Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti:Tai no rokote ja rokote, sen saa nykyään suun kautta.
:shock:
Rokote ≠ pistos.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja RP »

Rotarokote = kaks annosta nestettä suun kautta. Ei kiva puklaavalle vauvalle kun sen ois tarkotus pysyä sisällä.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No se neuvolatäti sanoi että rokotteeksi edelleen sanotaan. Mut hyvältä se ukkelinkukkelista maistui, nam nam, tätä lisää :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

par-sky kirjoitti: Muutun siis sohvavalaaksi.
Älä :( Puhuit että uit? Oletko koittanut vesijumppaa tai vesikävelyä? Vähemmän rasittavaa selälle/lantiolle kuin itse uiminen? Vatsan kasvaessa se vesi on ihanaa = Kantaa sitä vatsaa ihan itsestään ja vedessä on kevyt olo (se ainut 45minpäivästä kun tuntee olonsa hoikaksi!) :D

Pyöräily / kuntopyöräilykin varmasti sopii paremmin liikuntamuodoksi kuin esim. reipas kävely.

Toivotaan teikäläiselle vähemmän tuskaista loppuraskausta!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Elppis kirjoitti:
par-sky kirjoitti: Muutun siis sohvavalaaksi.
Älä :( Puhuit että uit? Oletko koittanut vesijumppaa tai vesikävelyä? Vähemmän rasittavaa selälle/lantiolle kuin itse uiminen?
uinti ei itsessään satu silloin, mutta illalla sitten tuntuu kuin joku yrittäisi repiä rangan ulos perseen kautta. Tosin, se saattoi johtua kyllä muustakin, yleensä uintipäivinä on ollut muutenkin aktiviteetteja (tai sitten vaan niitä päiviä kun ravaan portaita vähän väliä ylös alas). Pitää kokeilla silleen että muuten vaan hissuttelee.
Me transmitte sursum, Caledoni!
prosessi

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja prosessi »

par-sky kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
par-sky kirjoitti: Muutun siis sohvavalaaksi.
Älä :( Puhuit että uit? Oletko koittanut vesijumppaa tai vesikävelyä? Vähemmän rasittavaa selälle/lantiolle kuin itse uiminen?
uinti ei itsessään satu silloin, mutta illalla sitten tuntuu kuin joku yrittäisi repiä rangan ulos perseen kautta. Tosin, se saattoi johtua kyllä muustakin, yleensä uintipäivinä on ollut muutenkin aktiviteetteja (tai sitten vaan niitä päiviä kun ravaan portaita vähän väliä ylös alas). Pitää kokeilla silleen että muuten vaan hissuttelee.
Minä kävin hierojalla kerran viikossa viikolle 36 asti. Varmistin vielä synnytyslääkäriltä, että vatsallaan on ihan ok maata niin pitkään kuin itsestä vain hyvältä tuntuu, sikiö on kyllä ihan turvassa. Itselläni oli ongelmia juuri noiden SI-nivelten kanssa, ja välillä ne olivatkin todella kipeät heti hieronnan jälkeen, mutta jo kotimatkalla tilanne helpotti erittäin paljon. Lisäksi käytin piikkimaton sitä niskanalustyynyä ilman piikkimattoa siellä pahimmalla kipualueella, se yleensä laukaisi kokonaan pois SI-nivelten kiputilan lähes vuorokauden ajaksi.

Noin muuten en vältellyt ollenkaan liikkumista, kannoin välillä jopa mukeloa hartioilla kävelyiden aikana.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti:No se neuvolatäti sanoi että rokotteeksi edelleen sanotaan.
No miksi sitä sitten pitäisi sanoa? Totta kai se on rokote, riippumatta siitä tavasta millä se annetaan. Sain minäki 80-luvulla poliorokotteen sokeripalassa. Rokotteen voi antaa myös esim nenäsuihkeena.

Niin, kait te tiedätte että rokoteen antama suoja ei ole varma? Mulla yks tuttava oli ihan hmmmmästynyt kun lapsensa sai rotaviruksen vaikka se mukula oli rokotettu sitä vastaan. Sit se oli ihan ihmeissään kun latelin prosentteja sille. Että "kyllähän nyt rokotteen pitäisi tehota". Kyllä oli tyttönen huonossa kunnossa, joutui lapsiraukka sairaalaan asti kun mikään ei pysynyt sisällä. Huolimatta siitä rokotteesta :(
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Zeb

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

exPertti kirjoitti:^ Hyvin se meillä meni. (siis se rotarokotteen anto)
Joo, mä katoin ennen täsmennystäsi että loppuraskaus. Nykyisenä tasa-arvon aikakautena toki mieskin on raskaana.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:^Tai ehkä se on vaan kymmenen vuoden kiintymystä?
Nii just. Just sitä se vaan on. Älä ota sitä niin vakavasti. Kohtele vaan edelleenkin kuin pelleä ja kuse naamalle.
Mistä kohtaa ENÄÄ kusen naamalle? Joka päivä soitetaan, joka päivä (melkein) kutsun syömään tai kahville. Asiat on puitu ja toisemme haukuttu ihan pystyyn jo, sitä ei enää tarvitse tehdä. Anteeksi on pyydetty myös.

Katkeroituminen on vaan aika kovaa.

Ja sori että tartuin tuohon, jatketaan ihan AIHEEN alla eikä mun parisuhteista kiitos.
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Katkeroituminen on vaan aika kovaa.
No shit. Ymmärrätkö miksi?
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Katkeroituminen on vaan aika kovaa.
No shit. Ymmärrätkö miksi?
:roll:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18785
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Katkeroituminen on vaan aika kovaa.
No shit. Ymmärrätkö miksi?

Puhutaan nyt vaihteenvuoksi Manalan parisuhteesta?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Katkeroituminen on vaan aika kovaa.
No shit. Ymmärrätkö miksi?

Puhutaan nyt vaihteenvuoksi Manalan parisuhteesta?
Ai mistä?
Zeb

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Täällä on yksi tyyppi näköjään tullut siihen ikään että on pakko laittaa hiukset kiinni. Roikkuu tukassa niin tiukasti ettei meinaa irti saada millään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14957
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Zeb kirjoitti:Täällä on yksi tyyppi näköjään tullut siihen ikään että on pakko laittaa sakset kiinni. Roikkuu "tukassa" niin tiukasti ettei meinaa irti saada millään.
Soosoo! Tää on mammailu-ketju!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:
Niba kirjoitti: Puhutaan nyt vaihteenvuoksi Manalan parisuhteesta?
Ai mistä?
Muahah. Siitä vaan siskokset. Näyttäkäähän mallia.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä sivuutan ny pari vatipäätä vaikka naurattaakin.

Ukkelinkukkeliksen ihottumaan suositeltiin nimenomaan Aqualania tänään neuvolassa. Vaan hitto tiiä taas noista, mikään pitäny paikkaansa. "Älä laita sitä bepanthenia jos se ei kerran auta" Tyhmä Jorvi ja tyhmä neuvola. :D
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^mulla on itselläni atooppinen iho, joten käyttäjän näkökulmasta: Suosikkini on apobase creme ja oily creme. Ihan parhaita. Bebantenista tuu kun paha mieli ja suurin osa muista on liian "ohuita".
Me transmitte sursum, Caledoni!
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Me osattiin me osattiin me osattiin pitää päätä kunnolla pystyssä! Vaikka sit mentiinkin kyljelleen ja WÄÄ! Mutta me osattiin niin hienosti ja pitkään :]

Pojalla on taipumus syntymästä asti vääntää päätään toiselle sivulle, ja vaikka nykyään kääntääkin jo toisellekin kunnolla niin edelleen menee aina mielummin just sinne vasempaan esim. nukkuessa. Tämän takia meillä on fysioterapia hälle.

Ja taas tänä aamuna näytti ihottuma naamassa paremmalta.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5054
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Atooppisesta ihosta: Joissakin Apteekeissa myydään Avenen tuotteita. Suosittelen lämpimästi, vaikka ovatkin aika hintavia. Minulla parani silmäluomi-ihottuma hujauksessa täsmävoiteella ja kasvovoiteella iho on pysynyt hienona. En tosin tiedä ovatko nuo sopivia vauvalle, mutta toisaalta luulisi että ovat.
RP

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja RP »

Tytsä on oppinut tavoille.

Ollaan tuolta muutaman kuukauden iästä asti aina perjantaisin laitettu isukin kukkarosta kolikkoja säästöpossuunsa, samoin kaikki mahdolliset lahjarahat. Osaa jo itsenäisesti laitella kolikot/setelit possun reikään.

Tänään noukki miehen kukkaron pöydältä ja otti kaikki mahdolliset kuitit, kortit, rahat siitä ulos. Katsoi kuittikasan läpi, vitosen setelin ja nappasi 20€ setelin ja lähti konttaamaan säästöpossulle, yritti kovasti tunkea seteliä reikään, mutta eipä sinne mahtunut.

Fiksu tyttö, olen niin ylpeä! :h:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vasta sitten, kun oppii jemmaamaan setelit pöksyihinsä voidaan kehuskella oppien perille menoa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ann kirjoitti:Vasta sitten, kun oppii jemmaamaan setelit pöksyihinsä voidaan kehuskella oppien perille menoa.
Tai tunkemaan äidin / omien rintaliivien pieleen.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noniin, ja tässä nyt sitten varmaan viimeinen rekkikseen liittyvä postaus. Oli käynyt lastaamassa tossa 100 metrin päässä tänään mutta ei voinut edes soittaa! Että isi ois tässä nyt, jos nopeesti haluttais moikata. "Mä soitan sulle sit ku mua kiinnostaa" Ja "Joo mä maksan ne velat sun tilille" ja "Älä soita, mun vaimo näkee"

Ei saatana. Kertokaa palstan isät, kuinka kylmä joku voi noin olla?

Kyl voi olla paha mieli taas. Ja kämppä taas menossa alta ja mutsi joutuu sairaalaan. Juu hei nyt riittää jo...
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Isät on isiä, mutta rekkis on rekkis. Älä viitsi tahrata isien tai edes miesten mainetta puhumalla rekkiksestä. Patologisia paskoja on maailma täynnä ja valitettavan täynnä myös paskansyöjiä.
Paras päivä ikinä.