No mutku.... no okei, jos mä sitten jossain vaiheessaninnithequeen kirjoitti:No pienennä sitä hölmöStarflare kirjoitti:Kuva olikin liian iso että sitä saisi galleriaan, oh well.

No mutku.... no okei, jos mä sitten jossain vaiheessaninnithequeen kirjoitti:No pienennä sitä hölmöStarflare kirjoitti:Kuva olikin liian iso että sitä saisi galleriaan, oh well.
Eiku silleen, että teillä on tissit likistettynä toisaan vasten - kuvakulma suoraan alhaaltapäin *ohjaa*Kid kirjoitti:Ninni ottaa kuvan toisesta rinnastaan ja mä toisesta omastani? sois niinku fifty-sixty
Älä yllytä hullujaClay kirjoitti:Eiku silleen, että teillä on tissit likistettynä toisaan vasten - kuvakulma suoraan alhaaltapäin *ohjaa*Kid kirjoitti:Ninni ottaa kuvan toisesta rinnastaan ja mä toisesta omastani? sois niinku fifty-sixty
Clay kirjoitti: Eiku silleen, että teillä on tissit likistettynä toisaan vasten - kuvakulma suoraan alhaaltapäin *ohjaa*
Jeps. Pitänee opetella photoshoppaamaan.Starflare kirjoitti:Nypari tai joku taisikin sanoa tämän, mutta toistetaan vielä: Perkele että nuo kuvat ovat tarkkuudeltaan sitä luokkaa että en koskaan uskonut näyttäväni joissain kuvissa noinkin kaamealta, eikä Aarnen käsi paljoa tärissyt kun kuvia napsi.
DISCLAIMER: Salama = lyhyt valoitusaika. Tytinä ei siinä paljoa ehdi vaikuttaa.Starflare kirjoitti:eikä Aarnen käsi paljoa tärissyt kun kuvia napsi.