Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

RP kirjoitti:Saaks sun luo tulla suihkuun kans? Elco ei tainnu lämmetä ajatukselle hirveest ;(
Sori mutta mun kylpyammeeseen mahtuu hädintuskin kaksi. Kolmea ei mahdu mitenkään, saati sitten jos otat vielä muksusi ja miehesi mukaan. Ties vaikka vielä huiman iPod-viritykset sekaan.

Mielestäni nuo LED-suihkut pitäisi kieltää lailla, sillä empiiristen tutkimusteni mukaan ne lisäävät vedenkulutusta jopa 60% jotta valo ei sammuisi välillä. Ne myös lisäävät kuuman veden holtitonta kulutusta juuri tuon värivaihtelutarpeen vuoksi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

- kaksi lattiavalaisinta, joista tulee (=askartelenpaskartelen) yksi valaisin
- 1 seinävalaisin jäi tilaukseen ja kuten myös aihiot kuuteen kattovalaisimeen
- pakkelia pönttö, 200 ja 450mm lastat, suojamuovia, halpis maalitela liiman levitykseen
- ulkoinen dvd-asema, Nexus virtalähde, emolevy ja prossu
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23552
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Liityin led-valokerhoon. Osram otsalamppu mökkeilyn kusireissuille, 6,90€.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kaakelilujaa ja jotain toistakin levyä, saneerauslaastia ja laudepuuta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Bluntly kirjoitti:Liityin led-valokerhoon.
Led-valomiehet ovat tosimiehiä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tikkaat, nyt yltää olohuoneen katton korkeimpaan (4.5m) kohtaan asti .
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:Ostin Lidlistä suodattamatonta tuorepuristettua luomuomenamehua. Aivan poskettoman hyvää. Suosittelen.
Oi hitto kiitos vinkistä! Hellun äiti tuo meille ite tehtyä omenamehua, se on siis käytännössä nestemäistä omenaa, ihan tajuttoman hyvää. Äiti tekee mustikkamehua - ei sokeria, nestemäistä mustikkaa siis, siitäkin menee tajuttomaksi. Hyvä tietää että tajuttomuuksia saa nyt myös Lidlistä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tilasin Tigin shampoota, hoitoainetta ja muotoilutuotteita lookfantastic.comista. Halpaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Parit kasmirneuleet ja kahdet housut, kulkulupanauha ja ihana punainen skootteriavaimenperä Vespalle :] Lisäksi mukaan tarttui butanpatruunoita kihartimeen ja muutama nippu henkareita. Ja siis lähdin shoppaamaan ihan vaan jotain sisustusjuttuja kylppäriin... *köh*

Edit: Meinasi unohtua aivan mahdottoman ihana "nimilappu" matkalaukkuun :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja RP »

swirl kirjoitti:Tilasin Tigin shampoota, hoitoainetta ja muotoilutuotteita lookfantastic.comista. Halpaa.
Meillä on tossa nurkalla Tigin liike, kävin pari päivää sitten ostamassa tököttikaapin taas täyteen. Kalliita, mutta riittoisia. Ja ah, niin ihanan tuoksuisia ja ja ja. Niiden kanssa on kiva suihkutella! Koukussa.

Tytsällä taas kasan GAPii ja Paul Frankii, itselleni tuhlasin Guessin laukun. Haluaisin jonkun söpön tilavan Ed Hardyn, mutta ei ole tullut vielä vastaan just semmosta minkä haluaisin.

Vesper, mä haluaisin Guessilta tommosen nimmarilapun, ja sit semmosen luottokorttiläpyskän, miksi niitä nyt sanotaan. Mutta en ole löytänyt.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Vesper, mä haluaisin Guessilta tommosen nimmarilapun, ja sit semmosen luottokorttiläpyskän, miksi niitä nyt sanotaan. Mutta en ole löytänyt.
Mä ostin yhdestä sisustusliikkeestä omani, ei siis Guessia mutta ihku. Voin ehkä ilahduttaa kuvalla ;)

Edit: Linkki kuvaan
Viimeksi muokannut Vesper, 24.03.2010 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja RP »

^Kuva ois kiva! :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:^Kuva ois kiva! :)
Tultiin samanaikaisesti!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja RP »

^ :rofl: Toi on ehkä pähein ja coolein mitä olen nähnyt!
Manaaja

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:^ :rofl: Toi on ehkä pähein ja coolein mitä olen nähnyt!
No shit!
Bhven

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ostin polkumankeliin osia ja työkaluja. Ja tilauksesta viikon päästä tulee lisää. Kalliolaisesta pikkuliikkeestä sai hjuvaa opastusta myös ilmaiseksi. Hyvä putiikki.

Viimeksi kun kävin isommasta liikkeestä kysymässä vanteen rihtausta katkenneen pinnan takia, tyyppi oli heti selittämässä, että sehän ei välttämättä onnistukaan ja olisi ollut halukas myymään kokonaisen uuden vanteen. Paska putiikki.
Stinky

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kynsilakan.
bliss

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Hm... Miks masa poisti postauksensa?
Kai Nalo

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

bliss kirjoitti:Hm... Miks masa poisti postauksensa?

Kun tajusin että enhän mä vielä sitä ostanut, vaan vasta varasin. 2 vkoa harkinta-aikaa nääs.
bliss

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Okei :)
Ei sit ihan vielä onnitella.
Pupu
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 24.03.2010 21:32

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Pupu »

Onks perheenlisäyst tulos, vai sormusko? Vai mist muust voi onnitel?
Antti Tuisku on ihQ.
bliss

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Voi se olla osanottokin. Kyl tuo kertoo varmaan ite sit :)
Zeb

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vauvalle yöpukuja. Ihan perus Name Ittiä ja Tuttaa tuli ostettua vaikka tykkäisin enemmän esim. Katvigista, Småfolkista ja Molosta. Mut ne on niin kalliita, kun ottaa huomioon että meidän tyyppi kasvaa kauheaa kyytiä, 4 kk neuvolassa oli mittaa reilut 65 cm. Onko kellään tietoa mistä saisi noita merkkejä tai muita vastaavia söpöstyksiä alehintaan?
Pupu
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 24.03.2010 21:32

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Pupu »

Zeb kirjoitti:Vauvalle yöpukuja. Ihan perus Name Ittiä ja Tuttaa tuli ostettua vaikka tykkäisin enemmän esim. Katvigista, Småfolkista ja Molosta. Mut ne on niin kalliita, kun ottaa huomioon että meidän tyyppi kasvaa kauheaa kyytiä, 4 kk neuvolassa oli mittaa reilut 65 cm. Onko kellään tietoa mistä saisi noita merkkejä tai muita vastaavia söpöstyksiä alehintaan?
Googleta merkki. Itse olen ostanut esim. Moloa suomalaisista pikkunettipuutiikeista alk. 10€.
Antti Tuisku on ihQ.
Zeb

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Oon yrittänyt mutten oikein ole löytänyt, siis halvalla. Tai sit ei oo kokoja tms.