Päivän linkki

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Nehän on ihan tavallisen näkösiä. En tajua.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dave

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Dave »

annepa kirjoitti:Nehän on ihan tavallisen näkösiä. En tajua.
Jotkut on.

Osa on taas kuin teatterin varastosta haettuja, kun näytelmään tarvitaan vihreä.

Esim. Hanna Eriksson

Saija Räsänen

Vesa Sisättö
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Aijaa. Minusta nuokin on ihan tavallisen näkösiä. Vaihda lasit.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dave

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Dave »

annepa kirjoitti:Aijaa. Minusta nuokin on ihan tavallisen näkösiä. Vaihda lasit.
Tavallisen näköisiä ?! Nehän on vihreitä, Herra Jumala !

*puistatus*
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja huima »

Dave provoilee omilla stereotypiakäsityksillään.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Esim Sisättö näyttää nörtiltä, ei vihreältä. Tosin voihan se olla vihreä nörtti mutta nyt ei ollu puhe siitä mitä ne on vaan miltä ne näyttää.

Räsänen näyttää lastentarhan opettajalta ja Eriksson rastalta. Mitä sitte? Miltä näyttää vihreä? Jos se siis ei ole konkreettisesti vihreä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Laura oli mun kans samalla luokalla 12 vuotta ja sinä aikana jonkinlainen kaverikin. Ei hyväksynyt mun FB-kaveripyyntöä, olen ikuisesti katkera.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dave

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Dave »

Lolita kirjoitti:Laura oli mun kans samalla luokalla 12 vuotta ja sinä aikana jonkinlainen kaverikin. Ei hyväksynyt mun FB-kaveripyyntöä, olen ikuisesti katkera.
No joo, mutta se on nykyään Vihreässä langassa toimituspäällikkönä. Se varmaankin häpesi nykytilaansa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16805
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Oletko sä nyt Dave aivan varma, että nämä sun aateveljesi ja -sisaresi ovat merkittävästi edustavampia?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dave

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Dave »

urpiainen kirjoitti:Oletko sä nyt Dave aivan varma, että nämä sun aateveljesi ja -sisaresi ovat merkittävästi edustavampia?
Onko Paavilla hassu hattu?

Nuohan ovat selvästi suoraselkäisiä veronmaksajia, eivätkä mitään hamppua pössytteleviä taivaanrannan maalareita.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja huima »

Kyllä siellä muutama lastenraiskaajan näköinen ihminen oli joukossa, ehkä pari psykopaattiakin.

Davea harmittaa se, ettei meillä oli asiat kuin amerikassa - jossa uusia radio- ja tv-ääniä voi käydä poimimassa kadulta muutamalla taalalla:

http://www.youtube.com/watch?v=NNscgZb-N8s
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

urpiainen kirjoitti:Oletko sä nyt Dave aivan varma, että nämä sun aateveljesi ja -sisaresi ovat merkittävästi edustavampia?
Itse asiassa olen aina kuvitellut Daven vähän tuollaiseksi ton päätoimittajan näköiseksi tyypiksi.
Pröötprööt
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja huima »

pierupylly kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Oletko sä nyt Dave aivan varma, että nämä sun aateveljesi ja -sisaresi ovat merkittävästi edustavampia?
Itse asiassa olen aina kuvitellut Daven vähän tuollaiseksi ton päätoimittajan näköiseksi tyypiksi.
Sama juttu.

Kuva
Dave

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Dave »

:D

Minähän olen urheilijanuorukainen.
Dave

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Dave »

huima kirjoitti:Kyllä siellä muutama lastenraiskaajan näköinen ihminen oli joukossa, ehkä pari psykopaattiakin.

Davea harmittaa se, ettei meillä oli asiat kuin amerikassa - jossa uusia radio- ja tv-ääniä voi käydä poimimassa kadulta muutamalla taalalla:

http://www.youtube.com/watch?v=NNscgZb-N8s
Tässä nähdään, että liian hyvä sosiaaliturva passivoi. Suomessa nämä ihmiset istuisivat lähiöpubissa kaljalla, Yhdysvalloissa he ovat oman elämänsä sankareita, itsenäisiä yrittäjiä, joilla on amerikkalaisen unelman myötä vain taivas rajanaan.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja huima »

Dave kirjoitti:
huima kirjoitti:Kyllä siellä muutama lastenraiskaajan näköinen ihminen oli joukossa, ehkä pari psykopaattiakin.

Davea harmittaa se, ettei meillä oli asiat kuin amerikassa - jossa uusia radio- ja tv-ääniä voi käydä poimimassa kadulta muutamalla taalalla:

http://www.youtube.com/watch?v=NNscgZb-N8s
Tässä nähdään, että liian hyvä sosiaaliturva passivoi. Suomessa nämä ihmiset istuisivat lähiöpubissa kaljalla, Yhdysvalloissa he ovat oman elämänsä sankareita, itsenäisiä yrittäjiä, joilla on amerikkalaisen unelman myötä vain taivas rajanaan.
Jep.

http://www.bumfightsdump.com/

http://www.hqfights.com/
Dave

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Dave »

huima kirjoitti:
Dave kirjoitti:
huima kirjoitti:Kyllä siellä muutama lastenraiskaajan näköinen ihminen oli joukossa, ehkä pari psykopaattiakin.

Davea harmittaa se, ettei meillä oli asiat kuin amerikassa - jossa uusia radio- ja tv-ääniä voi käydä poimimassa kadulta muutamalla taalalla:

http://www.youtube.com/watch?v=NNscgZb-N8s
Tässä nähdään, että liian hyvä sosiaaliturva passivoi. Suomessa nämä ihmiset istuisivat lähiöpubissa kaljalla, Yhdysvalloissa he ovat oman elämänsä sankareita, itsenäisiä yrittäjiä, joilla on amerikkalaisen unelman myötä vain taivas rajanaan.
Jep.

http://www.bumfightsdump.com/

http://www.hqfights.com/
Sulla on kirjanmerkkeinä hämmentäviä saitteja ;)
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja huima »

Dave kirjoitti: Sulla on kirjanmerkkeinä hämmentäviä saitteja ;)
Löytyy kun googlettaa american dream - äänestä oikeistoa.
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Huoh... miksei minun lapsuudessa pystynyt rakentamaan legoista moisia... Ancient astronomy: Mechanical inspiration

Life is complex, it has real and imaginary parts.
Manaaja

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Oli hauska, hyvä on, mutta MINÄ MINÄ MINÄ olen varmasti hauskempi! KATSOKAA ALLA...
BTW: Minä muuten näin tänään pimperon. Näitkö sinä? Niinpä!

Sieltä ei tupsahtanut kyllä mitään synnytystä tänään vaikka kurkistin mitä kammiossa oikein tänään tapahtuu.


SA
Eteisestä kammioon- jännitysvärinän asiantuntija(NYT KAIKKIEN TÄYTYY NAURAA.. NAURAKAA HETI kun keksin NÄIN Hauskan

:P :P :P Jos joku ei naura niin ilmoittautukoon heti! Pakkonaurua MARS!!! Tää oli niin osuva, että kuka uskaltaa sanoa että on humoristisempi kuin Arska???
Boner

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Dave »

For Those About to Rock, We Laugh at You

Mukana kaksi suomibändiä!


" bizarre seal-alien language that they speak" :)
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Pitkä, yli sata sivuinen esitys, liittyen hiileen (hiilidioksidi, maakaasu, kivihiili ja öljy) sekä thoriumiin:

Climate and Energy Security by David Archibald
Poimintoja:
26 - Section 4: Is there a more logical reason?
29 - The Solar – Climate Relationship
38 - The solar physics community has now caught up
53 - The oil price will drive nuclear plant building.
79 - Coal-to-Liquids in China is advancing rapidly
85 - Thorium
87 - In one year, a 1 GW thorium reactor produces < 1% of the hazardous waste
98 - Thorium is what fusion wanted to be
99 - Thorium is a game changer
103 - What is happening from here (jyrkkiä mielipiteitä ja osittain jo mahdollisesti toteutuvia odotuksia)

Joku (Dave?) kuitenkin älähtää tästä ;-)
105 - What I am doing - Started the Australian Coal-to-Liquids Association
Life is complex, it has real and imaginary parts.