Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
masa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti:Henkilökohtaisesti siinä ei ole minusta mitään hirveän säälittävää tai väärää jos on joskus elämässään yhdessä vietetyn yön jälkeen harrastanut seksiä seuraavana päivänä naisen aloitteesta.
Tämä jäi sen verran vaivaamaan että on pakko kysyä.

Miten niin seuravana päivänä? Itsehän tuolla aiemmin sanoit että se nainen pitää heti käyttää hyväkseen juuri silloin kun se on mahdollisimman juopunut ja parhaiten hyväksikäytettävissä?
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tix kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kysehän oli auton koosta vs. kulutus, joka on kaikilla mittareilla mitattuna eittämättä omastakin mielestäsi Caliberissa hieman heikohko? Ei kai se autosta vielä huonoa tee, tai ole mikään allekirjoitus sen puolesta?
Kyllä minä tuon postauksen luen "ryhähähää, paskan ostit, mun Skoodakin on parempi."
Tosi ikävä juttu jos sillä tavalla pääsi käymään.
Kulutuksen lisäksi otit kantaa mm. ahtauteen, ulkonäköön, hitauteen,
Ilmoitin jo edellisessä viestissäni, että arvioidessa auton bensankulutusta, siinä otetaan huomioon auton koko ja tilat (ahtaus) sekä suorituskyky (hitaus). Millä tavalla otin mielestäsi kantaa negatiivisessa sävyssä auton ulkonäköön sanoessani että siitä on tehty tyylikikoilla suuremman näköinen kuin mitä se todellisuudessa on?
ilmoitit miten malli on pyhäinhäväistys koko merkille
Eipäs nyt jauheta paskaa taas niin isolla vaihteella ja väännellä sanoja toisiksi kuin mitä ovat. Ilmoitin, että R/T-merkinnän käyttäminen kyseisessä autossa on pyhäinhäväistys Dodgen maineikasta R/T-merkintää kohtaan. Tämähän on varustelu- eikä mallimerkintä. Itse automallin (Caliber) huonouden, säälittävyyden tai pyhäinhäpäisyn kanssa sillä ei ole yhtään mitään tekemistä.
ja kaiken lisäksi ihan teinix.
Sitähän se oli omastakin mielestäsi helmasarjoilla, pilluvanteilla ja spoilereilla, vai eikö kenties enää? Hieman on nyt väkisin vääntämisen maku kaverilla.
Jäikö mitään osa-aluetta, mitä et caliberissa haukkunut?
Jäikö mitään osa-aluetta, mitä et olisi tahallasi väärinymmärtänyt ja vääntänyt savolaiseen muotoon?
Herra Manala

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: En toki. Sen sijaan olen kyllä sitä mieltä, että tässä on ihan alusta asti ja koko ajan puhuttu avokypärästä. Ei umpi-.
KULTA!

Minä olen eri mieltä, koska olen koko ajan puhunut umpikypärän ja avattavan kypärän eroista.
No se on tietenkin ikävää, jos et ymmärrä lukemaasi, tai olet antanut umpikypärille omassa terminologiassasi nimen avokypärä.

masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Henkilökohtaisesti siinä ei ole minusta mitään hirveän säälittävää tai väärää jos on joskus elämässään yhdessä vietetyn yön jälkeen harrastanut seksiä seuraavana päivänä naisen aloitteesta.
Tämä jäi sen verran vaivaamaan että on pakko kysyä.

Miten niin seuravana päivänä? Itsehän tuolla aiemmin sanoit että se nainen pitää heti käyttää hyväkseen juuri silloin kun se on mahdollisimman juopunut ja parhaiten hyväksikäytettävissä?
Ihan totta? Missäs kohtaa mä tällaisia elämänohjeita tai moraaliarvoja olen sanonut noudattavani?
masa

Herra Manala kirjoitti: No se on tietenkin ikävää, jos et ymmärrä lukemaasi, tai olet antanut umpikypärille omassa terminologiassasi nimen avokypärä.
Nääh. Se oli typo. Tarkoitin siis avattavan kyrpärän ja umpikypärän eroa.

Herra Manala kirjoitti: Ihan totta? Missäs kohtaa mä tällaisia elämänohjeita tai moraaliarvoja olen sanonut noudattavani?
Siinä kohtaa missä automaattisesti oletit minun käyttäneen hyväkseni juopunutta henkilöä.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Herra Manala kirjoitti:Tosi ikävä juttu jos sillä tavalla pääsi käymään.
Luulen, että se mystinen suuri yleisö taitaa olla sitä mieltä, että tosiaan niin nolosti pääsi käymään.
Millä tavalla otin mielestäsi kantaa negatiivisessa sävyssä auton ulkonäköön sanoessani että siitä on tehty tyylikikoilla suuremman näköinen kuin mitä se todellisuudessa on?
Kehuko se olikin? Meni ihan ohi! Miten se liittyy kulutukseen? Ymmärtäisin jos vaikka puhuisi tehopainosuhteesta vs. kulutus tai jotain. Pitää lisätä sanakirjaan, että Manalaksi "visuaalisilla kikoilla näyttämään" on kehu. Ei nimittäin ihan meikäläisen järjellä aukene positiivisena taikka neutraalina näkökohtana.
Eipäs nyt jauheta paskaa taas niin isolla vaihteella ja väännellä sanoja toisiksi kuin mitä ovat. Ilmoitin, että R/T-merkinnän käyttäminen kyseisessä autossa on pyhäinhäväistys Dodgen maineikasta R/T-merkintää kohtaan. Tämähän on varustelu- eikä mallimerkintä. Itse automallin (Caliber) huonouden, säälittävyyden tai pyhäinhäpäisyn kanssa sillä ei ole yhtään mitään tekemistä.
Ooh. Pahoittelen pientä asiavirhettä termissä "malli" vs "varustelutaso". Se ei liene muuta sitä tosiasiaa, että bashasit "Caliber R/T" -varustelutasoisen auton pyhäinhäväistykseksi? Miten se liittyy auton kulutukseen? Eikö koko pointti ollutkin osoittaa, että Caliber R/T on huono ostos muullakin tapaa kuin kulutuksen puolesta?
Sitähän se oli omastakin mielestäsi helmasarjoilla, pilluvanteilla ja spoilereilla, vai eikö kenties enää? Hieman on nyt väkisin vääntämisen maku kaverilla.
Hämmästyin kyllä, että nelikymppinen ukko tuunaa autoa. Itse autoa en haukkunut miltään osin, oma kommenttisi "Caliberhan nimenomaan on tämän päivän 100A teinien keskuudessa" sen sijaan on melko alentavaa kritiikkiä koko MALLIA kohtaan. Jos tuolla lausumalla oli jokin muu funktio kuin ostajan valinnan bashaaminen, niin minun on vaikea nähdä sitä, saatikka sen liittymää kulutukseen, vaikka miten selittäisit.

Kaikkein huvittavimmaksi homman tekee toki se, että olet itse aiemmin bashatessasi Aarnen Civic-valintaa muistaakseni "corollatasoiseksi" tjsp. suosittelit tilalle Caliberia, joka onkin nyt sitten "datsun 100A -tasoa."
Jäikö mitään osa-aluetta, mitä et olisi tahallasi väärinymmärtänyt ja vääntänyt savolaiseen muotoon?
Meinaatko tosiaan, että pata kattilaa soimaa -efekti tässä asia jäisi yhtään keltään huomaamatta? (Joka nyt ylipäätään näitä jaksaa lukea, taitaa suuri yleisö olla aika harvassa.)
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tältäkin juupas-eipäs-leikiltä olisi vältytty, jos miehet keskustelisivat enemmän keskenään niin kuin naiset. Olisitte pojat heti tapahtumien jälkeen keskustelleet yksityiskohtaisesti, mitä näillä panoreissuilla tapahtui, niin ei tarvitsisi täällä rivien välistä yrittää selvittää ja pelkillä luuloilla toista solvata.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tix kirjoitti:Meinaatko tosiaan, että pata kattilaa soimaa -efekti tässä asia jäisi yhtään keltään huomaamatta? (Joka nyt ylipäätään näitä jaksaa lukea, taitaa suuri yleisö olla aika harvassa.)
Tän jotenkin huomas ignore-nappia tapaillessa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Mielestäni on aika ratkaista erimielisyydet teleskooppipampulla ja lapinleu'ulla.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

elco kirjoitti:Mielestäni on aika ratkaista erimielisyydet teleskooppipampulla ja lapinleu'ulla.
Unohtamatta aerobista potkunyrkkeilyä.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Saako katsomossa nauttia alkoholia? Onko vedonlyönti sallittu? Saako siellä olla alasti?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

elco kirjoitti:Mielestäni on aika ratkaista erimielisyydet teleskooppipampulla ja lapinleu'ulla.
Teleskooppipamppu on luvanvarainen keppi, joten sille pitää hankkia korvaaja. Ehdotan Gotler-tankoa.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Heiiii, mä oon aika hyvä noissa äijäjutuissa, pl. tekniikka, siinä oon ihan akka. Tai melkeen. Oonks mä nyt sitte lesbo? Apua?! Äitiii!!!!
Herra Manala

Tix kirjoitti:*vinq*
:paijaa: Elämä helpottaa vielä.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Qui tacet consentit.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

exPertti kirjoitti:Vaimomatskua? :)
Oho, Pertsakin puhuu joskus asiaa!
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Masan ja Manalan valmistautuessa fyysiseen koitokseen, alkavat paikalle keräytyneet perskärpäset kuhista:

Lolita: "Kuinka viihdyttävää! Lisää tällaista. Lyökää kovempaa!"

Sanctus: "Voi tätä myötähäpeän määrää... Hah, tuolla toisella näkyy perse."

exPertti: "Kuumia nakkeja ja limua! Kuumia nakkeja ja limua! Vain viisi euroa!"

Kaiken kruunaa Tix joka pyrkii jatkuvasti Manalan selustaan läpsiäkseen tätä salakavalasti niskaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:
Masan ja Manalan valmistautuessa fyysiseen koitokseen, alkavat paikalle keräytyneet perskärpäset kuhista:

Lolita: "Kuinka viihdyttävää! Lisää tällaista. Lyökää kovempaa!"

Sanctus: "Voi tätä myötähäpeän määrää... Hah, tuolla toisella näkyy perse."

Kaiken kruunaa Tix joka pyrkii jatkuvasti Manalan selustaan läpsiäkseen tätä salakavalasti niskaan.
Geezu ja Ann: mä valun.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Frederik Krueger kirjoitti:Lolita: "Kuinka viihdyttävää! Lisää tällaista. Lyökää kovempaa!"
"Voittaja saa piestä Frederikin!"
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Frederik Krueger kirjoitti:teräviä huomioita
Unohdit joukosta selostaja-kommentaattorihepulin, joka nukuttaa osallistujat ja yleisön huumorillaan uneen jo ennen kuin ottelu alkaa.
Herra Manala

Frederik Krueger kirjoitti:Kaiken kruunaa Tix joka pyrkii jatkuvasti Manalan selustaan läpsiäkseen tätä salakavalasti niskaan.
Kieltämättä alkaa olee vähän turhan nähty käsikirjoitus tää että aina jos on jotain vääntöä jonkun kanssa, niin kun pallogrilli alkaa jäähtymään, taustalla kyttäillyt Tixuliini saapuu framille henkisine kurkipotkuineen ja yrittää väärään porttiin kytketyllä joystickilla rämpyttää jotain Pelit-lehdestä opeteltua fatality-liikesarjaa.
Mylwin
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tix kirjoitti:Qui tacet consentit.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mylwin kirjoitti:
Si! Som prescos im pente nil cóchentes!
Mylwin
Kitisijä

bedlam kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Spruta satsen i munnen?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mylwin kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur?
Spruta satsen i munnen?
Naah, du vista mömmenspömmen ;)
Mylwin
Kitisijä

bedlam kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Spruta satsen i munnen?
Naah, du vista mömmenspömmen ;)
Jaska trycker i tvåan!
- Ann 2005