Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
-
- Kitisijä
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Viikonloppu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Lapitii kuitenkin kertoi itse pitävänsä välillä kovaakin ääntä jopa aikana, jolloin taloyhtiön järjestyssääntö (tod. näk.) kieltää metelöinnin.
Kun ko. naapuri ei ole valittanut Lapitiista, niin kannattaako herättää nukkuvaa karhua? Ei kannata.
Silikonikorvatulpat toimivat hyvin.
Kun ko. naapuri ei ole valittanut Lapitiista, niin kannattaako herättää nukkuvaa karhua? Ei kannata.
Silikonikorvatulpat toimivat hyvin.
-
- Kitisijä
Yep, samaa mieltä.NuoriD kirjoitti:Lapitii... .
Ja oon kyl tottunu tulppiakin käyttään. Ihan ok, tällä mennään.
Edit/lisäys: Tnx kuitenkin kaikille kommentoineille!
Viimeksi muokannut Lapitii, 13.09.2009 19:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Harrastukset vituttaa, mutta jos nyt ryypättäis ensin.
-
- Kitisijä
Rupee harrastaan ryyppäystä?tuulenpuiska kirjoitti:Harrastukset vituttaa, mutta jos nyt ryypättäis ensin.
Herra Kukkaro sanoo ettei käy :<Lapitii kirjoitti:Rupee harrastaan ryyppäystä?tuulenpuiska kirjoitti:Harrastukset vituttaa, mutta jos nyt ryypättäis ensin.
-
- Kitisijä
^ Kotiviini on tuota varten.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Veronpalautuksia tulee pari tonnia.
-
- Kitisijä
^ Jos ne oikein kovasti vituttaa, voit kuitata puolella mun mätkyt. Ei vituttais!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Hiukan samat fiilikset. Ensiksi pistän lattian viimoisen päälle, sitten ukko pistää vanhan kuluneet reunalistat takaisin ja hakkaa samalla lattian harmaille urille.Pulkannaru kirjoitti:
Ja tahrii valkoiset tapetit vereen kun ei viitsi pistää laastaria mokomaan naarmuun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Ai jumalavit. Nyt sillon sähkökitara. Kova tilutus käy.Lapitii kirjoitti:Mutta nyt on yläkerran naapuri ostanu pianon.

Mitähän seuraavaks, rummut vissiin.
(Ei se ookaan yläkerran, vaan seinänaapuri.)

Kai Nalo kirjoitti:Topfieldin Digiboksi. Ei saatana epästabiilimpaa masiinaa voi olla. Ihan turha kuvitella että pysyisi päivää kauempaa tilttaamatta pystyssä

Sulla on pakko olla viallinen versio. Mun Topfield on toiminut kiltisti kaksi vuotta ja mun vanhempien tallentava vastaava kohta yhtä kauan - ilman mitään ongelmaa.
On topic:
Vituttaa ihmiset, jotka eivät pidä lupauksiaan. Ja ihan tahallaan.
No täytyy vissiin olla. Malli on TF 5100 PVRc (kaapeli) ja se on ollut enemmän tiltissä kuin toiminnassa koko uransa aikana. Paska mikä paska.bliss kirjoitti: Sulla on pakko olla viallinen versio. Mun Topfield on toiminut kiltisti kaksi vuotta ja mun vanhempien tallentava vastaava kohta yhtä kauan - ilman mitään ongelmaa.
Ei tietoa. Kuva on kuitenkin tod.hyvä, eikä häiriöitä esiinny..McJanne kirjoitti: Ja talon antenniverkon voimakkuudet oli mitattu milloin?
-
- Kitisijä
Polvi vituttaa. Muistanette, kun joskus kerroin auton alle jäämisestä ja eturistisideleikkauksesta. Kipuja on ollut senkin jälkeen, mutta viime keväänä tuntui, että jokin hajosi ja välillä kävelykin oli rankkaa. Kävin tähystyksessä, jossa poistettiin arpikudosta ja vähän aikaa polvi tuntui todella hyvältä. Nyt se on lähes koko ajan turvoksissa ja tällä hetkellä sivussa on jokin kova kohta, jonka hierominen koskee niin perkeleesti. Ei taida jalasta tulla enää kaula, harmi kun varaosia ei saa. Miksi pelaan futista ja sabaa, kun ne koipea eniten rasittavat? Olen stupid ass.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
V*ttu. Mun uusi mekko repesi!! Meen valittamaan. P*rkele.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Mulla sama laite ja toiminut nyt neljä vuotta täysin ongelmitta. Koskas olet päivittänyt siihen uusimman firmiksen?Kai Nalo kirjoitti:No täytyy vissiin olla. Malli on TF 5100 PVRc (kaapeli) ja se on ollut enemmän tiltissä kuin toiminnassa koko uransa aikana. Paska mikä paska.bliss kirjoitti: Sulla on pakko olla viallinen versio. Mun Topfield on toiminut kiltisti kaksi vuotta ja mun vanhempien tallentava vastaava kohta yhtä kauan - ilman mitään ongelmaa.
-
- Kitisijä
Musta tuntuu etten oo kovin montaa hyvää sanaa noista Topfieldeistä kuullut. Systerilläkin tilttas juuri takuun ollessa loppuvaiheilla, eli ei kovin pitkäikäinen purtilo. Taitavat olla vähän kuin kiinalaiset mopot, joskus osuu, joskus ei.
Se taitaa olla niin kuin ne Suunnon sykemittritkin; joillain toimii ja joillain ei ;)Vesper kirjoitti:Musta tuntuu etten oo kovin montaa hyvää sanaa noista Topfieldeistä kuullut. Systerilläkin tilttas juuri takuun ollessa loppuvaiheilla, eli ei kovin pitkäikäinen purtilo. Taitavat olla vähän kuin kiinalaiset mopot, joskus osuu, joskus ei.
Eilen. Sitä ennen, ehkä vuos puol sitten. Katotaan nyt auttoiko..Manaaja kirjoitti: Mulla sama laite ja toiminut nyt neljä vuotta täysin ongelmitta. Koskas olet päivittänyt siihen uusimman firmiksen?
-
- Kitisijä
Täällä täysin sama malli, ja toimii ilmeisen paremmin kuin sulla, mutta ei kuitenkaan pomminvarmasti. Taitaa olla uusin firmis käytössä, tai ainakin aika uusi. Ei mitään TAPeja. Eikö aiemmin ollut keskustelua josko boksisi ylikuumenisi? Minä vähensin tuota vaaraa siirtämällä levyn jatkopiuhoilla levyn ulkopuolelle.Kai Nalo kirjoitti:No täytyy vissiin olla. Malli on TF 5100 PVRc (kaapeli) ja se on ollut enemmän tiltissä kuin toiminnassa koko uransa aikana. Paska mikä paska.bliss kirjoitti: Sulla on pakko olla viallinen versio. Mun Topfield on toiminut kiltisti kaksi vuotta ja mun vanhempien tallentava vastaava kohta yhtä kauan - ilman mitään ongelmaa.
Toimii mulla vähän kuten Windows, eli mitä pidempään sitä käyttää pistämättä sähköjä välillä kokonaan pois (virtapiuha irti), sitä varmemmin se saattaa tiltata, ainakin jos on monia limittäin päällekkäisiä nauhoituksia päivän aikana ja/tai katselee samalla tallennettuja ohjelmia. Saattaa olla että toimi ennen paremmin, ehkä se alkaa vain olla vanha.
Toissapäivänä viimeksi boksi tilttasi kun tallensin Murhapoolia ja katsoin sitä samanaikaisesti hieman jäljessä, ja aloin kesken kelata keskenjäänyttä tallennusta taaksepäin. Kuva ja boksi jämähti, ainoastaan off-nappula reagoi, boksin näytöllä vilkkui virheestä kertovat neljä pistettä ennenkuin meni kiinni. Virtapiuhan tuuletuksen jälkeen boksi tarkasti tiedostojen kunnon, ja tietenkin Murhapooli.rec oli muuttunut 0kt kokoiseksi roskatiedostoksi. Juuri näin on tapahtunut aiemminkin, varsinkin jos on tuon lisäksi ollut toinen samanaikainen tallennus käynnissä.
Sukulaisella koitin viime talvena jotain Dreamboksin mallia, ja sellainen olisi ollut varmaan ihan kiva, mutta kalliitahan ne taitavat olla. Ainakin hänen väitteensä mukaan oli toiminut kuin junan vessa. Vaikutti ominaisuuksiltaan aika mielenkiintoiselta, mutta en ole tarkistanut onko Dreamboksi kuinka hyvä hankinta näin HD-aikakaudella. Eikös HD-boksit pidä hankkia nykyisin suunnilleen kaapelioperaattoriltaan suoraan?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Juu. Käy kyllä kuumana ja tuuletustakin olen koittanut listä, mutta apua siitä ei näytä olevan.Frederik Krueger kirjoitti:[Eikö aiemmin ollut keskustelua josko boksisi ylikuumenisi?
topparin maahantuojalla kävi näemmä ohrasesti:
http://www.kauppalehti.fi/5/i/yritykset ... d=18297658
http://www.kauppalehti.fi/5/i/yritykset ... d=18297658