aiheesta keskusteltaessa on pyöreä nolla. ;)
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

MGandhi kirjoitti:Koska olen laiska ja sulla on aikaa, niin laitappa linkkiä kun löydät. Nyt nimittäin onkin sellainen liian seesteinen fiilis, joka olisi mukava lopettaa silmittömään raivoon, jonka vain Timo T.A. saa aikaan.
http://nettitv.nelonen.fi/default.asp?videoID=4418&vd=5

Onpa todella mitäänsanomaton, en taia jaksaa tsiikaa loppuun. Plaah.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Bhven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Katupöly saatana! Lounaasta onneksi lähestyy sadealue. Päätän Pekka Pouta -hetkeni tähän.
Avatar
Kazarm
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 07.04.2009 11:40
Paikkakunta: TurQ

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kazarm »

mul taas palaa hermo tähän vitun migreeniin joka on nykyste ain ku on vp :9mm: helvata
bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vaola kirjoitti:Perkeleen huligaanit ja taliaivot!!!!1 :evil: :9mm: :kele:
Yhdyn tähän 100%!
Paha Keisari

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Vituttaa toi perkeleen typerä progressiivinen tulovero. Ei oikein innosta hommata lisätienestejä kun verenimijä vie sotuineen ja vituineen ja kileineen jo likemmä 60% jokaisesta lisälantista.

Pakko tässä on kai harkita veronkier.. verosuunnittelua omasta työstä yritysmuodossa ja hoitaa edes kaikki extrat yhtiön kautta. Ja lomaksi kaikki minkä voi vaihtaa. Ainakin siihen asti kunnes keksivät verottaa vapaa-aikaakin.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Mua vituttaa jäljellä olevat työpäivät ja niiden sisältö, millä se aamu on viimeset päivät alkanu. Huutoa, huutoa, raivoa, lisää raivoa ja lopuksi perseennäyttelyä, piereskelyä ja räkimistä. Ah, mä en jaksa enää olla edes empaattinen, kuhan olen vaan ja odotan lomaa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.