Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
elco
Kitisijä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

Haemaeraemies kirjoitti: Tarkoituksena mennä käymään tuolla jossain välissä. Kaikki kehuneet jotka siellä käyneet.
En ole mikään taideintoilija tai ihmismielen asiantuntija, mutta tuossa paikassa tuli kyllä pohdittua, että jos gubben taide on jonkinmoinen portaali mieleen niin pysyttelen kyllä mieluusti tällä puolella portaalia, mutta läpi oli kyllä kiehtovaa kurkkia. Hyvin, hyvin outoa kakkaa.

Pari kertaa tuli naurettua tosissaan ääneen: eka oli, kun jenkkituristiosasto tuli sisään, mittaili niitä vähemmän häiriintyneitä teoksia muutaman minuutin, päivittelivät vaitonaisesti ja lähtivät pikamarssia menemään nähtyään noin 5% koko kavalkadista (jos olisivat menneet K-18 osastolle niin eivät olisi luultavasti selvinneet ensinkään); toinen oli kun yläkerrassa oli sitten HRG:n personal collection, jossa oli öbaut yhtä häiriintyneiden kamujen tekemiä taideteoksia, jotka nekin, yllättäen, olivat hyvin, hyvin outoa kakkaa. 5/5 elämys.

Harmittaa vieläkin, etten ostanut tusinaa HRG-joulukalenteria, joita olisi voinut jakaa ympäri vuoden kaikille konservatiivisemmilla kamuille, joilla on jo kaikkea - paitsi HRG-joulukalenteri!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

elco kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: Tarkoituksena mennä käymään tuolla jossain välissä. Kaikki kehuneet jotka siellä käyneet.
En ole mikään taideintoilija tai ihmismielen asiantuntija, mutta tuossa paikassa tuli kyllä pohdittua, että jos gubben taide on jonkinmoinen portaali mieleen niin pysyttelen kyllä mieluusti tällä puolella portaalia, mutta läpi oli kyllä kiehtovaa kurkkia. Hyvin, hyvin outoa kakkaa.
Kakka on todellakin outoa, ja syystä. Ukko itse kärsi niin sanotuista Night terror - oireista ( http://en.wikipedia.org/wiki/Night_terror ) ja miehen taide oli niiden asioiden käsittelyä jota näki tuolla painajaisissaan. Ei varmasti se penaalin suorin kynä noin muutenkaan ilman kyseisiä oireita.

Harakka saaressa on muuten Gigerin suunnittelema patsas josta ei moni tunnu tietävän mitään.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
elco
Kitisijä

^ Lehtineekeri kyllä päivittelee, että Suomi "yleensä on kärkipaikoilla näissä". Ainoa mikä jäi puuttumaan on kvalitatiivinen arvio suomalaisten huonosta viinapäästä näihin muihin verrattuna.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Olihan tuossa vielä tuollainen hieman asenteellisesti muotoiltu gallup: Yllättikö Suomen putoaminen alkoholinkulutuksen kärjestä? Enää pitäisi tietää, koska Suomen kulutus on siellä kärjessä ollut, että se on voinut pudota. Vallankin kun tällä hetkellä ollaan hyvin lähellä ATH -lukuja.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Haemaeraemies kirjoitti: Kakka on todellakin outoa, ja syystä. Ukko itse kärsi niin sanotuista Night terror - oireista ( http://en.wikipedia.org/wiki/Night_terror ) ja miehen taide oli niiden asioiden käsittelyä jota näki tuolla painajaisissaan. Ei varmasti se penaalin suorin kynä noin muutenkaan ilman kyseisiä oireita.
Tässä on kyllä jokseenkin hieno yhteensattuma, mä muistan viimeksi nähneeni kunnon painajaisia kauan sitten lapsena kun olin salaa kattonut Alienin kaverin luona..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/elintavat/20140 ... 4_el.shtml

Suomalaiset ovat amatöörejä.

"Yleensä Suomi komeilee alkoholin suurkulutuksen tilastoissa" Öö niikuin koska? Mun tietääkseni ei koskaan.
Ristiriidat voivat olla seurausta ihmisen vajavaisuudesta ymmärtää, ei itse ilmoituksen ongelmasta
James Potkukelkka
Kitisijä

Vagabondo kirjoitti:Olihan tuossa vielä tuollainen hieman asenteellisesti muotoiltu gallup: Yllättikö Suomen putoaminen alkoholinkulutuksen kärjestä? Enää pitäisi tietää, koska Suomen kulutus on siellä kärjessä ollut, että se on voinut pudota. Vallankin kun tällä hetkellä ollaan hyvin lähellä ATH -lukuja.
Gallup on tosiaan kyllä niin surkeasti muotoiltu, että melkein itkettää.

"Yllättikö Suomen putoaminen alkoholinkulutuksen kärjestä".

Olisi kait se voinut yllättää, jos Suomi joskus olisi ollut alkoholin kulutuksen kärjessä.
Ristiriidat voivat olla seurausta ihmisen vajavaisuudesta ymmärtää, ei itse ilmoituksen ongelmasta
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014051 ... 7_uu.shtml

Mahtavia poliiseja täällä. Vieläkö joku pitää häntä jonkun ajojahdin kohteena (sellainen mielikuva jäi jossakin kohtaa)?
JA on mun esikuva. Ehta wanha kunnon Paha poliisi. Ei niitä koskaan liikaa ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014051 ... 7_uu.shtml

Mahtavia poliiseja täällä. Vieläkö joku pitää häntä jonkun ajojahdin kohteena (sellainen mielikuva jäi jossakin kohtaa)?
Ton rahakätkön nyt kävisi joku liivijengi helposti istuttamassa.

Toi 1,9 miljoonaa on sitten ihan eri juttu kun palkka tiedetään. Tuota ei liivijengi ole istuttanut, vaan maksanut.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bluntly
Kitisijä

Kiina rommaa, hatuista kiinni.
Jotain kiinteistömarkkinoiden koosta kertoo se, että Kiinassa tuotettiin vuosina 2011-2012 yhtä paljon sementtiä kuin Yhdysvalloissa koko 1900-luvun aikana.
James Potkukelkka
Kitisijä

Bluntly kirjoitti:
Jotain kiinteistömarkkinoiden koosta kertoo se, että Kiinassa tuotettiin vuosina 2011-2012 yhtä paljon sementtiä kuin Yhdysvalloissa koko 1900-luvun aikana.
Voisiko pitää paikkansa? Tuntuu uskomattomalta.
Bluntly
Kitisijä

Ei nätä pyhällä mandariinilla ole rakennettu:

James Potkukelkka
Kitisijä

Joo, kyllä mä tiedän, että Kiinassa on rakennettu valtavasti, mutta edelleen tuntuu uskomattomalta, että kahdessa vuodessa olisi tuotettu yhtä paljon sementtiä kuin Yhdysvalloissa koko 1900-luvulla.
elco
Kitisijä

^ Ei koske Suomea.
Bluntly
Kitisijä

Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Siis onko Kustavsson mielestäsi kuitenkin syyllinen?
Todennäköisesti, mutta ymmärrän kuitenkin että tuomioon asti näyttöä ei ollut. Syyllisyydestä kun ei saa jäädä varteenotettavaa epäilystä.
Kiitos So Hard!
Huhhuh, olisiko näin. Jotain olisi tehtävä, jos Kustafssoni on syyllinen.
Anteeksi myöhäinen vastaus, vaikkei kai vastata olisi edes tarvinnut! Luin kyllä heti vastauksesi.

Ja tässä ketjussa on muuten todella kiinnostavia juttuja, hienoa tekstiä syntyy kun on osaavia ihmisiä kertomassa!

Totesi

STADIN KEVÄTARSKA
James Potkukelkka
Kitisijä

Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

James Potkukelkka kirjoitti:Seurue ammuskeli tanssipaikalla!1
Voi vitsi noita seurueita, hameen helmat vain heiluvat ja tango raikaa.
Paras päivä ikinä.
James Potkukelkka
Kitisijä

Hiihdossa on taas positiivinen meninki!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Hiihdossa on taas positiivinen meninki!
Suomalaiset ovat aina pärjänneet testituloksissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
James Potkukelkka
Kitisijä

Andy McCoyhan jo vuosia sitten sanoi, että jos joskus näette hänet sukset kädessä, niin puuttukaa asiaan ja hakekaa takaisin terveen elämän pariin!
James Potkukelkka
Kitisijä

Itella on ymmärtänyt posti busineksen hiukan väärin:

http://www.hs.fi/kotimaa/Itella+vaikeuk ... 0480789364
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Itella on ymmärtänyt posti busineksen hiukan väärin
Itella on suututtanut lehtikeisarit vaatimillaan hinnankorotuksilla ja liiton väenvähennyksillä. Siitä saa hienon symbioosin. Toiset järkkää italialaisella toisille otsikoita.
Universaali disclaimer.
James Potkukelkka
Kitisijä

Vieläkö elco väittää, että ilmastonmuutos ei ole totta?!

http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art- ... nt=article