Homeboy65 kirjoitti:Ketjut: Kenen kitinäläisen postaukset kiinnostavat vähiten: tarkoitus nostaa esiin se pointti, että postauksissa pitäisi olla aina informaatio- ja/tai viihdearvoa.
Kuinka monta kitinäläistä olet norannut pysyvästi: kiinnosti muuten vaan.
Levyostoksia: John Fogerty: Deja vu all over again
Vitsi:
Iines vei akun ladattavaksi.
Tällä hetkellä kalaa ja ranskalaisia "tuulensuojaan".
Kesä lähestyy ja festarit. Kumpi on parempi festari:
1) Järvenpään puistoblues
2) Kyrvänpään poistoblues
Homeboy
järvenpään mieslaulajien rahiseva baritoni
Kiitokset "Kodille" vastauksista. Tyydyttivät hyvin.
Vitsi ok. Kunhan Akun lataus ohi niin sitten ladattiin Iinex.
Oldn pikku matkalla, enkä saa helpolla käytettyä väriä,
mutta täällähän pidetään siis mustavalkeasta!
Mua harmittaa kun joskus tuskaannun tyhmyyksien (siis omasta mielestäni) edessä,
tavallisesti olen ollut Kitinässä sentään maltillisesti, vaikka aina joskus ihan pohjanoteeraus
typeryyksien edessä sanon selkeästi, et vois hiukan ajatella.
En mä tiedä...kai kaikkien kukkien pitää kukkia. Tää Kitinä ei oo minulle ihqn kuitenkasn sitä
antanut, mitä mä olen antanut. Mutta tää on ollut oiva peili yhteiskuntaan ja jotenkin den pimeäänkin
puoleen. Täytyy myöntää, että olen ollut huolestunut jos reaalielåmässä ihmiset
esm. Minusta ajattelevat niinkuin kitinäläiset täällä. Reaalielämässä en ikinä saa tällaisia omituisia
miraa,is- ja mollauspuheita. Ei ikinä. Se olisi ihan mahdotonta. Kuinka sitten Kitinässä?
Yksi mahdollisuus on, että tyhjät tynnyrit ovat tosiaan saaneet muiden päähän, että mna ei kannata
huomioifa. Se pn heiltä avan ymmärrettävää, normaal SE luonteenlaatu,
Sitten olen ajatellut mahtaako koku uskoa, että olen Poikuuden kaltanen juoppotyyppi ja surkea .
En minä ole sellainen. Oikeasti en ole oksentanut, ollut edes humalassa ja elän siistiä
elämää
MUTTA EIHÄN TÄLLÄ ole masilmankaikkeudexsz juuri väliä!
Nyt tok tuntuu taas varmasn, et olen täynnä itseäni kun tätä mietin, mutta kuka nyt ei itseänsä ja
rooliaan miettisi!
Yhteistyöterveisin ihan kaikille toivoo
STADIN EHKÄ MUKAVIN MIES - STADINARSKA
Arskalaisten boss
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.