Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Pulkannaru
Kitisijä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Eikös tämä hoida maahantuontia jne nykyään.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Alkaa tää duunipaikan hyvä veli-kerho taas vituttaa sen verran että voi p*rkele sanon vaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Näin Rammsteinin uuden levyn julkaisupäivänä vituttaa edelleen, kun ei ole niitä lippuja helmikuun konserttiin.
Paras päivä ikinä.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Kai Nalo kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Mulla sama laite ja toiminut nyt neljä vuotta täysin ongelmitta. Koskas olet päivittänyt siihen uusimman firmiksen?
Eilen. Sitä ennen, ehkä vuos puol sitten. Katotaan nyt auttoiko..

Pysyihän tuo nyt näemmä pystyssä jo about 18 tuntia.. Huoh
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vituttaa se, että vituttaa. Vituttaa myös se syy miksi vituttaa, mutta vittu kun ei sille vittu voi vittu tehdä mitään, kai. VITTU!
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Mulla sama laite ja toiminut nyt neljä vuotta täysin ongelmitta. Koskas olet päivittänyt siihen uusimman firmiksen?
Eilen. Sitä ennen, ehkä vuos puol sitten. Katotaan nyt auttoiko..

Pysyihän tuo nyt näemmä pystyssä jo about 18 tuntia.. Huoh
Noi vehjekset on aika arkoja kyllä lämmölle. Jos ne on liian lämpimässä paikassa ja siinä on päällä joku toinen laite tai vaikka jonkun hyllykön/TV-tason päällyslevy, niin helposti ylikuumenee. Noihinhan ei voi vaihtaa ihan mitä tahansa kovalevyäkään just sen vuoksi, että vaan pari wattia enemmän virtaa kuluttava kovalevy tekee lämpöä sen verran enemmän, että noi vetää ittensä tilttiin, ja välillä ei auta välttämättä kuin tökkelin repiminen seinästä.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vesper kirjoitti:V*ttu. Mun uusi mekko repesi!! Meen valittamaan. P*rkele.
Ei vituta enää. Sain laakista uuden tilalle, vaikkei ollut edes kuittia vilauttaa. Joskun kannattaa olla uskollinen asiakas :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Vesper kirjoitti:Alkaa tää duunipaikan hyvä veli-kerho taas vituttaa sen verran että voi p*rkele sanon vaan.
Anna/älä anna niille piiskaa? :p:
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Työkaveri vaaransi potilas- ja opiskelijaturvallisuuden. Kun lähdin asiasta keskustelemaan hänen kanssaan, sain silmilleni primitiivireaktion. Vein sitten asian sähköpostitse eteenpäin esimiehelle, kun välitöntä vahinkoa ei tullut arvioin että tilanne pystyy odottamaan muutaman päivän. Yöllä tapahtuneen takaa paljastuikin päihde- ja mielenterveysongelmaa, tuli sekä minuun että opiskelijaan kohdistuvia uhkauksia ja alatyylin kielenkäyttöä useassa eri puhelussa.

Vaikka tästä kuinka voi olla pidemmälle ajatellen apua kollegalle ja heti työyhteisölle, vituttaa olla ekana linjassa ottamassa paskaa niskaan toimiessaan juuri ohjeiden mukaan. Ja voi hyvänen aika sentään mitkä selvittelyt vielä edessä arkena. :doh:
Elämä kantaa, jos sen antaa
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Melnais kirjoitti:Yöllä tapahtuneen takaa paljastuikin päihde- ja mielenterveysongelmaa, tuli sekä minuun että opiskelijaan kohdistuvia uhkauksia ja alatyylin kielenkäyttöä useassa eri puhelussa.
Siis työkaveri ryhtyi tulemaan lankoja pitkin päälle ja kertoi/paljasti puheluissa sitten oman tilanteensa taustoja?

Koita jaksaa, kaikkien etuhan se on että asiat hoidetaan kunnolla, ettei ongelmista kasva juttuja joita puidaan sitten myöhemmin päivälehtien palstoilla ja kysytä että miksei kukaan huomannut mitään aiemmin.
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

huima kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Yöllä tapahtuneen takaa paljastuikin päihde- ja mielenterveysongelmaa, tuli sekä minuun että opiskelijaan kohdistuvia uhkauksia ja alatyylin kielenkäyttöä useassa eri puhelussa.
Siis työkaveri ryhtyi tulemaan lankoja pitkin päälle ja kertoi/paljasti puheluissa sitten oman tilanteensa taustoja?
Näin juuri. Lisäksi samassa vuorossa olleet kertoivat äimistykseni nähtyään "luottamuksellisia" tietojaan toisen mt-historiasta. Jouduin vielä pyhänä ottamaan yhteyttä esimieheen, sillä aloin miettimään reaktion rajuutta suhteessa tapahtuneeseen ja sitä myötä pelätä mihin toisen selkeästi umpikujaksi kokema tilanne päätyy.

Onneksi kollega tuli soittaneeksi hyvin varhain sunnuntaiaamuna päihtyneenä myös pomolle, joten tilanne ei ole sana sanaa vastaan. Poissaolojen määrästä arvioisin, että jotain ongelmaa on ollut jo aiemmin ja varmasti ylemmillä tahoilla tiedossa. Minulle riittää, että esimies on nykytilanteesta tietoinen ja toimii asiaankuuluvasti hoitoonohjauksineen.

Oman suhtautumisen kanssa on vielä tekemistä. Kunhan tämä tästä laantuu, tarvitsen katuvan anteeksipyynnön pystyäkseni jatkamaan kollegan kanssa työskentelyä, kielenkäyttö oli niin asiatonta. Ja luotto toiseen on mennyt kunnes teot alkavat puhua toista.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vituttaa noi lehmät tossa vastapäisessä huoneessa! :evil: Jaksavat joka saatanan päivä valittaa siitä, kun toinen on sissi-vakanssilla (vakituinen sijainen, eli on töissä yleenäs ns. kotisairaalassa, tarvittaessa siirtyy muihin sairaaloihin auttamaan), joka on VAKITUINEN VIRKA saatana.

Tässä itse kärvistelen viimeisiä viikkoja määräaikaisuudesta, joten tollanen oman työpaikan väheksyminen ottaa mua ainakin pannuun. Varsinkun toi lehmä #2 ei todellakaan ole joutunut hyppelemään sairaalasta toiseen ja on ollut sijainen jo vuosia. Mä oon hyppinyt enemmän kuin se, koska teen sen vapaaehtoisesti enkä kääkätä asiasta heti jokaiselle ja vingu.

stana!
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Vuosien tauon jälkeen olen innostunut kuntosalilla käymisestä, kun sellainen kerta duunin tiloissa on. Ja kuinka ollakaan. Kiertäjäkalvosin huutaa leikkausta ja nivuset on luokkaa spagaatti ilman notkeutta. Voi vittu.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Melnais kirjoitti:
huima kirjoitti:
Näin juuri. Lisäksi samassa vuorossa olleet kertoivat äimistykseni nähtyään "luottamuksellisia" tietojaan toisen mt-historiasta. Jouduin vielä pyhänä ottamaan yhteyttä esimieheen, sillä aloin miettimään reaktion rajuutta suhteessa tapahtuneeseen ja sitä myötä pelätä mihin toisen selkeästi umpikujaksi kokema tilanne päätyy.

Onneksi kollega tuli soittaneeksi hyvin varhain sunnuntaiaamuna päihtyneenä myös pomolle, joten tilanne ei ole sana sanaa vastaan. Poissaolojen määrästä arvioisin, että jotain ongelmaa on ollut jo aiemmin ja varmasti ylemmillä tahoilla tiedossa. Minulle riittää, että esimies on nykytilanteesta tietoinen ja toimii asiaankuuluvasti hoitoonohjauksineen.

Oman suhtautumisen kanssa on vielä tekemistä. Kunhan tämä tästä laantuu, tarvitsen katuvan anteeksipyynnön pystyäkseni jatkamaan kollegan kanssa työskentelyä, kielenkäyttö oli niin asiatonta. Ja luotto toiseen on mennyt kunnes teot alkavat puhua toista.
Viimeaikaisten tapahtumien takia, lääkäri syytteessä, hoitajat murhamiehiä, hulluja ja uskovaisia, tunne sairaalahoidon tarpeesta vähenee koko ajan! :zap:
Pyyhin Netikettiin..
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tulin töihin ja ilmoitettiin, että meikäläinen on siirretty toiseen projektiin sen saatua isoimman prioriteetin.

Kivaa kommunikaatiota yrityksessä. Toki homma on vielä vittumainen paskajobi.

Meneeköhän firma vaihtoon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vitutteleepi se että ei tullut aikoinaan tarkistettua että onko tuossa HD-liitännällä varustetussa DVD-soittimessa skaalainta, no ei ole. Elikä tuolla ei voi katella osaa elokuvista olleskaan kun kuva välkkyy niin stanasti. Mikä idea siinä edes on ettei ole skaalainta, mutta on HD-liitäntä. Perkele että vituttaa, nyt toi vehje on aika lähellä turhaketta.

Pitänee aikaistaa sitä pleikkarin hankintaa, nyt just tietty kun piti uus kone hommata jne...
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun en osaa pätkääkään noita ihmissuhdejuttuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bluntly kirjoitti:Kun en osaa pätkääkään noita ihmissuhdejuttuja.
Meinaatko, että kovin moni muu osaa?

Vituttaa ihmiset, jotka eivät osaa pitää aikatauluista kiinni.
Oon päivystänyt 2 päivää turhaan odottaen noutajia pois lahjoittamilleni monitoreille. Tyypit ilmoittivat esteestä vittu vasta noin 6 tuntia sovitun ajan jälkeen. Grrrr...
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Ois ees joku jota kohti kannattais yrittää noita ihmissuhdejuttuja.
Pulkannaru
Kitisijä

^
Jokos se remppa-/raksamies katosi?
Siitä yrittämään, saattaa tulla ihmissuhdejuttuja !!1
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
nastamuumio

^ En oo sen suhteen kehdannut. Varsinkin kun remontti just alkoi ja tulee kestään joulun yli, niin en haluu nolata itteeni nyt ihan heti. Ja ehkä se on out of my league. On täs vielä vähän aikaa punnita, mitä kehtaan ja milloin.
Pulkannaru
Kitisijä

^
Mistäs sen oikeastaan tietää ennen kun yrittää.
Ei kai siinä ole kun kolme loppumahdollisuutta?
1. onnistuit
2. jotain siltä väliltä
3. Savolainen Ihmemies -> Ja seuraavaa yrittämään..
-
Rauno Räsänen:
nastamuumio

^ Nii-in, mutta on vaikea löytää sellainen tasapainoinen tapa toimia, että en ois liian tyrkky ja että että olis kaiken (pakkien) jälkeenkin ihan sujuvaa nähdä edelleen parin kuukauden ajan lähes päivittäin.
Pulkannaru
Kitisijä

^
Kyllä niihin pakkeihin tottuu. Ainakin miehenä. Joten miksi ei naisenakin?
Ja kun asennoituu jo valmiiksi pakkien mahdollisuuteen ja tiedostaa itselleen ettei maailma siihen kaadu -> kysymällä sen sit tietää. Ja toisaalta miehet on yleensä imarreltuja naisten iskemäksi tulosta. Oli tuo nainen sit enemmän tai vähemmän ko miehen makuun sopiva.
Eli ei kannata ajatella, että olisi mitään hävettävää. Pakit kirpasee hetken, mutta onnistuminen tuntuu hyvältä pitkän aikaa.
-
Rauno Räsänen:
nastamuumio

En mä kyllä oo mikään dramaattisten toimien tyttö, enemmän semmoinen pikkuhiljainen tutustuminen sopis mulle. Että älkää oottako tänne nyt ihan lähipäivinä mitään herkkämielisille sopimattomia raportteja.