Typerimmät uutiset

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25842
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

daah! Menestystä, terveyttä ja rakkautta!

Minne voin lähettää rahani?!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja exsu »

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007837646.html

Norjalaismiljardööri paljastaa: Tällä kikalla lähes kuka tahansa voi tulla miljonääriksi – vaatii vain asunnon

Typerät köyhät eivät tajua ryhtyä miljonääreiksi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2873
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

exsu kirjoitti: 03.03.2021 13:23 https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007837646.html

Norjalaismiljardööri paljastaa: Tällä kikalla lähes kuka tahansa voi tulla miljonääriksi – vaatii vain asunnon

Typerät köyhät eivät tajua ryhtyä miljonääreiksi.
" Hän kertoo ostaneensa ensimmäisen omistusasunnon vasta 35-vuotiaana.
– Siihen saakka vuokrasin perheeni asunnot, joten en sitonut pääomaa, vaan pystyin sijoittamaan jokaisen omistamani kruunun."

Typerät köyhät eivät ole vielä 35-vuotiaina saaneet muutamaa sijoitusasuntoa. "En sitonut pääomaa" :)
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4306
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Typerät köyhät sitoo pääoman alkoon ja tupakkaan. Ja palkkapäivänä pizzalaatikoihin.
Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Noin 35-vuotiaana pääsin eroon viimeisestäkin sijoitusasunnosta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

https://www.is.fi/viihde/art-2000007853557.html

Ei sais tietenkään asialla pilailla, mutta kun juoppo taiteilija syttyy kaksi eri kertaa tuleen, niin kyllä tuosta muutaman meemin ja fingerporin helposti saisi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vähän kun ne komediasarjat, joissa vaimolla alkaa loppua ideat kesken perintöä odotellessa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25842
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^ Ei kannata juoda teräviä. Ehkä joku baileys tms olisi turvallisempaa?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18767
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Niba »

Roskaa taivaalle?

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4306
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 11.03.2021 13:11 https://www.is.fi/viihde/art-2000007853557.html

Ei sais tietenkään asialla pilailla, mutta kun juoppo taiteilija syttyy kaksi eri kertaa tuleen, niin kyllä tuosta muutaman meemin ja fingerporin helposti saisi.
Tossanoinniin vähän aikaa sitten oli uutinen tukesin testaamista kuluttajasähkövempeleistä. 30 prosenttia meni hylsyyn. Toista se oli ennen EU:ta kun kaikki piti ennakkotarkastuttaa.
Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25842
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16753
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Mitä kautta tällainen uutinen päätyi sun tietoisuuteesi?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25842
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 26.03.2021 11:10 ^ Mitä kautta tällainen uutinen päätyi sun tietoisuuteesi?
Olen salaisen persujen viestintäverkon jäsen!
Tällä kertaa kuitenkin tätä kautta


https://9gag.com/gag/aLpwmY6
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

No onko kuitenkaan: "The program, funded by wealthy private donors"

Ei kohdennettu hyväntekeväisyys kuulosta kovinkaan rajulta.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25842
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 26.03.2021 12:35
No onko kuitenkaan: "The program, funded by wealthy private donors"

Ei kohdennettu hyväntekeväisyys kuulosta kovinkaan rajulta.
Jaa-a. Mun mielestäni on rasistista laittaa valkoiset ulos pelkän ihonvärin takia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 26.03.2021 12:46
So Hard kirjoitti: 26.03.2021 12:35
No onko kuitenkaan: "The program, funded by wealthy private donors"

Ei kohdennettu hyväntekeväisyys kuulosta kovinkaan rajulta.
Jaa-a. Mun mielestäni on rasistista laittaa valkoiset ulos pelkän ihonvärin takia.
Varmaan Suomen kontekstissa. Mutta ei tämä mitenkään eroa siitä että joku rikas ruotsinkielinen säätiö tukee vain tietyn kielivähemmistön pyrkimyksiä, paitsi että he eivät edes ole minkään erityisen tuen tarpeessa. Mustat ovat Yhdysvalloissa kaikissa tilastoissa rajusti altavastaajia ja kohdennetun kokeilun tarkoitus pitää ymmärtää siinä kontekstissa.
Universaali disclaimer.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2873
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/5 ... elinvoimaa

"Turku Center -brändin taustalla on ajatus, että keskusta on 24/7 elävä palvelu- ja elämyskokonaisuus."

(Saako puketa. Työryhmän kampaviinerien päälle.)
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21510
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 26.03.2021 12:46 Jaa-a. Mun mielestäni on rasistista laittaa valkoiset ulos pelkän ihonvärin takia.
Tämä nyt riippuu siitä, kuka on ollut rahankeruussa aktiivinen. Jos joku kansalaisjärjestö kerää rahaa ja pyytää pormestria auttamaan jakamisessa, niin minusta homma on ok. Se on sitten eri juttu, jos kaupunki kerää raha lahjoittajilta kohdistettuun tarkoitukseen. Julkishallinnon ei pidä sotkeutua rahankeruuseen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25842
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/4096404

En tiedä, miksi tämä uutinen ottaa mua niin pattiin. Ehkä sen takia, että mua watuttaa suuresti, jos poliitikot moraalisäteilyllä haluavat ankeuttaa elämääni. Eihän mun elämänlaatu tietysti an sich riipu siitä, saako Helsingissä mainostaa esim. vaatteita, mutta silti tällainen tuntuu ikävältä yleisankeuttavalta punaviherfasisimilta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21510
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Onhan tuon syytäkin ottaa pattiin. Vaikka nuo hörhöt olisivat kuinka vähemmistössä, niin silti meillä on 15 edustajaa pelleilemässä veronmaksajien rahoilla. Onko aikuisten oikeesti kaikki tärkeemmät duunit muka tehty!?
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4306
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ja nämä ovat niitä tyyppejä, jotka ovat eniten heiluttamassa fasistikorttia.
Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9501
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Jos tuollaisia kieltoja tulee, niin eiköhän se ole mukana kiihdyttämässä Helsingin keskustan tyhjenemistä. Espoo kiittää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16753
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 12.04.2021 12:43 En tiedä, miksi tämä uutinen ottaa mua niin pattiin.
Nyt sä et kyllä ole ollenkaan niin kuin kesäyö!

Tässä meillä on joku radikaalisti erilainen asetus päässä. Mua tällainen uutinen ei ota ollenkaan pattiin, vaan pikemminkin vähän melkein innostun - en niinkään siksi, että haluaisin kovasti kieltää tällaista mainontaa, vaan pikemminkin siksi, että on tosi innostavaa, että poliitikko onnistuu esittämään jotain, joka edes vähän haastaa mun ajatteluani ja asenteitani.

Ensireaktioni asiaan kun oli ilman muuta se, että ihme hössötystä, kieltää nyt jotain tavaramainontaa tällaisella perusteella. Mutta sitten toisella ajattelulla tulee kyllä mieleen, että on tosi kumma, että tämä aloite tuntuu niin hörhöltä. Elämme kuitenkin todellisuudessa, jossa mainonnan rajoittaminen on ihan arkipäivää. Rajoitamme ainakin tupakan, alkoholin ja lääkkeiden mainontaa aika lailla, ja muutenkin edellytämme mainonnalta kaikenlaista asiallisuutta, loukkaamattomuutta, hyvää makua ja sivellisyyttä. Olemme yhteiskuntana valmiit rajoittamaan mainontaa suojataksemme ihmisiä itseltään ja varjellaksemme erilaisia tyyppejä riskiltä pahastua mainoksen nähdessään, mutta mainontaan kajoaminen ilmastosyistä tuntuu aika hihhulilta.

Ilmastonmuutos on kuitenkin vielä eri mittaluokan juttu: se todella uhkaa elämänmuotomme säilyvyttää vakavasti. Vapaavuori on jopa julistanut Helsinkiin ilmastohätätilan! Ja tästä huolimatta ajatus, että Helsinki ei vuokraisi mainostilaa tuotteille, jotka ovat suoraan ilmastolle haitallisia, tuntuu todellisuudelle vieraalta äärihörhöilyltä. Tämä aloite paljastaa aika suoraan sen, että minäkään en ota käytännössä ilmastonmuutosta ja sen torjuntaa ollenkaan vakavasti, vaikka teoreettisella tasolla ymmärrän asian vakavuuden. En mä tiedä, pitäisikö mainontaa rajoittaa esitetyllä tavalla, mutta tosi kiinnostava ja paljastava aloite! Aloitteet kuitenkin ovat välillä enemmän keskustelunavauksia ja keinoja saada jollekin näkökulmalle huomiota kuin pelkkiä konkreettisia ehdotuksia. Hienoa työtä!
Viimeksi muokannut urpiainen, 12.04.2021 16:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25842
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 12.04.2021 15:58
James Potkukelkka kirjoitti: 12.04.2021 12:43 En tiedä, miksi tämä uutinen ottaa mua niin pattiin.
Nyt sä et kyllä ole ollenkaan niin kuin kesäyö!
Olen kesäinen ukkosmyrsky!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Typerimmät uutiset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ilmastohörhöily ahdistaa mua enemmän kuin ilmastomuutos. Niin ei pitäisi olla, mutta liika on liikaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.