Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Manaaja

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:Tiedä sitten mistä tääkin johtuu, särkylääkkeiden syönnistä vai eilisestä mäkkiateriasta. Eilisen syönnin jälkeen meni pari tuntia ja sen jälkeen istuin tiiviisti vessassa.
Ja tänään sie on joutunu ravaan vähän väliä ja kun söin lounaan, iski kauheet krampit. Vitut. Nestemäisellä sapuskalla (nutrilettia löytyy hätävarana duunissa) mennään loppupäivä :(
Joku tais just jossain mainita, että nyt on kolmea eri paskatautia liikkeellä, joista yhdenkään sairastaminen ei tarjoa immuniteettia toiselle.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ja suurin osa noista safkan jälkeen saaduista vatsahommeleista johtuu omasta hygieniasta tai lähinnä sen puutteesta: syödään sormin likaisilla käsillä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mulla on tapana pestä kädet saippualla ennen ja jälkeen aterian.
Mut hygieniahan kyllä on kaiken a ja o. Ei se silti kaikelta pelasta.
Nyt maha on onneks rauhottumaan päin ja iltapäivä mennyt ihan normaalisti :)
Stinky

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä en enää tiedä mitä mä voin tehdä tän selän kanssa. Mä kävelen 6 kilsaa päivittäin, käyn salilla että saisin noi lihakset kuntoon ja tukemaan selkää.
Lauantaina nostin yläkaapista painavahkon laatikon alas ja kun olin laittamassa sitä takas ylös niin alaselkään tuli taas "puukonisku". Jäi laatikko sit lattialle.
Nyt selkä on taas ihan juntturassa. 15min korkeintaan pystyn istuu ja sit on noustava ylös. Kävely on hetken aikaa hyvinkin hankalaa kunnes se siitä vetreytyy. Voihan ny vittu :(
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun uusi lääkitys aiheuttaa pahoinvointia ja väsymystä. Tosi reilua :(

Huomenna on onneksi seuraava aika; josko sais vaihdettua.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mun uusi lääkitys aiheuttaa pahoinvointia ja väsymystä. Tosi reilua :(

Huomenna on onneksi seuraava aika; josko sais vaihdettua.
Kuinka uusi lääkitys? Sivuoireethan saattaa kadota ajan kanssa ja aika harvassa lääkkeessä niitä ei ole ollenkaan.
3vk. Ensin pienemmällä annoksella 1vk, nyt vajaa 2 vk syönyt tuplattua (oikeaa) annostusta.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mulla tais juuri tuon kaltaiset sivuvaikutukset kestää parisen kuukautta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kiitti likat :] On vaan niin tylsää, kun illat oksettaa ja on kauhea nälkä, samalla kamala väsy, mutta ei saa unta..

Tein jo kauhuissani raskaustestinkin, jonka jälkeen tulin siihen tulokseen että lääkkeistä noi sitten johtuu.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bonuksena oli myös lieviä rytmihäiriöitä. Ne poistuivat puolessatoista viikossa :)
milli

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja milli »

Ei kyllä kuulosta kivalta noi alkuoireet.. mä olin vaan aivan käsittämättömän hauska tuolloin :D Hihitytti.
Ei kyllä varmaan naurata sitten kun lopettaa lääkkeet.
bedlam

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja bedlam »

bliss kirjoitti:Bonuksena oli myös lieviä rytmihäiriöitä.
Tästä tuli mieleen, meikällä on ollut rytmihäiriöitä iltaisin nukkumaan mennessä varmaan nyt viitisen vuotta. Alussa ahisti niin, ettei edes uskaltanu yrittää nukahtaa. No, jossain vaiheessa hain lääkitystä tuohon ja kokeilin imaista betasalpaajan ennen nukkumaanmenoa. Mutta enpä saanut nukuttua tuona yönä lainkaan, koska sydän pumppasi niin rauhallisesti ja tasaisesti! Heitin siis pillerit siihen paikkaan ja pompin yhä miten sattuu. Kaikkeen sitä näemmä tottuu.
Manaaja

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bedlam kirjoitti:Tästä tuli mieleen, meikällä on ollut rytmihäiriöitä iltaisin nukkumaan mennessä varmaan nyt viitisen vuotta.
Stressiä? Ei verenkiertoelimistöä rasittavaa liikuntaa?

Auttoi mulla kun korjasi em. asiat.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5054
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kahvi ei maistu, elämä ei maistu. Tämä päivä on kulunut sängyssä ja voisikin mennä sinne takaisin. Onneksi nämä kaudet menee joskus ohi. Ja onneksi minulla on hyvät unenlahjat. Voisin nukkua läpi elämän ja olisin silti väsynyt... Nyyh.
RP

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja RP »

Neljättä päivää norovirusta takana, koko perheellä. Aivan kauhea tauti, hirveä.
Manaaja

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mua on sattunut nyt eilisestä lähtien oikeaan etuaivoon/oikean silmän päälle rasituksen/liikkeen yhteydessä. Alkoi eilen kun tein vatsoja, ja nyt tänään on tuntunut jo se kun kääntää päätä. Onko mulla joku kasvain päässä, vai voiko tästä selvitä hengissä? Pitääkö kipsata ittensä paikalleen?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14957
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Mua on sattunut nyt eilisestä lähtien oikeaan etuaivoon/oikean silmän päälle rasituksen/liikkeen yhteydessä. Alkoi eilen kun tein vatsoja, ja nyt tänään on tuntunut jo se kun kääntää päätä. Onko mulla joku kasvain päässä, vai voiko tästä selvitä hengissä? Pitääkö kipsata ittensä paikalleen?
Ilmeisen syy on säteilevä ja joskus tarkkarajainenkin niskajumi. Mulla on ollut tuo vitsaus muutaman kerran. Venyttele niskaa kevyehkösti päivän mittaan parisenkymmentäkin kertaa eri asentoihin, niin pitäis viikon päästä olla kunnossa.

Monissa vatsaliikkeissä muuten niska on kovilla, vaikkei sitä ekana tulis ajatelleeksi. Varsinkin tottumaton jännittää niskan/kaulan lihaksia saaden ne väsyksiin ja sitä myötä jopa kipeiksi.

Voin olla myös väärässä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Manaaja kirjoitti:Mua on sattunut nyt eilisestä lähtien oikeaan etuaivoon/oikean silmän päälle rasituksen/liikkeen yhteydessä. Alkoi eilen kun tein vatsoja, ja nyt tänään on tuntunut jo se kun kääntää päätä. Onko mulla joku kasvain päässä, vai voiko tästä selvitä hengissä? Pitääkö kipsata ittensä paikalleen?
Thai-hieronta onnellisella lopulla parantaa jäykkyydet ylä- ja alapäästä.
Paras päivä ikinä.
RP

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja RP »

Tytsä on tästä vatsataudista selvinnyt, samoin mies. Itse vielä siinä ja siinä.

En kyllä muista koskaan sairastaneeni tämmöstä vatsatautia. Oireet oli miehellä täysin samanlaiset, joten tytsää käy todella sääliksi.

Ensin oksennetaan muutama tunti huolella, sitten alkaa toisesta päästä. Koko kroppaa särkee niveliä myöden, vilun väreet on veitsen iskuja ympäri kehoa. Kun näistä selviää niin kaksi päivää tajutonta päänsärkyä, ei tekisi mieli edes liikkua. Kaavan mukaan huomenna kaikki ok.

Yök.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Gat »

No nii. Nythän se myrkyn lykkäs.
Kalja, tupakka, hirmuinen stressi tarkemmin kuvaamattomista syistä.

Aamulla heräsin kuuden aikaan rintakipuun, joka säteili vasempaan käteen. Vanhempanikin ovat täällä Orimattilassa, hoipuin huoneeseensa. Ikänä ei ole ollut sydänvaivoja minulla. Isä kuitenkin syötti minulle omia nitrojaan, joita kai lopulta vedin 7 kpl. Alkuun sattui kovasti ja huohotutti, nitrojen myötä on laantunut pikkujomotukseksi. Ei rytmihäiriöitä. Siis infarkti tai ainakin sepelvaltimotauti. En ikinä olis uskonut itselleni. Pitäis kai kiireesti lähteä ensiapuun, liuoitushoitoon, mutta sinnehän jäisin ja maanantaina on tilaisuus jossa mun on ihan pakko olla.

Edit: Vanhempiani ohjeistin, että viimeiseksi sanoikseni pitää kertoa "Rock´n´Roll!"
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Älä nyt viitsi. Hoitoon ja äkkiä ja samalla koko elämäntapa remonttiin.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattis rauhoitu. Pelkotilat selvästi käynnissä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:Gattis rauhoitu. Pelkotilat selvästi käynnissä.
Ei se kipu ollut kuvittelua. Se, että nitrot toimi viittaa, valitettavasti, sepelvaltimotukkeutumaan. Nyt kipu jo laantunut, ainakin jos en liiku. Toivon ettei uusi, mutta suonet lienee silti tukossa.
ninnithequeen

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mee sinne lekuriin heti. Ne ei hyvällä kato että syöt toisten lääkkeitä kyllä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:
Gat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Gattis rauhoitu. Pelkotilat selvästi käynnissä.
Ei se kipu ollut kuvittelua. Se, että nitrot toimi viittaa, valitettavasti, sepelvaltimotukkeutumaan. Nyt kipu jo laantunut, ainakin jos en liiku. Toivon ettei uusi, mutta suonet lienee silti tukossa.
Eikös alkoholisteilla, varsinkin kuolleilla, ole perinteisesti ollut suonet kondiksessa ja maksa mikä poksuu?
Eppäilenkin tupakkaa. Nyt pyysin isiä ostamaan minuille "lääkkeeksi" Dos Dedos-tequilaa, jolla cowboyt tasapanottavat läskipitoista ravintoaan, huuhtoo kuulemma suonet puhtaiksi. Pidän maustakin. Punaviini olisi kai parempi, mutta maistuu paskalta minun suussa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihanko vakavissas lääkitset itseäsi alkoholilla ja nitroilla? Ja mä kun pidin sua ihan fiksuna miehenä pillujutuista huolimatta. No, kerrankos meikäläinenkin erehtyy.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.