Kerro vaivasta
-
- Kitisijä
Re: Kerro vaivasta
Noroksi minäkin tämän olen itsediagnosoinut. Mutta tämä olon muuten parannuttua jopa päiväkausia jatkuva alttius todella tuskaisiin kramppailuihin on kyllä päässyt yllättämään.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Tsemppiä. Mä sain matkoilla bakteeriperäisen vatsataudin, ja luulin että se oli ankea vaiva. Ja olihan se - mutta kyllä jälkiseurauksena ilmennyt reaktiivinen niveltulehdus on sittenkin vmäisempi...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
-
- Kitisijä
Tsemppiä vaan sinne - just yksi työkaveri oli viikon poissa vatsataudin ja sitä seuranneiden kerrassaan kiusallisten nivelkipujen vuoksi.Lilo kirjoitti:Tsemppiä. Mä sain matkoilla bakteeriperäisen vatsataudin, ja luulin että se oli ankea vaiva. Ja olihan se - mutta kyllä jälkiseurauksena ilmennyt reaktiivinen niveltulehdus on sittenkin vmäisempi...
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Olin lukioaikana vastaavan jälkitaudin takia kuukauden sairaalassa ja monta kuukautta täytyi mennä taksilla kouluun, kun polvia ei saanut rasittaa. Neljä kertaa poistettiin kivaa "hernekeittoa" polvista. Enpä tiennyt, että sellaista vihreää paksua alien-nestettäkin voi ihminen tuottaa.Lilo kirjoitti:Tsemppiä. Mä sain matkoilla bakteeriperäisen vatsataudin, ja luulin että se oli ankea vaiva. Ja olihan se - mutta kyllä jälkiseurauksena ilmennyt reaktiivinen niveltulehdus on sittenkin vmäisempi...
Viimeksi muokannut nokkaelain, 19.02.2010 2:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Panettaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Väsyttää ja pyörryttää ties kuinka monetta viikkoa. Nukkuminen ei auta 

-
- Kitisijä
Vaihdevuodet? Tsoukkibliss kirjoitti:Väsyttää ja pyörryttää ties kuinka monetta viikkoa. Nukkuminen ei auta

Mulla on kuumetta ja ulkona pyryttää. Turha lähteä nyt, en voi vielä hakea poikaa kun goisaa päiväkodissa ja syö välipalan. Turha mennä kotiinkaan kun ehtisin olla siellä max. 30min. Joten kökin tässä.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Ei auta korvikkeet.RP kirjoitti:Mene runkille, niin mäkin tein. Daah.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Hehe. Oliskin, olis ainakin joku syy kaikelle vaivalle.Elppis kirjoitti:Vaihdevuodet?bliss kirjoitti:Väsyttää ja pyörryttää ties kuinka monetta viikkoa. Nukkuminen ei auta

Mä kai vaan alan mennä rikki - liikaa kilsoja ja liian vähän huoltoa ilmeisesti.
-
- Kitisijä
Nokkaan sattuu niin että tippa linssissä aina kun naamaa hiukankin liikuttaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ai saastavana kun tota polvea on alkanyt jomottamaan. Oonkohan mä juNpannut sitä vähän liikaa? Tää ei nyt ole ollenkaan mukavaa. Taidan pakottaa itseni jäämään tänään kotiin illalla.
-
- Kitisijä
Mulla taitaa olla poskiontelontulehdus
Niskakin taas jumittaa, menen huomenna työterveyslääkärille kinuamaan fysioterapialähetteen.

-
- Kitisijä
Noni, tartuta nyt ne potilaaskin vielä!!NuoriD kirjoitti:Kainalolämpö 37.6.
*viluttaa*
Burana huuleen ja poka penkkiin.
-
- Kitisijä
^ Ei kuume tartu 

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
No mut jostain syystä se kuumekin nousee?Vesper kirjoitti:^ Ei kuume tartu
Kyllä tämä tuntuu virustaudilta, joka tietysti on tarttuva tauti.Elppis kirjoitti:No mut jostain syystä se kuumekin nousee?Vesper kirjoitti:^ Ei kuume tartu
Mutta ei ne virushengitystieinfektiot maailmasta lopu, olin minä kotona tai en.
Menen aina töihin jos pystyn.
-
- Kitisijä
Tottakai. Aika usein myös tarttumattumista syistä.Elppis kirjoitti:No mut jostain syystä se kuumekin nousee?Vesper kirjoitti:^ Ei kuume tartu
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
En usko nyt kuitenkaan esim. ovuloivani. Ei edes paneta.Vesper kirjoitti:Tottakai. Aika usein myös tarttumattumista syistä.Elppis kirjoitti:No mut jostain syystä se kuumekin nousee?Vesper kirjoitti:^ Ei kuume tartu
Joo, kyllähän lämpöilyyn on miljoona ja yksi mahdollista syytä, tämä on kyllä hyvin tod. näk. virustauti.
Oon mitä ilmeisimmin saamassa oikein kunnon vanhanaikaisen flunssan. Eipä olekaan vuosikausiin ollut. Jippii.
Krapulassa silmät vuotavat vettä. Ihan vitusti ja ihan koko ajan, muu kroppa sitten kärsiikin kuivuudesta. Tätä jatkuu niin kauan kuin krapulaakin, eli nyt jo kolmatta päivää. Miksi?
-
- Kitisijä
Old age.
edit: siis viittasin tällä Sikikseen, en toki vielä itseeni
edit: siis viittasin tällä Sikikseen, en toki vielä itseeni

Viimeksi muokannut nowaysis, 03.03.2010 14:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Mä unohdan asioita.
Esim. ihan tavallisia sanoja, tai kuinka joku sana kirjoitetaan. Tai asioita, joita pitää tehdä, esim. sähköpostiin vastaaminen ym. Aika inhaa. Ja vähän huolestuttavaa.

Esim. ihan tavallisia sanoja, tai kuinka joku sana kirjoitetaan. Tai asioita, joita pitää tehdä, esim. sähköpostiin vastaaminen ym. Aika inhaa. Ja vähän huolestuttavaa.

Kevätväsymys. Nukun yli kahdeksan tuntia joka yö, harrastan liikuntaa ja syön hedelmiä ja vihanneksiakin, mutta päiväunet vaan niin vetää puoleensa ja silti väsyttää koko ajan.