Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

annepa kirjoitti:Sille jos menee sanoon jotain niin "älä puutu mun asioihin". No en, mut en enää kyllä autakaan.
Tuossa kaiketi tärkein. Niin kauan kun hän ei vaadi sinulta apuja, ei kai sinulla ole paljoakaan sanomista hänen avomiehistään yms.

Ainahan ystävät ja sisarukset luulevat tietävänsä millaisen miehen/naisen kanssa jonkun kannattaisi mennä yhteen, mutta pitäähän kemiankin toimia, eikä sitä pysty ulkopuoliset arvioimaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

tuulenpuiska kirjoitti:Mikäs suhde se semmoinen on jossa toinen ei saa harrastaa mitä tykkää? ;)
Parisuhde? Seksisuhde? Jotain siltä väliltä?

En ole tainnut seurustella yhdenkään naisen kanssa joka ei olisi suhtautunut jokseenkin negatiivisesti PC- tai konsolipeleihin. Tai no, yksi saattoi olla, mutta luulen että hän oli vain niin lääpällään että esitti pitävänsä kaikesta mitä tein tai sanoin. Ei hän itse koskaan pelannut mitään, enintään lauloi karaokea SingStarilla.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

RP kirjoitti:...
Onneksi kommenttisi jäi edellisen sivun loppuun piiloksiin. Ei sitä kukaan sieltä löydä, hähhää!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
RP

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja RP »

PC:llä on kivempi pelata, lähinnä tottumus kysymys. Ostan miehelle pleikka kolmosen joululahjaksi ja sitten Wiille sen Mario autopelin (mikä se nyt oli). Sitten voi jo sanoa, että löytyy kone jokaiselle fiilikselle.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
annepa kirjoitti:Kuinka moni pysyy väljähtäneessä liitossa vain sen takia että yksin ei taloudellisesti pärjää? Väitän että aika moni.
Ja se tuskin tuntuu hyvältä. Elämän tulis tuntua mahdollisimman hyvältä. Mä saan sen kuvan, että siskostas tuntuu nyt hyvältä.
No ei se ilosta ole itkeny käsittääkseni vaan ihan muista syistä. Sitäkin on ihmetelty että jos tämä on kerran paras ratkaisu ja tuntuu hyvältä niin mitä siinä märisee. "Kun muutos nyyh". Voi kyynel.
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Toki asiat voi hoitaa paremminkin, mutta on tuossa ihailtavaakin. Tuskin sunkaan mielestä siskon olis kannattanut jäädä suhteeseen, jossa ei tunnu hyvältä? Eihän se olisi mitään välittämistä.
Olen samaa mieltä, mutta siskokulta on hoitanut asiansa muuten niin päin persettä että voi että! Ja onpa reilua sitä eksäänsä kohtaan hakia yhteistä kämppää ja ostattaa vielä se ja sitte sanoa heippa. Kun tämä "mikään ei tunnu miltään ei oo kivaa" on kuulema kestänyt jo aika kauan. Saamaton akka kun ei aikasemmin lähteny.
Lapitii kirjoitti: Ja sisaruksista välittämisestä - ihmettelin vaan miks otat noin kovia kierroksia jos toinen elää elämäänsä omalla tavallaan. Mä en vois kuvitellakaan suuttuvani syrralle tai broidille jostai koulujutuista, vaik eivät ois ikään valmistuneet mikskään. Kuhan ovat ees suht onnellisii. Ja btw molemmat tuntuvat saavan onnellisuutensa ihan eri jutuista ku mä. Totally fine with me.
Tästäkin olen samaa mieltä, eläköön kukanenkin miten lystää kunhan elättää ittensä eikä elä yli varojensa. Niin että ei tarvi toisten nurkissa pyöriä. Ai niin... Osuukos tuo nyt siihen siskoon? Hmmm... Nythän sillä ei toistaiseksi ole mitään tuloja mikä tarkoittaa sitä että äiti ja isä elättää kolmikymppistä ihmistä. Ja sen neljää koiraa.

Koulutuksen loppuunsaattaminen saattaa edistää työn saamisessa, siksi se harmittaa. Mulle on ihan sama vaikka se ois ollu kaupan kassana loppuikänsä mut hei, kokonaisuutena, ei näin....
Manaaja kirjoitti: Kai se myös käyttää toista avainsanaa, 'ahdistaa'?
No mutta tottakai!
JFrederik Krueger kirjoitti:
annepa kirjoitti: Sille jos menee sanoon jotain niin "älä puutu mun asioihin". No en, mut en enää kyllä autakaan.
Tuossa kaiketi tärkein. Niin kauan kun hän ei vaadi sinulta apuja, ei kai sinulla ole paljoakaan sanomista hänen avomiehistään yms.

Ainahan ystävät ja sisarukset luulevat tietävänsä millaisen miehen/naisen kanssa jonkun kannattaisi mennä yhteen, mutta pitäähän kemiankin toimia, eikä sitä pysty ulkopuoliset arvioimaan.
Kyllä mulla on sanomista. Minä en luule tietäväni minkälaisen ihmisen kanssa siskoni pitäisi heilastella, mutta minä luulen tietäväni minkälaisen henkilön kanssa hänen EI pitäisi heilastella. Tähän kategoriaan nykytietämykseni mukaan tämä nykyinen heila osuu. Eikä vähiten siksi että sisko on tosiaan haukkunut mulle kyseisen henkilön niinkin tuoreesti kuin viime kesänä. Äkkiä se mieli muuttuu kun saa munaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

annepa kirjoitti:Kyllä mulla on sanomista. Minä en luule tietäväni minkälaisen ihmisen kanssa siskoni pitäisi heilastella, mutta minä luulen tietäväni minkälaisen henkilön kanssa hänen EI pitäisi heilastella.
En minäkään (ja moni muukaan) ole ymmärtänyt miksi yksi, ei vaan kaksi, siskoani ovat yhdessä nykyisten miestensä kanssa. Mutta mutta, ovat olleet yhdessä jo vaikka kuinka kauan ja ainakin päällepäin molemmat siskot vaikuttavat tyytyväisiltä, joten olen pitänyt suuni kiinni. Ehkä eri asia jos olisin alkanut havaita outoja "kaapinoviin törmäämisistä" syntyneitä ruhjeita tms., mutta kun ei edes niitä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

annepa kirjoitti:Tästäkin olen samaa mieltä, eläköön kukanenkin miten lystää kunhan elättää ittensä eikä elä yli varojensa. Niin että ei tarvi toisten nurkissa pyöriä.
annepa kirjoitti:Järki ihminen pysyy suhteessa vaikka ei TUNNU hyvältä jos sillä elättää ittensä.
Niin siis... Okei... :roll:
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Frederik Krueger kirjoitti:
annepa kirjoitti: minä luulen tietäväni minkälaisen henkilön kanssa hänen EI pitäisi heilastella.
joten olen pitänyt suuni kiinni.
Niin minäkin. Viikolla 45 olin Rollossa ja kysyin siskolta että haluaako se jutella. Se kohautti olkiaan eikä sen jälkeen ole puhuttu. En jatkossakaan aio sanoa että "jätä se" mutta saatan kysellä miksi he ovat yhdessä. Siksihän minä päästelen höyryjä esim tänne että osaisin olla asiallisesti kun seuravan kerran nähdään.
Lapitii kirjoitti: Niin siis... Okei...
Katsos kun sisko ja sen hellu muutti silloin monta vuotta sitten sinne Ouluun, niin hellu sanoi että elättää siskoni sen aikaa kun se opiskelee. No eipä opiskellut näköjään. Olen Jennyn ja (ilmeisti) sun kanssa samaa mieltä siitä että ei suhteeseen kannata jäädä jos se ei tunnu hyvältä, mutta tilanteeseen vaikuttaa muutkin asiat kuin se että "ei tunnu hyvältä". Miksi se ei hoitanut kouluaan vaan hulmusi vaan maailmalla? Miksi se hankki 2 koiraa lisää kysymättä elättäjältään mielipidettä, sehän oli käytännössä kotirouvana silloin kun oli siellä Oulussa eikä maailmalla? Miksi se ei lähteny aikaisemmin vaan vasta sitten kun se uusi hellun maksama asunto oli hankittu? Miksi se ei ensin hankkinut asuntoa ja työtä Rollosta ja lähtenyt vasta sitten?

Enkä minä siskoani syytä siitä että vanha suhde väljehtyi, on siinä eksässäkin syytä. Yksin on paha yrittää puhaltaa tulta hiillokseen jos toinen ei tee mitään.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Töissä War of the W(B)itches :evil:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

annepa kirjoitti:Miksi se ei ensin hankkinut asuntoa ja työtä Rollosta ja lähtenyt vasta sitten?
No nyt sillä on työpaikka. Huhhuh.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:plääplää
Kaikkia ei vaan voi auttaa. Huolen ymmärrän, kun on sukua.

Se tuntuu usein menevän niin, että ihmisillä on tietyt roolit perheen sisällä. Se muut huomioonottava suorittaja, täydellinen hulivili näin ääripäät mainiten. Itsellä ei omassa perheessä ollut ääripäitä.

Käsittääkseni sinun pitää vaan sanoa ei. Tai vielä parempaa olla sanomatta mitään niin mielipiteesi jää hieman epäselväksi ja et tavallaan ole puuttunut hänen tekemisiinsä.
Kuten sanoin niin en oo apua tarjonnu eikä se oo sitä ees pyytäny sen työpaikkaepisodin jälkeen. Missä siis sinänsä ei ollut vikaa, hoitihan se työnsä ihan ok.
Minä olen koittanut tolkuttaa äitille että sen pitäis sanoa ei ihan turhanpäiväisiin pyyntöihin ja nyt se tuntuu menevän perille. Tähän mennessä sisko on (ilmeisesti) turvautunut siihen että kotia voi aina mennä, mut nyt se ei voikaan kun isä ei huoli niitä hurttia sinne. Yksin se sisko kyllä sais kotia mennä tai ehkä yhen koiran kans. Ymmärrän kyllä että kyllä sitä pitää auttaa rajoissa kun se on ryssinyt noin pahasti, mut esim suosittelin äitille ruuan antamista, en rahan. Eikä mitään muuta.

Minua huvittaa tuo "älä puutu mun elämään" kun se kuitenkin on äitiltä pyytämässä autoa lainaa, pyytämässä koiravahdiksi ja nyt isä ja setä lähti hakeen niitä sen roinia Oulusta. Eikö se sitten ole puuttumista? No ilmeisesti ei. Ja siis tämä "älä puutu mun elämään" -ärähdys tulee niinkin yksinkertaisiin kysymyksiin kuin "paljonko sulla on koulua jäljellä", "miten koulu menee" tai tässä viime hetken tilanteessa "kävitkö sossussa".

No nyt sillä on se duuni, jospa se tuosta alkais rullaan.

Oot oikeessa siinä että taitaa tosiaan olla parempi pitää turpani kiinni ja valittaa sit vaikka teille tai mun hellulle.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
tuulenpuiska

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Elppis kirjoitti:Töissä War of the W(B)itches :evil:
Witch Bitches? :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23568
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

HÖH!

Yritin etsiä ihan normaalia paistokasaria, mutta en löytänyt kuin hemmetin teflonpinnoitteisia.

En kyllä jaksanutkaan etsiä kuin kahdesta puljusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Panettaa.
Mutta kiitos polttavasti maustetun lounaan, taidan pysyä kotona. Auh.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Pulkannaru kirjoitti:Panettaa.
Mutta kiitos polttavasti maustetun lounaan, taidan pysyä kotona. Auh.
Mamis!!!
Misä sää btw asut?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pikkaisen vituttaa tuo uusi työläppäri, tai sanotaanko että olen hieman pettynyt joihinkin sen ominaisuuksiin:

1. Kuten vanhassa läppärissä, tässäkin on vain kaksi (2!!!!!) USB-porttia, eli en päässytkään ulkoisesta USB-hubista eroon. Minä luulin että kaikissa vähänkään uudemmissa läppäreissä on 4 porttia tjsp.

2. Mikä pahinta, nuo kaksi USB-porttia ovat tiukasti vierekkäin ja pystyasennossa, mikä on huononnus entiseen jossa portit olivat päällekkäin vaakatasossa. Esim. DNA mokkula ei mahdu ilman jatkopiuhaa tuollaiseen paskaan pystyasennossa olevaan USB-porttiin, ellei sitten laita koko läppäriä joko aivan pöydän reunaan kiinni, tai korokkeelle. Mikä helvetin suunnittelun kukkanen!

3. Iloitsin ennalta että tässä on integroitu webbikamera (säästyy yksi USB-paikka), mutta en ole tyytyväinen sen kuvanlaatuun verrattuna vanhaan erilliseen USB-halpakameraan joka tuli vuosia sitten uuden näyttökorttini mukana. Joten jos kameraa käytän, käytän edelleen tuota erillistä. Ainoa hyvä puoli tuossa integroitussa kamerassa on että se toimii vanhaa paremmin hämärässä, ja onpahan aina läppärin mukana.

4. Levytilaa on vain jotain 130gigaa, joka sekin on jaettu kahteen partitioon (kummallista sikäli että netin speksien mukaan tässä mallissa pitäisi olla 250-320 gigaa levytilaa, mistä lienevät saaneet näitä pienemmällä kiintolevyllä). No, on sekin paljon paremmin kuin entinen 40 gigaa.

5. Näppiksen tuntuma on selvästi huonompi (kumimaisempi ja epätarkempi) kuin vanhemmassa.

6. Mitä netistä guugletin, ei tämä malli taida edes mikään kovin uusi ollakaan, vaikka uutena minulle tulikin.

Toistaiseksi suurin parannus vanhaan nähden on että tässä sentään USB-portit tuntuvat toimivan kuten pitääkin, eli nopeasti ja suhteellisen varmasti. Lisäksi tämä on älyttömän hiljainen läppäri vaikka toisaalta ei vanhakaan mitenkään ärsyttävän kovaääninen ollut. Ilmeisesti myös akunkesto on ilmiömäisen hyvä, varsinkin kun tässä on valmiina joku ekstrahyperakku joka törröttää ulos läppärin takalaidasta.

Testit jatkuvat maanantaina kun taas ehdin... Kun kerran työpaikka ei ole vielä pyytänyt vanhaa läppäriä takaisin (mitä he sillä tekisivätkään), taidan jatkaa sen käyttöä primäärinä työläppärinä, ja pelleilen uudemmalla siinä sivussa. Katsoo nyt milloin jaksan siirtää kaikkia tiedostojani ja asetuksiani vanhasta läppäristä uuteen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lapitii kirjoitti:Misä sää btw asut?
Pks. n 1km Helsingin rajan ulkopuolella.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23568
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vessan lattian saumat liukenee. Alkoi tietysti palautelomakkeen palauttamista seuranneena päivänä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nastamuumio

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Bluntly kirjoitti:Vessan lattian saumat liukenee. Alkoi tietysti palautelomakkeen palauttamista seuranneena päivänä.
Mä palautin palautelomakkeen tänään, hirveen nopeesti se pitää täällä palauttaa. Kirjoittelin siihen pikkasen suihkusta ja nyt oottelen, lähettääkö ne sen söpiksen punatukkasen tänne mun kanssa suihkuun. Vituttaa, jos eivät lähtetä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tietokoneen virtalähde unohtui maalle.
No. Kaupasta saa uusia!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
milli

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja milli »

mua harmittaa se, kuinka nainen voi olla toiselle susi..mä oon vaan oikeasti lammas.
RP

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja RP »

milli kirjoitti:mua harmittaa se, kuinka nainen voi olla toiselle susi..mä oon vaan oikeasti lammas.
Olet liian kiltti tai arka. Yleensä ne sudet (niin naiset kuin miehet) tunnistaa kiltit tapaukset kilometrien päästä, syövät suihinsa pureksimatta. Siksi sun pitää opetella olemaan hieman jämptimpi, antaa ymmärtää jotta olet kiltti ja ihQ mutta jos vittu hypit mun silmille niin ei hyvää seuraa.

Eilen kaupassa joku venakko ryykäs tahallaan ostoskärryillä päin ilman syytä ja naarmutti mun uuden Tommyni. Sanottakoon, että luultavasti ei tee sitä uudelleen kenellekään. Mutta se on jo toinen tarina, se.
milli

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja milli »

RP kirjoitti:Olet liian kiltti tai arka. Yleensä ne sudet (niin naiset kuin miehet) tunnistaa kiltit tapaukset kilometrien päästä, syövät suihinsa pureksimatta. Siksi sun pitää opetella olemaan hieman jämptimpi, antaa ymmärtää jotta olet kiltti ja ihQ mutta jos vittu hypit mun silmille niin ei hyvää seuraa.

Eilen kaupassa joku venakko ryykäs tahallaan ostoskärryillä päin ilman syytä ja naarmutti mun uuden Tommyni. Sanottakoon, että luultavasti ei tee sitä uudelleen kenellekään. Mutta se on jo toinen tarina, se.
No tässä tapauksessa en kuvitellut olevani kumpaakaan, vaan avoin, rehellinen ja kannustava. Sain kuulla vaan kolmannelta osapuolelta omituisuuksista, joiden motiivit ymmärrän, mutta toisaalta taas en..

Toi toinen tarina kuulostaa mielenkiintoiselta :P
Kai Nalo

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Organisaatiomuutos = pomo ja tiimi vaihtuu. Kyllä syö rotan lailla taas.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:olet kiltti ja ihQ mutta jos vittu hypit mun silmille niin ei hyvää seuraa.
Tää on hyvä. Lisäksi jos joku kutsuu nartuksi niin muistakaa kiittää. Se on kehu. Narttu suojelee laumaansa ja on johtaja. Jos sen muutkin huomaa että on hyvin narttuiltu niin sehän on vain hyä!

Hassusti meni sulla nuo sijamuodot; sinä olet kiltti mutta hypit silmille ja minä tulistun. No meni jakeluun kuites.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.