Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
bedlam

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja bedlam »

masa kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Pippeli on pelin nimi.
Mitä skinejä sä käytät?
Ihan alkuperäinen skini on. Sen olen kyllä huomannut, että uudemmilla ja huippuunsaviritetyillä alustoilla peli saattaa pyöriä liian nopeasti ja lopputekstit tulevat ruudulle liian nopsaan. Pitäisi varmaan hommata joku vanhempi ja halpa kone käytettynä, niin pelikin kestäisi pidempään.
MGandhi kirjoitti:Väärä ketju alkaa luettelemaan lempibändejä. Ja sitäpaitsi musiikki ei mua juuri kiinnosta. Tiedän sen olevan sulle elämääkin suurempi asia ja jaksaisit jauhaa siitä hamaan tappiin asti, mutta mun mielestä mikään ei ole tylsempää kuin keskustella musiikista.

Me nykynuoret? Kiitos! Tuo lämmitti vanhaa. Täytynee myöntää kuitenkin, että olet osittain oikeassa. Olen sen verran lyhytpinnainen ihminen, ettei sitä oikeastikaan jaksa aina keskittyä pelien tarinoihin (ADHD?).
Ehkäpä tosiaan on näin, jos et edes tuon pituiseen tekstiin jaksa sen vertaa keskittyä että sen pointin ymmärtäisit. Musiikkijuttu oli mukana vain vertauksena siitä, että oikeasti nämä nyt ovat makuasioita eikä ole olemassa oikeaa eikä väärää.
Viimeksi muokannut bedlam, 23.11.2007 10:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21494
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

MGandhi kirjoitti:Joka tapauksessa olen sitä mieltä, että en voisi enää edes ajatella omistavani konsolia ilman live-pelausmahdollisuutta.
Kiva. Nyt voimme siirtyä konsoli VS PC sotaan.

Viikonloppuna ajattelin vaihteeksi kokeilla moninpelin ihanuutta: Zug um Zug eli Menolippu. Uskaltaa sitä näköjään tämmöinen pasianssin pelaajakin.
masa

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja masa »

bedlam kirjoitti: Ihan alkuperäinen skini on. Sen olen kyllä huomannut, että uudemmilla ja huippuunsaviritetyillä alustoilla peli saattaa pyöriä liian nopeasti ja lopputekstit tulevat ruudulle liian nopsaan. Pitäisi varmaan hommata joku vanhempi ja halpa kone käytettynä, niin pelikin kestäisi pidempään.

Vanhoissa alustoissa on vaan se vika, että niiden kanssa saattaa peli tiltata kokonaan, eikä lähde enää edes käyntiin. Myös virusvaara saattaa olla ilmeisen suuri vanhojen huonosti suojattujen alustojen kanssa. Ne kun on kaikki hakkerit jo moneen kertaan turmelleet.
BettyB.

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Muistakaa kuitenkin pojat että vanhassakin repussa voi olla tuoreet eväät!
MGandhi

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

bedlam kirjoitti: Ehkäpä tosiaan on näin, jos et edes tuon pituiseen tekstiin jaksa sen vertaa keskittyä että sen pointin ymmärtäisit. Musiikkijuttu oli mukana vain vertauksena siitä, että oikeasti nämä nyt ovat makuasioita eikä ole olemassa oikeaa eikä väärää.
Ei tuossa ollut kyse keskittymisen herpaantumisesta vaan puhtaasta tyhmyydestä. Plus kintaalla viittaus sun musiikkivertauksiisi.

Jos olen oikein ymmärtänyt (tuskin), niin sinulla ei ole juurikaan edes kokemuksia moninpeleistä? Jos näin on, niin sun mielipiteellä ei ole vertailukohtien puuttumisen vuoksi mitään merkitystä.
sivustahuutaja kirjoitti:Kiva. Nyt voimme siirtyä konsoli VS PC sotaan.

Mukana! Tästäkin mulla on kokemusta molemmin puolin, joten mun mielipide on oikeampi kuin teidän. Tosin mulla ei ole vielä mielipidettä... Kerro sä omasi ensin, niin tiedän sitten kummalla puolella mun pitää olla.
bedlam

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja bedlam »

MGandhi kirjoitti:Jos olen oikein ymmärtänyt (tuskin), niin sinulla ei ole juurikaan edes kokemuksia moninpeleistä? Jos näin on, niin sun mielipiteellä ei ole vertailukohtien puuttumisen vuoksi mitään merkitystä.
Osaan mä sanoa, etten suuresti innostu sukkien kutomisestakaan, vaikken ole yhtään sukkaa kutonutkaan. Enkö voi kutsua itseäni heteroksikaan, jos en ole ensin miestä kokeillut? Sä kyllä jauhat melkoisen pahalaatuista soopaa. Ajatus minulle tuntemattomien ihmisten kanssa yhteisellä areenalla räiskimisestä ei juurikaan kiinnosta minua. Onko se niin vaikeaa?
MGandhi

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

bedlam kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Jos olen oikein ymmärtänyt (tuskin), niin sinulla ei ole juurikaan edes kokemuksia moninpeleistä? Jos näin on, niin sun mielipiteellä ei ole vertailukohtien puuttumisen vuoksi mitään merkitystä.
Osaan mä sanoa, etten suuresti innostu sukkien kutomisestakaan, vaikken ole yhtään sukkaa kutonutkaan. Enkö voi kutsua itseäni heteroksikaan, jos en ole ensin miestä kokeillut? Sä kyllä jauhat melkoisen pahalaatuista soopaa. Ajatus minulle tuntemattomien ihmisten kanssa yhteisellä areenalla räiskimisestä ei juurikaan kiinnosta minua. Onko se niin vaikeaa?
Joopa joo... Soopaapa hyvinkin, koska olen eri mieltä. Väittäisin, että noi sun vertaukset meni taas metsään. Tietokonepelien yksin- ja moninpeliä nyt vielä voidaan verrata toisiinsa, mutta sinä vanhana kaappihomona haluat tehdä tästäkin keskustelusta tutkimuksen omaan identiteettiisi ja tehdä ontuvan vertauksen miesten nussimiseen.

Kuka on puhunut tuntemattomien ihmisten kanssa pelailusta? Jos ei ole kavereita, niin toki vaikeuttaa tuttujen kanssa pelailua.
bedlam

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja bedlam »

MGandhi kirjoitti:Joopa joo... Soopaapa hyvinkin, koska olen eri mieltä.
Soopaapa hyvinkin siksi, että puhuit mielipideasioista faktoina. Jos tykkään pelata yksinpelejä, olen mielestäsi väärässä. Se on soopaa.
MGandhi kirjoitti:Kuka on puhunut tuntemattomien ihmisten kanssa pelailusta? Jos ei ole kavereita, niin toki vaikeuttaa tuttujen kanssa pelailua.
Sun kaikilla kavereilla saattaa olla konsolit kotosalla. Mun tutuilta kun ei pleikkaria löydy. Kavereiden kanssa on sitäpaitsi hauskempi pelata jaetulla ruudulla samassa huoneessa.
Googlebot

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

SikaMika kirjoitti:En ole ikinä OSTANUT yhtään ainoata tietokonepeliä. Never. Ever.
Muutin vähän painotusta. Menikö oikein?
Googlebot

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

MGandhi kirjoitti:Nyt kun olemme molemmat mukavasti kaivautuneet asemiimme, niin sanon enää tämän. Älä kokeile kyseistä peliä. Jää ihmeessä mielipiteinesi poteroosi. Minä menen nyt pelaamaan ja omistamaan peeloja.
Pystyykö PC-versiolla pelaamaan PS2- ja XBox360-pelaajia vastaan? Haluaisin pwnata muutamia gamepadilla ankeasti pelaavia konsolistipeeloja.
MGandhi

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Googlebot kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Nyt kun olemme molemmat mukavasti kaivautuneet asemiimme, niin sanon enää tämän. Älä kokeile kyseistä peliä. Jää ihmeessä mielipiteinesi poteroosi. Minä menen nyt pelaamaan ja omistamaan peeloja.
Pystyykö PC-versiolla pelaamaan PS2- ja XBox360-pelaajia vastaan? Haluaisin pwnata muutamia gamepadilla ankeasti pelaavia konsolistipeeloja.
Tyvär inte! COD4:ssa tosin on tuo ohjattavuus toteutettu niin hyvin, että ei se hirveästi hiirelle jää kakkoseksi. Jää kuitenkin hieman.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21494
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

MGandhi kirjoitti:Tyvär inte! COD4:ssa tosin on tuo ohjattavuus toteutettu niin hyvin, että ei se hirveästi hiirelle jää kakkoseksi. Jää kuitenkin hieman.
Toinen PC:n etu on fps optimointi. Vai pyörittääkkö konsoli kaikissa olosuhteissa jouhevasti?
Herra Manala

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Minkähänlainen mun lempipelisarjani Hitman olisi moninpelinä?

Kaikki hiipisivät isolla arenalla kyyryssä myrkkyruiskeet kädessä valmiina piikittämään toisiaan kaulavaltimoon?

Jotkut pelit nyt vaan ei toimi moninpelinä, ja jotkut taasen ei yksinpelinä. Harvaa yksinpeliä jaksaa tahkoa loputtomasti AI:n ennalta-arvattavuuden vuoksi mutta ei sitä perkeleen CS:ääkään jaksanut kovin montaa vuotta pwnata vaikka listojen kärjessä pomppikin. Noh, muutaman vuoden nyt kuitenkin.

COD4:n moninpeliä en tiedä, mutta lähes kaikkien sotapelien moninpelit ovat olleet deathmatch-tyylistä aivotonta kuraa päättömästi ympäriinsä poukkoillen M1 Garand ojossa, jos vertaa niitä yksinpelin ympärille kehitettyyn tarinaan ja pelikokonaisuuteen. Näin oli ainakin MOHAAn ja COD1:n ja 2:n kanssa.

Jos se nyt on moninpelimaailman uusi kingi niin hieno juttu, pitää joskus tutustua asiaan. Mutta joskus on ihan kiva katsoa pelkästään hyvä leffakin, eikä se haittaa yhtään jos siinä leffassa on itse vähän mukana hiiren kanssa sohimassa.
Googlebot

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Minkähänlainen Hitman olisi elokuvana? No kohtahan se nähdään...
Bhven

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Googlebot kirjoitti:Minkähänlainen Hitman olisi elokuvana? No kohtahan se nähdään...
Toivottavasti yhtä hyvä kuin Doom-elokuva.
Tix

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Tix »

Mä tapan meidät kaikki.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tix kirjoitti:Mä tapan meidät kaikki.
Meidän äiti tappaa teidät kaikki.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Tix

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Tix »

aasi kirjoitti:
Tix kirjoitti:Mä tapan meidät kaikki.
Meidän äiti tappaa teidät kaikki.
Mun äiti tappaa teidän äidit.
prosessi

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Tix kirjoitti:Mä tapan meidät kaikki.
Meidän äiti tappaa teidät kaikki.
Mun äiti tappaa teidän äidit.
Mikä teitä vaivaa?
Rouva Pupu

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Red Alert 2. Tämmöset pelit ei mun juttu. Ei.
Tix

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Mikä teitä vaivaa?
Lauantai-aamuyö.
prosessi

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Mikä teitä vaivaa?
Lauantai-aamuyö.
Selvä pyy.
Herra Manala

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Googlebot kirjoitti:Minkähänlainen Hitman olisi elokuvana? No kohtahan se nähdään...
Nuuh! Nyt oon ihan täpinöissäni.

JOS harrastaisin torrentteja, niin toi valuisi mulle juuri 1186kt/s.

PS. Mitä helvettiä, oliko tänään perjantai?
masa

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti:
JOS harrastaisin torrentteja, niin toi valuisi mulle juuri 1186kt/s.
ja jos se valuisi, niin olisko se cam-versio, vai joku parempi?
Tix

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:
Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Mikä teitä vaivaa?
Lauantai-aamuyö.
Selvä pyy.
Ei, juuri nyt ei kovinkaan selvä.