Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:Kyllä sun kirjoittelusta niitä narsistisia piirteitä löytyy kappakaupalla: nettiprofiilisi on nimittäin kokolailla tunteeton ja itseriittoinen.
Ei huonompi heitto kaverilta jolta tulee suunpielestä vähintään kerran viikossa puklu, jossa asetetaan oma erinomaisuus toiselle puolelle ja joko "paskasakki" tai "roskasakki" toiselle.

Tunteettomuudesta puheenollen. Oletko usein mielestäsi niinsanotusti empaattinen tai edes avulias kanssakirjoittajiasi kohtaan? Viillät kyllä antaumuksella toisten kustannuksella omaa erinomaisuuttasi korostaen kun siihen on pienikin mahdollisuus, mutta aika harvoin teikäläistä näkee ivaamisen sijaan ketään minkään asian suhteen jeesaamassa. Mutta jatkathan ihmeessä itseriittoisuuden ja tunteettomuuden erittelyä ja tarkentamista, mulla on sellainen kutina että tästä voisi tulla aika helvetin hauskaa.
Mielestäsi mielenvikaisia täällä ovat ainakin ninni, minä, EW ja urpiainen - ja luultavasti ainakin puoli tusinaa muuta.
No ei, en minä oikeasti mielenterveysongelmallisena pidä kuin ninniä. EW:tä ja So Easya toki sekopäisinä, mutta vain vähän samaan tyyliin kuin äärivasemmistolaisia. Sinua en pidä hulluna. Ainoastaan kaverina jonka lapsuudessa damagea ottanut luonne vaatii vähän enemmän kehuja ja kompensaatioita, kuin mitä voisi ensinäkemältä arvata.

Olet sä ihan hyvä tyyppi hei. Et ainakaan mitään white trash roskasakkia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Poika on tullut vanhempiinsa, totaalisesti. Puhua pälpättää niin ettei henkeä ehdi välissä vetää, nauraa eniten omille jutuille, vieläpä yksinään. Peilin kanssa pitää irvistellä ja sillä näyttää esim. nyrkkiä :D

Eilen aamulla rattaista kuului tyyliin "aura-auto, rekka-auto, auto tulee, juna, juna tulee, juna auto kato äiti, äitii, ÄITI?! ("mitä?") Kato aura-auto tulee... " plus muuta samanlaista jargonia :D

Ihanaa kun toista jo ymmärtää verbaalisesti. Kotonakin tulee ottamaan kädestä kiinni "mennää eikkii" ja vie omaan huoneeseensa (köyhillä on lastenhuoneena yli 20m2 makkari kun itse asutaan pikkumakkarissa).

:h: Ikää 1v 10kk.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onko manala ja ninni sisaruksia, vai mistä ihmeestä toi manala löytää näin hurjasti tarmoa syvästi halveksimansa naisen "auttamiseen"?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Onko manala ja ninni sisaruksia, vai mistä ihmeestä toi manala löytää näin hurjasti tarmoa syvästi halveksimansa naisen "auttamiseen"?
Ihan selkeää. Ninni ei tottele peekele!
The great club outshines the individual, always and forever.
Toimistorotta

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Elppis kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Onko manala ja ninni sisaruksia, vai mistä ihmeestä toi manala löytää näin hurjasti tarmoa syvästi halveksimansa naisen "auttamiseen"?
Ihan selkeää. Ninni ei tottele peekele!
Niin, onhan se kumma juttu kun persoonaltaan epävakaa paskamutsi ei tee niinku sanotaan vaikka tosi empaattinen ja kiva kaveri netistä niin tahdikkaasti komensi.
elco

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Oletko...
Missasit taas kerran pointin kun olet ehkä aavistuksen hanakka ottamaan itseesi.

Pointtihan tietty oli, että toisten ihmisten nettidiagnosointi sairaiksi onnistuu vallan helposti esim. meidän kahden kohdalla. Minä tajuan tämän, mutta sinulle tämä tuottaa (omalla kohdallasi, ei minun) ilmeisiä vaikeuksia.

Toisekseen, kuinka paljon sinä olet ottanut kuuleviin korviisi kritiikkiä, jota sinusta esitän sinulle? Oletko muuttanut käytöstäsi? Jollet niin miksi ihmeessä oletat, että oma viestisi menisi läpi jollekin ninnille?
elco

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja elco »

Toimistorotta kirjoitti: Niin, onhan se kumma juttu kun persoonaltaan epävakaa paskamutsi ei tee niinku sanotaan vaikka tosi empaattinen ja kiva kaveri netistä niin tahdikkaasti komensi.
Ei se noin mene. Köökkipsykologian approbaturin mukaan tälläisessä tilanteessa toimii vihaisuus, tiukka herättely ja liikkeellepotkiminen.

Sosiaalinen perssilmä, sano. Ajattele, miten paljon parempi paikka maailma olisi, jos kaikki olisivat kuin manala?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kertokaas nyt vaikka ihan yleisenä ilmiönä syy seuraavalle eli mistä on kyse? A solvaa ja herjaa B:ä netissä vuosikaudet, avoimesti halveksii tätä. Sitten A valjastaa kaiken tarmonsa ja kotipsykologin taitonsa käyttöönsä ja aloittaa kymmenien mielestään täysin vilpittömien ja ehdottoman asiantuntevien neuvojensa tulvan ja aidosti ihmettelee, kuinka B ei välittömästi ja kirjaimellisesti noudata mielestään viisaita neuvojaan.

Jatkokysymys: Jos olisit B, kuinka nöyrästi, vastaanottavaisesti ja luottavaisena suhtautuisit A:n auttamispyrkimykseen?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja martza »

elco kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti: Niin, onhan se kumma juttu kun persoonaltaan epävakaa paskamutsi ei tee niinku sanotaan vaikka tosi empaattinen ja kiva kaveri netistä niin tahdikkaasti komensi.
Ei se noin mene. Köökkipsykologian approbaturin mukaan tälläisessä tilanteessa toimii vihaisuus, tiukka herättely ja liikkeellepotkiminen.

Sosiaalinen perssilmä, sano. Ajattele, miten paljon parempi paikka maailma olisi, jos kaikki olisivat kuin manala?
Kuuluko tämä väittely "Mammailu" osioon?

Siirtykää uuteen "Ninni uutiset" osioon jatkamaan väittelyänne siitä, kumman neuvot tehoavat paremmin Ninniin.
Ninnistähän tämä alkoi :roll:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Poika on tullut vanhempiinsa, totaalisesti. Puhua pälpättää niin ettei henkeä ehdi välissä vetää, nauraa eniten omille jutuille, vieläpä yksinään. Peilin kanssa pitää irvistellä ja sillä näyttää esim. nyrkkiä :D

Eilen aamulla rattaista kuului tyyliin "aura-auto, rekka-auto, auto tulee, juna, juna tulee, juna auto kato äiti, äitii, ÄITI?! ("mitä?") Kato aura-auto tulee... " plus muuta samanlaista jargonia :D

Ihanaa kun toista jo ymmärtää verbaalisesti. Kotonakin tulee ottamaan kädestä kiinni "mennää eikkii" ja vie omaan huoneeseensa (köyhillä on lastenhuoneena yli 20m2 makkari kun itse asutaan pikkumakkarissa).

:h: Ikää 1v 10kk.
Kai se jo nostaa kulmakarvojaankin :D
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Onko manala ja ninni sisaruksia, vai mistä ihmeestä toi manala löytää näin hurjasti tarmoa syvästi halveksimansa naisen "auttamiseen"?
Mistä ihmeestä sä keksit että mä halveksin syvästi ninniä? Oonks mä sanonut jossain niin? Tekojaan pidän usein mielipuolisina, idioottimaisina ja lähimmäisiään loukkaavina toki, mutta en mä mitään syvää halveksintaa tunne ninnin persoonaa kohtaan. Ja loppupeleissä mä en saa mistään hakveksinnantunteista yhtään mitään jos niitä oiskin, joten mieluummin näkisin noikin ihmiset onnellisina kun niillä avaimet siihen on. Niinkuin sanoin, vain sadisti tosta voi pidemmässä juoksussa jotain irti saada ja toivoa ettei ninni saisi hommia aisoihin ja päätä järjestykseen.

Eiks tän nyt pitäis olla sanomattakin selvää?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti: Eiks tän nyt pitäis olla sanomattakin selvää?
Hmph no ei tietenkään kun sinä hierot naamaan sitä tilannetta koittamalla antaa neuvoja joista vois olla hyötyä. Tottakai siitä saa sen kuvan että sinä se sadisti vasta olet. Neuvoa nyt toisia, sävyistä viis! Kaikenlaista!

Tuo viimisin oli muuten minusta jo ihan hyvä sävyinen, joskin tiukka.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:Missasit taas kerran pointin kun olet ehkä aavistuksen hanakka ottamaan itseesi.

Pointtihan tietty oli, että toisten ihmisten nettidiagnosointi sairaiksi onnistuu vallan helposti esim. meidän kahden kohdalla. Minä tajuan tämän, mutta sinulle tämä tuottaa (omalla kohdallasi, ei minun) ilmeisiä vaikeuksia.

Toisekseen, kuinka paljon sinä olet ottanut kuuleviin korviisi kritiikkiä, jota sinusta esitän sinulle? Oletko muuttanut käytöstäsi? Jollet niin miksi ihmeessä oletat, että oma viestisi menisi läpi jollekin ninnille?
Sovitaanko elco että kokeilen muuttaa käytöstäni johonkin ehdottamaasi suuntaan siinä kohdassa kun elämässäni on suuria ongelmia joiden syntyyn koen olevani syytön, enkä ymmärrä miksi elämä minua niin hurjasti ja kovin epäoikeudenmukaisesti jatkuvasti heittelee?

Mitä tulee sun helvetin hyviin neuvoihin siitä miten ninnille ei sovi esittää asioitaan jotta hommat hoituu paremmin, sä voisit seuraavaksi esittää vaikka miten Toteuttaja asiat hoitaa. Alotat kato vaikka kutsumalla ninniä kerran viikossa täällä white trashiksi, niin luulen että saat ninniltä vankkumattoman arvostukseen perustuvan huomiosi!

Oliko sulla oikeastaan yhtään mitään sanottavaa, paitsi tuplastandardijeesustelua?
elco

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Mitä tulee sun helvetin hyviin neuvoihin siitä miten ninnille ei sovi esittää asioitaan jotta hommat hoituu paremmin, sä voisit seuraavaksi esittää vaikka miten Toteuttaja asiat hoitaa.
Mulle on aivan sama, vaikka ninnin seuraava lapsi olisi HIV-neekerin kanssa. Ei purista, ei sitten yhtään. Ei minulla ole mitään syytä teeskennellä, että jotenkin pitäisin ninnistä.

Pistä vaikka hei toi Niban elämä kuntoon seuraavaksi, jooko?
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:Mulle on aivan sama, vaikka ninnin seuraava lapsi olisi HIV-neekerin kanssa. Ei purista, ei sitten yhtään. Ei minulla ole mitään syytä teeskennellä, että jotenkin pitäisin ninnistä.
Eiks tollanen nyt oo jo aika tunteetonta ja itseriittoista, ellei jopa narsistista?
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Onko manala ja ninni sisaruksia, vai mistä ihmeestä toi manala löytää näin hurjasti tarmoa syvästi halveksimansa naisen "auttamiseen"?
Mistä ihmeestä sä keksit että mä halveksin syvästi ninniä? Oonks mä sanonut jossain niin? Tekojaan pidän usein mielipuolisina, idioottimaisina ja lähimmäisiään loukkaavina toki, mutta en mä mitään syvää halveksintaa tunne ninnin persoonaa kohtaan. Ja loppupeleissä mä en saa mistään hakveksinnantunteista yhtään mitään jos niitä oiskin, joten mieluummin näkisin noikin ihmiset onnellisina kun niillä avaimet siihen on. Niinkuin sanoin, vain sadisti tosta voi pidemmässä juoksussa jotain irti saada ja toivoa ettei ninni saisi hommia aisoihin ja päätä järjestykseen.

Eiks tän nyt pitäis olla sanomattakin selvää?
Manala, ei millään pahalla mutta sä juokset ja olet aina juossut joka halvatun ketjussa mun perässä haukkumassa. Samaa rataa jatkoit Facebookissa kun oltiin kavereina, eiku anteeks, jatkoit sen jälkeenkin kun jonkun yhteisen ystävän seinälle kirjoitin. Heti perässä haukkumassa.

Ihan oikeesti, kenellä täs on ongelma?
elco

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Eiks tollanen nyt oo jo aika tunteetonta ja itseriittoista, ellei jopa narsistista?
Sulle on ilmeisesti täysin mahdotonta ymmärtää, että heitin tuo narsistisuusläpän osoittaakseni, että nettimielisairausleimaa ei ole järin vaikea lyödä valtaosaan jengistä - enkä usko, että me olemme siitä vaikeimmasta päästä. Toisekseen, kun sen nyt menin sanomaan niin sulla taas vaihteeksi silmissä sumenee ja päässä kohisee, ja ainoa asia, mikä sulla näppikseltä irtoaa on, että mä olen narsistisempi kuin sä. Tai itseasiassa tilanne varmaan lienee niin synkkä, ettet voi kuvitellakaan, että joku voisi pitää sinua narsistisena.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Tuikkaan väliin ketjun aiheesta.

Että voi nainen rämettyä kuukaudessa. Että voi sosiaalinen elämä, rahat ja aika kadota ja vaihtua itkuun, sinappisiin kestovaippoihin ja pukluun. Että voi parisuhteen sananvaihto koostua pelkästään lapsen ruoka-ajoista, itkun ja kakan määristä ja ajoista. Että voi siitä huolimatta tai sen vuoksi olla typerän onnellinen. Pakko olla hormonijysäys päällänsä, eihän tätä järjellä voi selittää. Mies taas...uskon edelleen teoriaani, jonka mukaan lapset muistuttavat aina alussa isäänsä jottei mies feidaa raskaina alkuaikoina ränsistyneen naisen ja totaalisen muutoksen pelästyttämänä.

Ja par-skylle onnekasta odotusaikaa!
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Susta vaan tuli äiti. Noin se menee.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^^anteeks, oli pakko nauraa. Lopun kommentti vaan osu jotenkin sopivasti :D
Me transmitte sursum, Caledoni!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

ninnithequeen kirjoitti:Manala, ei millään pahalla mutta sä juokset ja olet aina juossut joka halvatun ketjussa mun perässä haukkumassa. Samaa rataa jatkoit Facebookissa kun oltiin kavereina, eiku anteeks, jatkoit sen jälkeenkin kun jonkun yhteisen ystävän seinälle kirjoitin. Heti perässä haukkumassa.

Ihan oikeesti, kenellä täs on ongelma?
Ei manalalla ainakaan, kysy vaikka manalalta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Eiks tollanen nyt oo jo aika tunteetonta ja itseriittoista, ellei jopa narsistista?
Sulle on ilmeisesti täysin mahdotonta ymmärtää, että heitin tuo narsistisuusläpän osoittaakseni, että nettimielisairausleimaa ei ole järin vaikea lyödä valtaosaan jengistä - enkä usko, että me olemme siitä vaikeimmasta päästä. Toisekseen, kun sen nyt menin sanomaan niin sulla taas vaihteeksi silmissä sumenee ja päässä kohisee, ja ainoa asia, mikä sulla näppikseltä irtoaa on, että mä olen narsistisempi kuin sä. Tai itseasiassa tilanne varmaan lienee niin synkkä, ettet voi kuvitellakaan, että joku voisi pitää sinua narsistisena.
Kas kun lentelet taas vähän liian pitkällä korkeuksissasi, omassa pikku nokkeluudessasi. Minulle on täysin mahdollista ymmärtää, mitä yritit ilmaista. Vaan kun surullista tässä on se että sinulle ei tule edes mieleen, että tämä ei ole mikään kusemiskilpa kenenkään mielenterveydellisistä ongelmista, trash-indeksistä tai itsetunnon pönkityksestä, mitä tämä nettielämä yksiulotteisuudessaan vaikuttaa sinulle toisinaan vähän liian vahvasti olevan. Kyse on siitä, että ihmisiä kärsii (myös ninnin lisäksi), ja siihen olisi kiva saada fiksi.

Jos sua kerran ei kiinnosta ninnin eikä läheisiensä hyvinvointi pätkääkään, niin oletko kokeillut edes varovaisesti kysyä itseltäsi mitä teet tässä ketjussa mouhoamassa?
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Manala, ei millään pahalla mutta sä juokset ja olet aina juossut joka halvatun ketjussa mun perässä haukkumassa. Samaa rataa jatkoit Facebookissa kun oltiin kavereina, eiku anteeks, jatkoit sen jälkeenkin kun jonkun yhteisen ystävän seinälle kirjoitin. Heti perässä haukkumassa.

Ihan oikeesti, kenellä täs on ongelma?
Jos nyt viitsit oikein muistella, niin sinä minut facebook-kaveriksesi yritit pariin eri otteeseen repiä, kun minä nimenomaan en halunnut tuijottaa siellä sinun jatkuvaa vuodatustasi siitä miten kaikki läheisesi ovat täysiä vittupäitä ja fuck-uppaavat elämäsi.

Toisin kysyen: Helvettiäkö sinä siis perässäni siellä juokset? Sinun ahdistuksiesi ja fuck-uppailujesi seuraaminen edes vierestä on oikeasti ahdistavaa, ja FB:ssä jatkuvaluontoiset annokset siitä menevät rajusti yli sietokyvyn.

Arvostellahan sun tekemisiä ei koskaan saa. Ei rakentavasti eikä vähemmän rakentavasti. Palaute siitä on aina sama ylläolevan kaltainen marttyyri-itku missä sua raukkaa haukutaan ja kiusataan aivan syyttä.
Toimistorotta

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Manaaja kirjoitti:Arvostellahan sun tekemisiä ei koskaan saa. Ei rakentavasti eikä vähemmän rakentavasti. Palaute siitä on aina sama ylläolevan kaltainen marttyyri-itku missä sua raukkaa haukutaan ja kiusataan aivan syyttä.
Jos se arvostelu ei selvästikään ole toivottua ja tervetullutta eikä sitä oteta vastaan koskaan rakentavasti, niin eikö tosiaan koskaan juolahda mieleen että sen voisi lopettaa? Vai katsotko tosiaan, että juuri sinun epäystävälliseen sävyyn antamat neuvosi ovat niin ehdottoman välttämättömiä Ninnin pelastamiseksi itseltään, että niitä pitää pakkosyöttää vasten hänen tahtoaan?

Melkein kaikki muutkin taitaa olla vitun kyllästyneitä sun jatkuvaan räksytykseen Ninnin perässä, joten ei Ninnin kokemus vainosta voi ihan vääräkään olla.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti: Jos nyt viitsit oikein muistella, niin sinä minut facebook-kaveriksesi yritit pariin eri otteeseen repiä,
.
Nyt ihan oikeesti. Me oltiin kavereina siellä pitkään. Idiootti.

Ja joo, pyysin sua uudestaan kaveriks.

Arvaa pyydänkö enää?