Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
Veikkaan kumpaankin vaihtoehtoon: KYLLÄ. Kumpikin toteutuu, yhdessä ja erikseen.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4304
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Mä olen onneksi sen verran keskituloinen ja raitis, ettei polttoaineen hinnalla ole merkitystä.
Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4304
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

My Bloody Valentine julkaisi uuden albumin. Tämä tapahtui tosin jo helmikuussa 2013, mutta on ylivoimaisesti viimeisen kahden vuoden tärkein uutinen.

My Bloody Valentine - MBV (FULL ALBUM)
https://www.youtube.com/watch?v=E5DTSh7pMwc
Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bhven kirjoitti:Mä olen onneksi sen verran keskituloinen ja raitis, ettei polttoaineen hinnalla ole merkitystä.
Mullekaan ei polttoaineen hinnan nousu haittaa, kun tankkaan aina samalla summalla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

exPertti kirjoitti:En nyt oikein tiedä onko tämä uutinen, mielipide se ei ainakaan ole.
http://www.hs.fi/kulttuuri/Tutkija+palj ... 7121930913
Naisethan hurahtavat aatteisiin yleensä kaikkein pahiten ja vielä seksuaalisesti junou poks. Siellä on pistetty pillu märkänä ali-ihmisiä hengiltä ja toivottu, että Aatu antaisi seivästä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Aprikos, töllöstä tuli muutama päivä sitten Perikato. Oli hyvä leffa. Sympatiat olivat Aatun puolella.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tarinoissa korostuu jotenkin naisten henkilökohtaisempi ote asioihin. Lapsilla annetaan ruokaa, ja sitten heidät teloitetaan niskalaukauksella. Mies olisi vain vienyt lapset takaisin leirille murhattaviksi.
Paras päivä ikinä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21492
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti:Aprikos, töllöstä tuli muutama päivä sitten Perikato. Oli hyvä leffa. Sympatiat olivat Aatun puolella.
Nimenomaan! Johda siinä maata kun ne tollot ei pystyneet toimeenpanemaan selkeitä käskyjä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21492
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Riemumieli kirjoitti:Tarinoissa korostuu jotenkin naisten henkilökohtaisempi ote asioihin. Lapsilla annetaan ruokaa, ja sitten heidät teloitetaan niskalaukauksella. Mies olisi vain vienyt lapset takaisin leirille murhattaviksi.
Ensin mennään naimisiin ja vasta sitten kidutetaan.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4304
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Rotuhygienia on kyllä hieno sana. Rotuhygieniasta pitäisi keskustella enemmän mediassa.
Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Aloitin katsoa ehkä 10-15 min alun jälkeen, en tiedä, oliko sillä merkitystä. Sympatioista; mä olen yleensä aina häviöllä olevan puolella. Aatu oli häviöllä ja kärsi.

Jos leffan alussa Aatu vielä porskutti, se varmaan olisi muuttanut kokemusta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Finnairille on tosi paha juttu, jos ylilentokielto tulee

http://www.hs.fi/talous/Siperian+ylilen ... 7209041922

Sikälihän tämä koskettaa meitä kaikkia, että viimekädessä mennään veronmaksajien kukkarolle, jos konkka uhkaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16745
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Eiks Venäjä ole väläytellyt tätä ylilentokiellon mahdollisuutta vuosien mittaan aina silloin tällöin? Ylilentäjien maksama korvaussumma on kai aina kuitenkin ollut sen verran merkittävä, että kieltoa ei kuitenkaan ole toteutettu. Vai onko nyt tilanne sen verran tiukempi, että ovat tosissaan, taloudellisista seurauksista huolimatta? Asiaan silleen laajemmin liittyen arvelisin, että tämä taloudellinen kylmä sota saattaa hyvin purrakin, ja Putinin kaatuminen lähestyy. Toivottavasti menee ilman isompaa ryminää.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Putinin kaatumiseen en usko. Viimeksi parisen viikkoa sitten luin, että Putinin suosio on vain kasvanut viime aikojen tapahtumien myötä. Toki, jos oligarkin katsovat, että Putinista alkaa olla heille enemmän haittaa kuin hyötyä, niin vaikea ennustaa, mitä tapahtuu.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16745
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:Putinin kaatumiseen en usko. Viimeksi parisen viikkoa sitten luin, että Putinin suosio on vain kasvanut viime aikojen tapahtumien myötä. Toki, jos oligarkin katsovat, että Putinista alkaa olla heille enemmän haittaa kuin hyötyä, niin vaikea ennustaa, mitä tapahtuu.
No just tuota hain. Kuten Boris Godunovista olemme oppineet, tilanne on Venäjällä kautta aikain ollut kuin nytkin: valta on pitkälti pajarien/oligarkkien käsissä, ja Tsaari tavoittelee kansansuosiota nimenomaan suojautuakseen pajareilta. Mutta jos pajarit Tsaarin haluavat vaihtaa, ei kansansuosio välttämättä auta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olenko naiivi, mutta en oikein usko, että Putin joutuu mihinkään outoon onnettomuuteen tai sairastuu. Hänen presidentin kautensa kestää vuoteen 2018.

Toki voi ajatella, että Putinille tehdään selväksi, että nyt kannattaa jo miettiä vuoden 2018 jälkeistä aikaa. Jos oligarkit haluavat, he voivat varmastikin laittaa 2018 presidentiksi haluamansa miehen ja Putinin elämä vuoden 2018 jälkeen voidaan tehdä epämukavaksi. Eli jos hänelle nyt ehdotetaan, että eroa ja saat viettää eläkepäivät kunniakkaasti rauhassa, kenties se on tarjous, josta ei voi kieltäytyä.

Putin ei kuitenkaan vaikuta mieheltä, joka kovin helpolla antaisi periksi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16745
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kyllä kai tässä naiivi optimisti olen pikemminkin minä... Tarkennettakoon kuitenkin, että muotoilin ehkä uumoiluni siitä, että Putinin aika on loppumassa ja mies kaatuu, hieman turhan ylidramaattisesti. En myöskään usko yllättävään onnettomuuteen tai äkilliseen sairastumiseen, enkä ainakaan tässä vaiheessa veikkaile hänen luopuvan asemastaan ennen seuraavia vaaleja, jos sittenkään. Tarkoitin pikemminkin jotain sellaista, että kyllä tällainen maalmoja syleilevä optimisti haluaa ajatella, että kansainvälisen yhteisön aika laajamittainen taloudellinen reaktio putinismiin saattaisi hyvinkin palauttaa Venäjän lähemmäksi sitä demokratisoitumisen ja länsilähentymisen tietä, jolle Venäjä oli Neuvostoliiton kaatumisen jälkeen jo lupaavasti astelemassa, kunnes tämä nykyisenkaltainen neotsarismi syrjäytti demokratiakehityksen. Siis haen suunnanmuutosta nykyisestä putinismista kohti parempaa - johtaa muutosta sitten keulakuvana Putin tai joku muu.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21492
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti:No just tuota hain. Kuten Boris Godunovista olemme oppineet, tilanne on Venäjällä kautta aikain ollut kuin nytkin: valta on pitkälti pajarien/oligarkkien käsissä, ja Tsaari tavoittelee kansansuosiota nimenomaan suojautuakseen pajareilta. Mutta jos pajarit Tsaarin haluavat vaihtaa, ei kansansuosio välttämättä auta.
Hmm, eli johtuisiko Putinin sekoilu siitä, että hänen asemansa lähti heikkenemään ennen ukrainan kriisiä?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4304
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Luulin olevani mustalainen, mutta olenkin pariisilainen.

http://yle.fi/uutiset/miksi_pariisilais ... ja/7398257
Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23548
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Onhan tuossa hyvääkin. Ennen Valio vei ryssälandian kauppoihin ja myi murto-osalla Suomen hinnoista, maksaen samalla suojelumaksut. Nyt voi pistää kaupan rajan viereen Suomenpuolelle ja myydä meidän hinnoilla kun venakot tulee kuorma-autojen kanssa hamstraamaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25821
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

http://www.hs.fi/sunnuntai/Sampo+35+on+ ... 014?sivu=4

Surullinen juttu.

Sampon asiakkaita ei varmaankaan voi auttaa, mutta Sampon kannattaisi perustaa oma sivusto ja kääriä hillot itse.

Mutta kyseessä on kyllä työ, jota en itse pystyisi tekemään.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 10.08.2014 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja