Vakkarit tunkevat uniin...(taas)
Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)
Kamoon SM, se olisi vain unta! Mäkin olen harrastanut unessa seksiä Keikun kanssa, ei se nyt niin hirveää ollut. (en kuitenkaan aikonut mukaan tuohon kyseiseen uneen, hoitakaa te kolme se)
En muista sen koommin nähneeni Kitinä-unia. Pitäisi varmaan Kityillä enemmän.
En muista sen koommin nähneeni Kitinä-unia. Pitäisi varmaan Kityillä enemmän.
Taisi kuitenkin olla aika traumaattista:mustakikkeli kirjoitti: ei se nyt niin hirveää ollut.
En muista sen koommin nähneeni Kitinä-unia.
Ei varmaan mahdollista.mustakikkeli kirjoitti:En muista sen koommin nähneeni Kitinä-unia. Pitäisi varmaan Kityillä enemmän.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
-
- Kitisijä
Kiitos. Tulipa viehättävä olo.mustakikkeli kirjoitti:Mäkin olen harrastanut unessa seksiä Keikun kanssa, ei se nyt niin hirveää ollut.
Kikkelis kokkelis.
Aina voi yrittää pärjätä vähemmällä yöunella, kunhan jättää edes vähän aikaa niille Kitinä-unille.Geetzu kirjoitti:Ei varmaan mahdollista.mustakikkeli kirjoitti:En muista sen koommin nähneeni Kitinä-unia. Pitäisi varmaan Kityillä enemmän.
Mitäs pihtailit unessani. Saat syyttää vain itseäsi.Keikaus kirjoitti:Kiitos. Tulipa viehättävä olo.mustakikkeli kirjoitti:Mäkin olen harrastanut unessa seksiä Keikun kanssa, ei se nyt niin hirveää ollut.
-
- Kitisijä
Vähän aikaa sitten näin unta Sauli Niinistöstä.
Keep off of my dreams, guy...

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
SALE! Millä nimmarilla se heittää tänne settiä!Homeboy65 kirjoitti:Vähän aikaa sitten näin unta Sauli Niinistöstä.
Sauli on mun itoli

-
- Kitisijä
Tapasin unessani Nowaysiksen jossain diskohelvetissä, vaihdoimme kuulumisia. Hän oli menossa kahdelle keikalle: Super Troupersin ja Beatlesin. Muistan ihmelleeni että onpa erikoista että Beatles tulee Ouluun keikalle! Edellinen lienee sitten ollut joku Abba-coverbändi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Näin unta, että olin mennyt Varkauteen tervehtimään Gattacaa. Mun piti kuljettaa mukanani pakkasen vuoksi paperiin käärittyjä huonekasveja, koska en ollut saanut ketään hoitamaan niitä. Oli kylmä ja minulla kamalasti kannettavaa ja matka oli kaikinpuolin epämukava. Gattacan ullakkohuoneen seinillä oli kulahtaneita ikivanhoja julisteita erilaisista pikkupoikamaisista aiheista. Sen vanhemmat joivat kahvia alakerrassa keittiössä. Juttelimme väkinäisesti säästä tai jostain. Laskeskelin itsekseni junarahoja, mietin että pitäisi varmaan lähteä ja että helvetti kun tuli tehtyä turha reissu, kun noita kasvejakin on niin vaikea kuljettaa junassa. Olin poistumassa huoneesta, kun Gattaca kysyi, haluaisinko nähdä hänen pippelinsä. Vastasin kieltävästi, mutta silti hän riisuutui ja jäi roikkumaan ovenpieliin kelteisillään niin etten päässyt ohi. Unessa mun poikaystävällä oli tosi pieni, ja ajattelin että huhhuh, onpa joku jolla on vielä pienempi.
Mä näin jotain unta Jouskasta. Sillä oli rätti päässä ja aurinkolasien linssit eri paria.
Hassua, mitä muuta me tehtiin?KisSandra kirjoitti:1108, Keikaus ja Lolita.
-
- Kitisijä
Ei siinä sitten muuta valitettavasti tapahtunu, me vaan käyskenneltiin siellä "taidemuseossa" ja arvosteltiin muiden kuvia1108 kirjoitti:Hassua, mitä muuta me tehtiin?KisSandra kirjoitti:1108, Keikaus ja Lolita.

Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Toivon sydämestäni että esillä oli ainakin: Salvador Dalín, Henri Rousseaun, Marcel Duchampaun, Kasimir Malevits:n, Franz Marc:n, Vasili Kandinskin ja August Macken teoksia.KisSandra kirjoitti:Ei siinä sitten muuta valitettavasti tapahtunu, me vaan käyskenneltiin siellä "taidemuseossa" ja arvosteltiin muiden kuvia
Numba olis tykännyt.
-
- Kitisijä
Joo, no ainakin Dalista ja Marcista olisin itsekin pitänyt enemmän mutta kyllä siinä galleriassa taisi kuvat olla ihan vaan näitä kitinäläisten sekapäisyyksiä mitä täältäkin gallerioista löytyy1108 kirjoitti:Toivon sydämestäni että esillä oli ainakin: Salvador Dalín, Henri Rousseaun, Marcel Duchampaun, Kasimir Malevits:n, Franz Marc:n, Vasili Kandinskin ja August Macken teoksia.
Numba olis tykännyt.

Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
-
- Kitisijä
Höpö höpö, olisit lukenut aulassa akkareita ja naureskellut omille pieruilles.1108 kirjoitti:Toivon sydämestäni että esillä oli ainakin: Salvador Dalín, Henri Rousseaun, Marcel Duchampaun, Kasimir Malevits:n, Franz Marc:n, Vasili Kandinskin ja August Macken teoksia.KisSandra kirjoitti:Ei siinä sitten muuta valitettavasti tapahtunu, me vaan käyskenneltiin siellä "taidemuseossa" ja arvosteltiin muiden kuvia
Numba olis tykännyt.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
-
- Kitinän uhri
Näin Viime yönä unessani Faghagin. Oli iloinen ja yhtä hymyä, sen enempiä kuulumisia en muista.
Älä löi! En ole hurrit!
No nyt se sitten tapahtui minullekin...
Vanhaksi mummoksi naamioitunut Ninni työnsi lastenvaunuja Sotkamon pesäpallostadionilta pois. Lapsi näytti simpanssilta.
Vanhaksi mummoksi naamioitunut Ninni työnsi lastenvaunuja Sotkamon pesäpallostadionilta pois. Lapsi näytti simpanssilta.
-
- Kitisijä
Hyvä ettei ollut kahvia suussa!!bedlam kirjoitti:Vanhaksi mummoksi naamioitunut Ninni työnsi lastenvaunuja Sotkamon pesäpallostadionilta pois. Lapsi näytti simpanssilta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
No vittu mulla oli!aasi kirjoitti:Hyvä ettei ollut kahvia suussa!!bedlam kirjoitti:Vanhaksi mummoksi naamioitunut Ninni työnsi lastenvaunuja Sotkamon pesäpallostadionilta pois. Lapsi näytti simpanssilta.

*pyyhkii näppistä*
-
- Kitisijä
En ole juuri kitinäläisistä unta nähnyt, paitsi viime yönä. Mukana tosin vain yksi tunnistettava kitinäläinen, Swirl (ei tosin Swirl-nimisenä). Olin eksynyt ja soitin Swirlile (Hän oli unessa kumppanini, mutta mitään seksuaalista kanssakäymistä ei tapahtunut, ihan vain tiedoksi), että tulisi opastamaan minut perille (piti päästä johonkin isoon taloon, koska siellä oli ruumis).
Swirl vittuuntui minulle, koska olin onnistunut eksymään matkallani jonnekin (en tiedä, mitä olin toimittamassa). Yhtäkkiä hän olikin ulkona luonani infotaululla opastamassa minua, miten pääsen perille. Ehdotin sitten siinä, että voisimme mennä samaa matkaa, kun hän kerran paikalle tupsahti. Päätettiin siis tehdä niin ja matkaa olikin varmaan huimat 20 metriä suoraa tietä talolle.
Perillä odotti poliisikuulustelut. Kuulusteltavia oli noin parisenkymmentä ja minua kuulusteltiin viimeisenä. Tosin se ei ihan täyttänyt kuulustelun merkkejä, kun siviiliasuinen poliisi vain luki kansioista tietoja minusta. En tiedä, keitä muut paikalla olijat olivat. Vähän outo uni ja oli aamulla vähän outo olo.
Lisäksi olen joskus aiemmin nähnyt unta Blissistä. Siinä Bliss ei ollut mikään "hengellinen" kitinäläinen, vaan juna-asema ennen Käpylän asemaa keskustasta päin tultaessa. Silti tiesin, että se oli Kitinän Bliss - älkää kysykö miksi tai miten.
Swirl vittuuntui minulle, koska olin onnistunut eksymään matkallani jonnekin (en tiedä, mitä olin toimittamassa). Yhtäkkiä hän olikin ulkona luonani infotaululla opastamassa minua, miten pääsen perille. Ehdotin sitten siinä, että voisimme mennä samaa matkaa, kun hän kerran paikalle tupsahti. Päätettiin siis tehdä niin ja matkaa olikin varmaan huimat 20 metriä suoraa tietä talolle.
Perillä odotti poliisikuulustelut. Kuulusteltavia oli noin parisenkymmentä ja minua kuulusteltiin viimeisenä. Tosin se ei ihan täyttänyt kuulustelun merkkejä, kun siviiliasuinen poliisi vain luki kansioista tietoja minusta. En tiedä, keitä muut paikalla olijat olivat. Vähän outo uni ja oli aamulla vähän outo olo.
Lisäksi olen joskus aiemmin nähnyt unta Blissistä. Siinä Bliss ei ollut mikään "hengellinen" kitinäläinen, vaan juna-asema ennen Käpylän asemaa keskustasta päin tultaessa. Silti tiesin, että se oli Kitinän Bliss - älkää kysykö miksi tai miten.
Herrajumala. Näin ensimmäistä kertaa kitinäunen. Ei ihme kun eilinen meni aamusta iltaan kitisten töiden lomassa.
Näin unta että Ann möi itseään nettiseksiin. Mutta siis vain nettiseksiin. Ja että Manala pimppasi häntä. Parkkihallissa, semmoisessa pienessä vanhassa turkoosissa autossa jossa oli kromilistoja ja turkoosit pölykapselit (semmoinen 50-luvun pikkuauto, en tunne merkkiä). Asiakkaana oli joku harmaahapsinen herra jolla oli hattu päässä. Välillä kuvakulma vaihtui harmaahapsen ensimmäiseen persoonaan, siis kuin minä olisin ollut se ukkeli.
Aihepiiri liittynee varmaan eilisiin puheenaiheisiin... Unessa oli kaikkea muutakin sillisalaattia, mutta ei muita kitistelijöitä. Eikä mitään muuta mikä olisi jäänyt mieleen.
Näin unta että Ann möi itseään nettiseksiin. Mutta siis vain nettiseksiin. Ja että Manala pimppasi häntä. Parkkihallissa, semmoisessa pienessä vanhassa turkoosissa autossa jossa oli kromilistoja ja turkoosit pölykapselit (semmoinen 50-luvun pikkuauto, en tunne merkkiä). Asiakkaana oli joku harmaahapsinen herra jolla oli hattu päässä. Välillä kuvakulma vaihtui harmaahapsen ensimmäiseen persoonaan, siis kuin minä olisin ollut se ukkeli.
Aihepiiri liittynee varmaan eilisiin puheenaiheisiin... Unessa oli kaikkea muutakin sillisalaattia, mutta ei muita kitistelijöitä. Eikä mitään muuta mikä olisi jäänyt mieleen.
Unessani osallistuin johonkin miittiin, ja siellä Melnais tuli mulle heti supattelemaan, että "mitä kitinäjuoruja haluat tietää, mä voin kertoo sulle kaikki hyvät jutut". Minä hämmästyin, sillä en ole pitänyt Melnaisia juorutätinä. Samalla kuitenkin innostuin, sillä toki halusin kuulla kaikki mahdolliset kitinäjuorut.
Näen paljon kitinäunia, mutta ei se haittaa. Näen myös paljon seksiunia. Onneksi nämä kaksi elementtiä eivät ole unissani yhdistyneet.
Näen paljon kitinäunia, mutta ei se haittaa. Näen myös paljon seksiunia. Onneksi nämä kaksi elementtiä eivät ole unissani yhdistyneet.
-
- Kitisijä
Näin unta et olin juonu muistini tärviölle, ja laskuhumalassa rupesin (irl ex-)avomiehen kans kelaileen mitä oli tapahtunu. Olin ollu baarissa sammumispisteessä ja Geetzu oli syöttäny mulle purkin Pilttiä et tokenisin, mut ei ja olin lähteny himaan (tän kuulin jälkeenpäin baariseurueelta). Sit olin soittanu Tixille ja se oli yöllä ajanu Hesasta meille Treelle, mä olin myyny kaikki Apocalyptican sinkkuni sille 52 ekellä. Avomies oli ommellu Tiksulle mittojen mukaan vihreet verkkarit joissa oli karseet lepakkohihat ja saanu siitä palkaks viskilekan, jonka korkkasin. Epäilin et mahtaaks Tiksu tosiaan tykätä noista ällörumista verkkareista, mut avomies vakuutteli et ne on Tiksun mielestä just kuuminta hottia. Tix oli myös antanu mulle vapaalipun johkin festareille, mut mietin et noinkohan mahtais olla järkee mennä, ku mua vitutti ihan ältsisti se levyjen myynti ja muistin menetys. Lähin sit miettiin asiaa sen viskilekan kaa baariin, ja siä näin edellisillan baarijengin ja kuulin ton Piltti-jutun (ja sain siitä flashbackin) eikä kukaan meinannu uskoo et olin pystyny valvoon ja kikkaileen koko yön siinä vielä. Sit lähin siitä.... niin no tässä kohtaa uni muuttu viä snadisti oudommaks eikä kitinäläisiä ollu enää mukana, joten se siitä taas tällä kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
- Kitisijä
Voisin myydäkin!AarneAnkka kirjoitti: Näin unta että Ann möi itseään nettiseksiin.
Unessani tein pannukakkua herminen ja superiorin kanssa. Koska peltejä ei ollut tarpeeksi, ryhdyimme lätkimään ylijäämätaikinaa seinille.
Rotan aivot valtasivat pääni.
-
- Kitisijä
Eiii saatana, vissy tuli nenästä.ninnithequeen kirjoitti:No vittu mulla oli!aasi kirjoitti:Hyvä ettei ollut kahvia suussa!!bedlam kirjoitti:Vanhaksi mummoksi naamioitunut Ninni työnsi lastenvaunuja Sotkamon pesäpallostadionilta pois. Lapsi näytti simpanssilta.
*pyyhkii näppistä*
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005