Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti:Ja kämppä taas menossa alta ja mutsi joutuu sairaalaan. Juu hei nyt riittää jo...
Miksi kämppä on menossa alta ja oliko tää se mutsi joka "hylkäs" sut ja kohteli esim työsuhteessa paskasti? Ei sillä, voi se silti koskettaa vaikka oiski paskasti kohdellut.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Zeb

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

ninnithequeen kirjoitti:Noniin, ja tässä nyt sitten varmaan viimeinen rekkikseen liittyvä postaus. Oli käynyt lastaamassa tossa 100 metrin päässä tänään mutta ei voinut edes soittaa! Että isi ois tässä nyt, jos nopeesti haluttais moikata. "Mä soitan sulle sit ku mua kiinnostaa" Ja "Joo mä maksan ne velat sun tilille" ja "Älä soita, mun vaimo näkee"

Ei saatana. Kertokaa palstan isät, kuinka kylmä joku voi noin olla?
Kuule, jos itseäsi haluat nöyryyttää ja masentaa olemalla tekemisissä kyseisen nuijan kanssa, niin se on tietysti oma asiasi. Mutta sinuna miettisin kaksi kertaa, että haluatko saman pettymysten sarjan tarjota myös pojallesi, sitten kun hän asioista jotain jo ymmärtää. Miltäköhän pojasta tuntuu kun isä pettää lupaukset? Jos se UK sut vielä huolii niin eläisit ennemmin sen kanssa siivosti lopun ikäsi, oon ymmärtänyt että on hyvä isä lapsille ainakin. Ja siivoo se hyyppä pois lopullisesti, eihän siitä oo kuin harmia.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juu sama mutsihan se. Koskettaa toki, kasvaimia poistettu ennenkin, ja kohtu ja kaikki.

Äsken soitin sille. Että vaikka riidoissa ollaan niin mä hitto välitän vielä. Oli juu ihan hyvä syy olla ristiäisistä poissa...

Puuttuu yhen kuun vuokra kämpästä, joka kerääntyi ennenkuin poika syntyi. Taikuriksiko mä tässä nyt muutun? Mutsi lupas sen hoitaa mutta muutti mielensä. Näin. Ja silti mua kiinnostaa sen terveydentila.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mihin ne vuokrarahat katosivat? Eihän se nyt voi olla yllätys, että joka kuukaudelta pitää maksaa vuokra, kyllä sossu-kela antaa vuokrarahat järjestyksessä joka kuukaudelle.
Mä olen vaan tosi tarkka talousasioissa, perusjutut täytyy pitää kunnossa tuli raha mistä hyvänsä.

Ja rekkiksestä, SE EI VÄLITÄ PASKAN VERTAA! Sille on tärkeintä pysyä sun kanssa väleissä lähinnä omaksi hyödykseen. A) Ei tarvi maksaa lapsesta eikä tunnustaa sitä B) Se saa pidettyä sut lämpimänä pientä mukavaa yhteistä aikaa varten. Mikäs sen kivempaa kuin käyvä kahveella tai syömässä tai vaikka mitä kivaa puuhaamassa. Rusinat pullasta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ann »

Käynyt mielessä(varmaan muillakin), että äitis varmaan veti avuntarjouksen pois/on vittumainen ton rekkiksen takia. Ehkä?
Rotan aivot valtasivat pääni.
bliss

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä olen vähän samaa mieltä Annan kanssa.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ann kirjoitti:Käynyt mielessä(varmaan muillakin), että äitis varmaan veti avuntarjouksen pois/on vittumainen ton rekkiksen takia. Ehkä?
Ei. Ihan omaa itsekkyyttään. Faijahan olis jo kaiken antanut, mut ei käy mutsille. Vitosenkin jos faija on salaa pistäny mun tilille niin heil on hirvee sota päällä. Ja salaahan faija on mulle lykänny käteistäkin kun ollaan nähty. "Paa äkkiä taskuus!"

"Sen vanhemmilla rahaa riittäis mut ne ei haluu auttaa tytärtään".
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti:
Ann kirjoitti:Käynyt mielessä(varmaan muillakin), että äitis varmaan veti avuntarjouksen pois/on vittumainen ton rekkiksen takia. Ehkä?
Ei. Ihan omaa itsekkyyttään.
Mistä tiiät?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

annepa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Ann kirjoitti:Käynyt mielessä(varmaan muillakin), että äitis varmaan veti avuntarjouksen pois/on vittumainen ton rekkiksen takia. Ehkä?
Ei. Ihan omaa itsekkyyttään.
Mistä tiiät?
Mä tunnen sen aika hyvin..

10 000 remontti just tehty, kaks firmaa siinä taloudessa se itkee mulle kun kaakelit maksoi niiiiiiin paljon....ja mul ei ole rahaa makarooniin. Se on kuulemma elämään opettamista hei! Joo näin. Just näin. 2,5 kk vanhalle pojalle opetetaan näin elämistä vai?
Toimistorotta

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Kaipa se äiti jostain kuitenkin on sydämistynyt, aika harva nyt hirveäksi nartuksi tyhjästä muuttuu. En kyllä itsekään suhtautuisi kovin suopeasti aikuiseen lapseen joka tekee tyhjäpäisyyden toisensa jälkeen ja sen jälkeen on tassu ojossa perusasioidenkin kanssa.

Tosiasiahan on Ninni se, että rekkajenkaltahan sinun pitäisi sitä rahaa anoa kun on sinut tuohon jamaan kirjaimellisesti pannutkin. Mutta tuskinpa kuuden äpärän lääninnussijaa kiinnostaa juuri muu kuin oma kaljoissa ja krapulapiparissa pysyminen.
ninnithequeen kirjoitti:Just näin. 2,5 kk vanhalle pojalle opetetaan näin elämistä vai?
Ei, kun 30+ vee vanhalle tyttärelle?
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Toimistorotta kirjoitti:Kaipa se äiti jostain kuitenkin on sydämistynyt, aika harva nyt hirveäksi nartuksi tyhjästä muuttuu.?
Kun ei se tyhjästä muuttunut. Ei edes puhelinsoittoa kun poika syntyi. Se on AINA ollu tommonen. Kaverin (Lordin basistin, heh) vein yöks kotiin ni heti oltiin ovella keikailemassa ja vittuilemassa (Ox oli myös mutsilla töissä) ja nauramassa ja haukkumassa. Pistin kerran ämmää turpaan 14 veenä ja tästä en ole ylpeä :oops:

Mutta hän on uskomaton. Tietäisitte jos tuntisitte.
Toimistorotta

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

ninnithequeen kirjoitti:Mutta hän on uskomaton. Tietäisitte jos tuntisitte.
Ei ole omena kauas puusta pudonnut?
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Toimistorotta kirjoitti: Mutta tuskinpa kuuden äpärän lääninnussijaa kiinnostaa juuri muu kuin oma kaljoissa ja krapulapiparissa pysyminen.
?
Tää on jo niin hyvä et menee kyllä rekkiksenkin korviin jo :rofl:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ann »

Joo, pyydä mutsiltas lainaa ja palkkaa joku hitman poistamaan se rekkis pallolta. Vai pistetäänkö keräys pystyyn täällä kitinässä?

Muakaan ei jaksa enää naurattaa. Ja mä olen sentään vahingoniloisimmasta päästä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tää ei oikeasti voi enää olla todellista miten neljättäkymmenettä käyvä ämmä on katkera siitä, ettei saa kaikkea ilmaiseksi vain siksi että pyytää, uhkailee, huutaa, marttyrisoi, riehuu ja kiljuu vuorotellen.

Ei niinkuin ensimmäiseksi, seuraavaksi eikä viimeiseksikään tule mieleen että omasta elämisestä, sen järkkäilyistä, sen ojaanajoista ja taloudellisesta pärjäämisestä on vastuu vain ja ainoastaan ensikädessä itsellä. Sitä hommaa ei vain voi sivuuttaa sillä että niillä jotka ovat ottaneet vastuun pärjäämisestään ja joilla on sitä taloutta, voi siksi muka pyytää ja ennenkaikkea odottaa tukea ilmaiseksi. Ja jos eivät anna, mustamaalataan ne tunteettomiksi ja välittämättömiksi mulkuiksi. Eli käytännössä ehdollistetaan lähimmäisiensä hyväksyminen sillä uhalla, että saavat vihat päälleen ellei he toimi niinkuin itse haluaa. Se on helvetin raskasta niille lähimmäisille.

Mä en ihmettele pätkääkään että on sukset ristissä. En mäkään vanhempana suostuisi katsomaan moista omahyväistä mutta omavastuutonta kusipäisyyttä ja ehdollistavaa hyväksymistä ja lähimmäisen'rakkautta' kakaraltani.

Mä sanon taas kerran että tää on ihan täysin epävakaan persoonallisuushäiriön oppikirjaoireistoa, johon olisi syytä hakea apua. Ihmiset on sulle pitkälti pelkkiä hyödykkeitä joiden iholla sä loisit.

Jos mä Ninni pyydän kauniisti, niin viitsisitkö listata elämäsi 5 suurinta virhettä? Sen jälkeen viitsisitkö kertoa mitä olet näistä viidestä suurimmasta virheestä oppinut? Tämän jälkeen voisit vaikka miettiä, mitä viittä asiaa elämässäsi sen sijaan kaikista eniten kadut. Mä lyön vetoa ettet sä osaa vastata mitään järkevää tähän kysymykseen, vaan meet ihan täydelliseen umpisolmuun.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
Jos mä Ninni pyydän kauniisti, niin viitsisitkö listata elämäsi 5 suurinta virhettä? Sen jälkeen viitsisitkö kertoa mitä olet näistä viidestä suurimmasta virheestä oppinut? Tämän jälkeen voisit vaikka miettiä, mitä viittä asiaa elämässäsi sen sijaan kaikista eniten kadut. Mä lyön vetoa ettet sä osaa vastata mitään järkevää tähän kysymykseen, vaan meet ihan täydelliseen umpisolmuun.
- juominen
- luottotietojen sotkeminen silloin kauan sitten
- oma jaksamattomuus
- kaiken kertominen netissä
- ja se tärkein: Ukkokullan vaihto rekkikseen

Happy now?
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oliks noi virheitä vai niitä asioita joita eniten kadut? Mitä oot noista oppinut ja miten ne on sua ihmisenä muokannut?
NuoriD

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ninnithequeen kirjoitti: Ei saatana. Kertokaa palstan isät, kuinka kylmä joku voi noin olla?
No, miehellä on kuusi lasta monen eri naisen kanssa...

Mitä voit odottaa?

Ps. siis kuusi kirjattua.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:Oliks noi virheitä vai niitä asioita joita eniten kadut? Mitä oot noista oppinut ja miten ne on sua ihmisenä muokannut?
Molempia. Ainakin saanut niin pahalle mielelle taas viimeaikoina että oksat pois.
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Voisko ninni tässä tekstissä olla jotain sellaista, josta sä tunnistaisit itsesi? Ajattele sitä siltä kantilta, että olisi hyvä ymmärtää miksi elämä tuntuu heittelevän eikä olevan kunnolla hallinnassa, ja että siihen hallitsemattomuuteen on saatavissa apua ja parannusta. Se varmaan vähentäisi sun ahdistuneisuutta ja stressiäkin.

En mä tätä asiaa tuputa siksi että saisin nauraa sulle mielenterveysongelmaisena, vaan siksi että mun mielestä sulla täyttyy noi oireet lähes oppikirjaesimerkin mukaisesti, ja se parantaisi hyvin monen ihmisen elämänlaatua jos sä ottaisit ko. asian vakavasti ja menisitte vaikka UK:n kanssa yhdessä keskustelemaan noista asioista ammattiauttajan luokse ja selvittämään minkälaista apua sun elämään olisi saatavilla.

Noissa hommissa on muutenkin hyvä olla mukana aina joku läheinen tukihenkilö mukana, joka osaa toisaalta valottaa asioita vähän eri kulmasta ja joka toisaalta sitoutuu siihen hoitojaksoon itsekin jos toisella on ongelmia.

Mitäs jos sä linkkaisit vaikka ton tekstinpätkän UK:lle, ja kysyisit siltä ihan suoraan ja rehellisesti että mitä se on mieltä, voisko kaikki teidän elämän myrskyt johtuakin tuon kaltaisesta häiriöstä? Jos sä haluat UK:n kanssa yhteistä tulevaisuutta vielä rakentaa, niin usko mua, sille on taivaan ja maan välinen ero ja helpotus ymmärtää, ettei kaikki mennytkään vain sen takia pieleen että se teki asioita väärin eikä ollut riittävän hyvä mies sulle. Se heppu pysyy sun vierelläs vaikka hautaan asti, jos se vaan saa uutta toivoa jostain kaiken ehjääntymiselle. Tällä hetkellä sillä ei sitä toivoa ole, ja se tietää että jos lyötte taas hynttyyt yhteen, mikään ei muutu ja turhia katastrofeja ja sydänsuruja on taas roppakaupalla luvassa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja martza »

Ei voi muuta kuin surkuhupaisesti lukea Ninnin elämää. Voi, voi....
Ninni ja Rekkis, kaksi henkisesti sairasta ja epätasapainoista ihmistä ovat tehneet lapsen niin ei ei kai siitä muuta voi syntyä kuin helvetinmoinen elämän sotku. Montakohan äpärää "rekkis" on tehnyt ja tietääköhän sen vaimo nämä rekkiksen siittämät aviottomat lapset. Jos tietää niin siinä on sitten kolmas onneton luuseri!

Manajaan kanssa olen samaa mieltä, että Ninni tarvitsee todella ammattiauttajan apua ja nopeasti. Välillä tuntuu, että Ninni nauttii tästä tilanteesta ja repostelee sitten elämällään täällä netissä. Ninni voisi ainakin poistaa kaikki valokuvat Kitystä ja muiltakin nettisaiteilta.
Mikähän tarve on levitellä henkilökohtaisia kuvia netissä? Sairasta!!
Saakohan Ninni näistä reposteluistaan jonkinlaisia kiksejä ja vai haluaako hän sääliä muilta?
Mulla ei tulisi mieleenikään levittää nettiin, valokuvia ex vaimostani, nykyisestä vaimostani tai omista lapsistani.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
elco

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja elco »

Ninnin salatut elämät on kyllä niitä täydellisen epäkiinnostavimpia aiheita täällä - kiinnostaa suunnilleen yhtä paljon kuin niban horinat. Eikä tuossa casessa ole mielestäni mitään erikoista, pikemminkin päinvastoin. Ainoa erikoisuus tässä on, että minun elämässäni ei edes välillisesti ole mitään muuta kosketusta yhtä synkkään valkoiseen roskasakkiin.

Mutta mitä näihin emielenterveysdiagnooseihin tulee niin en kyllä nettikeskusteluiden pohjalta välttämättä pistäisi martzaa ja manalaa eri karsinaan ninnin kanssa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja martza »

elco kirjoitti:Mutta mitä näihin emielenterveysdiagnooseihin tulee niin en kyllä nettikeskusteluiden pohjalta välttämättä pistäisi martzaa ja manalaa eri karsinaan ninnin kanssa.
:lol: :lol: :lol:

Hei mulla on sentään järki talella enkä ole elämääni sotkenut noin pahasti kuin Ninni sen on tehnyt.
Mulla menee hyvin toisin kuin Ninnillä. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Lilo »

martza kirjoitti:
:lol: :lol: :lol:

Hei mulla on sentään järki talella enkä ole elämääni sotkenut noin pahasti kuin Ninni sen on tehnyt.
Mulla menee hyvin toisin kuin Ninnillä. :wink:
Ah, tää oli kyllä omahyväisyydessään ehkä loistavin kommentti tässä ketjussa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Onko Ninnillä minkäänlaista minäkuvaan viittaavaa epäselvyyttä? Minusta näin intterwebin kautta ainakin hänen identiteettinsä vaikuttaa hyvin selkeältä. Myöskin näen, että siihen asti kunnes Rekkis tuli kuvioihin ja kaikki män vituix, eleli enimmäkseen aika tavallista perhe-elämää miehensä ja lapsensa kanssa.

Nytkin, kun tilanne on aika lailla hankalin mahdollinen, Ninni on kuitenkin edelleen hoitanut velvollisuutensa vanhempana aikamoisen stressin alla, lapsiinsa keskittyen. Vaikka raskausaikana homma näytti aika synkältä, on pojan syntyminen kuitenkin selkeyttänyt asioita. Siinä alan muuttaa mieltäni, että jos UK:n kanssa yhteenpalaaminen tosiaan voisi tulla ajankohtaiseksi, voisi Rekkiksen heivata kokonaan, mikäli se on esteenä em:lle..

Tahtoo sanoa, että epävakaa elämäntilanne aiheuttaa usein tietynlaista käytöstä ja tuntemuksia. Se, kumpi tässä on kyseessä, vaatisi vähän enemmän asiantuntijapanosta kuin mitä meillä täällä on antaa. Itsekin Ninninä hyödyntäisin tarjotun keskusteluavun, mutta ihan siitä syystä, että se ulkopuolinen näkökulma saattaisi jotenkin antaa kehystä tulevaa varten ja selkeyttää Ninnin ja UK:n välejä.


http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositu ... t/khp00074
Prepare for the worstest.